[TOT: 206.360.000] Hete Pepper [BOT] vs. Senna [FEAR] (A: 13.202.000, V: 193.158.000)

  • [TOT: 206.360.000] Hete Pepper [BOT] vs. Senna [FEAR] (A: 13.202.000, V: 193.158.000)

    Aangezien ie niet komt, post ik hem maar

    De hele kleutertuin was van de partij hiervoor.
    Zichzelf heel de tijd heel wat noemen en de rest zijn "kleintjes"
    Toch moesten ze met 5! komen om iemand te proberen pakken die lager in de ranking staat.
    Na het ploffen van 2 manen en een plaatsing te timen, deze gerecalled.
    Blijkbaar kunnen ze nog steeds geen (toegestane) tools gebruiken om dan ook correct de return te timen...
    Hieronder de mooie recall aamkomst tijd en de aanvalstijd.
    In Ogame termen zitten we er een wc-beurt vanaf. Er kon nog een raid tussen :D









    De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 07-01-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


    Aanvaller Hete Pepper [BOT]
    ________________________________________________

    Licht gevechtsschip 461.973
    Zwaar gevechtsschip 5.523
    Kruiser 343.326
    Slagschip 16.114
    Interceptor 24.253
    Bommenwerper 1.069
    Vernietiger 106.164
    Ster des Doods 306
    Reaper 2.111
    Pathfinder 3.678

    _________________________________________

    Verdediger Senna [FEAR]
    ________________________________________________

    Zonne-energiesatelliet 12
    Raketlanceerder 15.631
    Kleine laser 18.834
    Grote laser 2.585
    Gausskanon 10
    Ionkanon 6.021
    Plasmakanon 422
    Kleine planetaire schildkoepel 1
    Grote planetaire schildkoepel 1

    _________________________________________


    Na het gevecht ...

    Aanvaller Hete Pepper [BOT]
    ________________________________________________

    Licht gevechtsschip 459.967 ( -2.006 )
    Zwaar gevechtsschip 5.521 ( -2 )
    Kruiser 343.159 ( -167 )
    Slagschip 16.113 ( -1 )
    Interceptor 24.250 ( -3 )
    Bommenwerper 1.069 ( -0 )
    Vernietiger 106.164 ( -0 )
    Ster des Doods 306 ( -0 )
    Reaper 2.111 ( -0 )
    Pathfinder 3.678 ( -0 )

    _________________________________________

    Verdediger Senna [FEAR]
    ________________________________________________

    Vernietigd!
    _________________________________________


    De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

    De aanvaller steelt:
    0 Metaal, 0 Kristal en 0 Deuterium

    De aanvaller heeft een totaal van 13.202.000 eenheden verloren.
    De verdediger heeft een totaal van 193.158.000 eenheden verloren.
    Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 13.136.963 metaal en 5.316.863 kristal.
    De aanvaller heeft een totaal van 0 eenheden gestolen.

    De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 21%.
    ________________________________________________

    Puin opgehaald door de verdediger(s):
    790.500 Metaal en 790.500 Kristal



    Totale samenvatting winst/verlies:



    Samenvatting aanvaller(s)

    Metaal: -9.505.000
    Kristal: -3.318.000
    Deuterium: -379.000
    De aanvaller(s) hebben een totaal van 13.202.000 eenheden verloren.


    Samenvatting verdediger(s)

    Metaal: -125.697.500
    Kristal: -53.193.500
    Deuterium: -12.686.000
    De verdediger(s) hebben een totaal van 191.577.000 eenheden verloren.



    Powered by OGotcha CR Converter 4.3.2
    Because in a split second, it's gone.
    - Ayrton Senna

    They banned me twice in 2022
    - Senna 16/01/2022
  • Dit is wel een beetje teleurstellend er werd deze ochtend nog een grote slag beloofd.
    Tip aan u meneer @hete pepper altijd uw tijden een keertje extra controleren.
    Deze tip heeft mij al meerdere mislukte saves laten corrigeren.
    Meneer @Senna ik zou graag zeggen goed gedaan maar ja u heeft hier niets voor hoeven doen.
    GLRB voor beide partijen.
    Life is a waste of time; Time is a waste of life;
    Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
    - Billy Connolly
  • je bent in een ally
    ze vragen om mee te doen
    ik heb jou maan kapot gemaakt

    en dan smorgens in alle haast een tijd gekregen en daar op vliegen
    achja dat is waar mijn bot zou dat wss doen zeker? en weet ik het nog allemaal wat jij verzind
    vind het wel heel verdacht dat jij er zoveel van af weet :WS:
    ieder geval , mensen kleineren en afschrijven als botter ....
    jou manen zijn vanaf nu NOOIT meer veilig (terwijl ik slaap)

    tot straks @Senna
  • Nu begint het er wel dik over te gaan vind ik...
    Sterker nog, gewoon de kans om mezelf te verdedigen van een leugenaar wordt me hier ontnomen.

    De img is real, dat weet die Pepper maar al te goed.
    De blauwe persoon zijn identiteit is niet openbaar gekend op Discord, al weet Pepper best wie dit is.
    De enige inbreuk op privacy lijkt me Peppers foto... zijn eigen Discord username staat op zijn wall... doorgegeven langs daar aan Juice.

    Ik zou dan ook graag die image hersteld zien @Kamikaze en de belachelijke opmerking van Juice gewoon terug gestoken naar waar die vandaan komt, erg diep waar het zonnetje niet schijnt maar Pepper wel aankan ;)

    Zoals eerder vermeld, een ban/mute/warn boeit me niet meer.
    Doe er wat aan!
    Because in a split second, it's gone.
    - Ayrton Senna

    They banned me twice in 2022
    - Senna 16/01/2022
  • Juice wrote:

    @Kamikaze

    Doe hier wat aan aub dit gaat echt te ver neplogs hier plakken gadverdamme deze mensen gaan echt ver wejooo
    @Juice

    Kun jij ook iets anders dan alleen maar zelf mensen aanvallen en als jij of je vrienden wat om hun oren krijgen ren je meteen naar je ouders (in dit geval Kamikaze) toe.

    Ik heb daarnaast redelijk wat ervaring met grafische vormgeving en als Senna het voor elkaar heeft gekregen om dat in elkaar te flansen dan denk ik dat hij zo aan het werk kan bij de betere bedrijven. Het feit dat je alleen al denkt dat er sprake is van een neplog zegt denk ik genoeg over jou he. Wat zeiden ze vroeger ook alweer, zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
    In dubio pro reo
  • @Prometheus @Senna

    Ogame...lees t nergens meer hier :cursing:

    Minder gtst kijken... jullie zijn net een soap, gaat het een dagje helemaal goed :whistling: zijn ze happy! :love: hiten hun een keer zijn ze Pro.. dit dat en willen ze gestreelt worden op forums...worden ze gehit wordt het een (drama-soap) vol valse beschuldigingen 8S voorlopig ga ik hier alleen hitjes bekijken wil niks meer te maken hebben met deze ziekelijke soap's (slechte verliezers)
  • Senna wrote:

    Nu begint het er wel dik over te gaan vind ik...
    Sterker nog, gewoon de kans om mezelf te verdedigen van een leugenaar wordt me hier ontnomen.

    De img is real, dat weet die Pepper maar al te goed.
    De blauwe persoon zijn identiteit is niet openbaar gekend op Discord, al weet Pepper best wie dit is.
    De enige inbreuk op privacy lijkt me Peppers foto... zijn eigen Discord username staat op zijn wall... doorgegeven langs daar aan Juice.

    Ik zou dan ook graag die image hersteld zien @Kamikaze en de belachelijke opmerking van Juice gewoon terug gestoken naar waar die vandaan komt, erg diep waar het zonnetje niet schijnt maar Pepper wel aankan ;)

    Zoals eerder vermeld, een ban/mute/warn boeit me niet meer.
    Doe er wat aan!
    heel grappig dit wel

    ik heb net aan mijn vrouw gevraagd ja mijn vrouw
    maak zo eens iets , duurd letterlijk geen minuut om zoiets te maken
    dus kom aub met iets beters dan dit

    de GO gaat kijken of heeft al gekeken , en ik ben er nog
    jij moet hier mee verder gaan @Senna dit loopt voor jezelf vreselijk uit de hand
    of heb jij bepaalde gevoelens naar mij , ale ik zeg het nu al ik heb in jou geen intresse :thumbdown:
  • Senna wrote:

    ...
    Ik zou dan ook graag die image hersteld zien @Kamikaze
    ...
    Het board is geen publieke schandpaal en berichten kunnen dus enkel gepost worden met goedkeuring van beide betrokken partijen, het plaatje zal dus niet hersteld worden.
    Daarnaast lijkt het me verstandig om de aantijgingen via de spelbeheerder te laten lopen. Deze is bevoegd om in te grijpen en kan de feiten boven water krijgen. De berichten op het board kunnen niet door het "publiek" op feiten worden gecontroleerd en men heeft geen mogelijkheid om actie te ondernemen. Laten we er dus simpelweg mee stoppen en dit via de juiste weg oplossen. Vermoedens en vermoedelijk bewijs kan via de juiste route gedeeld worden met de spelbeheerders.

    Laat dit meteen een algemene waarschuwing zijn voor het universum Spica.

    :: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
    ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][
  • Lord wrote:

    Senna wrote:

    ...
    Ik zou dan ook graag die image hersteld zien @Kamikaze
    ...
    Het board is geen publieke schandpaal en berichten kunnen dus enkel gepost worden met goedkeuring van beide betrokken partijen, het plaatje zal dus niet hersteld worden.Daarnaast lijkt het me verstandig om de aantijgingen via de spelbeheerder te laten lopen. Deze is bevoegd om in te grijpen en kan de feiten boven water krijgen. De berichten op het board kunnen niet door het "publiek" op feiten worden gecontroleerd en men heeft geen mogelijkheid om actie te ondernemen. Laten we er dus simpelweg mee stoppen en dit via de juiste weg oplossen. Vermoedens en vermoedelijk bewijs kan via de juiste route gedeeld worden met de spelbeheerders.

    Laat dit meteen een algemene waarschuwing zijn voor het universum Spica.
    @Lord ... zoals we in Vlaanderen wel eens durven zeggen "kust ze".
    Zoals hierboven al een aantal keer aangehaald, het boeit me geen reet of je nu een waarschuwing, mute of ban geeft.

    Je hebt gelijk dat berichten hier niet gecontroleerd kunnen worden, maar wat zou ik er aan hebben om te liegen?
    Een rollback van aanvallen die pepper uitvoerde heeft geen effect op mij.
    Ik denk eerder aan de grotere namen zoals een Jorda, CrazyWap ...

    Maar goed... dit hele moderator en GO gedoe begint wel sterk te lijken op "wie betaalt wint, de andere baalt".
    Later vandaag post ik dan ook de volledige logs, gesprekken en bewijzen op mijn eigen prive-server.
    Dit lijkt me uiteindelijk nog de enige manier om hier duidelijk te stellen dat OGame (nl) nog meer dood is dan gedacht.
    Misschien is het een idee ogame.nl te wijzigen naar ogame.bot?
    Elke mogelijkheid die ik zal hebben om dit te delen, grijp ik dan ook aan.
    De huidige manier van werken van mod's en GO's zal er ook te vinden zijn want dit begint ook de wensen over te laten.

    Iedere 'knip' die hier uitgevoerd wordt, bevestigd bovenstaande gewoon!
    ][Lord][ [07-01-22 rond 19:31 uur] Volgens mij ontgaat je de boodschap de je je vermoedens elders dient te delen. Als je mijn waarschuwing negeert en aangeeft zaken te posten die rechtstreeks tegen mijn waarschuwing in gaan, dan mag je even in smurf mode op het board. De manier van werken heb ik je duidelijk gemaakt, via de spelbeheerder, niet publiekelijk.
    Because in a split second, it's gone.
    - Ayrton Senna

    They banned me twice in 2022
    - Senna 16/01/2022
  • Senna wrote:

    Lord wrote:

    Senna wrote:

    ...
    Ik zou dan ook graag die image hersteld zien @Kamikaze
    ...
    Het board is geen publieke schandpaal en berichten kunnen dus enkel gepost worden met goedkeuring van beide betrokken partijen, het plaatje zal dus niet hersteld worden.Daarnaast lijkt het me verstandig om de aantijgingen via de spelbeheerder te laten lopen. Deze is bevoegd om in te grijpen en kan de feiten boven water krijgen. De berichten op het board kunnen niet door het "publiek" op feiten worden gecontroleerd en men heeft geen mogelijkheid om actie te ondernemen. Laten we er dus simpelweg mee stoppen en dit via de juiste weg oplossen. Vermoedens en vermoedelijk bewijs kan via de juiste route gedeeld worden met de spelbeheerders.
    Laat dit meteen een algemene waarschuwing zijn voor het universum Spica.
    @Lord ... zoals we in Vlaanderen wel eens durven zeggen "kust ze".Zoals hierboven al een aantal keer aangehaald, het boeit me geen reet of je nu een waarschuwing, mute of ban geeft.

    Je hebt gelijk dat berichten hier niet gecontroleerd kunnen worden, maar wat zou ik er aan hebben om te liegen?
    Een rollback van aanvallen die pepper uitvoerde heeft geen effect op mij.
    Ik denk eerder aan de grotere namen zoals een Jorda, CrazyWap ...

    Maar goed... dit hele moderator en GO gedoe begint wel sterk te lijken op "wie betaalt wint, de andere baalt".
    Later vandaag post ik dan ook de volledige logs, gesprekken en bewijzen op mijn eigen prive-server.
    Dit lijkt me uiteindelijk nog de enige manier om hier duidelijk te stellen dat OGame (nl) nog meer dood is dan gedacht.
    Misschien is het een idee ogame.nl te wijzigen naar ogame.bot?
    Elke mogelijkheid die ik zal hebben om dit te delen, grijp ik dan ook aan.
    De huidige manier van werken van mod's en GO's zal er ook te vinden zijn want dit begint ook de wensen over te laten.

    Iedere 'knip' die hier uitgevoerd wordt, bevestigd bovenstaande gewoon!
    @Kamikaze dit gaat egt te ver
  • Senna wrote:

    Lord wrote:

    Senna wrote:

    ...
    Ik zou dan ook graag die image hersteld zien @Kamikaze
    ...
    Het board is geen publieke schandpaal en berichten kunnen dus enkel gepost worden met goedkeuring van beide betrokken partijen, het plaatje zal dus niet hersteld worden.Daarnaast lijkt het me verstandig om de aantijgingen via de spelbeheerder te laten lopen. Deze is bevoegd om in te grijpen en kan de feiten boven water krijgen. De berichten op het board kunnen niet door het "publiek" op feiten worden gecontroleerd en men heeft geen mogelijkheid om actie te ondernemen. Laten we er dus simpelweg mee stoppen en dit via de juiste weg oplossen. Vermoedens en vermoedelijk bewijs kan via de juiste route gedeeld worden met de spelbeheerders.
    Laat dit meteen een algemene waarschuwing zijn voor het universum Spica.
    @Lord ... zoals we in Vlaanderen wel eens durven zeggen "kust ze".Zoals hierboven al een aantal keer aangehaald, het boeit me geen reet of je nu een waarschuwing, mute of ban geeft.

    Je hebt gelijk dat berichten hier niet gecontroleerd kunnen worden, maar wat zou ik er aan hebben om te liegen?
    Een rollback van aanvallen die pepper uitvoerde heeft geen effect op mij.
    Ik denk eerder aan de grotere namen zoals een Jorda, CrazyWap ...

    Maar goed... dit hele moderator en GO gedoe begint wel sterk te lijken op "wie betaalt wint, de andere baalt".
    Later vandaag post ik dan ook de volledige logs, gesprekken en bewijzen op mijn eigen prive-server.
    Dit lijkt me uiteindelijk nog de enige manier om hier duidelijk te stellen dat OGame (nl) nog meer dood is dan gedacht.
    Misschien is het een idee ogame.nl te wijzigen naar ogame.bot?
    Elke mogelijkheid die ik zal hebben om dit te delen, grijp ik dan ook aan.
    De huidige manier van werken van mod's en GO's zal er ook te vinden zijn want dit begint ook de wensen over te laten.

    Iedere 'knip' die hier uitgevoerd wordt, bevestigd bovenstaande gewoon!
    ][Lord][ [07-01-22 rond 19:31 uur] Volgens mij ontgaat je de boodschap de je je vermoedens elders dient te delen. Als je mijn waarschuwing negeert en aangeeft zaken te posten die rechtstreeks tegen mijn waarschuwing in gaan, dan mag je even in smurf mode op het board. De manier van werken heb ik je duidelijk gemaakt, via de spelbeheerder, niet publiekelijk.
    @Lord

    Ik denk wat Senna probeert te zeggen is dat we niet echt serieus worden genomen door de GO. Op deze manier probeert hij de aandacht te trekken zodat het opgepakt wordt. Het is gewoon ronduit irritant dat meerdere mensen ergens een support ticket aanmaken en daar 0 feedback op krijgen. Het enige wat je te horen krijgt is dat ze er ooit een keer na de feestdagen of mijn part volgend jaar met kerst mee bezig gaan. Ik denk dat de meeste het wel zouden waarderen als ze in ieder geval op de hoogte werden gehouden. Hier voldoet een simpel bericht met we zijn er mee bezig of het onderzoek neemt meer tijd in beslag dan gedacht, maar nee je krijgt een reactie terug dat dat niet kan in verband met privacy. Ik weet niet maar dit is Ogame, ik vraag niet naar iemand zijn status in het ziekenhuis.

    Afijn ik geloof sterk in de onschuldpresumptie dus zolang je niet schuldig bent bevonden ben je onschuld, maar zorg dan wel alsof het lijkt dat jullie er mee bezig zijn (want laten we eerlijk zijn die img van Senna was wel genoeg leek mij). Daarnaast volgens mij deed Senna niks verkeerd na je waarschuwing en ging hij daar ook niet tegen in. Hem bannen lijkt dan wel een beetje naar machtsmisbruik vind je niet? Maar dat sluit perfect aan bij wat die al typte. Aangezien mij dit waarschijnlijk ook een ban oplevert was het leuk om toch even de waarheid te mogen spreken in Ogame-Korea.
    In dubio pro reo
  • Zoals Lord al aangaf;

    Discussie mogen jullie best prive hebben over het onderwerp, het board is echter niet de plek om bans en mogelijke vergrijpen te delen.

    Als er twijfels zijn over het functioneren van teamleden dan wordt geacht dat ook niet hier op het board te plaatsen; maar dan kan een ticket, of eventueel de vraag om in contact te komen met de Coma gesteld worden.

    Maar nooit, publiekelijk op discord of op het board.

    :love: Thanks Syrabi
  • Jillian wrote:

    Zoals Lord al aangaf;

    Discussie mogen jullie best prive hebben over het onderwerp, het board is echter niet de plek om bans en mogelijke vergrijpen te delen.

    Als er twijfels zijn over het functioneren van teamleden dan wordt geacht dat ook niet hier op het board te plaatsen; maar dan kan een ticket, of eventueel de vraag om in contact te komen met de Coma gesteld worden.

    Maar nooit, publiekelijk op discord of op het board.

    Mensen willen gewoon dat jullie er iets mee doen. Men krijgt het idee dat welke tickets ze ook maken er niks mee gedaan wordt.
  • Jillian wrote:

    Zoals Lord al aangaf;

    Discussie mogen jullie best prive hebben over het onderwerp, het board is echter niet de plek om bans en mogelijke vergrijpen te delen.

    Als er twijfels zijn over het functioneren van teamleden dan wordt geacht dat ook niet hier op het board te plaatsen; maar dan kan een ticket, of eventueel de vraag om in contact te komen met de Coma gesteld worden.

    Maar nooit, publiekelijk op discord of op het board.
    Beste @Jillian, @Lord

    Ik kan begrijpen als u bedoeld dat dit thread niet de juiste plek is om deze discussie aan te gaan, daar ben ik het met u eens maar het is nu eenmaal eenvoudiger voor de continuïteit om dit gesprek hier te vervolgen. Als u daadwerkelijk verbied om over (vermeend) vals spel te praten (typen in dit geval) in alle publieke ogame platforms (forum, discord, etc.) dan moet ik u teleurstellen maar dan is dat inderdaad censuur (zie hieronder de definitie volgens Ensie).

    Ensie wrote:

    Censuur
    betekenis & definitie
    Censuur is simpel gezegd het tegenhouden of verbieden van publicatie van bepaalde informatie. Een staat of groepering gebruikt deze macht om informatie achter te houden.


    Zoals @Prometheus ook al aangaf was er geen sprake van onvrede over een specifiek lid van het ogame.nl team maar over de werking van het volledige team. Specifiek op communicatief gebied. Persoonlijk ben ik van mening dat dit gewoon publiekelijk aangekaart moet kunnen worden aangezien men dan ook aansprakelijk gesteld kan worden. Alles wat achter gesloten deuren gebeurd kan in de doofpot gestopt worden. Indien het in totaliteit verboden is om op het publieke platform onvrede te uiten richting u en uw team heb ik een tweede definitie voor u.

    Ensie wrote:

    Dictatuur
    betekenis & definitie
    Een dictatuur is een bestuursvorm waarbij een land geregeerd wordt door één persoon (dictator) of een selecte groep mensen die alle macht in handen hebben.
    De dictatoriale staatsvorm staat haaks op een democratische staatsinrichting, waar alle burgers samen de macht hebben. De democratische waarden als de vrijheid van meningsuiting en gelijkheid worden in een dictatuur doorgaans niet erkend.
    Dit is geen aanval richting u of uw team, ik pleit enkel en alleen voor een verbetering van de communicatie tussen Game Operator en speler
    Life is a waste of time; Time is a waste of life;
    Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
    - Billy Connolly
  • StewieGriffin wrote:

    Jillian wrote:

    Zoals Lord al aangaf;

    Discussie mogen jullie best prive hebben over het onderwerp, het board is echter niet de plek om bans en mogelijke vergrijpen te delen.

    Als er twijfels zijn over het functioneren van teamleden dan wordt geacht dat ook niet hier op het board te plaatsen; maar dan kan een ticket, of eventueel de vraag om in contact te komen met de Coma gesteld worden.

    Maar nooit, publiekelijk op discord of op het board.
    Mensen willen gewoon dat jullie er iets mee doen. Men krijgt het idee dat welke tickets ze ook maken er niks mee gedaan wordt.
    als jij de ranking beetje volgt zie je dat er mensen weg zijn , en sommige wel nog zijn