Prometheus wrote:
Ja verdorie Pepper weet je hoe duur dat save is man. Ik heb toch verdorie geen deutmijn in mijn visvijver in mijn tuin.hete pepper wrote:
prometheus lag altijd op 1.148 en 1.247 ALTIJD nergens ergens anders moeilijk kiezen is het niet als zen vloot opgedeeld isen dan senna 1.19 naar 1.59smurf wrote:
Ik jaagde nooit op Senna maar die was zo transparant als het maar kan..Altijd 1:19 -> 1:59Of 1:59 -> ( ik meen uit men hoofd ) 1:101Jester wrote:
Zeker goed saven is niet gemakkelijk, echter ik heb 9 planeten met 9 manen en 9 sprongpoorten. Daarnaast waren mijn saves compleet willekeurig en waren echt niet te achterhalen evengoed als die van @Senna niet te achterhalen waren. Dit met Senna was ook niet de eerste keer dat precies de goede manen getarget waren, dit speelt al een tijdje, en uiteindelijk heeft dit de emmer doen overstromen. Echter kunnen scherm afbeeldingen bewerkt worden kennelijk en dat maakt bewijzen hoe en wat er gaande is vrijwel onmogelijksmurf wrote:
Snap ik! Maar dan moeten mensen leren saven.. De meeste zijn stug en denken 3 maand van dezelfde maan te saven dan is die ook niet zo moeilijk te raden.. gooit er 100 sterren op en de maantjes zijn weg zo werkt het spel.Jester wrote:
Kan ik bevestigen zojuist door Onbekend van BOT ook nog wat grondstofjes opgehaald en bootjes opgeblazen.
Maar ik was ook niet aan het saven, zoals ik in het bericht hierboven ook al aangaf op dit moment is universum Spica gewoon niet speelbaar.
Het is dat ik zo lang anoniem was op het forum anders had ik al lang mijn vloot kwijt geweest.
Het vermeende bot/script gebruik achterwegen gelaten is alleen al het DM gebruik van de meeste boefjes al voldoende om het spel voor velen te bederven. Als daarnaast misschien per toeval misschien niet per toeval continue de juiste manen opgeblazen worden heeft het ook geen nut meer om te saven.
Anders 1:59 kolo of puin
Dus de 1:59 zat er altijd bij.. Dat verraadde hij ook op een andere manier, Senna bouwde nergens def behalve daar dus die planeet was altijd zijn back up mocht de maan weg vallen.
Dus als je dit na leest moet je toch gaan denken hmm save ik wel echt goed?? Iemand die een beetje ervaring heeft met ogame heeft dat bij 95% van de spelers zo door. Goed saven echt goed saven.. Ik wil je het wel uitleggen. Maar dat is niet nodig in Spica want van de oude garde goede spelers zijn er weinig over.
1.59 naar 1.101
1.101 naar 1.59
1.59 naar 1.19
als je dat ingame niet kunt zien scheelt er volgens mij iets
en iedere dag werd gespyed en iedere dag werd alles bevestigd
Trouwens verdorie zeg beetje mijn en Senna's cords delen, zo bont maken Google en Meta het niet eens qua privacy schending.
Even alle gekkigheid aside, maar ehmm waarom haal je mij erbij? Jester heeft het toch alleen over hem en Senna of moet ik nodig weer eens naar de Pearl?
iedere normale fleeter doet dat denk ik?