[TOT: 10.862.570.000] Hete Pepper [BOT] vs. Senna [FEAR] (A: 1.303.204.000, V: 9.559.366.000)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • [TOT: 10.862.570.000] Hete Pepper [BOT] vs. Senna [FEAR] (A: 1.303.204.000, V: 9.559.366.000)

    hier is hij dan onze lieve heer @Senna is neer

    hij kwam trug uit v-mode , natuurlijk kreeg die alle aandacht dat hij verdiende
    al snel maakte hij de fout te gaan saven op plaatsing van MAAN naar PLANEET (dat onder mijn phalnax)

    na een leuke ochtend klikken wanneer die zou trug trekken begon het
    de trug timing

    de meningen waren en snel verdeeld maar toch kwamen verschillende dezelfde tijd overeen
    @smurf(onbekend) @Sniper thnx voor zo hard mee te denken
    @Knabbel thnx voor de afleiding
    heel BOT heeft hier leuk aan mee gewerkt van het ontdekken waar hij lach tot het zien van de slag

    senna je deed het super goed , maar saven onder iemand zijn phalanx ... dat terwijl jij je zogezegd bij de betere van .nl noemde (haha)

    niet langer zeuren gwn kijken en genieten


    De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-01-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


    Aanvaller Hete Pepper [BOT]
    ________________________________________________

    Zwaar gevechtsschip 11.549
    Kruiser 501.209
    Slagschip 15.920
    Interceptor 101.280
    Vernietiger 104.666
    Ster des Doods 341
    _________________________________________

    Verdediger Senna [FEAR]
    ________________________________________________

    Klein vrachtschip 80.326
    Groot vrachtschip 34.724
    Licht gevechtsschip 167.629
    Zwaar gevechtsschip 39.849
    Kruiser 59.600
    Slagschip 24.762
    Kolonisatieschip 5
    Recycler 21.582
    Spionagesonde 130.164
    Bommenwerper 4.497
    Vernietiger 4.941
    Ster des Doods 56
    Interceptor 18.013
    Reaper 2.611
    Pathfinder 15.748
    _________________________________________


    na een frontale botsing ...

    Aanvaller Hete Pepper [BOT]
    ________________________________________________

    Zwaar gevechtsschip 8.885 ( -2.664 )
    Kruiser 463.008 ( -38.201 )
    Slagschip 15.691 ( -229 )
    Interceptor 100.258 ( -1.022 )
    Vernietiger 104.121 ( -545 )
    Ster des Doods 341 ( -0 )
    _________________________________________

    Verdediger Senna [FEAR]
    ________________________________________________

    Vernietigd!
    _________________________________________


    De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

    De aanvaller steelt:
    158.332.663 Metaal, 30.076.818 Kristal en 29.106.482 Deuterium

    De aanvaller heeft een totaal van 1.303.204.000 eenheden verloren.
    De verdediger heeft een totaal van 9.559.366.000 eenheden verloren.
    Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 3.705.855.000 metaal en 2.266.713.000 kristal.
    De aanvaller heeft een totaal van 217.515.963 eenheden gestolen.

    De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
    ________________________________________________

    Puin opgehaald door de aanvaller(s):
    3.705.856.350 Metaal en 2.266.740.450 Kristal



    Totale samenvatting winst/verlies:



    Samenvatting aanvaller(s)

    Metaal: 3.010.520.013
    Kristal: 1.947.189.268
    Deuterium: -70.800.518
    De aanvaller(s) hebben een totaal van 4.886.908.763 eenheden winst gemaakt.


    Samenvatting verdediger(s)

    Metaal: -5.481.088.663
    Kristal: -3.458.303.818
    Deuterium: -837.489.482
    De verdediger(s) hebben een totaal van 9.776.881.963 eenheden verloren.



    Powered by OGotcha CR Converter 4.3.2
  • Dikke slag jongens! Dikke winst en 100% eerlijk zoals het hoort.. Mooi getimed door onbekend&sniper ( yeay baby :love: ) Wil toch wel eens weten hoever we er achter zaten!

    Ookal gaan er zat zielige reacties onderkomen!

    :sw2: :sw2: :sw2: :sw2:
    Ik zal altijd de koning van Spica blijven vergis je niet. :thumbup:

    Spica top 10 : 9
    Spica experts : 56
    Bellatrix top 10 : 2
  • Proficiat met je hit. Echter vergeet je nog een paar dingen.. Gisteravond hielden we Senna al in de gaten uiteraard. Lag met vloot op maan m1, timer erbij, ineens aktiviteit, spio erover en weg was vloot. Enige maan waar ook aktiviteit was was dus in m2. Dus had ie zn vloot over gesprongen daar naar toe. Enige tijd later phalanx over zn nieuwe kolo innerstelsel in m2 en jahoor, vloot op plaatsing daar naar toe. Meer dan 10 uur en toen wisten we al het percentage vd vlucht. De rest is bekend. Lanxen lanxen lanxen en goed in de gaten houden wanneer die terug trekt.

    Nice teamwork.

    Hopelijk ga je door Senna, in dat geval goeie rebuild en anders toi toi toi in een nieuwe uni...
  • smurf wrote:

    Dikke slag jongens! Dikke winst en 100% eerlijk zoals het hoort.. Mooi getimed door onbekend&sniper ( yeay baby :love: ) Wil toch wel eens weten hoever we er achter zaten!

    Ookal gaan er zat zielige reacties onderkomen!

    :sw2: :sw2: :sw2: :sw2:
    Nou meneer Smurf u vraagt en Senna levert

    Jullie zaten op de seconde goed dat is wel heel knap rekenwerk vooral gezien de delays van de server.
    Zijn jullie ook in te huren voor tijdens een calculus examen? Asking for a friend.
    Mochten jullie nog ingevingen hebben voor de Lotto nummers dan mogen jullie die mij ook zeker PM'en zoveel geluk als jullie hebben met die timing is haast onmogelijk ;) . Vrijwel onmogelijk zelfs als ik een van mijn metgezellen mag geloven, wou dat ik zoveel geluk had.

    Knabbel wrote:

    Sterk werk :)
    Was leuk om samen te doen :)
    Wij zijn klaar voor de ags uni :)
    U had het niet beter kunnen zeggen meneer knabbel ik denk dat u en uw mede boefjes heel goed zouden zijn in en AGS uni.
    Het aankomende Chaos universum lijkt mij perfect voor jullie kunnen jullie naar hartenlust iedereen kapot maken zonder dat er ook maar iemand mag klagen misschien een idee voor jullie. Dan heeft Spica misschien ook nog een kansje voor een heropbloeiperiode
    Life is a waste of time; Time is a waste of life;
    Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
    - Billy Connolly
  • Juice wrote:

    daaaag Senna :bye:

    Niet alleen je grote mondje gesnoert, ook je vloot!

    Senna: ik behoor wel tot 1 van de goede spelers in ogame :WS:

    Ja en ik ben Binladen :paniek:
    Beste meneer @Juice u brengt mij in verwarring met uw post.
    Behoort u tot een van de goede spelers van ogame of is het uw intentie om Senna te quoten.
    In het tweede geval zou het u sieren om dan ook de speciaal daarvoor bestemde tekens te gebruiken om een dergelijke verwarring in de toekomst te voorkomen. Daarnaast hoort de naam van de persoon die de uitspraak doet onder de quote te staan. Ik zal u een voorbeeld geven:

    "Ja en ik ben binladen"
    - Juice

    Meneer @hete pepper Ik heb het in mijn voorgaande posts subtiel gepoogd om u duidelijk te maken maar uw spelling laat regelmatig te wensen over.
    Woorden die ik u vaak fout zie spellen zijn trug --> terug; en egt --> echt.
    Ik hoop dat u deze opmerking niet als negatief opvat zo is deze namelijk niet bedoeld. Zolang niemand het u opmerkt en iedereen achter uw rug om blijft lachen kunt u uzelf namelijk niet verbeteren.
    Life is a waste of time; Time is a waste of life;
    Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
    - Billy Connolly
  • Ik ben onder de indruk van dit rekenwerk, vooral het lange voorafgaande werk om te volgen waar de vloot zit en aan welke snelheid die vliegt is knap.

    Ik sluit mij aan bij de vraag van voorgaande poster, kunnen jullie aub een andere UNI gaan crashen? Want Spica hebben jullie al gesloopt. Dan kunnen wij rustig verder spelen :)
  • hahahahahahaha Laten we het zo stellen, wij hadden 18:24:30 getimed dus we zaten nog fout ook. In 5 sec kan je nog saven want door een delay kwam pepper zn vloot pas aan 5 sec na 18:24:30....Vandaar dat Knabbel er tussen getimed heeft want je kunt namelijk niet klikken als je vloot in gevecht is. Des te mooier is het dat die alsnog gelukt is.

    En dat gezanik moet nu maar eens afgelopen zijn. Over bots en scripts is iedereen het erover eens, perma ban!! Hopelijk vinden de GO's de tijd om diverse accounts te onderzoeken. Ik ben er klaar mee dat diverse personen allemaal over 1 kam worden geschoren. Kom dan met bewijzen... Maar tickets gaan aanmaken en noem maar op zonder enig bewijs of wat dan ook vind ik zeer respectloos. Er zijn namelijk spelers die al vanaf begin uni 1 dit spelletje spelen en die nu weg worden gezet als skillsloze valsspelers. Te triest dit. Maar dm gebruik en bla bla bla, hoe lang is dm al in ogame? 10 jaar? Langer? als je er nu nog over zeurt, ga dan een ander spel spelen... Dm is er al lang, en zal ook nooit meer weg gaan. Deal with it. Dat de 1 niks financieel kan missen, goed toch, als de ander 50 euro of 250 euro erin stopt, ook goed. Als je dit zo n probleem vind, lekker iets anders gaan spelen.....

    The post was edited 1 time, last by Sniper ().

  • Jester wrote:

    smurf wrote:

    Dikke slag jongens! Dikke winst en 100% eerlijk zoals het hoort.. Mooi getimed door onbekend&sniper ( yeay baby :love: ) Wil toch wel eens weten hoever we er achter zaten!

    Ookal gaan er zat zielige reacties onderkomen!

    :sw2: :sw2: :sw2: :sw2:
    Nou meneer Smurf u vraagt en Senna levert
    Jullie zaten op de seconde goed dat is wel heel knap rekenwerk vooral gezien de delays van de server.
    Zijn jullie ook in te huren voor tijdens een calculus examen? Asking for a friend.
    Mochten jullie nog ingevingen hebben voor de Lotto nummers dan mogen jullie die mij ook zeker PM'en zoveel geluk als jullie hebben met die timing is haast onmogelijk ;) . Vrijwel onmogelijk zelfs als ik een van mijn metgezellen mag geloven, wou dat ik zoveel geluk had.

    Knabbel wrote:

    Sterk werk :)
    Was leuk om samen te doen :)
    Wij zijn klaar voor de ags uni :)
    U had het niet beter kunnen zeggen meneer knabbel ik denk dat u en uw mede boefjes heel goed zouden zijn in en AGS uni. Het aankomende Chaos universum lijkt mij perfect voor jullie kunnen jullie naar hartenlust iedereen kapot maken zonder dat er ook maar iemand mag klagen misschien een idee voor jullie. Dan heeft Spica misschien ook nog een kansje voor een heropbloeiperiode
    Ik zal het even opnoemen

    vertrokken 20:15:34

    Tijd - door terug trekken 52 min en 49 sec

    20% vlucht = 11:57:17 enkele reis

    Aankomst was 8:12:51

    . @Housies gaan we ook doen vrijdag Spica is niks meer aan iedereen vlucht.
    Ik zal altijd de koning van Spica blijven vergis je niet. :thumbup:

    Spica top 10 : 9
    Spica experts : 56
    Bellatrix top 10 : 2
  • Jester wrote:

    smurf wrote:

    Dikke slag jongens! Dikke winst en 100% eerlijk zoals het hoort.. Mooi getimed door onbekend&sniper ( yeay baby :love: ) Wil toch wel eens weten hoever we er achter zaten!

    Ookal gaan er zat zielige reacties onderkomen!

    :sw2: :sw2: :sw2: :sw2:
    Nou meneer Smurf u vraagt en Senna levert
    Jullie zaten op de seconde goed dat is wel heel knap rekenwerk vooral gezien de delays van de server.
    Zijn jullie ook in te huren voor tijdens een calculus examen? Asking for a friend.
    Mochten jullie nog ingevingen hebben voor de Lotto nummers dan mogen jullie die mij ook zeker PM'en zoveel geluk als jullie hebben met die timing is haast onmogelijk ;) . Vrijwel onmogelijk zelfs als ik een van mijn metgezellen mag geloven, wou dat ik zoveel geluk had.

    Knabbel wrote:

    Sterk werk :)
    Was leuk om samen te doen :)
    Wij zijn klaar voor de ags uni :)
    U had het niet beter kunnen zeggen meneer knabbel ik denk dat u en uw mede boefjes heel goed zouden zijn in en AGS uni. Het aankomende Chaos universum lijkt mij perfect voor jullie kunnen jullie naar hartenlust iedereen kapot maken zonder dat er ook maar iemand mag klagen misschien een idee voor jullie. Dan heeft Spica misschien ook nog een kansje voor een heropbloeiperiode
    Beste Jester,

    Ik neem het jou niet kwalijk dat je het spelletje nog niet kent zoals de meeste onder ons (BOT).
    Zoals Sniper al aangaf ben je nu spelers aan het beschuldigen die het spelletje al vanaf het begin van de ogametijden meespelen.
    Wat jullie als onmogelijk beschouwen is voor ons eigenlijk normaal ogame spelen.
    Vroeger bestond er geen expo en was het gewoon aanvallen of je had geen grondstoffen (mijnen niet meegerekend).
    Wij zullen zeker niet gaan spelen in de NL chaos uni.
    Persoonlijk vind ik het echt spijtig dat dit steeds opnieuw moet gebeuren.

    Als je verdere toelichting wil over hoe alles werkt en echt iets wil leren over ogame, ik geef je graag een toelichting ingame (PM).

    En Spica zal een heropbloeiperiode krijgen aangezien wij allemaal gaan mijnen hier :)
  • Sniper wrote:

    hahahahahahaha Laten we het zo stellen, wij hadden 18:24:30 getimed dus we zaten nog fout ook. In 5 sec kan je nog saven want door een delay kwam pepper zn vloot pas aan 5 sec na 18:24:30....Vandaar dat Knabbel er tussen getimed heeft want je kunt namelijk niet klikken als je vloot in gevecht is. Des te mooier is het dat die alsnog gelukt is.

    En dat gezanik moet nu maar eens afgelopen zijn. Over bots en scripts is iedereen het erover eens, perma ban!! Hopelijk vinden de GO's de tijd om diverse accounts te onderzoeken. Ik ben er klaar mee dat diverse personen allemaal over 1 kam worden geschoren. Kom dan met bewijzen... Maar tickets gaan aanmaken en noem maar op zonder enig bewijs of wat dan ook vind ik zeer respectloos. Er zijn namelijk spelers die al vanaf begin uni 1 dit spelletje spelen en die nu weg worden gezet als skillsloze valsspelers. Te triest dit. Maar dm gebruik en bla bla bla, hoe lang is dm al in ogame? 10 jaar? Langer? als je er nu nog over zeurt, ga dan een ander spel spelen... Dm is er al lang, en zal ook nooit meer weg gaan. Deal with it. Dat de 1 niks financieel kan missen, goed toch, als de ander 50 euro of 250 euro erin stopt, ook goed. Als je dit zo n probleem vind, lekker iets anders gaan spelen.....
    Meneer Sniper en meneer Knabbel ik heb enige moeite met uw bericht. Er is nog door niemand hier met ook maar één woord gerept over cheaten In mijn post staat dat u ontzettend goed gerekend heeft en/of ontzettend veel geluk heeft moeten hebben om dit tot op de seconde uit te laten komen. Als u daaruit opmaakt dat ik insinueer dat u verboden middelen gebruikt dan is dat een probleem wat bij uzelf ligt. Aan de andere kant doet uw hevige reactie wel vermoeden. Wie de schoen past trekt hem zo luid het spreekwoord.
    Over uw opmerking m.b.t. DM gebruik. Jazeker het is legaal jazeker het bestaat al lang en zal ook nooit meer weg gaan. Het is waarschijnlijk de enige reden dat Ogame nog steeds financieel rendabel is om te blijven hosten. Dat neemt niet weg dat ik het er blij mee moet zijn of niet over mag klagen. Zoals ik in een andere recente post ook al aangaf als er een uni zou komen zonder DM ik direct de overstap zou maken.
    Life is a waste of time; Time is a waste of life;
    Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
    - Billy Connolly
  • Juice wrote:

    @Kamikaze

    Laten we t hopen, normaal is Senna wel snel met reageren en groot doen....nu blijkbaar heel lang bezig met een ticket (a)
    Meneer Juice ik dacht dat u en ondertussen iedereen die deze draadjes vol smacht leest ondertussen al wisten dat Senna een (tijdelijke) ban op het forum heeft. De reden hiervoor is voor zover ik mij comfortabel voel hierop in te gaan een verhit meningsverschil met een van de GO's/MODs.
    Tot de tijd dat Meneer Senna weer over de volledige functionaliteit van zijn forum account beschikt zal ik of een van onze andere medespelers zijn stem zijn op dit platform.

    Meneer @Juice, bij deze een Edit speciaal voor u omdat ik niet nog een post aan off-topic wil verspillen.
    Het lijkt erop alsof u de laatste dagen onder een spreekwoordelijke steen hebt geleefd. Mijn (ingame) identiteit is ik meen eergister uit het hoofd bekend geworden als ignisvolpes nadat meneer hete pepper mijn vloot zeer vakkundig in de grond geboord heeft. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Voor die uitslag in uw nek zou ik u willen adviseren om uw huisarts te contacteren die kan mogelijk verlichtende zalf/crèmes aanbieden
    Life is a waste of time; Time is a waste of life;
    Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
    - Billy Connolly

    The post was edited 2 times, last by Jester: Om een extra (off-topic) post te voorkomen ().

  • Juice wrote:

    Jester <<----- wie is dat toch?

    Kan deze verwijderd worden van t forum?

    Krijg er uitslag in me nek van
    Klopt... dat is die Suzuki ingnis volgel je weet wel die direct geprakt is.

    @Jester Laat de mensen hier gewoon blij zijn met de slag die gewoon goed is uitgevoerd en zit niet irritant te doen op het forum als een klein irritant KNIP! pubbertje. Oke dit wordt vast weer een ban @Kamikaze maar toch kijk hoe dat kind reageert aub als hij weg is dit forum al een stuk gezelliger.

    Kami @ 12-01 00.50 | Graag even letten op taalgebruik, volgende is wel een waarschuwing. Ban komt pas na 3 waarschuwingen. ;)
    Ik zal altijd de koning van Spica blijven vergis je niet. :thumbup:

    Spica top 10 : 9
    Spica experts : 56
    Bellatrix top 10 : 2

    The post was edited 1 time, last by Kamikaze ().

  • Jester wrote:

    Meneer @hete pepper Ik heb het in mijn voorgaande posts subtiel gepoogd om u duidelijk te maken maar uw spelling laat regelmatig te wensen over.
    Woorden die ik u vaak fout zie spellen zijn trug --> terug; en egt --> echt.
    Ik hoop dat u deze opmerking niet als negatief opvat zo is deze namelijk niet bedoeld. Zolang niemand het u opmerkt en iedereen achter uw rug om blijft lachen kunt u uzelf namelijk niet verbeteren.
    Egt het idee dat je trug achter loopt....

    Vette slag, strak uitgevoerd.
    Compli.
    GL@RB