[TOT: 2.329.835.000] Hete Pepper [BOT] vs. Senna [FEAR] (A: 237.830.000, V: 2.092.005.000)

    • [TOT: 2.329.835.000] Hete Pepper [BOT] vs. Senna [FEAR] (A: 237.830.000, V: 2.092.005.000)

      2x op 2dagen , je behoord tot bij de betere van .nl he :WS:

      voor iedereen hier mag je gerust reageren maar doe het op een fatsoenlijke manier aub


      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 12-01-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller Hete Pepper [BOT]
      ________________________________________________

      Interceptor 70.427
      _________________________________________

      Verdediger Senna [FEAR]
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 17.168
      Groot vrachtschip 16.578
      Licht gevechtsschip 35.775
      Zwaar gevechtsschip 8.871
      Kruiser 12.600
      Slagschip 5.168
      Recycler 4.489
      Spionagesonde 2.374
      Bommenwerper 936
      Vernietiger 1.027
      Ster des Doods 11
      Interceptor 3.753
      Reaper 543
      Pathfinder 3.401
      _________________________________________


      na mijn vloot ...

      Aanvaller Hete Pepper [BOT]
      ________________________________________________

      Interceptor 67.629 ( -2.798 )
      _________________________________________

      Verdediger Senna [FEAR]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________


      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

      De aanvaller steelt:
      2.756.259 Metaal, 882.509 Kristal en 27.662.048 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 237.830.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 2.092.005.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 754.270.800 metaal en 517.056.600 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 31.300.816 eenheden gestolen.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      De aanvaller(s) hebben het puin.



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 673.087.059
      Kristal: 406.019.109
      Deuterium: -14.307.952
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 1.064.798.216 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -1.175.934.259
      Kristal: -750.723.509
      Deuterium: -196.648.048
      De verdediger(s) hebben een totaal van 2.123.305.816 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.2

      hier mag je gerust reageren maar houd het netjes aub
    • Natuurlijk behoorT, Senna tot een van de betere spelers (in ieder geval in Spica), Zonder DM gebruik in de top 15 staan terwijl van de eerste 10 zeker 5-8 mensen bijzonder veel DM gebruiken. Om de discussie te voorkomen zeker 100% legaal, geen twijfel over mogelijk, maar je als tegen mij zou racen in een Ferrari terwijl ik in mijn Hundai I10'tje race, mag je jezelf ook niet de beste coureur noemen.

      Verder Faire slag Senna was even afgeleid kan de beste gebeuren.
      Life is a waste of time; Time is a waste of life;
      Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
      - Billy Connolly
    • Jester wrote:

      Natuurlijk behoorT, Senna tot een van de betere spelers (in ieder geval in Spica), Zonder DM gebruik in de top 15 staan terwijl van de eerste 10 zeker 5-8 mensen bijzonder veel DM gebruiken. Om de discussie te voorkomen zeker 100% legaal, geen twijfel over mogelijk, maar je als tegen mij zou racen in een Ferrari terwijl ik in mijn Hundai I10'tje race, mag je jezelf ook niet de beste coureur noemen.

      Verder Faire slag Senna was even afgeleid kan de beste gebeuren.
      Hmm rank 6 hier zie geen DM op men account staan behalve wat er gevonden is?

      Gewoon dikke slag Peppie weer goed op de tijd gelet. Afgeleid of niet saven is niet zo moeilijk.
      Ik zal altijd de koning van Spica blijven vergis je niet. :thumbup:

      Spica top 10 : 9
      Spica experts : 56
      Bellatrix top 10 : 2
    • smurf wrote:

      Jester wrote:

      Natuurlijk behoorT, Senna tot een van de betere spelers (in ieder geval in Spica), Zonder DM gebruik in de top 15 staan terwijl van de eerste 10 zeker 5-8 mensen bijzonder veel DM gebruiken. Om de discussie te voorkomen zeker 100% legaal, geen twijfel over mogelijk, maar je als tegen mij zou racen in een Ferrari terwijl ik in mijn Hundai I10'tje race, mag je jezelf ook niet de beste coureur noemen.

      Verder Faire slag Senna was even afgeleid kan de beste gebeuren.
      Hmm rank 6 hier zie geen DM op men account staan behalve wat er gevonden is?
      Gewoon dikke slag Peppie weer goed op de tijd gelet. Afgeleid of niet saven is niet zo moeilijk.
      Dat zou kunnen ik kan niet in je account kijken maar goed als je de race wint met de Ferrari van iemand anders (lees account hoppen) geld m.i. hetzelfde meneer onbekend.

      Hier spreek je jezelf weer tegen, enerzijds goed op de tijd gelet, anderzijds als je niet saved (de vloot stond volgens Senna al enige tijd aan de grond).
      Life is a waste of time; Time is a waste of life;
      Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
      - Billy Connolly
    • Jester wrote:

      smurf wrote:

      Jester wrote:

      Natuurlijk behoorT, Senna tot een van de betere spelers (in ieder geval in Spica), Zonder DM gebruik in de top 15 staan terwijl van de eerste 10 zeker 5-8 mensen bijzonder veel DM gebruiken. Om de discussie te voorkomen zeker 100% legaal, geen twijfel over mogelijk, maar je als tegen mij zou racen in een Ferrari terwijl ik in mijn Hundai I10'tje race, mag je jezelf ook niet de beste coureur noemen.

      Verder Faire slag Senna was even afgeleid kan de beste gebeuren.
      Hmm rank 6 hier zie geen DM op men account staan behalve wat er gevonden is?Gewoon dikke slag Peppie weer goed op de tijd gelet. Afgeleid of niet saven is niet zo moeilijk.
      Dat zou kunnen ik kan niet in je account kijken maar goed als je de race wint met de Ferrari van iemand anders (lees account hoppen) geld m.i. hetzelfde meneer onbekend.
      Hier spreek je jezelf weer tegen, enerzijds goed op de tijd gelet, anderzijds als je niet saved (de vloot stond volgens Senna al enige tijd aan de grond).
      Meneer jester als ik jou was zou ik eerst je eigen vloot proberen heel te houden vooraleer je iemand anders ze slagen non stop afbreekt
      het is maar gewoon een gedacht he :whistling:
    • Dat zou ik graag willen Meneer hete pepper maar als ik het niet doe wie moet er dan voor zorgen dat u niet al te ver buiten uw schoenen gaat lopen op het forum? Iemand moet u met uw gigantische vloot een beetje in toom houden op het forum. Stelt u voor u krijgt geen tegenspraak meer op het forum dan zou het leven toch ook saai worden. Ik ben er zelfs wel van overtuigd dat u mij zou gaan missen als ik niet meer op uw posts zou reageren.
      Life is a waste of time; Time is a waste of life;
      Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
      - Billy Connolly
    • Jester wrote:

      Dat zou ik graag willen Meneer hete pepper maar als ik het niet doe wie moet er dan voor zorgen dat u niet al te ver buiten uw schoenen gaat lopen op het forum? Iemand moet u met uw gigantische vloot een beetje in toom houden op het forum. Stelt u voor u krijgt geen tegenspraak meer op het forum dan zou het leven toch ook saai worden. Ik ben er zelfs wel van overtuigd dat u mij zou gaan missen als ik niet meer op uw posts zou reageren.
      dat neem je toch even verkeerd op hoor
      ik blijf mezelf er aan herinneren dat ik aan de positieve kant sta en jij negatief (meerdere malen)
    • hete pepper wrote:

      Jester wrote:

      Dat zou ik graag willen Meneer hete pepper maar als ik het niet doe wie moet er dan voor zorgen dat u niet al te ver buiten uw schoenen gaat lopen op het forum? Iemand moet u met uw gigantische vloot een beetje in toom houden op het forum. Stelt u voor u krijgt geen tegenspraak meer op het forum dan zou het leven toch ook saai worden. Ik ben er zelfs wel van overtuigd dat u mij zou gaan missen als ik niet meer op uw posts zou reageren.
      dat neem je toch even verkeerd op hoorik blijf mezelf er aan herinneren dat ik aan de positieve kant sta en jij negatief (meerdere malen)
      Kijk dit bedoel ik nu dit is de soort zelfverzekerdheid die tot arrogantie gaat leiden. En dat moeten we natuurlijk niet hebben.
      Helaas kan ik het u enkel proberen uit te leggen ik kan het niet voor u begrijpen.
      Life is a waste of time; Time is a waste of life;
      Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
      - Billy Connolly
    • Jester wrote:

      hete pepper wrote:

      Jester wrote:

      Dat zou ik graag willen Meneer hete pepper maar als ik het niet doe wie moet er dan voor zorgen dat u niet al te ver buiten uw schoenen gaat lopen op het forum? Iemand moet u met uw gigantische vloot een beetje in toom houden op het forum. Stelt u voor u krijgt geen tegenspraak meer op het forum dan zou het leven toch ook saai worden. Ik ben er zelfs wel van overtuigd dat u mij zou gaan missen als ik niet meer op uw posts zou reageren.
      dat neem je toch even verkeerd op hoorik blijf mezelf er aan herinneren dat ik aan de positieve kant sta en jij negatief (meerdere malen)
      Kijk dit bedoel ik nu dit is de soort zelfverzekerdheid die tot arrogantie gaat leiden. En dat moeten we natuurlijk niet hebben. Helaas kan ik het u enkel proberen uit te leggen ik kan het niet voor u begrijpen.
      elkaar jennen is het mooiste wat er is haha
      ma dat had je blijkbaar niet door
    • hete pepper wrote:

      Jester wrote:

      hete pepper wrote:

      Jester wrote:

      Dat zou ik graag willen Meneer hete pepper maar als ik het niet doe wie moet er dan voor zorgen dat u niet al te ver buiten uw schoenen gaat lopen op het forum? Iemand moet u met uw gigantische vloot een beetje in toom houden op het forum. Stelt u voor u krijgt geen tegenspraak meer op het forum dan zou het leven toch ook saai worden. Ik ben er zelfs wel van overtuigd dat u mij zou gaan missen als ik niet meer op uw posts zou reageren.
      dat neem je toch even verkeerd op hoorik blijf mezelf er aan herinneren dat ik aan de positieve kant sta en jij negatief (meerdere malen)
      Kijk dit bedoel ik nu dit is de soort zelfverzekerdheid die tot arrogantie gaat leiden. En dat moeten we natuurlijk niet hebben. Helaas kan ik het u enkel proberen uit te leggen ik kan het niet voor u begrijpen.
      elkaar jennen is het mooiste wat er is hahama dat had je blijkbaar niet door
      Niet te veel op dat stuk nageboo ( hmmm nope zeg ik niet ) reageren Peppie morgen starten we in een nieuw universum! :love:
      Ik zal altijd de koning van Spica blijven vergis je niet. :thumbup:

      Spica top 10 : 9
      Spica experts : 56
      Bellatrix top 10 : 2
    • Jester wrote:

      Kijk dit bedoel ik nu dit is de soort zelfverzekerdheid die tot arrogantie gaat leiden. En dat moeten we natuurlijk niet hebben.
      Helaas kan ik het u enkel proberen uit te leggen ik kan het niet voor u begrijpen.
      De laatste zin.... absurd en dom.
      Geloof dat jij echt aandacht tekort komt ventje ( of meisje).
      Elk topic krijgt 4 of meer threads van jou oeverloos gezever en breekt steeds meer af aan de slag. jammer !

      Mooie slag pepertje.

      GL@RB
    • Bolder wrote:

      Jester wrote:

      Kijk dit bedoel ik nu dit is de soort zelfverzekerdheid die tot arrogantie gaat leiden. En dat moeten we natuurlijk niet hebben.
      Helaas kan ik het u enkel proberen uit te leggen ik kan het niet voor u begrijpen.
      De laatste zin.... absurd en dom.Geloof dat jij echt aandacht tekort komt ventje ( of meisje).
      Elk topic krijgt 4 of meer threads van jou oeverloos gezever en breekt steeds meer af aan de slag. jammer !

      Mooie slag pepertje.

      GL@RB
      @Bolder thnx man jij hebt gezond verstand
    • Bolder wrote:

      Jester wrote:

      Kijk dit bedoel ik nu dit is de soort zelfverzekerdheid die tot arrogantie gaat leiden. En dat moeten we natuurlijk niet hebben.
      Helaas kan ik het u enkel proberen uit te leggen ik kan het niet voor u begrijpen.
      De laatste zin.... absurd en dom.Geloof dat jij echt aandacht tekort komt ventje ( of meisje).
      Elk topic krijgt 4 of meer threads van jou oeverloos gezever en breekt steeds meer af aan de slag. jammer !

      Mooie slag pepertje.

      GL@RB

      Als jij reageert hebben mensen daar ook last van. Aandacht tekort.. Je reageert in uni's waar je zelf niet eens speelt. Of heb je stiekem ook hier een acount in de v-modus hangen?

      Mooie slag. beetje jammer dat al zo snel weer een slag volgt. Elkaar flamen en lekker de fun erin houden, heerlijk! Hopelijk word dit topic niet gesloten vanwege een beetje off-topic geklaag ?(

      Hou het forum levendig :thumbsup:

      Succes met de rebuild Senna en Peper veel plezier met de winst 8)
    • Zoals @Jester al aangaf in een andere topic, had ik een klein meningsverschil die ervoor zorgde dat er een en ander uitgeklaard moest worden alvorens ik hier kon reageren ;)

      Ik duik de v-mode in tot ik wat persoonlijke zaken op orde heb.
      Verder heb ik nog steeds een mening over die "top-spelers" die de "kleintjes" komen crashen, maar die weten jullie ondertussen wel en is het herhalen neit waard ;)
      Because in a split second, it's gone.
      - Ayrton Senna

      They banned me twice in 2022
      - Senna 16/01/2022
    • Zoist Senna, lekker vmode in, dan krijgen de spelers die onder jou staan namelijk ook de kans om wat op te bouwen, ze vonden jou namelijk erg irritant worden met die constante defbashes en satcrashjes van je. Waar jij de spelers die boven jou staan van beschuldigd, doe je namelijk zelf ook bij spelers die onder jou staan.

      Uiteraard succes met het op orde stellen van persoonlijke zaken. Hopelijk niet te erg?!
    • hete pepper wrote:

      Bolder wrote:

      Jester wrote:

      Kijk dit bedoel ik nu dit is de soort zelfverzekerdheid die tot arrogantie gaat leiden. En dat moeten we natuurlijk niet hebben.
      Helaas kan ik het u enkel proberen uit te leggen ik kan het niet voor u begrijpen.
      De laatste zin.... absurd en dom.Geloof dat jij echt aandacht tekort komt ventje ( of meisje).Elk topic krijgt 4 of meer threads van jou oeverloos gezever en breekt steeds meer af aan de slag. jammer !

      Mooie slag pepertje.

      GL@RB
      @Bolder thnx man jij hebt gezond verstand
      Okee... hier ga ik ingrijpen! Je kúnt ook te ver gaan, hete pepper! Bolder staat namelijk bekend om 2 dingen:
      1) V-hoppen
      2) geen verstand hebben, of tenminste geen gezond verstand.

      OT: prachtige slag, denk ik...
      Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...