Is er nog een leuke alliantie?

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Is er nog een leuke alliantie?

      Hoi,
      Ik ben van plan om over enkele weken een waardevol i-tje te worden en tot die tijd zoek ik een leuke alliantie die op afspraak mijn planeten wel wil gaan leegtrekken... Oh... en spelers die onder mij staan, sponsor ik ook best graag.
      Ik ben, zoals altijd, iets later begonnen (gisteren) dan de start van deze uni, maar tot nog toe gaat het redelijk voortvarend en sta ik 'al' op positie 80.

      Verder begrijp ik het hele spel, ondanks bijna 20 jaar ervaring, nog steeds niet, dus denk niet dat je een Ogame-Wiki in huis haalt met mij...

      Ondertussen heb ik al zo vaak een aanvraag gedaan en weer verwijderd én ben ik al uit 1 alliantie weer verwijderd, dus het duurt wel ff (2d19u) voordat ik mij weer mag aanmelden, ergens... (Verdomme... het lijkt rl wel... al die kroegen waar ik niet meer naar binnen mag!)
      Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...
    • Mijn per ongeluk aangemaakte account staat al op verwijderen, maar tot die tijd wil ik best een alliantie voor je aanmaken. Het is tenslotte toch al zolang geleden dat we knus samen in een alliantie zaten!
      Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?

      In een inter universele relatie met Love Goat

    • Tuurlijk Waldo, Il Patino is volgens mij ook een uni 4 veteraan. Die kan je er altijd prima bij hebben.

      Ikzelf ben voor de LangNek optie gegaan. Ook per ongeluk een acca aangemaakt en die rapido op verwijderen gezet. Een speeduni met def naar puin... :O Als ik daar zou willen spelen moet ik mijn baan opzeggen en op een streng dieet van energydrank en coke.... Mwah, het begint bijna het overwegen waard te worden.


      flawlezz wrote:

      Je laat je toch niet pakken door mauriceopfiets??!!
    • mauricovic wrote:

      Tuurlijk Waldo, Il Patino is volgens mij ook een uni 4 veteraan. Die kan je er altijd prima bij hebben.

      Ikzelf ben voor de LangNek optie gegaan. Ook per ongeluk een acca aangemaakt en die rapido op verwijderen gezet. Een speeduni met def naar puin... :O Als ik daar zou willen spelen moet ik mijn baan opzeggen en op een streng dieet van energydrank en coke.... Mwah, het begint bijna het overwegen waard te worden.
      Aan een beetje energydrank en coke is nog nooit iemand dood gegaan toch?

      Gezelligheid zat te vinden hier, je moet echter wel ff goed zoeken :paniek:
      You think yourself skilled, your ignorance meets your end.
      BdB^ Trip down Memory Lane

      The post was edited 1 time, last by El Patron ().

    • mauricovic wrote:

      Tuurlijk Waldo, Il Patino is volgens mij ook een uni 4 veteraan. Die kan je er altijd prima bij hebben.

      Ikzelf ben voor de LangNek optie gegaan. Ook per ongeluk een acca aangemaakt en die rapido op verwijderen gezet. Een speeduni met def naar puin... :O Als ik daar zou willen spelen moet ik mijn baan opzeggen en op een streng dieet van energydrank en coke.... Mwah, het begint bijna het overwegen waard te worden.
      Gelukkig is die irritante knop in het startmenu nu wel verdwenen haha.
      Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?

      In een inter universele relatie met Love Goat

    • mauricovic wrote:

      Tuurlijk Waldo, Il Patino is volgens mij ook een uni 4 veteraan. Die kan je er altijd prima bij hebben.

      Ikzelf ben voor de LangNek optie gegaan. Ook per ongeluk een acca aangemaakt en die rapido op verwijderen gezet. Een speeduni met def naar puin... :O Als ik daar zou willen spelen moet ik mijn baan opzeggen en op een streng dieet van energydrank en coke.... Mwah, het begint bijna het overwegen waard te worden.
      Bedacht me net zelf ook al dat dit echt een fleet uni is.. echt jammer, maar hoe zou je daar mee om moeten gaan dan? Dan wordt je toch elke nacht leeggeroofd?
      Perfect > Orion > Rang 6 ***RETIRED***
      Perfect > Quantum > Top 10 > ***RETIRED***
      Perfect > Uni 15 > Draco > Rang 78 > ***RETIRED***