[TOT: 2.342.656.000] Hete Pepper [BOT] vs. De Wappie [FEAR] (A: 441.224.000, V: 1.901.432.000)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• [TOT: 2.342.656.000] Hete Pepper [BOT] vs. De Wappie [FEAR] (A: 441.224.000, V: 1.901.432.000)

Def bash , even opruimen die mannetjes

De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 24-01-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:

Aanvaller Hete Pepper [BOT]

Licht gevechtsschip 600.188
      Interceptor 100.604
      Vernietiger 103.945

Verdediger De Wappie [FEAR]

Klein vrachtschip 13
      Groot vrachtschip 26.679
      Licht gevechtsschip 25
      Zwaar gevechtsschip 1.604
      Kruiser 798
      Slagschip 11
      Kolonisatieschip 1
      Recycler 750
      Spionagesonde 10.387
      Bommenwerper 30
      Zonne-energiesatelliet 378
      Vernietiger 145
      Interceptor 68
      Reaper 25
      Pathfinder 35
      Raketlanceerder 715.730
      Kleine laser 9.892
      Grote laser 2.103
      Ionkanon 670
      Plasmakanon 86
      Kleine planetaire schildkoepel 1
      Grote planetaire schildkoepel 1

Na het gevecht ...

Aanvaller Hete Pepper [BOT]

Licht gevechtsschip 489.882 ( -110.306 )
      Interceptor 100.604 ( -0 )
      Vernietiger 103.945 ( -0 )

Verdediger De Wappie [FEAR]

Vernietigd!

De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

De aanvaller steelt:
      159.739.714 Metaal, 6.101.766 Kristal en 22.474.766 Deuterium

De aanvaller heeft een totaal van 441.224.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 1.901.432.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 413.262.000 metaal en 188.227.200 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 188.316.246 eenheden gestolen.

De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      De aanvaller(s) hebben het puin.

Totale samenvatting winst/verlies:

De aanvaller(s) hebben een totaal van 348.581.446 eenheden winst gemaakt.
      De verdediger(s) hebben een totaal van 2.089.748.246 eenheden verloren.

Powered by OGotcha CR Converter 4.3.2
    • smurf wrote:

Haha ja het was jij of ik :P Die hele alliantie snapt het spelletje niet :WS:
      Helaas zijn wij ook de enige alliantie die jullie niet weggepest krijgen uit Spica.
      Het is maar net hoe je het bekijkt.

Kami @ 25-01 09.45 | Warn voor offtopic.
      Life is a waste of time; Time is a waste of life;
      Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
      - Billy Connolly

The post was edited 1 time, last by Kamikaze ().

• smurf wrote:

Wacht effe Smurf hier heb ik even de hulp van een pro bij nodig. Dus jij wil zeggen dat het doel van het spel is of jezelf helemaal vol pompen met DM of gewoon lekker account hoppen?

En nu niet meteen beginnen te piepen dat het negatief is en offtopic, want zelf zit je nu ook gewoon te bashen he ;)
      In dubio pro reo
    • Prometheus wrote:

smurf wrote:

Wacht effe Smurf hier heb ik even de hulp van een pro bij nodig. Dus jij wil zeggen dat het doel van het spel is of jezelf helemaal vol pompen met DM of gewoon lekker account hoppen?
      En nu niet meteen beginnen te piepen dat het negatief is en offtopic, want zelf zit je nu ook gewoon te bashen he ;)
      ik kraak de vloot die verstopt ligt achter de def ....
      wij hebben geen FEAR en gaan niet in V-MODE

of topic : nu heb ik eens weer 2 acc's volgens de gecrashed
      on topic : heerlijk als je zo jankers hebt , geeft mij zin in meer
    • hete pepper wrote:

ik kraak de vloot die verstopt ligt achter de def ....wij hebben geen FEAR en gaan niet in V-MODE

of topic : nu heb ik eens weer 2 acc's volgens de gecrashed
      on topic : heerlijk als je zo jankers hebt , geeft mij zin in meer
      Ach, onze Wappie komt er wel weer bovenop :)
      net zoals iedereen bij FEAR

Ik heb me nochtans wel laten vertellen dat jullie met de "poepers" zitten (voor de Nederlanders: bang zijn, ongemakkelijk gevoel) voor maantjes die geplopt zouden kunnen worden :rolleyes:

Sommige snappen ook nog steeds de tools niet.
      Hoeveelste rapport is dit nu al waar een stuk ontbreekt of niet correct is?
      We zien graag hoeveel Metaal, Kristal en Deut winst/verlies er is
      Because in a split second, it's gone.
      - Ayrton Senna

They banned me twice in 2022
      - Senna 16/01/2022
    • lol senna toch wij hebben 2mil aan spio's allemaal samen , een maan meer of minder bouwen we trug op

ik weet wel dat jij zeurde toen jou manen gepopt werden ...
      maja goed jij bent anders dan de meeste (denk jij)

jullie willen manen knallen maar kunnen amper iemand aan :thumbsup:
      ofwel duiken ze v-mode in :thumbdown: (jij al 3x op 3weken?)
    • Die spio's verklaren dan wel ineens waarom jullie met een hele alltiantie achter me aan moesten komen :rolleyes:

4x in V-mode zelfs beste pepper... tellen lukt je dus ook al niet.

Ondertussen ligt Wappie er niet wakker van en is hij al terug lekker actief aan het bouwen ;)
      - Ayrton Senna

- Senna 16/01/2022
    • Senna wrote:

Die spio's verklaren dan wel ineens waarom jullie met een hele alltiantie achter me aan moesten komen :rolleyes:

4x in V-mode zelfs beste pepper... tellen lukt je dus ook al niet.

Ondertussen ligt Wappie er niet wakker van en is hij al terug lekker actief aan het bouwen ;)
      je weet waar men vloot ligt , ik verwacht je (aah nee dat kun jij niet, of iemand ook niet )
    • Prometheus wrote:

smurf wrote:

Haha ja ik loop ook defjes te bashen idd moet wat te doen hebben nu.. Over DM gesproken klopt 25 euro staat de teller op ik pak de winst met slagen maken en mijntjes bouwen.

Account hoppen doe ik niet aan, heb iemand mijn oude account gegeven ( prive werk gevalletje ) dat bleek na 3/4 weken toch wel mee te vallen dus ik wou weer verder.. Toen heb ik een compleet kapot gemaakt accountje overgenomen die 2x zo laag stond als mijn oude account. Dus het is geen positieve hop geweest.. Gewoon kwestie van weer willen spelen. En tja ik weet hoe dit spel werkt dus ik sta idd weer zo in de top 5 te spelen.

En dat zonder dm sloot, gewoon eerlijke slagen en veel online wezen.

Waarom ik verantwoording afleg weer ik eigenlijk ook niet maarja vind het niet zo netjes dat je me van iets beschuldigt terwijl het niet waar is @Prometheus Ik kan gerust zeggen dat ik een eerlijk nette speler ben.

Maaaaaaar mijn ogame hart heeft een hekel aan defjes want dat is voor spelers die niet weten hoe ze hun gs moeten saven, hoe ze vloot moeten saven en het is gewoon een zwakke en luie manier van spelen. Ogame speel je met vloot. :love:
      Ik zal altijd de koning van Spica blijven vergis je niet. :thumbup:

Spica top 10 : 9
      Spica experts : 56
      Bellatrix top 10 : 2
    • Senna wrote:

hete pepper wrote:

Ik heb me nochtans wel laten vertellen dat jullie met de "poepers" zitten (voor de Nederlanders: bang zijn, ongemakkelijk gevoel) voor maantjes die geplopt zouden kunnen worden :rolleyes:

Zie er juist heel erg naar uit... Dus hoe jij er bij komt mbt bang zijn, ongemakkelijk gevoel is mij een raadsel maar dat zal wel een soort van trauma van jezelf kunnen zijn. Kom maar op met die maantjes opblazen. Zoals ik in pm naar eye en wappie gestuurd heb zou het weer wat leuks kunnen zijn binnen spica om naar uit te kijken.

The post was edited 1 time, last by Sniper ().

• Sniper wrote:

Senna wrote:

hete pepper wrote:

Zie er juist heel erg naar uit... Dus hoe jij er bij komt mbt bang zijn, ongemakkelijk gevoel is mij een raadsel maar dat zal wel een soort van trauma van jezelf kunnen zijn. Kom maar op met die maantjes opblazen. Zoals ik in pm naar eye en wappie gestuurd heb zou het weer wat leuks kunnen zijn binnen spica om naar uit te kijken.
      dit wat jij zegt snappen hun niet sniper , :WS:
    • Sniper wrote:

Senna wrote:

hete pepper wrote:

Beste Sniper, ik heb het allang niet op jou.
      Wat jij bespreekt met eye en Wappie is jouw zaak natuurlijk :)
      Ik snap zelfs even niet goed wat je hier komt doen, maar ach ieders is vrij te doen wat ie wil.

Al zijn er wel bepaalde spelers die me liever niet meer zien.
      Sinds bepaalde veranderingen en extra "toezicht" begint bij bepaalde spelers wel een speelstijl op te vallen.
      Vermoedelijk hebben die "lage" aanvallen er dan ook wel iets mee te maken.
      - Ayrton Senna

- Senna 16/01/2022