[TOT: 1.070.293.000] Lange Giraffe [SFs] vs. Martin [ZWAAR] (A: 32.205.000, V: 1.038.088.000)

    • [TOT: 1.070.293.000] Lange Giraffe [SFs] vs. Martin [ZWAAR] (A: 32.205.000, V: 1.038.088.000)


      Na gisteren gehoord te hebben "tot binnenkort", was het wel duidelijk dat onze giraffenvriend een tweede date zag zitten.

      Ook wel begrijpelijk uiteraard, het is natuurlijk wel zoiets als. "once you go black, you never go back", helemaal bij een Lange Giraffe :love:

      Dus toen de overheerlijke brunch vanmorgen al klaargemaakt was door Martin, kon ik die lokroep niet negeren.

      Thanks voor de goodies en GLRB Martin!



      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 24-01-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller Lange Giraffe [SFs]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 400.000
      Interceptor 5.000
      _________________________________________

      Verdediger Martin [ZWAAR]
      ________________________________________________

      Recycler 45.805
      Zonne-energiesatelliet 450
      Vernietiger 678
      Raketlanceerder 28.200
      Kleine laser 8.200
      Grote laser 840
      Gausskanon 249
      Ionkanon 910
      Plasmakanon 243
      Kleine planetaire schildkoepel 1
      Grote planetaire schildkoepel 1
      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller Lange Giraffe [SFs]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 392.055 ( -7.945 )
      Interceptor 4.995 ( -5 )
      _________________________________________

      Verdediger Martin [ZWAAR]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________


      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

      De aanvaller steelt:
      4.813.811 Metaal, 1.603.906 Kristal en 5.253.517 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 32.205.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 1.038.088.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 162.493.500 metaal en 97.423.000 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 11.671.234 eenheden gestolen.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      ________________________________________________

      Puin opgehaald door de aanvaller(s):
      162.493.500 Metaal en 97.461.700 Kristal



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 143.322.311
      Kristal: 90.920.606
      Deuterium: 5.178.517
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 239.421.434 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -599.023.811
      Kristal: -335.688.906
      Deuterium: -115.046.517
      De verdediger(s) hebben een totaal van 1.049.759.234 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.2
      Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?

      In een inter universele relatie met Love Goat

    • Haha, de Lange is terug! Het is toch zo iets als roken denk ik....Je kan jaren zonder maar als je er dan weer 1x van geproefd hebt...

      HofSpam!

      Succes Giraffemans, dit zou wel eens een leuke strijd kunnen worden :)

      @Peper, keuze maken idd.... 3 uni's is veel zeker als er wat speed tussen zit en als je op alle 3 de acca's vloot hebt


      flawlezz wrote:

      Je laat je toch niet pakken door mauriceopfiets??!!
    • mauricovic wrote:

      Haha, de Lange is terug! Het is toch zo iets als roken denk ik....Je kan jaren zonder maar als je er dan weer 1x van geproefd hebt...

      HofSpam!

      Succes Giraffemans, dit zou wel eens een leuke strijd kunnen worden :)

      @Peper, keuze maken idd.... 3 uni's is veel zeker als er wat speed tussen zit en als je op alle 3 de acca's vloot hebt
      komt goed , moet de unie eens terug op men mobiel zetten
    • FlyingFluut wrote:

      @hete pepper Bedankt voor de gigantische puinberg naarst je planeet Martin. Dat waren een hoop bootjes die in stukjes zijn gehakt. Ik heb gulzig recs heen en weer laten vliegen op de miljarden puin. Kennelijk iets gedaan wat niet mag met een streepje door je naam. Jammer de bammer, succes!
      acc was vergeven hoor , wie of wat er mee gebeurd maakt me niks uit
      hopelijk had je veel kunnen snoepen
    • hete pepper wrote:

      FlyingFluut wrote:

      @hete pepper Bedankt voor de gigantische puinberg naarst je planeet Martin. Dat waren een hoop bootjes die in stukjes zijn gehakt. Ik heb gulzig recs heen en weer laten vliegen op de miljarden puin. Kennelijk iets gedaan wat niet mag met een streepje door je naam. Jammer de bammer, succes!
      acc was vergeven hoor , wie of wat er mee gebeurd maakt me niks uithopelijk had je veel kunnen snoepen
      We snapten er al niks van. Als er een slag op je was geweest was de aanvaller laks met recs. Ik heb een leuke schep kunnen pakken en anderen nog veel meer. We dachten dat Cruz je te grazen had genomen. Gewoon gestopt?
    • FlyingFluut wrote:

      hete pepper wrote:

      FlyingFluut wrote:

      @hete pepper Bedankt voor de gigantische puinberg naarst je planeet Martin. Dat waren een hoop bootjes die in stukjes zijn gehakt. Ik heb gulzig recs heen en weer laten vliegen op de miljarden puin. Kennelijk iets gedaan wat niet mag met een streepje door je naam. Jammer de bammer, succes!
      acc was vergeven hoor , wie of wat er mee gebeurd maakt me niks uithopelijk had je veel kunnen snoepen
      We snapten er al niks van. Als er een slag op je was geweest was de aanvaller laks met recs. Ik heb een leuke schep kunnen pakken en anderen nog veel meer. We dachten dat Cruz je te grazen had genomen. Gewoon gestopt?
      acc weg gegeven .... , geen idee wat er mee gebeurd is