[TOT: 2.303.174.000] Powersmurf [BOT] vs. Ignisvolpes [FEAR] (A: 191.956.000, V: 2.111.218.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • [TOT: 2.303.174.000] Powersmurf [BOT] vs. Ignisvolpes [FEAR] (A: 191.956.000, V: 2.111.218.000)

      Aah dit is nog eens een leuke slag X/ Bijna 2,3 miljard winst whoop whoop :paniek: :paniek:

      @Jester ik weet dat de vals speel beschuldigingen komen want je doet niks anders op het forum en dat is jammer. Wel een kleine edit : Krijg wel een redelijk normale reactie dat ik er wat leuks mee mag doen! Ik spotte gelukkig ook je andere vloot nog, gelijk doorgegeven aan mijn collega en krijg zojuist te horen dat die ook geprakt is dus die zien we zo wel (a) (6)

      Ojah en Hete Pepper stuurt ook net wat op discord : Altijd hoge praat grote moed, nu ben je ALWEER gecrashed noobje :love:



      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 15-02-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller Powersmurf [BOT]
      ________________________________________________

      Slagschip 44.837
      Interceptor 54.980
      Reaper 23.430
      Pathfinder 28.522

      _________________________________________

      Verdediger Ignisvolpes [FEAR]
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 50.270
      Groot vrachtschip 25.708
      Licht gevechtsschip 13.652
      Zwaar gevechtsschip 6.022
      Kruiser 14.599
      Slagschip 8.712
      Kolonisatieschip 4
      Recycler 701
      Spionagesonde 37.947
      Bommenwerper 1.004
      Vernietiger 671
      Ster des Doods 12
      Interceptor 539
      Reaper 242
      Pathfinder 3.588

      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller Powersmurf [BOT]
      ________________________________________________

      Slagschip 44.140 ( -697 )
      Interceptor 54.461 ( -519 )
      Reaper 23.281 ( -149 )
      Pathfinder 25.871 ( -2.651 )

      _________________________________________

      Verdediger Ignisvolpes [FEAR]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________


      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

      De aanvaller steelt:
      287.231.929 Metaal, 193.920.192 Kristal en 242.084.391 Deuterium

      De aanvaller steelt:
      324.218.181 Metaal, 49.223.736 Kristal en 64.758.083 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 191.956.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 2.120.218.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 797.846.100 metaal en 508.967.050 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 1.162.236.512 eenheden gestolen.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      De aanvaller(s) hebben het puin.



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 1.331.270.029
      Kristal: 668.712.242
      Deuterium: 275.111.391
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 2.274.093.662 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -2.054.081.929
      Kristal: -1.135.894.192
      Deuterium: -415.478.391
      De verdediger(s) hebben een totaal van 3.604.454.512 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.2
      Ik zal altijd de koning van Spica blijven vergis je niet. :thumbup:

      Spica top 10 : 9
      Spica experts : 56
      Bellatrix top 10 : 2

      The post was edited 1 time, last by smurf ().

    • Beste Smurf,

      Mocht je de laatste tijd niet op de ranglijst gekeken hebben dan zie je dat de mensen die ik van valsspelen beschuldigde ook doorgestreept staat en zo'n leuk b'tje achter hun naam hebben staan.


      Deze slag is echter volledig mijn schuld. Jij zag voor langere tijd inactiviteit, (welke ik tot vandaag best goed in de gaten gehouden had) en je vloog.
      En om dit nou een leuke slag te noemen, de winst is leuk dat moet ik toegeven maar de slag zelf is oer saai heb je niks voor hoeven doen behoudens mijn activiteit in de gaten te houden. Het account waar je mee speelt is dat van Sniper welke het met DM gigantisch opgeblazen heeft.

      Jammer dat je hier zelf weer het negatieve hieruit naar boven moet halen. Was je niet gaan zeiken over dat ik alleen maar mensen beschuldig had ik misschien wel een leuke reactie geven en misschien zelfs nog respect voor je kunnen krijgen. Maar helaas, nu moet ik mezelf weer verdedigen en zal dit ook wel weer gezien gaan worden als een beschuldiging.
      Life is a waste of time; Time is a waste of life;
      Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
      - Billy Connolly
    • Jester wrote:

      Beste Smurf,

      Mocht je de laatste tijd niet op de ranglijst gekeken hebben dan zie je dat de mensen die ik van valsspelen beschuldigde ook doorgestreept staat en zo'n leuk b'tje achter hun naam hebben staan.


      Deze slag is echter volledig mijn schuld. Jij zag voor langere tijd inactiviteit, (welke ik tot vandaag best goed in de gaten gehouden had) en je vloog.
      En om dit nou een leuke slag te noemen, de winst is leuk dat moet ik toegeven maar de slag zelf is oer saai heb je niks voor hoeven doen behoudens mijn activiteit in de gaten te houden. Het account waar je mee speelt is dat van Sniper welke het met DM gigantisch opgeblazen heeft.

      Jammer dat je hier zelf weer het negatieve hieruit naar boven moet halen. Was je niet gaan zeiken over dat ik alleen maar mensen beschuldig had ik misschien wel een leuke reactie geven en misschien zelfs nog respect voor je kunnen krijgen. Maar helaas, nu moet ik mezelf weer verdedigen en zal dit ook wel weer gezien gaan worden als een beschuldiging.
      Ooh ingame was je toch een stuk liever haha.. Account van Sniper is weinig meer van over, planeten opgeblazen eco en vloot flink omhoog maar de basis was goed idd!

      We zijn ondertussen alweer 30 miljoen punten verder ( alles wat ik nog heb liggen 35 miljoen verder ) Dus nu is het toch echt powersmurf zijn account. :love:
      Ik zal altijd de koning van Spica blijven vergis je niet. :thumbup:

      Spica top 10 : 9
      Spica experts : 56
      Bellatrix top 10 : 2
    • zoo dat is een dikke winst!

      jullie verschil over valsspelen/cheaten kan dat eens worden bewezen/uitgesproken?

      het verpest een beetje de sfeer hiero :)

      ben tegen cheaten/valsspelen!

      hou niet van jankers/losers die niet tegen hun verlies kunnen!

      def gl rb
    • Jelly015 wrote:

      zoo dat is een dikke winst!

      jullie verschil over valsspelen/cheaten kan dat eens worden bewezen/uitgesproken?

      het verpest een beetje de sfeer hiero :)

      ben tegen cheaten/valsspelen!

      hou niet van jankers/losers die niet tegen hun verlies kunnen!

      def gl rb
      Mee eens :P

      Alle valsspelers zijn ondertussen wel geblokkeerd zo aan het leden aantal van Spica te zien :)

      En txn Jelly we gaan maar eens wat leuks er voor aan zetten. :thumbup:
      Ik zal altijd de koning van Spica blijven vergis je niet. :thumbup:

      Spica top 10 : 9
      Spica experts : 56
      Bellatrix top 10 : 2
    • Mijn reactie hierboven is misschien wat gekleurd door emotie excuses daarvoor.
      Dat ik een reputatie heb voor het beschuldigen van bepaalde speler(s) voor botter/scripter is helemaal waar. Sterker nog dat is in eerste instantie de reden geweest voor mij om dit account aan te maken (onder een pseudoniem). Vanwege dit valsspel kon ik ingame geen tegenstand bieden vandaar dat ik het forum als medium gebruikte om mijn frustraties te uiten. Hierin heb ik echter steken laten vallen, ik heb mijn frustratie geuit richting de volledige alliantie van welke deze perso(o)n(en) lid waren. Achteraf heb ik (mede d.m.v. dialoog, en de pilory) ingezien dat dit onterecht was Ik was. Hiervoor mijn oprechte excuses. Evenals excuses voor de mensen welke de sfeer van mijn posts niet konden waarderen. Hoewel er natuurlijk ook wel mensen geweest zullen zijn welke blij waren dat zij eens niet de middelpunt van de drama waren ;)

      Laten we dit hele hoofdstuk met beschuldigingen en vooroordelen afsluiten en met een schone lei opnieuw beginnen.
      Om de woorden van een Amerikaanse politicus te refurbishen: "Lets make Spica great again"

      @Jelly015 Mijn hoop is dat iedereen hier tegen valsspelen/cheaten is.

      Zo ook nog een beetje on-topic:
      Zoals ik hierboven al schreef en ook ingame nette slag Smurf ik was afgeleid en dat werd meteen afgestraft. Dit is weer de ogame die ik me herinner van vroeger.
      Gister ge-ninja'd door @Drejku me halve vloot weg en vandaag jullie voor de andere helft + me hele spaarpotje voor energietech 20 aan te zetten.
      In conclusie: Ik moet mijn spel gaan verbeteren (die Engelse uitdrukkingen vertalen zich niet altijd lekker naar het Nederlands).
      I need to step up my game!

      Nou ja goed, het was gezellig @smurf volgende keer bij jou?
      Life is a waste of time; Time is a waste of life;
      Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
      - Billy Connolly
    • Jester wrote:

      Mijn reactie hierboven is misschien wat gekleurd door emotie excuses daarvoor.
      Dat ik een reputatie heb voor het beschuldigen van bepaalde speler(s) voor botter/scripter is helemaal waar. Sterker nog dat is in eerste instantie de reden geweest voor mij om dit account aan te maken (onder een pseudoniem). Vanwege dit valsspel kon ik ingame geen tegenstand bieden vandaar dat ik het forum als medium gebruikte om mijn frustraties te uiten. Hierin heb ik echter steken laten vallen, ik heb mijn frustratie geuit richting de volledige alliantie van welke deze perso(o)n(en) lid waren. Achteraf heb ik (mede d.m.v. dialoog, en de pilory) ingezien dat dit onterecht was Ik was. Hiervoor mijn oprechte excuses. Evenals excuses voor de mensen welke de sfeer van mijn posts niet konden waarderen. Hoewel er natuurlijk ook wel mensen geweest zullen zijn welke blij waren dat zij eens niet de middelpunt van de drama waren ;)




      Nou ja goed, het was gezellig @smurf volgende keer bij jou?
      Helemaal top jonge! We gaan rustig door spelen en jij gaat weer rustig rebuilden en daar ben ik blij om. Veelste veel mensen stoppen na een crash en dat is sneu :)

      Hmm je weet men vloot vast wel te vinden :huggle:
      Ik zal altijd de koning van Spica blijven vergis je niet. :thumbup:

      Spica top 10 : 9
      Spica experts : 56
      Bellatrix top 10 : 2
    • Drejku wrote:

      Jester wrote:

      Gister ge-ninja'd door @Drejku me halve vloot weg en vandaag jullie voor de andere helft + me hele spaarpotje voor energietech 20 aan te zetten.
      Jasper maar ik heb niemand sinds dagen aangevallen... Dus het was ik niet...
      Nee ik viel jou aan en jij wist je vloot er optijd voor te gooien (ninja) dus toen hadden we allebei een half Miljard aan vloot in de puin ;)
      Life is a waste of time; Time is a waste of life;
      Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
      - Billy Connolly

      The post was edited 1 time, last by Jester: Schrijven is moeilijk ().

    • Hele mooie slag Smurf, in ieder geval de winst en de getallen. Dat het verder een spot-sim-fly is doet niets af aan de winst of de slag. Niet elke slag kan een puintime, counter, maanblaas, teruggetrokken plaatsing, etc. etc. zijn. En voor Dik 2 miljard winst is een Spot-Sim-Fly nog eens heel fijn weinig werk ook :)
      Dus Hulde.

      Ook Hulde voor Jetser die durft terug te komen op een eerdere post en gedrag. Fijn om te zien en goed om te lezen. Daar kan iemand anders nog wat van leren denk ik...

      smurf wrote:




      Ojah en Hete Pepper stuurt ook net wat op discord : Altijd hoge praat grote moed, nu ben je ALWEER gecrashed noobje :love:



      Want hier zien we iemand stoer doen op Discord die kennelijk een permaban heeft voor het cheaten/scripten/bots waar hij al zolang van beschuldigd werd en glashard ontkende....Dat is toch wel sneu op zijn minst.

      - Dus je cheat (droevig vind ik dat)
      - Gaat dan stoer je gecheate slagen op een forum posten en hoopt dat mensen je dan geweldig vinden (nog droeviger)
      - Ontkent alle beschuldigingen en doet er alles aan om zo geloofwaardig mogelijk over te komen (Uber-droevig)
      - En wordt dan, na al het uitgeven van geld aan DM wat je kennelijk ook nog nodig had, alsnog gepermaband (Karma)
      - Om dan vervolgens via discord alsnog heel blij te zijn als iemand anders gecrasht wordt....(WTF?)

      Dit is veel meer dan alleen sneu! Man....jij hebt issues....zoek hulp...


      flawlezz wrote:

      Je laat je toch niet pakken door mauriceopfiets??!!
    • mauricovic wrote:

      Hele mooie slag Smurf, in ieder geval de winst en de getallen. Dat het verder een spot-sim-fly is doet niets af aan de winst of de slag. Niet elke slag kan een puintime, counter, maanblaas, teruggetrokken plaatsing, etc. etc. zijn. En voor Dik 2 miljard winst is een Spot-Sim-Fly nog eens heel fijn weinig werk ook :)
      Dus Hulde.

      Ook Hulde voor Jetser die durft terug te komen op een eerdere post en gedrag. Fijn om te zien en goed om te lezen. Daar kan iemand anders nog wat van leren denk ik...

      Ja ik heb ook nooit gezegd dat het een knappe slag was het is een leuke slag ghehe.. Geen druppel zweet en een dikke winst :)

      Ag de maanblaas, puintime, counter etc etc die zullen er ook niet veel komen meer in Spica.. Zullen voornamelijk turtlels zijn die gecrasht worden meer is er bijna niet :P
      Ik zal altijd de koning van Spica blijven vergis je niet. :thumbup:

      Spica top 10 : 9
      Spica experts : 56
      Bellatrix top 10 : 2
    • Drejku wrote:

      Jester wrote:

      Gister ge-ninja'd door @Drejku me halve vloot weg en vandaag jullie voor de andere helft + me hele spaarpotje voor energietech 20 aan te zetten.
      Jasper maar ik heb niemand sinds dagen aangevallen... Dus het was ik niet...
      Haha het echte leven is mij kennelijk in aan het halen, ik ben fouten aan het maken bij het leven hier.
      Je hebt inderdaad gelijk, het was @bacalute (heeft kennelijk geen forum account) welke mij geninja'd had.
      Mea Culpa
      Life is a waste of time; Time is a waste of life;
      Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
      - Billy Connolly