uni-hoppen

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Okee... ik snap er echt geen ruk meer van... Polaris heeft een nieuwe inwoner... die, met stip, het lijkt de fucking top-40 wel, op 1 is binnen gekomen... HOE IS DAT IN GODSNAAM MOGELIJK???
      Het is dat ik weet dat Bolder zijn account nog altijd in (v) staat in Polaris en dat hij dus niet stiekem ergens een ander account vandaan heeft gehaald, maar dit slaat natuurlijk helemaal NERGENS OP!!!!

      150% van de punten van de, nu dus, nr2 van de uni... Dat is toch volslagen valsspelerij?
      Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...
    • Dit is ook gebeurd in Oberon. Helaas is dit mogelijk en goedgekeurd dus wen er maar aan... Kans is aanwezig dat die speler al een account heeft in unie 3 waardoor hij daar niet heen kan met het account in Polaris. Met andere woorden, iedereen met meerdere accounts in de top 20 heeft vrij spel :P
      Bashing through your defense coming to destroy your fleet (6)
    • Niet zeker hoe het precies werkt. Wat ik wel weet is dat wanneer je in de meeste unies in de top 20 staat en je kan nergens terecht, dan kan je overal terecht :P En als je ergens terecht kan maar je hebt daar al een goed account dan ook. Voor mensen met een aantal goed opgebouwde accounts is dat uiteraard een hele makkelijke manier om je compleet veilig te stellen in een nieuwere unie waar je dik eerste staat.
      Bashing through your defense coming to destroy your fleet (6)
    • Een account heeft vrij spel als het qua puntenaantal, onderzoekspunten of militaire punten in de top20 van de hele community zou staan. Vooral dat laatste is erg vreemd. Beetje met overmacht een nieuwe "uitdaging" zoeken. Bij ons in Oberon zit nu ook een account in lui lekkerland. Erg actief op jacht naar die 3 1/2 vloot die nog over zijn...

      Afin ik speelde sowieso bijna exclusief PVE :P
    • een uni zou dus eigenlijk gewoon tijdelijk moeten uniten (lekker genederlandst...) op het moment dat zo'n speler binnen komt...

      HOP! IPR die knakker de toko uit!

      Samenwerken om maantjes te ploppen en de grootste vloten samen (in AGS-uni) slopen die vloot...

      Dat moet kunnen, maar is wel een uitdaging.
      Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...
    • Het is wel heel bijzonder dit.
      Wat ik begreep is het Wappie die dus na de slag op James in v-mode is gegaan en als je dus 60 dagen in v-mode zit en I wordt (zo heb ik het geloof ik begrepen) dan wordt je naar de graveyard geplaatst. Vervolgens kan je uit de graveyard en kan je een uni kiezen waar je weer wilt spelen? Die uni moet dan wel ouder dan 1 jaar zijn (Is Polaris nu net een week of wat dus dat klopt) en je moet niet binnen de top 20 vallen tenzij neuzel neuzel allemaal regeltjes....

      @Jillian hoe gaat een klacht hier tegenin dienen helpen?

      @odlaw je had kunnen weten dat het Bolder niet is, het acca staat nu al meerdere uren en zelfs de hele nacht niet in v-mode.

      Verder wordt het "met de hele uni erop" wel een lastig verhaal denk ik. Maantjes blazen in een 1x speeduni is lastig maar we gaan maar even rustig kijken wat er gebeurd nu in de uni. Ik weet wel dat 60 dagen je mijnen laten draaien al meer gaat opleveren qua gs dan dat er aan vlootjes gecrasht gaat worden in Polaris.


      flawlezz wrote:

      Je laat je toch niet pakken door mauriceopfiets??!!
    • heey!
      Ik speel in Oberon de uni net voor je.
      We hebben net dezelfde probleem met Switch!
      Hij kwam uit nergens bij ons terecht en heeft bij ons alles kapotgeschoten.
      Hij heeft 3 keer meer punten als de 3de!
      Zijn vloot is mega groot. Met andere woorden ook wij zijn kansloos en ondertussen zijn er mss nog een 10 tal dat spelen al de rest is in vmode.
      Het is een oneerlijk gevecht sinds het begin. Dus we voelen met je mee. En idd zo stoppen de mensen met spelen.
      een schande
      Geen
    • Jillian wrote:

      mauricovic wrote:

      @Jillian hoe gaat een klacht hier tegenin dienen helpen?
      Een klacht laat zien dat spelers deze merge regels niet redelijk vinden. Of er iets mee gedaan wordt? geen idee; echter een andere weg kan ik ook niet verzinnen.
      ik kan 100x zeggen dat de regels niet naar wens zijn, maar zolang er niet geklaagd wordt zal er niets mee gebeuren.
      mss als jullie eens klagen bij gameforge zal het helpen.
      Tenslotte zijn jullie er het dichtste bij.
      Geen
    • Het is ook wel een trieste bedoeling als zelfs de FAQ aangeeft dat die verhuizingen niet mogen volgens de NL-regels, maar er niets aan gedaan wordt. Schrap dan gewoon de hele top20 restrictie in plaats dat enkel een selectief clubje er gebruik van kan maken. Die regel is er lijkt mij juist om het spelveld eerlijk te houden en dat wordt nu toch ook al allesbehalve gehaald.
      Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?

      In een inter universele relatie met Love Goat

    • Lange Giraffe wrote:

      Het is ook wel een trieste bedoeling als zelfs de FAQ aangeeft dat die verhuizingen niet mogen volgens de NL-regels, maar er niets aan gedaan wordt. Schrap dan gewoon de hele top20 restrictie in plaats dat enkel een selectief clubje er gebruik van kan maken. Die regel is er lijkt mij juist om het spelveld eerlijk te houden en dat wordt nu toch ook al allesbehalve gehaald.
      Het mag dus juist wel volgens de FAQ.

      Een account uit .nl, wat in een van de ranglijsten top20 op .nl is, mag in .nl overal naartoe.

      :love: Thanks Syrabi