[TOT: 3.000.031.000] Password123 vs. Interstellar Funk [HEAVY] (A: 410.746.000, V: 2.589.285.000)

  • [TOT: 3.000.031.000] Password123 vs. Interstellar Funk [HEAVY] (A: 410.746.000, V: 2.589.285.000)


    De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 20-02-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


    Aanvaller Password123
    ________________________________________________

    Licht gevechtsschip 315.363
    Zwaar gevechtsschip 24.565
    Kruiser 3.564
    Slagschip 17.494
    Interceptor 31.121
    Bommenwerper 108
    Vernietiger 11.326
    Reaper 1.007
    Pathfinder 1.713
    Klein vrachtschip 33.826
    _________________________________________

    Verdediger Interstellar Funk [HEAVY]
    ________________________________________________

    Klein vrachtschip 14.163
    Groot vrachtschip 33.722
    Licht gevechtsschip 45.747
    Zwaar gevechtsschip 3.658
    Kruiser 10.253
    Slagschip 1.884
    Recycler 2.551
    Spionagesonde 18.684
    Bommenwerper 1.118
    Vernietiger 3.547
    Ster des Doods 10
    Interceptor 6.669
    Reaper 1.038
    Pathfinder 1.822
    _________________________________________


    Na het gevecht ...

    Aanvaller Password123
    ________________________________________________

    Licht gevechtsschip 246.014 ( -69.349 )
    Zwaar gevechtsschip 21.072 ( -3.493 )
    Kruiser 3.371 ( -193 )
    Slagschip 17.155 ( -339 )
    Interceptor 30.789 ( -332 )
    Bommenwerper 108 ( -0 )
    Vernietiger 11.244 ( -82 )
    Reaper 998 ( -9 )
    Pathfinder 1.622 ( -91 )
    Klein vrachtschip 26.388 ( -7.438 )
    _________________________________________

    Verdediger Interstellar Funk [HEAVY]
    ________________________________________________

    Vernietigd!
    _________________________________________


    De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

    De aanvaller steelt:
    260.994.852 Metaal, 69.500.970 Kristal en 63.189.246 Deuterium

    De aanvaller heeft een totaal van 410.746.000 eenheden verloren.
    De verdediger heeft een totaal van 2.589.285.000 eenheden verloren.
    Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 1.114.701.201 metaal en 794.932.900 kristal.
    De aanvaller heeft een totaal van 393.685.068 eenheden gestolen.

    De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
    De aanvaller(s) hebben het puin.



    Totale samenvatting winst/verlies:



    Samenvatting aanvaller(s)

    Metaal: 1.096.327.053
    Kristal: 740.560.870
    Deuterium: 55.685.246
    De aanvaller(s) hebben een totaal van 1.892.573.169 eenheden winst gemaakt.


    Samenvatting verdediger(s)

    Metaal: -1.587.787.852
    Kristal: -1.091.038.970
    Deuterium: -304.143.246
    De verdediger(s) hebben een totaal van 2.982.970.068 eenheden verloren.



    Powered by OGotcha CR Converter 4.3.2




    Dit zijn dan toch de stille vreugden..

    Ik had je vorige week zondag aangevallen terwijl je online was, en je verloor de helft van je vloot.. Boos was je, want je stuurde me een bericht dat ik maar moest oppassen voor mijn account, met de implicatie dat ik zou cheaten.
    Sinds die zondag, zie ik continue zeer snelle verplaatsingen van maan naar planeet bij een spionage... Raar toch, iemand die binnen 5 seconde op een maan klikt om zijn vloot + grondstoffen op 10% te saven.. dat al vaker dan 10 keer op compleet verschillende tijdstippen.

    Ik had je dus aangegeven bij de admins, en jij doen alsof je neus bloed ingame.
    Al met al, ik stuur een aanval, 2 min en 12 sec ervoor een spio (10 sec spio reistijd), en jawel hoor. Een save vertrekt 2:02 voor de aanval landt, naar het planeetje. Guess what, de zeer actieve speler interstella funk annuleert een plaats missie zodat deze 1 sec terug komt op een maan die wordt aangevallen door een vloot 3x zijn sterkte... Raar.
  • Tarantino wrote:

    odlaw wrote:

    Dit getuigt ook van weinig creativiteit, hoor... 2x dezelfde post neer gooien. Bij de eerste kwam er nog een glimlach, maar bij de 2e was die glimlach ook zo weer weg... wat sneu...
    Doe dit ook niet voor jouw vermaak.........
    En dat maakt het dan opeens wel creatief, of zo? Blijft 2x dezelfde post, blijft triest... je zult maar zó weinig inspiratie hebben.
    Maar dan nog, denk ik, post dan gewoon niets, of hooguit 1x.
    En wees gewoon blij dat ik jou jezelf weer wat beter heb laten leren kennen... nu weet je dat je niet creatief bent en kun je daar dus rekening mee houden! Of er mee oefenen! Meer hoef je met mijn post niet te doen...


    Kick-ass slag, overigens... echt top!
    Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...
  • odlaw wrote:

    Tarantino wrote:

    odlaw wrote:

    Dit getuigt ook van weinig creativiteit, hoor... 2x dezelfde post neer gooien. Bij de eerste kwam er nog een glimlach, maar bij de 2e was die glimlach ook zo weer weg... wat sneu...
    Doe dit ook niet voor jouw vermaak.........
    En dat maakt het dan opeens wel creatief, of zo? Blijft 2x dezelfde post, blijft triest... je zult maar zó weinig inspiratie hebben.Maar dan nog, denk ik, post dan gewoon niets, of hooguit 1x.
    En wees gewoon blij dat ik jou jezelf weer wat beter heb laten leren kennen... nu weet je dat je niet creatief bent en kun je daar dus rekening mee houden! Of er mee oefenen! Meer hoef je met mijn post niet te doen...


    Kick-ass slag, overigens... echt top!
    BLA BLA BLA.............
  • odlaw wrote:

    Dit getuigt ook van weinig creativiteit, hoor... 2x dezelfde post neer gooien. Bij de eerste kwam er nog een glimlach, maar bij de 2e was die glimlach ook zo weer weg... wat sneu...
    Heb jij een tampon die 24/7 dwars zit ofzo? Wat een azijnlucht komt er uit jouw mond zeg.. wat sneu...

    Mooie hit Jordaa! Zonde van je vlootje @Funk. Rebuilden maar (weer) :P
    You think yourself skilled, your ignorance meets your end.
    BdB^ Trip down Memory Lane
  • El Patron wrote:

    odlaw wrote:

    Dit getuigt ook van weinig creativiteit, hoor... 2x dezelfde post neer gooien. Bij de eerste kwam er nog een glimlach, maar bij de 2e was die glimlach ook zo weer weg... wat sneu...
    Heb jij een tampon die 24/7 dwars zit ofzo? Wat een azijnlucht komt er uit jouw mond zeg.. wat sneu...
    Mooie hit Jordaa! Zonde van je vlootje @Funk. Rebuilden maar (weer) :P
    Oh sorry... ik vergat even te vragen of mijn post wel conform jouw mening was... dom van mij, zeg...

    ik kan me overigens niet herinneren dat ik om jouw mening gevraagd hád... dus wil jij wel gewoon ff netjes je mondje houden, knulletje... Kleine kindjes vinden het vaak lastig om te zien dat hun vriendje kritiek krijgt en dan gaan ze rare dingen roepen om het voor dat vriendje op te nemen, ik snap het wel, het is immers mijn werk, maar, nogmaals, ik had niet om je mening gevraagd, dus shjut jor maus!
    Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...
  • odlaw wrote:

    El Patron wrote:

    odlaw wrote:

    Dit getuigt ook van weinig creativiteit, hoor... 2x dezelfde post neer gooien. Bij de eerste kwam er nog een glimlach, maar bij de 2e was die glimlach ook zo weer weg... wat sneu...
    Heb jij een tampon die 24/7 dwars zit ofzo? Wat een azijnlucht komt er uit jouw mond zeg.. wat sneu...Mooie hit Jordaa! Zonde van je vlootje @Funk. Rebuilden maar (weer) :P
    Oh sorry... ik vergat even te vragen of mijn post wel conform jouw mening was... dom van mij, zeg...
    ik kan me overigens niet herinneren dat ik om jouw mening gevraagd hád... dus wil jij wel gewoon ff netjes je mondje houden, knulletje... Kleine kindjes vinden het vaak lastig om te zien dat hun vriendje kritiek krijgt en dan gaan ze rare dingen roepen om het voor dat vriendje op te nemen, ik snap het wel, het is immers mijn werk, maar, nogmaals, ik had niet om je mening gevraagd, dus shjut jor maus!
    Uhu...........nee natuurlijk ........jij laat hier heerlijke volwassen gedrag zien ?( KOEKOEK ..................... :thumbsup: toppertje!! :thumbsup:

    en dat om een dubbel plaatje........sneu inderdaad.

    @admin het zal nooit meer gebeuren ok........een 3 plaatjes spam ;) en bedankt voor het verplaatsen. :thumbsup:

    The post was edited 1 time, last by Tarantino ().

  • Als jij nu eens optieft en je eigen server ontsiert met je ongenuanceerd comment en niet praat waar je geen verstand van hebt...
    Geen enkele thread van jou toetsenbord is positief.. enkel zwartgallig, onfatsoenlijk, niet ter zake doende, lullig, kwetsend....

    Leuke slap.
    GL@RB

    odlaw wrote:

    Oh sorry... ik vergat even te vragen of mijn post wel conform jouw mening was... dom van mij, zeg...

    ik kan me overigens niet herinneren dat ik om jouw mening gevraagd hád... dus wil jij wel gewoon ff netjes je mondje houden, knulletje... Kleine kindjes vinden het vaak lastig om te zien dat hun vriendje kritiek krijgt en dan gaan ze rare dingen roepen om het voor dat vriendje op te nemen, ik snap het wel, het is immers mijn werk, maar, nogmaals, ik had niet om je mening gevraagd, dus shjut jor maus
  • Bolder wrote:

    Als jij nu eens optieft en je eigen server ontsiert met je ongenuanceerd comment en niet praat waar je geen verstand van hebt...
    Geen enkele thread van jou toetsenbord is positief.. enkel zwartgallig, onfatsoenlijk, niet ter zake doende, lullig, kwetsend....

    Leuke slap.
    GL@RB

    odlaw wrote:

    Oh sorry... ik vergat even te vragen of mijn post wel conform jouw mening was... dom van mij, zeg...

    ik kan me overigens niet herinneren dat ik om jouw mening gevraagd hád... dus wil jij wel gewoon ff netjes je mondje houden, knulletje... Kleine kindjes vinden het vaak lastig om te zien dat hun vriendje kritiek krijgt en dan gaan ze rare dingen roepen om het voor dat vriendje op te nemen, ik snap het wel, het is immers mijn werk, maar, nogmaals, ik had niet om je mening gevraagd, dus shjut jor maus

    Oei... een gekwetst zieltje... heb ik te weinig rekening gehouden met je omstandigheden?
    Ook fijn dat jij mijn posts ongenuanceerd noemt, want die van jou is echt het toonbeeld van fatsoen en nuance... grapjas... Hoe is het op vakantie, btw? Zit je al bijna aan je 60 dagen inactiviteit, want dan kun je tenminste anderen weer gaan vervelen op een andere server, of zo?

    Hoi, hè?!!

    OT: De slag is echt wel heel lekker! (Positief genoeg, Boldertje?) Ik vind eigenlijk iedere slag op een lid van HEAVY wel mooi!
    Omdat opbouwen toch gewoon leuk is...
  • beetje raar dat jij dat denkt?
    Als het zo is en het is te bewijzen ben ik de eerste die zegt bannen!
    Maar heb hier geen bewijzen voor, wij vallen elkaar niet aan namelijk.Dat jij je eigen allie aanvalt kunnen wij niets aan doen.
    En wie the fuck is Waldo, en waarom bemoeit hij zich overal mee?
    Of ben je stiekem toch een wijf die overal haar neus in wil steken?
    Als je ingame speelt zeg maar onder welke naam?
    Maar als dat zo is zal je wel groen zijn voor me, en anders kan ik daar wel voor zorgen.