Slagen naar de schroothoop?

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Slagen naar de schroothoop?

      Hoe zit het eigenlijk met slagen die gepost worden waarbij de regels overtreden werden?
      Ik heb het dan nu niet over sommige die nog steeds geen converter nuttig kunnen gebruiken, maar eerder overtreders van de ingame regels.

      Slagen die gemaakt werden door:
      - Pushing (denk maar aan surprise ninja)
      - Bug abuse (de befaamde spio-bugs etc..)
      - Scripting (je ontneemt de rest van de server de mogelijkheid om je te laten crashen, je ziet online tijden zonder zelf veel moeite te doen, je checkt automatisch of ze online zijn ...)
      - Bot (idem aan scripting, en ook dat je dus nauwelijks zelf iets bouwde ... )
      - ...

      Als de speler hier enkel van verdacht wordt, lijkt het me nu iets te voorbarig om deze te verplaatsen.
      In het geval de speler echt een ban krijg voor een van bovenstaade, lijkt het me toch logisch dat de slagen in die periode verhuizen naar de schroothoop?
      Zulke slagen horen niet thuis in een HoF of Top10 vind ik, laat staan op het forum.
      Because in a split second, it's gone.
      - Ayrton Senna

      They banned me twice in 2022
      - Senna 16/01/2022
    • Pendragon wrote:

      1 - Een slag wordt als 'legaal' gezien wanneer er geen sprake is van een 'Afscheidshit', afgesproken slag of als door de GO geen sancties worden opgelegd voor pushing of bashing. Illegale slagen hebben NOOIT recht op een Hall of Fame, top10- of solo top 10-notering en kunnen gesloten of verplaatst worden naar gevechtsrapporten / de schroothoop
      Indien het game team te kennen geeft dat een slag onterecht in de HoF staat, met het oog op voorgenoemde regels, zal daar een passende actie op volgen door het moderator team.

      :: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
      ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][