specs van doeluni

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • mauricovic wrote:

      Heb je je eerste Hofje al te pakken @Courage? Ben benieuwd...

      Heeft er iemand een beetje zich op hoe "vol" de doel uni's lopen? Ik begreep vandaag van een Demios speler dat er gestaag wel wat binnenkomt daar maar dat het qua activiteit niet echt overloopt. Wel wat nieuwe spelers maar veel die gelijk v-mode in duiken. Hoe is het in uni3 en in Zagadra?
      Beetje afgerond, als er wat vervuiling tussen zit kan ik dat er niet uit filteren (nieuwe spelers bijvoorbeeld), maar grofweg dus:
      Deimos: +50
      Zagadra: +45
      Uni3: +65
      HoFcounter: LIV
      RIPKILLcounter: CXCI
      Gevorderde HoFcounter: XXVIII
      Expertcounter: VI
      Federatief
      Expertcounter: III
    • mauricovic wrote:

      Tnx Freakertje! Ik moet zeggen, dat valt me nog een beetje tegen. Ik heb en had totaal geen zicht op het aantal actieve spelers in andere uni's en het is natuurlijk nog geen 4 april (ik moet zelf ook nog over) dus misschien komt er nog wel meer.

      Maar het laat wel zien dat die merge geen overbodige luxe is.
      waarom zou ik nu overgaan terwijl ik in mn eentje nu heel de uni kan raiden :D
      700/1miljard per dag tot 4 april is nog makkelijk 8,5miljard gs :D
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
    • Ik vraag mij alleen af of na dag 9 die i'tjes er nog wel zijn... ;)
      Laat maar, ik had het verkeerd in mijn hoofd zitten. Je moet 8 dagen i zijn wil je aan het eind van de merge periode naar het kerkhof geschopt worden.
      Het was alleen nog niet duidelijk wat er met de actieve accounts gaat gebeuren die na de merge geen keuze hebben gemaakt. Als ik moet gokken, gaat de uni op slot en wordt de boel na een dikke week allemaal naar het kerkhof geschopt. Maar... dat gok ik dus, aan deze gok kunnen geen rechten worden ontleend, resultaten uit het verleden geven geen garanties voor de toekomst en uithuilen moet je bij jezelf doen als je er toch op gokt en het fout uitpakt :P

      Bijna goed gegokt. Volgens deze recente post zal je actieve account naar een random doeluni gemigreerd worden. Met een kleine kans dat je alsnog op het kerkhof eindigt, de reden daarvoor is onduidelijk maar heeft mogelijk iets met de bezettingsgraad van de doeluni te maken. @Hysteria Allicht wil je dat hier nog aanpassen?
      HoFcounter: LIV
      RIPKILLcounter: CXCI
      Gevorderde HoFcounter: XXVIII
      Expertcounter: VI
      Federatief
      Expertcounter: III

      The post was edited 1 time, last by Freakertje ().

    • mauricovic wrote:

      Tnx Freakertje! Ik moet zeggen, dat valt me nog een beetje tegen. Ik heb en had totaal geen zicht op het aantal actieve spelers in andere uni's en het is natuurlijk nog geen 4 april (ik moet zelf ook nog over) dus misschien komt er nog wel meer.

      Maar het laat wel zien dat die merge geen overbodige luxe is.
      Voorafgaand aan de merge, actieve spelers:
      Rhea: 35 (dalend)
      Quaoar: 20
      Polaris: 60
      Oberon: 20
      Nusakan: 5
      Merkur: 10
      Libra: 15
      Japetus: 20
      Hyperion: 15
      Erdidanus: 10
      Totaal: 210
      En daar moet je dus wel wat dubbele accounts af gaan halen, ik hoorde al van mensen die 6 of meer accounts hadden en er dus nu een paar moeten laten gaan.
      Je zou dus kunnen zeggen dat het gros nu al wel over is gestapt. Maar: ik doe alleen observaties, het kan zijn dat ik iets over het hoofd zie.
      -- Hou er bijvoorbeeld rekening mee dat sommige blauwer dan blauw smurfen opeens wakker worden en weer zijn gaan spelen vanwege de merge.
      HoFcounter: LIV
      RIPKILLcounter: CXCI
      Gevorderde HoFcounter: XXVIII
      Expertcounter: VI
      Federatief
      Expertcounter: III
    • Freakertje wrote:

      mauricovic wrote:

      Tnx Freakertje! Ik moet zeggen, dat valt me nog een beetje tegen. Ik heb en had totaal geen zicht op het aantal actieve spelers in andere uni's en het is natuurlijk nog geen 4 april (ik moet zelf ook nog over) dus misschien komt er nog wel meer.

      Maar het laat wel zien dat die merge geen overbodige luxe is.
      Voorafgaand aan de merge, actieve spelers:Rhea: 35 (dalend)
      Quaoar: 20
      Polaris: 60
      Oberon: 20
      Nusakan: 5
      Merkur: 10
      Libra: 15
      Japetus: 20
      Hyperion: 15
      Erdidanus: 10
      Totaal: 210
      En daar moet je dus wel wat dubbele accounts af gaan halen, ik hoorde al van mensen die 6 of meer accounts hadden en er dus nu een paar moeten laten gaan.
      Je zou dus kunnen zeggen dat het gros nu al wel over is gestapt. Maar: ik doe alleen observaties, het kan zijn dat ik iets over het hoofd zie.
      -- Hou er bijvoorbeeld rekening mee dat sommige blauwer dan blauw smurfen opeens wakker worden en weer zijn gaan spelen vanwege de merge.
      In Jap zitten nog 4 active accounts. dus die moeten nog over.
      zoals ik had bekeken zijn de meeste toch wel na u3 of zaga gegaan, wat best wel verrassend is omdat zaga een 6x speed is..
      en uni is giga turtle uni..

      dus daar kozen ofwel voor rust ofwel voor vmode..
      deimos is misschien wat minder intrek juist door de def na puin hmm.. ik ben nog steeds niet zeker wat ik wil u3 of deimos..

      maja zolang ik kan blijf ik nog lekker in japu :D lekker farmen en genieten van mijn rust
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
    • Vogel wrote:

      In Jap zitten nog 4 active accounts. dus die moeten nog over.zoals ik had bekeken zijn de meeste toch wel na u3 of zaga gegaan, wat best wel verrassend is omdat zaga een 6x speed is..
      en uni is giga turtle uni..

      dus daar kozen ofwel voor rust ofwel voor vmode..
      deimos is misschien wat minder intrek juist door de def na puin hmm.. ik ben nog steeds niet zeker wat ik wil u3 of deimos..

      maja zolang ik kan blijf ik nog lekker in japu :D lekker farmen en genieten van mijn rust
      Er zijn ook eigenlijk maar twee keuzes, of een actieve uni vol met turtles of een actieve uni waar je nog op het toilet moet gaan inloggen. En zover ik het nu zie, is Deimos de plaats om je vakantiemodus accounts te droppen :P
      Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?

      In een inter universele relatie met Love Goat

    • Freakertje wrote:

      mauricovic wrote:

      Volslagen onbelangrijk
      Voorafgaand aan de merge, actieve spelers:Rhea: 35 (dalend)
      Quaoar: 20
      Polaris: 60
      Oberon: 20
      Nusakan: 5
      Merkur: 10
      Libra: 15
      Japetus: 20
      Hyperion: 15
      Erdidanus: 10
      Totaal: 210
      Wauw! Ik speel(de) dus in de meest actieve uni. Ik had geen idee dat het zo leeg was in sommige servers. Nusakan....5 actieve spelers...

      Maar nu snap ik ook gelijk waarom de groeiaantallen in een doeluni wat tegenvallen...er is gewoon niet veel meer. :(

      Een weekje nog en dan ga ik mij bij uni 3 voegen. (ook wel weer fijn, gewoon een uni met een nummer, zoals het vroeger was...toen alles nog goed was...en meer van dat nostalgische geleuter...)


      flawlezz wrote:

      Je laat je toch niet pakken door mauriceopfiets??!!
    • Jillian wrote:

      paul-maximilianus wrote:

      Volgende merge is de hele boel naar .org denk ik.
      Prima vind ik.
      Tegen de tijd dat we weer aan de beurt zijn voor een merge hebben we weer 15+ servers hoor :rolleyes:
      Pff mag ik toch niet hopen... In Spica zijn nu nog maar 15 actieve spelers.. Waarvan er 2 worden gesloopt vannacht.. Dus nog 13.. Daarvan zitten er 10 bij mij in de alliantie. 15 servers a minimaal 3 maand per server dus pas over 4 jaar???
      Ik zal altijd de koning van Spica blijven vergis je niet. :thumbup:

      Spica top 10 : 9
      Spica experts : 56
      Bellatrix top 10 : 2
    • paul-maximilianus wrote:

      De vorige merge was op 1 september 2020 dus een ruim 1,5 jaar geleden.

      Zal deze aankomende keer vast ook wel zijn.

      Houdt moed Smurf!

      (ow en deel je alliantie -na goed overleg- op in kleinere stukjes, geeft meer spel)
      gewoon solo spele en alles slope :D
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
    • Vogel wrote:

      paul-maximilianus wrote:

      De vorige merge was op 1 september 2020 dus een ruim 1,5 jaar geleden.

      Zal deze aankomende keer vast ook wel zijn.

      Houdt moed Smurf!

      (ow en deel je alliantie -na goed overleg- op in kleinere stukjes, geeft meer spel)
      gewoon solo spele en alles slope :D
      haha like +1 :)
      Ik zal altijd de koning van Spica blijven vergis je niet. :thumbup:

      Spica top 10 : 9
      Spica experts : 56
      Bellatrix top 10 : 2