specs van doeluni
-
-
goeie vraag!
-
ik prefer alles gewoon 10x 3x 50% puin perfect balancedEvery Superhero needs it foe.
I'll be the big bad, if you wanna play superhero. -
Ik mag hopen van niet, ze hebben nu in ieder geval verschillende specs (speed, ags/non-ags) dus er valt wat te kiezen."My ambition is handicapped by laziness"
— Charles Bukowski (Factotum) -
Er zijn vooralsnog geen speccs aanpassingen geplanned;
:love: Thanks Syrabi -
ik heb voor polaris gekozen vanwege ge 1 maal vloot snelheid... dan heb je naast ogame ook een gewoon leven. nou alleen de keuze om naar uni 3 te gaan .. iedereen die de game kent weet dat dat eigenlijk geen keuze is, maar voor vele einde spel. suggestie.. zet polaris lekker bij de doelen
-
-
martinus wrote:
ik heb voor polaris gekozen vanwege ge 1 maal vloot snelheid... dan heb je naast ogame ook een gewoon leven. nou alleen de keuze om naar uni 3 te gaan .. iedereen die de game kent weet dat dat eigenlijk geen keuze is, maar voor vele einde spel. suggestie.. zet polaris lekker bij de doelen
Maar als er niks veranderd zal het inderdaad wel uni 3 worden, 2x speed dan kan je tenminste nog ff kakken zonder te saven -
bassie36 wrote:
Ik mag hopen van niet, ze hebben nu in ieder geval verschillende specs (speed, ags/non-ags) dus er valt wat te kiezen.
Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?
In een inter universele relatie met Love Goat
-
Ik heb even alle specs op een rijtje gezet en ze een waarde gegeven ten opzichten van elkaar, alles wat het zelfde was 0, alles wat ik de norm vind 1, en als ik het boven of onder de norm vind .5 erbij of er af en 1 punt aftrek voor iets wat ik zeker niet wil.
Dan kom ik toch uit op Zagadra met 1 punt meer dan Uni 3 en Deimos veruit onderaan.
2 min puntjes voor uni 3
1 min puntje en 1 plus puntje voor Zagdra
3 minpuntjes en 1 min punt voor Deimos
Misschien dat ik hier andere ook een plezier mee kan doen.The post was edited 1 time, last by sweex ().
-
Ik kijk ook erg naar:
Uni-3 heeft 131 actieve spelers en 775 inactief
Zagadra heeft 26 actieve spelers en 248 inactief
Deimos heeft (maar) 7 actieve en 133 inactief.Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS! -
Doe lekker Spica er ook bij... Of donder die alvast bij Tarz.. men targets zijn bijna op.Ik zal altijd de koning van Spica blijven vergis je niet.
Spica top 10 : 9
Spica experts : 56
Bellatrix top 10 : 2 -
smurf wrote:
Doe lekker Spica er ook bij... Of donder die alvast bij Tarz.. men targets zijn bijna op.
Dan komt er nog bij dat we eigenlijk al blij mogen zijn dat rhea en quaor mee mochten in de merge
Waar ik schrijf dat er vooralsnog niets geplanned is, zegt eigenlijk niets meer dan dat "ooit" de speccs kunnen aanpassen. Als er al wat aanpast zal dat met flink wat beperkingen zijn
:love: Thanks Syrabi -
oke, duidelijk dat de specs dus ''voorlopig'' blijven zoals ze zijn.
heeft iedere doeluni ook de beschikking over de handelaar? -
Courage wrote:
oke, duidelijk dat de specs dus ''voorlopig'' blijven zoals ze zijn.
heeft iedere doeluni ook de beschikking over de handelaar?
U3 en Zagadra in ieder geval wel.Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS! -
Mooi dat iedereen het heeft over de specs maar niemand over dat Deimos #1 600m heeft en er gewoon accounts van 1,5 miljard erin gaan merge xDEvery Superhero needs it foe.
I'll be the big bad, if you wanna play superhero. -
Dat is vervelend maar dat gebeurde nu ook al via die graveyard. Wij hebben er recent in Polaris ook 2 acca's bijgekregen die hoger of veeeel hoger staan dan de nr1 die in Polaris begonnen was.
En uiteindelijk zal je, ook als nummer1 gewoon weer moeten gaan saven.
Ik vind het leuk dat alles weer een beetje bij elkaar geveegd wordt en dat zal de eerste weken tot misschien zelfs maanden voor weer wat activiteit gaan zorgen. En vervolgens zakt alles weer langzaam in de plooi en is de nieuwe orde gevormd -
mss niet onbelangrijk:
krijgen de spelers van de doeluni's ook gratis herplaatsingen van hun planets ter beschikking?{TOT: 6.985.783.000] + ninja: [Oldskool]BorDeauX DoG & Deception & Bernini vs. NOLAW [Vectrex] & ressiv[E UWS] & benjinho[NS] & Bandit[Noleader] & Sm0ke2Die[E UWS} -
Vogel wrote:
Mooi dat iedereen het heeft over de specs maar niemand over dat Deimos #1 600m heeft en er gewoon accounts van 1,5 miljard erin gaan merge xD
{TOT: 6.985.783.000] + ninja: [Oldskool]BorDeauX DoG & Deception & Bernini vs. NOLAW [Vectrex] & ressiv[E UWS] & benjinho[NS] & Bandit[Noleader] & Sm0ke2Die[E UWS} -
ressiv wrote:
Vogel wrote:
Mooi dat iedereen het heeft over de specs maar niemand over dat Deimos #1 600m heeft en er gewoon accounts van 1,5 miljard erin gaan merge xD
kan ik niet gewoon in jap blijven met mijn itjes lekker raide enzo...Every Superhero needs it foe.
I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-
Users Online 1
1 Guest