[TOT: 3.597.676.000] hete pepper [BvE] & Powersmurf [BvE] vs. Kale [Lms] (A: 1.196.757.000, V: 2.400.919.000)

    • [TOT: 3.597.676.000] hete pepper [BvE] & Powersmurf [BvE] vs. Kale [Lms] (A: 1.196.757.000, V: 2.400.919.000)

      Hier is die dan.. De eerste top 10 slag in Uriel. Ik ben weer blij dat Hete Pepper back in town is! Het duo van spica is terug :kiss:

      Paar dagen geleden pakte ik Kale al.. Dat vond die niet leuk dus gooide er flink wat duiten tegen aan en was zo weer terug.. Dus ik kwam er niet meer doorheen. Pepper heel de dag geloerd beide vloot bij gestampt geploft en vliegen maar! Kale kwam wel online 10 min na de slag.. En Pepper zen recs waren nog onderweg ( investeer in hyper 15 maatje ) Dus ik 2x gevlogen en 90% van het puin kunnen bemachtigen :D resultaat na aftrek van verlies en deut verbruik 625.000.000 per persoon dus niks mis mee in dit stadium! :love: :love:

      Pepper is nog geband hier op het forum @Lord wil je hier iets aan doen? Dus zijn tekst gaat via mij.

      Pepper is terug welkom in .nl en al snel maakten we plannen, 2de maal dat we vliegen hebben we prijs, ook al vertelde kale mij dat hij niet te pakken was eenmaal hij vloot ging bouwen.

      @kale GL@RB we zien je ons wel weer voorbij schieten :kiss:


      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 08-05-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller hete pepper [BvE]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 63.816
      Zwaar gevechtsschip 698
      Kruiser 33.110
      Slagschip 152
      Interceptor 10.334
      _________________________________________

      Aanvaller Powersmurf [BvE]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 23.731
      Zwaar gevechtsschip 4.676
      Kruiser 6.621
      Slagschip 1.025
      Interceptor 2.960
      Bommenwerper 821
      Vernietiger 2.547
      Reaper 859
      Pathfinder 3.181
      _________________________________________

      Verdediger Kale [Lms]
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 2.383
      Groot vrachtschip 3.840
      Licht gevechtsschip 200.142
      Zwaar gevechtsschip 4.399
      Kruiser 13.216
      Slagschip 13.565
      Recycler 41.033
      Spionagesonde 3.078
      Bommenwerper 51
      Vernietiger 414
      Interceptor 1.235
      Reaper 18
      Pathfinder 905
      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller hete pepper [BvE]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 2.888 ( -60.928 )
      Zwaar gevechtsschip 99 ( -599 )
      Kruiser 13.199 ( -19.911 )
      Slagschip 135 ( -17 )
      Interceptor 9.874 ( -460 )
      _________________________________________

      Aanvaller Powersmurf [BvE]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 1.101 ( -22.630 )
      Zwaar gevechtsschip 670 ( -4.006 )
      Kruiser 2.723 ( -3.898 )
      Slagschip 893 ( -132 )
      Interceptor 2.794 ( -166 )
      Bommenwerper 809 ( -12 )
      Vernietiger 2.538 ( -9 )
      Reaper 859 ( -0 )
      Pathfinder 1.192 ( -1.989 )
      _________________________________________

      Verdediger Kale [Lms]
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 12 ( -2.371 )
      Groot vrachtschip 76 ( -3.764 )
      Licht gevechtsschip 892 ( -199.250 )
      Zwaar gevechtsschip 69 ( -4.330 )
      Kruiser 1.620 ( -11.596 )
      Slagschip 6.984 ( -6.581 )
      Recycler 1.467 ( -39.566 )
      Spionagesonde 6 ( -3.072 )
      Bommenwerper 43 ( -8 )
      Vernietiger 382 ( -32 )
      Interceptor 890 ( -345 )
      Reaper 17 ( -1 )
      Pathfinder 87 ( -818 )
      _________________________________________


      Het gevecht eindigt in een remise.

      De aanvaller steelt:
      0 Metaal, 0 Kristal en 0 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 1.196.757.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 2.400.919.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 1.903.064.026 metaal en 810.759.376 kristal.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      De aanvaller(s) hebben het puin.



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 1.106.043.026
      Kristal: 484.258.376
      Deuterium: -73.235.000
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 1.517.066.402 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -1.594.080.000
      Kristal: -692.176.000
      Deuterium: -114.663.000
      De verdediger(s) hebben een totaal van 2.400.919.000 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.2
      Ik zal altijd de koning van Spica blijven vergis je niet. :thumbup:

      Spica top 10 : 9
      Spica experts : 56
      Bellatrix top 10 : 2
    • Bolder wrote:

      Klapstoeltje wrote:

      ik zie dat meneer zijn vakantiegeld idd gehad heeft xD
      Jij was toch gestopt???Maar je blijft wel misselijke insinuaties doen hier...
      Laat nu eens iemand in zijn waarde en laat zijn speelstijl nu eens voor wat het is" zijn zaak"

      Leuke slag
      GL@RB
      dat klopt, ik ben al een poosje gestopt ja :D misselijke insinuaties? ik opper een mogelijkheid, omdat er een post boven mijn reactie aangegeven word dat hij na een crash ineens allejezus veel punten omhoog schiet xD het is een vrij land, dus ik mag opperen wat ik wil, of je het er nou mee eens bent of niet ;)
      Er is maar een iemand die ik niet in zijn "waarde" laat en dat is omdat ie gewoon geen waarde heeft, en dat is Nickjuh/Wappie/BeLikeMe.. en dat is wederzijds aangezien hij ook alleen maar "misselijke insinuaties" over mijn privé uit, en dat zijn daadwerkelijke misselijke dingen :D dus ik reageer hoe ik wil reageren en daar gaat iemand op een forum niets aan veranderen ^^

      OT: Hebben jullie hem alweer te pakken kunnen krijgen? of heeft ie teveel vloot gekocht XD
      -Niets Interessants te melden-
    • Klapstoeltje wrote:

      Bolder wrote:

      Klapstoeltje wrote:

      ik zie dat meneer zijn vakantiegeld idd gehad heeft xD
      Jij was toch gestopt???Maar je blijft wel misselijke insinuaties doen hier...Laat nu eens iemand in zijn waarde en laat zijn speelstijl nu eens voor wat het is" zijn zaak"

      Leuke slag
      GL@RB
      dat klopt, ik ben al een poosje gestopt ja :D misselijke insinuaties? ik opper een mogelijkheid, omdat er een post boven mijn reactie aangegeven word dat hij na een crash ineens allejezus veel punten omhoog schiet xD het is een vrij land, dus ik mag opperen wat ik wil, of je het er nou mee eens bent of niet ;) Er is maar een iemand die ik niet in zijn "waarde" laat en dat is omdat ie gewoon geen waarde heeft, en dat is Nickjuh/Wappie/BeLikeMe.. en dat is wederzijds aangezien hij ook alleen maar "misselijke insinuaties" over mijn privé uit, en dat zijn daadwerkelijke misselijke dingen :D dus ik reageer hoe ik wil reageren en daar gaat iemand op een forum niets aan veranderen ^^

      OT: Hebben jullie hem alweer te pakken kunnen krijgen? of heeft ie teveel vloot gekocht XD
      heeft vandaag 6.8miljard vloot dus nee zoveel hebben we samen niet
    • Klapstoeltje wrote:

      dat klopt, ik ben al een poosje gestopt ja misselijke insinuaties? ik opper een mogelijkheid, omdat er een post boven mijn reactie aangegeven word dat hij na een crash ineens allejezus veel punten omhoog schiet xD het is een vrij land, dus ik mag opperen wat ik wil, of je het er nou mee eens bent of niet
      Er is maar een iemand die ik niet in zijn "waarde" laat en dat is omdat ie gewoon geen waarde heeft, en dat is Nickjuh/Wappie/BeLikeMe.. en dat is wederzijds aangezien hij ook alleen maar "misselijke insinuaties" over mijn privé uit, en dat zijn daadwerkelijke misselijke dingen dus ik reageer hoe ik wil reageren en daar gaat iemand op een forum niets aan veranderen
      Hypocriet gedrag is je niet vreemd lees ik.
      Iemand schiet omhoog met punten ! en ?
      Ben jij dan diegene die dat even aan mag kaarten met je aannames en denigrerend kunt doen met zijn "vakantiegeld" ?
      Volgens mij ben jij zo'n toetsenbord ridder die anoniem zijn frustraties die je in je dagelijks leven oploopt hier ff uit spugt.
      En waarom haal je nu opeens nickjuh aka blm aan hier??
      Heb je hem nooit kunnen pakken met het spel??
      En jij kwam zonder DM aan je zgn top??
      Voor mij ben je een nul..

      Maar de slag is leuk
      En ik heb meer respect voor Kale dan voor 10 klapstoeltjes die te laf is om te spelen.
      Zo, dat is er uit.
      I rest my case.

      GL@RB kale
    • Bolder wrote:

      Klapstoeltje wrote:

      dat klopt, ik ben al een poosje gestopt ja misselijke insinuaties? ik opper een mogelijkheid, omdat er een post boven mijn reactie aangegeven word dat hij na een crash ineens allejezus veel punten omhoog schiet xD het is een vrij land, dus ik mag opperen wat ik wil, of je het er nou mee eens bent of niet
      Er is maar een iemand die ik niet in zijn "waarde" laat en dat is omdat ie gewoon geen waarde heeft, en dat is Nickjuh/Wappie/BeLikeMe.. en dat is wederzijds aangezien hij ook alleen maar "misselijke insinuaties" over mijn privé uit, en dat zijn daadwerkelijke misselijke dingen dus ik reageer hoe ik wil reageren en daar gaat iemand op een forum niets aan veranderen
      Hypocriet gedrag is je niet vreemd lees ik.Iemand schiet omhoog met punten ! en ?
      Ben jij dan diegene die dat even aan mag kaarten met je aannames en denigrerend kunt doen met zijn "vakantiegeld" ?
      Volgens mij ben jij zo'n toetsenbord ridder die anoniem zijn frustraties die je in je dagelijks leven oploopt hier ff uit spugt.
      En waarom haal je nu opeens nickjuh aka blm aan hier??
      Heb je hem nooit kunnen pakken met het spel??
      En jij kwam zonder DM aan je zgn top??
      Voor mij ben je een nul..

      Maar de slag is leuk
      En ik heb meer respect voor Kale dan voor 10 klapstoeltjes die te laf is om te spelen.
      Zo, dat is er uit.
      I rest my case.

      GL@RB kale
      wat is er denigerend aan vakantiegeld? toevallig deze periode van het jaar :D anders had ik wel 13e maand of eindejaarsbonus genoemd ofzo, niets mis mee hoor ^^
      als ik iets niet ben is het een toetsenbord ridder want ik zeg je recht in je gezicht ook gewoon waar het op staat :) dus kom vooral eens een keer naar een meeting, kunnen we even gezellig babbelen onder het genot van een biertje ;)
      Mijzelf met DM omhoog kopen? XD leuke grap die je maakt ^^
      Ik ben niet te laf om te spelen, ik verkies mijn gezin en real life boven dit doodgebloede spelletje ^^
      Dat ik voor jou een nul ben interesseert me werkelijk waar geen reet, ik hecht niet zoveel waarde aan wat iemand online zegt, zou jij ook eens moeten proberen :) maargoed, dat jij meer respect hebt voor iemand die een spelletje verkiest boven iets leuks doen met de kinderen van dezelfde tijd en geld, tja, zegt genoeg over jou, enough said :D

      succes met spenden Kale XD
      -Niets Interessants te melden-
    • Klapstoeltje wrote:

      Bolder wrote:

      Klapstoeltje wrote:

      dat klopt, ik ben al een poosje gestopt ja misselijke insinuaties? ik opper een mogelijkheid, omdat er een post boven mijn reactie aangegeven word dat hij na een crash ineens allejezus veel punten omhoog schiet xD het is een vrij land, dus ik mag opperen wat ik wil, of je het er nou mee eens bent of niet
      Er is maar een iemand die ik niet in zijn "waarde" laat en dat is omdat ie gewoon geen waarde heeft, en dat is Nickjuh/Wappie/BeLikeMe.. en dat is wederzijds aangezien hij ook alleen maar "misselijke insinuaties" over mijn privé uit, en dat zijn daadwerkelijke misselijke dingen dus ik reageer hoe ik wil reageren en daar gaat iemand op een forum niets aan veranderen
      Hypocriet gedrag is je niet vreemd lees ik.Iemand schiet omhoog met punten ! en ?Ben jij dan diegene die dat even aan mag kaarten met je aannames en denigrerend kunt doen met zijn "vakantiegeld" ?
      Volgens mij ben jij zo'n toetsenbord ridder die anoniem zijn frustraties die je in je dagelijks leven oploopt hier ff uit spugt.
      En waarom haal je nu opeens nickjuh aka blm aan hier??
      Heb je hem nooit kunnen pakken met het spel??
      En jij kwam zonder DM aan je zgn top??
      Voor mij ben je een nul..

      Maar de slag is leuk
      En ik heb meer respect voor Kale dan voor 10 klapstoeltjes die te laf is om te spelen.
      Zo, dat is er uit.
      I rest my case.

      GL@RB kale
      wat is er denigerend aan vakantiegeld? toevallig deze periode van het jaar :D anders had ik wel 13e maand of eindejaarsbonus genoemd ofzo, niets mis mee hoor ^^ als ik iets niet ben is het een toetsenbord ridder want ik zeg je recht in je gezicht ook gewoon waar het op staat :) dus kom vooral eens een keer naar een meeting, kunnen we even gezellig babbelen onder het genot van een biertje ;)
      Mijzelf met DM omhoog kopen? XD leuke grap die je maakt ^^
      Ik ben niet te laf om te spelen, ik verkies mijn gezin en real life boven dit doodgebloede spelletje ^^
      Dat ik voor jou een nul ben interesseert me werkelijk waar geen reet, ik hecht niet zoveel waarde aan wat iemand online zegt, zou jij ook eens moeten proberen :) maargoed, dat jij meer respect hebt voor iemand die een spelletje verkiest boven iets leuks doen met de kinderen van dezelfde tijd en geld, tja, zegt genoeg over jou, enough said :D

      succes met spenden Kale XD

      Waarom neem je dan het account van JC over in Zag als je toch semi gestopt bent?

      OT: leuke slap weer :D
    • StewieGriffin wrote:

      Klapstoeltje wrote:

      Bolder wrote:

      Klapstoeltje wrote:

      dat klopt, ik ben al een poosje gestopt ja misselijke insinuaties? ik opper een mogelijkheid, omdat er een post boven mijn reactie aangegeven word dat hij na een crash ineens allejezus veel punten omhoog schiet xD het is een vrij land, dus ik mag opperen wat ik wil, of je het er nou mee eens bent of niet
      Er is maar een iemand die ik niet in zijn "waarde" laat en dat is omdat ie gewoon geen waarde heeft, en dat is Nickjuh/Wappie/BeLikeMe.. en dat is wederzijds aangezien hij ook alleen maar "misselijke insinuaties" over mijn privé uit, en dat zijn daadwerkelijke misselijke dingen dus ik reageer hoe ik wil reageren en daar gaat iemand op een forum niets aan veranderen
      Hypocriet gedrag is je niet vreemd lees ik.Iemand schiet omhoog met punten ! en ?Ben jij dan diegene die dat even aan mag kaarten met je aannames en denigrerend kunt doen met zijn "vakantiegeld" ?Volgens mij ben jij zo'n toetsenbord ridder die anoniem zijn frustraties die je in je dagelijks leven oploopt hier ff uit spugt.
      En waarom haal je nu opeens nickjuh aka blm aan hier??
      Heb je hem nooit kunnen pakken met het spel??
      En jij kwam zonder DM aan je zgn top??
      Voor mij ben je een nul..

      Maar de slag is leuk
      En ik heb meer respect voor Kale dan voor 10 klapstoeltjes die te laf is om te spelen.
      Zo, dat is er uit.
      I rest my case.

      GL@RB kale
      wat is er denigerend aan vakantiegeld? toevallig deze periode van het jaar :D anders had ik wel 13e maand of eindejaarsbonus genoemd ofzo, niets mis mee hoor ^^ als ik iets niet ben is het een toetsenbord ridder want ik zeg je recht in je gezicht ook gewoon waar het op staat :) dus kom vooral eens een keer naar een meeting, kunnen we even gezellig babbelen onder het genot van een biertje ;) Mijzelf met DM omhoog kopen? XD leuke grap die je maakt ^^
      Ik ben niet te laf om te spelen, ik verkies mijn gezin en real life boven dit doodgebloede spelletje ^^
      Dat ik voor jou een nul ben interesseert me werkelijk waar geen reet, ik hecht niet zoveel waarde aan wat iemand online zegt, zou jij ook eens moeten proberen :) maargoed, dat jij meer respect hebt voor iemand die een spelletje verkiest boven iets leuks doen met de kinderen van dezelfde tijd en geld, tja, zegt genoeg over jou, enough said :D

      succes met spenden Kale XD
      Waarom neem je dan het account van JC over in Zag als je toch semi gestopt bent?

      OT: leuke slap weer :D
      ooh, dacht er nog wel wat van te kunnen maken, maar die heb ik ook al denk een maand ofzo geleden weer doorgegeven :D
      -Niets Interessants te melden-
    • allemaal egootjes gekwest wat een bijzonder iets is dat Ogame ook.. zoveel spelers denken dat ze goed en geweldig zijn..

      zoveel spelers denken boven de rest te staan.
      terwijl er maar 1 ding zeker is..

      dames en heren ik presenteer u allen De beste en geweldigste speler off them all... Vogel :love:
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
    • Vogel wrote:

      allemaal egootjes gekwest wat een bijzonder iets is dat Ogame ook.. zoveel spelers denken dat ze goed en geweldig zijn..

      zoveel spelers denken boven de rest te staan.
      terwijl er maar 1 ding zeker is..

      dames en heren ik presenteer u allen De beste en geweldigste speler off them all... Vogel :love:
      Je weet wel deze... :P

      [TOT: 119.091.612.000] DDD [DTH] vs. Vogel [FUBAR] (A: 14.043.472.000, V: 105.048.140.000) - Hall of Fame - OGame.nl (gameforge.com)
      Ik zal altijd de koning van Spica blijven vergis je niet. :thumbup:

      Spica top 10 : 9
      Spica experts : 56
      Bellatrix top 10 : 2