Koop deut

    • Het is toch ook wel alsof je een vacature plaatst zonder salarisindicatie. Gelijk overslaan, want dan weet je dat de werkgever geen concurrerend salaris heeft.

      Maar voor 3-2-1 mag je best langskomen, alles daaronder is tenslotte toch niet de moeite waard voor een verkoper :D ! Of de verkoper moet wel heel vrijgevig zijn met alle gratis DM en handelaren tegenwoordig..
      Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?

      In een inter universele relatie met Love Goat

    • Lange Giraffe wrote:

      Het is toch ook wel alsof je een vacature plaatst zonder salarisindicatie. Gelijk overslaan, want dan weet je dat de werkgever geen concurrerend salaris heeft.

      Maar voor 3-2-1 mag je best langskomen, alles daaronder is tenslotte toch niet de moeite waard voor een verkoper :D ! Of de verkoper moet wel heel vrijgevig zijn met alle gratis DM en handelaren tegenwoordig..
      Je vergelijking zou kloppen als ik een vaste deutboer zou zoeken en iedereen in de uni expo’s draait.. echter is dit niet aan de orde en is dit eerder eenmalige offertes opvragen, waardoor er verschil kan optreden tussen aanbieders. Door bijvoorbeeld de hoeveelheid die ze aan kunnen bieden, of de zogeheten ‘gunfactor’. Iets waar je met zulke opmerkingen wel naast pist :whistling:

      Speciaal voor jou hanteer ik 2-1-1. Anders blaas ik je manen wel op als ik wat van je wil <3
    • Scaapiee wrote:

      Je vergelijking zou kloppen als ik een vaste deutboer zou zoeken en iedereen in de uni expo’s draait.. echter is dit niet aan de orde en is dit eerder eenmalige offertes opvragen, waardoor er verschil kan optreden tussen aanbieders. Door bijvoorbeeld de hoeveelheid die ze aan kunnen bieden, of de zogeheten ‘gunfactor’. Iets waar je met zulke opmerkingen wel naast pist :whistling:
      Speciaal voor jou hanteer ik 2-1-1. Anders blaas ik je manen wel op als ik wat van je wil <3
      Kom gerust langs :love: !
      Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?

      In een inter universele relatie met Love Goat