[TOT: 7.292.500] SkyWalker [Lms] vs. Piraat [S-o-l-o] (A: 0, V: 7.292.500)

    • [TOT: 7.292.500] SkyWalker [Lms] vs. Piraat [S-o-l-o] (A: 0, V: 7.292.500)

      meneer voelt zich groot en vond het nodig zijn team te veraden,hier is een voorbeeld wat gebeurd,heb nog zoon 3 raportjes die zullen vallen onder het kopje raidings :whistling: :biggrin: score 5-0 nu lets gooooo LMS

      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-08-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller SkyWalker [Lms]
      ________________________________________________

      Kruiser 4.408
      _________________________________________

      Verdediger Piraat [S-o-l-o]
      ________________________________________________

      Groot vrachtschip 400
      Zonne-energiesatelliet 949
      Kleine planetaire schildkoepel 1
      Grote planetaire schildkoepel 1
      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller SkyWalker [Lms]
      ________________________________________________

      Kruiser 4.408 ( -0 )
      _________________________________________

      Verdediger Piraat [S-o-l-o]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________


      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

      De aanvaller steelt:
      2.709.566 Metaal, 923.865 Kristal en 577.631 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 0 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 7.292.500 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 1.920.000 metaal en 3.438.400 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 4.211.062 eenheden gestolen.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      ________________________________________________

      Puin opgehaald door de aanvaller(s):
      1.920.000 Metaal en 3.470.400 Kristal



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 4.629.566
      Kristal: 4.394.265
      Deuterium: 577.631
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 9.601.462 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -5.169.566
      Kristal: -5.281.865
      Deuterium: -1.052.131
      De verdediger(s) hebben een totaal van 11.503.562 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.2
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
    • :thumbsup:

      proficiat barry

      de reden dat ik uit LMS ben gestapt is als volgt
      we hadden allemaal samen afgesproken niemand te overbieden op de veiling van de eigen ally
      aangezien jij dat bij iedereen maar blijft doen heb ik 3x aangegeven om te stoppen anders ga ik solo verder

      iedereen mag weten dat jij zo iemand bent die alles voor zen eigen wilt hebben
      maar je weet wat hieruit gaat volgen he ;)

      have fun met de kleine winsten

      The post was edited 1 time, last by Piraat ().

    • we hadden helemaal niks afgesproken vriendelijke vriend dat maak jij ervan(;

      Het feit dat jij je oude ali genoten heb aangevallen ja zegt al ten eerste dat je hoogveraad pleegt als het zogenaamt waar had moeten zijn wat jij zegt wat het dus totaal niet is ! dan hadje aleen mij moeten pakken en niet je ex team leden vriendelijke vriend! en wat er hierop gaat volgen dat zijn zometeen nog 3 raid raportjes ;) Xd en dan ten 2de jij heb al een merge acountje toch?? en dat je dan je tean genoten niet eens gunt om vredig door te bouwen...zegt meer over jou als over mij ! ja dat ik fanatiek ben boeie heb duidelijk gezegt als iemand wat wilt geef een roep em je mag het hebben :)

      dan ten 3de en tot slot aanezien ik 37 dagen later gestart ben en iedereen aan stront gespeeld heb en nu 3de sta en jij dus de volgende in rij ben ,XD ben je zo bang geworden dat jeje plekje af gaat moeten staan en je geen targets meer heb behalve je oude team genootjes die jij dus heb veraden om die dan maar vloot afhandig te maken om mij voor te blijven :) je heb slaag gekregen klaar metjou vriend ;) :thumbsup: kommaar op met die rips dan ga je nog sneller zakken inde score :sw2:
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:

      The post was edited 1 time, last by Kamikaze ().

    • INSIDIOUS wrote:

      het feit dat jij je oude ali genoten heb aangevallen ja zegt al ten eerste dat je hoogveraad pleegt als het zogenaamt waar had moeten zijn wat jij zegt wat het dus totaal niet is ! dan hadje aleen mij moeten pakken en niet je ex team leden vriendelijke vriend! en wat er hierop gaat volgen dat zijn zometeen nog 3 raid raportjes ;) Xd en dan ten 2de jij heb al een merge acountje toch?? en dat je dan je tean genoten niet eens gunt om vredig door te bouwen...zegt meer over jou als over mij ! ja dat ik fanatiek ben boeie heb duidelijk gezegt als iemand wat wilt geef een roep em je mag het hebben :)

      dan ten 3de en tot slot aanezien ik 37 dagen later gestart ben en iedereen aan stront gespeeld heb en nu 3de sta en jij dus de volgende in rij ben ,XD ben je zo bang geworden dat jeje plekje af gaat moeten staan en je geen targets meer heb behalve je oude team genootjes die jij dus heb veraden om die dan maar vloot afhandig te maken om mij voor te blijven :) je heb slaag gekregen klaar metjou vriend ;) :thumbsup: kommaar op met die rips dan ga je nog sneller zakken inde score :sw2:
      barry iedereen haat jou in je ally
      je pakt iedereen langs achter , ik ben gwn weg gegaan en heb duidelijk aangegeven dat je terug mag saven

      en dat je later ben gestartd klopt
      je bent wel omhoog getrokken door 2 spelers (feit)
      daarnaast jou dm gebruik is aanzienlijk leuk voor Gf (feit)

      geen idee waar jij in eens rips van haalt , ja die heb ik ja maar ga ze niet verspelen op een kinder vloot als die van jou

      de r eden wrm ik je met rust laat is dat je anders weer in een d epressie valt zoals zip met je gedaan heeft


      peace bro :saint:
    • hahahaha serieus dit je verweer XD je praat bullshit nu je met je neus op de feiten word gedrukt!! je valt je team genootjes aan is gewoon smerig je verwijt mij van dingen die je zelf doet XD en dat iedereen mij haat is bullshit! ja ik ben idd gepulled tot expo vloot dat is mis 1 miljoen aan punten de rest heb ik allemaal zelf gedaan vriendelijke vriend binne kort maak ook jij plaats ;) zal ik is laten zien hoe snel ik vloot kan pompen ?? dan kan ik je pas echte slaag geven ! XD hou gewoon maar op piraatje je praat bullshit en probeerd je groot te houden voor de mensen die op forum zitten XD heb net een duidelijk voorbeeld gemaakt van je wij zijn uit gepraat ;)

      en de reden dat jij mij zogenaamt met rust is omdatje weet waartoe ik instaat ben XD en bovendien heb je met weer zitten spioe dus je vraagt gewoon om meer slaag! xd kan je krijgen hoor ;) ben niet onder de indruk van je! ook voor jou geld questy van tijd en je plekje ga je toch moeten afstaan hoe pijnlijk dat ook is XD GLRB :thumbsup:
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:

      The post was edited 1 time, last by Kamikaze ().

    • thats what he said in de groeps chat@kamikaze toen die nog in ons team zat xd wraak haha piraat kan me maar beter met rust laten anders stop ik helemaal niet meer XD heb nu een statement gemaakt en dat weet hij dondersgoed XD actie betekend SLAAG xd

      ik gooi straks me vloot door de shredder xd hij mag me maantjes poppen dan moetie nog betalen ook om me terug te pakken en zoals ik altijd zeg nieuwe zijn goedkoper als kapotte XD hij heeft 17 miljard vloot en ik heb 3 miljard waarvan ik straks precies genoeg over hou om hem een lichtelijke bloed borrel te geven xd en ja alstie dan maantje popt dan kost hem dat meer als mij en deze tactiek dan even omrekenen in een paar maanden XD zijn score zal aleen maar achteruit en langzamer gaan XD en ik bouw wel door hoor XD speel het zweet tussen me billnaat XD ik laat piraatje nu maarja wie vraagt die krijgt,PEACE

      and may the force be with u! :sw2:
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
    • hahahahahahahahaha je probeert je trots en eer intackt te houden Xd je bent gekrenkt geef het maar gewoon toe XD


      je liep nog zo te dreigen dat wij allemaal gaan zien dit dat Xd nu heb je reactie en sta je erop ga je zo doen XD piraat wees gewoon eerlijk of praat gewoon niet ;)

      je weet zelf donders goed de redenen en hoe of wat dus ga nu niet anders op forum lopen doen XD je heb gewoon dikke slaag gekregen van iemand die 6x zo klein is qua vloot xd en van mijn mag je me aanvallen maantjes blazen maar ik heb je net mijn formule uitgelegt xd lekker doen piraat dan haal ik je nog sneller in ;) als ik jou een tip mag geven zoumaar even dimmen met me team genootjes aan vallen wat overigens jou ex teamgenootjes zijn die jij indesteek heb gelaten en veraden heb door hunvloot afhandig te maken om mij voor te blijven (en zo zit het discusie gesloten ) ;)
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint: