[TOT: 11.035.219.000] Voetzool & Piraat [S-o-l-o] & Klapstoeltje vs. Bloodtrail [Lms] (A: 1.700.827.000, V: 9.334.392.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • [TOT: 11.035.219.000] Voetzool & Piraat [S-o-l-o] & Klapstoeltje vs. Bloodtrail [Lms] (A: 1.700.827.000, V: 9.334.392.000)

      En het miljardenbal is begonnen…

      Paar dagen in de uni. Na links en rechts wat speldenprikjes werd t tijd voor een echte hit @INSIDIOUS kijk en leer! Klapstoel en ik gisteren het plan opgevat binnenkort het maantje van bloodtrail te ploppen, het viel na een dag al op dat ie op de zelfde maan aankwam als waar die vanaf op save ging :WS:

      Piraat later die dag op de pm en wilde vannacht al gaan, zo gezegd zo gedaan. Piraat de rips gelanceerd (in 1x raak en zonder losses) en klapstoel nog wat ipr eroverheen. Vanochtend net na de klok van 7en kwam het verwachte vlootje tevoorschijn :paniek: Bootjes gehangen, uitnodigingen verstuurd met onderstaand het resultaat :thumbsup:

      @INSIDIOUS, @kale: kijk, huiver en leer…zo ‘klap je iemand onder een volwassen schoenzool’ :RR:

      Jammer dat heel lms moeten boeten voor jullie idiote gedrag! :thumbdown:

      Next! :sw2:


      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-08-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller Voetzool
      ________________________________________________

      Reaper 2.001
      Zwaar gevechtsschip 29.249
      Bommenwerper 3.636
      Vernietiger 3.001
      Kruiser 35.079
      Slagschip 13.003
      Licht gevechtsschip 623.191
      Pathfinder 10.647
      Interceptor 7.055

      _________________________________________

      Aanvaller Piraat [S-o-l-o]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 1.016.218
      Zwaar gevechtsschip 47.783
      Kruiser 201.566
      Slagschip 45.025
      Bommenwerper 4.943
      Vernietiger 26.904
      Reaper 4.549
      Interceptor 42.452
      Pathfinder 34.602

      _________________________________________

      Aanvaller Klapstoeltje
      ________________________________________________

      Zwaar gevechtsschip 8.576
      Vernietiger 978
      Reaper 752
      Licht gevechtsschip 54.946
      Pathfinder 5.274
      Kruiser 10.901
      Bommenwerper 1.359
      Slagschip 7.350
      Interceptor 5.714

      _________________________________________

      Verdediger Bloodtrail [Lms]
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 37.235
      Groot vrachtschip 26.499
      Licht gevechtsschip 204.803
      Zwaar gevechtsschip 54.742
      Kruiser 16.701
      Slagschip 19.301
      Recycler 32.000
      Spionagesonde 12.087
      Bommenwerper 5.816
      Zonne-energiesatelliet 500
      Vernietiger 4.623
      Ster des Doods 200
      Interceptor 11.892
      Reaper 4.032
      Pathfinder 15.221
      Raketlanceerder 20.000

      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller Voetzool
      ________________________________________________

      Reaper 1.957 ( -44 )
      Zwaar gevechtsschip 26.887 ( -2.362 )
      Bommenwerper 3.537 ( -99 )
      Vernietiger 2.901 ( -100 )
      Kruiser 33.551 ( -1.528 )
      Slagschip 12.614 ( -389 )
      Licht gevechtsschip 546.016 ( -77.175 )
      Pathfinder 10.207 ( -440 )
      Interceptor 6.854 ( -201 )

      _________________________________________

      Aanvaller Piraat [S-o-l-o]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 890.512 ( -125.706 )
      Zwaar gevechtsschip 43.891 ( -3.892 )
      Kruiser 192.820 ( -8.746 )
      Slagschip 43.660 ( -1.365 )
      Bommenwerper 4.813 ( -130 )
      Vernietiger 26.225 ( -679 )
      Reaper 4.427 ( -122 )
      Interceptor 41.254 ( -1.198 )
      Pathfinder 33.077 ( -1.525 )

      _________________________________________

      Aanvaller Klapstoeltje
      ________________________________________________

      Zwaar gevechtsschip 7.821 ( -755 )
      Vernietiger 947 ( -31 )
      Reaper 728 ( -24 )
      Licht gevechtsschip 47.917 ( -7.029 )
      Pathfinder 5.007 ( -267 )
      Kruiser 10.400 ( -501 )
      Bommenwerper 1.335 ( -24 )
      Slagschip 7.095 ( -255 )
      Interceptor 5.531 ( -183 )

      _________________________________________

      Verdediger Bloodtrail [Lms]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________


      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

      De aanvaller steelt:
      1.536.917.825 Metaal, 24.502.827 Kristal en 51.058.433 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 1.700.827.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 9.334.392.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 4.898.742.200 metaal en 3.049.653.206 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 1.612.479.085 eenheden gestolen.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      ________________________________________________

      Puin opgehaald door de aanvaller(s):
      9.861 Metaal en 6.138 Kristal
      19.288.299 Metaal en 12.007.699 Kristal
      1.931.364.000 Metaal en 1.931.364.000 Kristal
      6.954.536 Metaal en 4.329.463 Kristal
      46.383.504 Metaal en 28.875.494 Kristal
      2.967.378.200 Metaal en 1.118.329.206 Kristal

      Totale hoeveelheid puin opgehaald door de aanvaller(s):
      4.971.378.400 Metaal en 3.094.912.000 Kristal



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 5.387.891.225
      Kristal: 2.621.873.827
      Deuterium: -31.822.567
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 7.977.942.485 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -6.665.235.825
      Kristal: -3.395.551.827
      Deuterium: -886.083.433
      De verdediger(s) hebben een totaal van 10.946.871.085 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.2
    • whahaha kijk en leer XD ik heb piraat schoenzool gegeven met een 3miljard vloot terwijl hij weet ik het hoeveel had ! XD het was me een genoegen hier in uriel ik gaat inpakke en graveyard stuntenbye bye uriel XD en piraat je weet het he 17-1 xx


      Ps piraat voel me wel vereerd hoor dat jij de /NL top 50 hierheen gehaald heb om kale en mij te laten slopen hahaha heb je toch gebogen voor kale en mij ;)

      suc6 verder in uriel en wie weet waar over een tijdje nadat ik dit acount flink geboost zal hebben weer eens op zal duiken in nl :) mis dat het dn wel een eerlijke strijd word :D tot die tijd suc6 en piraat nogmaals 17-1 en daar kun je nu niks meer aan veranderen hahahahaha seeeyaaaa
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
    • INSIDIOUS wrote:

      het was me een genoegen hier in uriel ik gaat inpakke en graveyard stuntenbye bye uriel
      hahaha den je nu al met je staart tussen je benen weg! :paniek: Wie had er nou zo’n grote mond de afgelopen week!

      INSIDIOUS wrote:

      suc6 verder in uriel en wie weet waar over een tijdje nadat ik dit acount flink geboost zal hebben weer eens op zal duiken in nl :) mis dat het dn wel een eerlijke strijd word :D tot die tijd suc6 en piraat nogmaals 17-1 en daar kun je nu niks meer aan veranderen hahahahaha seeeyaaaa
      jij had hier de grootste mond dat t nu een eerlijke strijd zou worden, en dan nu toch weer angstig roepen dat t niet eerlijk is, je lijkt haast op Calimero… mja zonder skills is elke strijd oneerlijk, weet jij alles van :bye:

      edit: hij is zelfs vmode al ingedoken :dunno: :pat:
    • INSIDIOUS wrote:

      whahaha kijk en leer XD ik heb piraat schoenzool gegeven met een 3miljard vloot terwijl hij weet ik het hoeveel had ! XD het was me een genoegen hier in uriel ik gaat inpakke en graveyard stuntenbye bye uriel XD en piraat je weet het he 17-1 xx


      Ps piraat voel me wel vereerd hoor dat jij de /NL top 50 hierheen gehaald heb om kale en mij te laten slopen hahaha heb je toch gebogen voor kale en mij ;)

      suc6 verder in uriel en wie weet waar over een tijdje nadat ik dit acount flink geboost zal hebben weer eens op zal duiken in nl :) mis dat het dn wel een eerlijke strijd word :D tot die tijd suc6 en piraat nogmaals 17-1 en daar kun je nu niks meer aan veranderen hahahahaha seeeyaaaa
      net beweer je bij hoog en laag dat je klapstoel gaat pakken
      nu beweer je dat je gaat weg duiken

      iedereen komt naar hier voor jou idioot gedrag , iedereen wilt jou onder de loep nemen een persoonlijke farm van maken
      wat ook zal gebeuren

      OT : zippy je hebt het perfect uitgelegd , snel de volgende doen

      oohja insi ga uit LMS dan hebben jullie de oorlog verloren van S-O-L-O
    • ja dat deed ik aleen zodat jij niet even snel maantjes zou gaan slopen xd wilde me acountje intact houden voor de oh maar zo misterieuze plek waar ik verder ga spelen en dit acount is flink zal gaan boosten zonder andere op me nek XD ik kom terug hoor piraat maar de vraag is waneer en waar en met wie ;) verder wens ik je suc6 maar je zal toch nog flink lang moeten wachten om wraak op me te nemen hahahahahaha billiebonkers!
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
    • INSIDIOUS wrote:

      whahaha kijk en leer XD ik heb piraat schoenzool gegeven met een 3miljard vloot terwijl hij weet ik het hoeveel had ! XD het was me een genoegen hier in uriel ik gaat inpakke en graveyard stuntenbye bye uriel XD en piraat je weet het he 17-1 xx

      Moest er een ranking zijn voor de meest Triestige speler van ogame, je zal ongetwijfeld de nummer 1 zijn.
      17-1 roep je wel telkens maar de hitjes die je maakt zijn niet eens post waardig vergeleken met de slagen die je tegen krijgt.

      @INSIDIOUS Toon dat je ballen hebt en ga niet lopen in een uni die jij zogezegd "owned" :D :D :D




      On topic :
      Heerlijke hit !
      op naar de volgende
    • niks triest aan haha voel me vereerd de hele top 50 van nl achter mij aan omdat ik piraatje klappies heb gegeven en meneer het niet zelf aan kon en dus is gaan huilen XDXDXD vond het een genoegen hier in uriel haha tijd omte rellen ergens anders met dit acountje
      :D btw jullie zouden een wanted list moeten maken XD voel me echt vereerd haha ik kom wel terug ooit als me acountje is opgevoert heb btw wel nieuwe formules ondekt in uriel Xd seeeyaaaaa

      acountje intact score intact eer intact piraatje SLAAG gegeven wattie nu nooit meer terug kan doen XD nouj a voorlopig niet maar ik kom terug!! dat is een belofte!! piraat zal ooit keer onder mijn schoenzool zitten ful fleet!! tot ooit en jaja piraatje 17-0 he met dat kleine vlootje van me XD me motoren zijn stront me wps is stront me cords waren stront maar toch flinke whoopass gegeven hahaha kan er wel omlache XD dat acountje van mij was een pure eco acount wat ik einde ineens klein beetje heb moete omkatte wat nog niet eens gelukt was had aleenvloot gespammed en tikke gegeven verders waren al me onderzoeken etc op mines ingesteld maargoed het was mooi hier haha suc6 verder jullie allen
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
    • INSIDIOUS wrote:

      niks triest aan haha voel me vereerd de hele top 50 van nl achter mij aan omdat ik piraatje klappies heb gegeven en meneer het niet zelf aan kon en dus is gaan huilen XDXDXD vond het een genoegen hier in uriel haha tijd omte rellen ergens anders met dit acountje
      :D btw jullie zouden een wanted list moeten maken XD voel me echt vereerd haha ik kom wel terug ooit als me acountje is opgevoert heb btw wel nieuwe formules ondekt in uriel Xd seeeyaaaaa

      acountje intact score intact eer intact piraatje SLAAG gegeven wattie nu nooit meer terug kan doen XD nouj a voorlopig niet maar ik kom terug!! dat is een belofte!! piraat zal ooit keer onder mijn schoenzool zitten ful fleet!! tot ooit en jaja piraatje 17-0 he met dat kleine vlootje van me XD me motoren zijn stront me wps is stront me cords waren stront maar toch flinke whoopass gegeven hahaha kan er wel omlache XD dat acountje van mij was een pure eco acount wat ik einde ineens klein beetje heb moete omkatte wat nog niet eens gelukt was had aleenvloot gespammed en tikke gegeven verders waren al me onderzoeken etc op mines ingesteld maargoed het was mooi hier haha suc6 verder jullie allen
      jij bent zo goed dat ik heb vanacht heb geraid met sondes
      raiden met sondes die meer winstgevend waren dan wat jij deed

      ik sta boven jou , zal boven jou blijven staan

      zoals eerder vemeld
      jullie kunnen niks , en iedereen ziet het hier nu werkelijk
      een slagje tegen direct v-mode
      zeggen dat je iets bent .....

      lachwekkend maar evenzeer triest
    • whahaha jee eerste groene raportjes en wat had je qua winst 2 miljoen XD ikm heb al meer als halve miljard van jou gesloopt en gejat XD ga buiten spelen en neem je verlies droeftoeterpiraat XDXDXD seeyaaa

      wat jij deed was paar kleine inimini spio raids nadat ik gistere me planeten had geleegt en daarna ben gaan saven XD me mines hebben seirues heel de dag zonder def zonder schepeen door gepompt XD al had jedan spio raids gedaan had je flinke 100mil plus geraid maarja we weten nu wel dat jij te incapabel ben mij aantevallen XD droevig piraat alweeer droevig hahaha ik moet wel lache om je man XD suc 6 met het verwerken van de SLAAG DIE IKJOU WEL HEB KUNNEN GEVEN EN JIJ MIJ NIET XD seeyaaa
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
    • INSIDIOUS wrote:

      het was me een genoegen hier in uriel ik gaat inpakke en graveyard stuntenbye bye uriel XD
      Whaha, dit heb ik nog nooit mee gemaakt. Iemand die uit angst in V gaat en daarna stoer loopt te doen ?( :paniek:

      Je snapt dat in een oorlog slachtoffers vallen toch?

      Hoe gaat het verder met de alliantie, de rest ook in V gesprongen of gaat er nog een tegen antwoord komen?

      OT: Leuk om via discord het een en ander mee te krijgen, ze maken het erg makkelijk voor jullie (6) Op naar de volgende :sw2:

      Oh ja, voor de spelers die in V gaan, ik wil jullie acc wel overnemen :D
      Tarazed dominantie
    • Zippy, Piraat, was een genoegen ^^ mooie knal en een vorstelijk nachtje gedraaid zo. Op naar de volgende ^^

      Ik vind het heel bijzonder dat er eerst uitgelokt en uitgedaagd word om naar Uriel te komen en dat wij dan wel even gesloopt zouden worden. Want laten we duidelijk zijn, wij zijn hier niet omdat Piraat hulp nodig had.. wij zijn hier naartoe gekomen omdat jij een grote bek had Insidious. Jij daagte ons uit om hierheen te komen.

      Dan zijn we er, slopen we wat.. om vervolgens na 2 dagen al met de staart tussen de benen het hazenpad te kiezen. Nouja. Het zal wel, zonde dat de rest van LMS het bokje is door 2 kleuters die zich niet kunnen gedragen op het forum :)
      -Niets Interessants te melden-

      The post was edited 1 time, last by SailorTwift ().

    • Hahahahahahaha

      oh zo grote insidious die spelers basht met 10-15 punten. Patserig doet over een 50 miljoen accountje en vervolgens in vmode duikt als die krijgt waar die im vraagt :dunno:

      Sterk staaltje vliegwerk mannen.
      Nu tijd om kale zn creditcard weer aan het werk te zetten om te rebuilden!

      Def GL@RB

      The post was edited 1 time, last by Scaapiee ().

    • INSIDIOUS wrote:

      whahaha kijk en leer XD ik heb piraat schoenzool gegeven met een 3miljard vloot terwijl hij weet ik het hoeveel had ! XD het was me een genoegen hier in uriel ik gaat inpakke en graveyard stuntenbye bye uriel XD en piraat je weet het he 17-1 xx


      Ps piraat voel me wel vereerd hoor dat jij de /NL top 50 hierheen gehaald heb om kale en mij te laten slopen hahaha heb je toch gebogen voor kale en mij ;)

      suc6 verder in uriel en wie weet waar over een tijdje nadat ik dit acount flink geboost zal hebben weer eens op zal duiken in nl :) mis dat het dn wel een eerlijke strijd word :D tot die tijd suc6 en piraat nogmaals 17-1 en daar kun je nu niks meer aan veranderen hahahahaha seeeyaaaa
      Hahahaha vette loser! Eerst mij ingame ervan beschuldigen Klapstoeltje te zijn. Das mijn maat, niet ik. En dan lekker ipr gooien op een 0 punten account.

      Komen er spelers die het spel snappen op grote accounts, ren je meteen weg. Wat laat jij je enorm kennen! Ik kom je graveyard account waar je zo stoer mee liep te doen nog wel opzoeken.

      Aanvallers puike hit zit! Doel bereikt, lekker relaxen nu. Def gl@rb!


      Hofcount: Draco 4 | Gemini 12 | Pegasus 0 | Taurus 21 | Uni10 92 | Quantum.org 2
    • voor mijn om jou terug te timen of 1 van jullie zeker geen probleem hoor

      Eerder andersom denk ik.
      Ik was zelf even op werk anders lach ik er wel voor toch was er niks gebeurd xd

      Maar goed zo is het niet.
      Kan kan niet wachten om jullie te zien hoe je met zijn 5 mijn vloot terug timed

      Dan krijg je een oerknal xd
      Zal vet zijn ik ga puin ruimen vanaf 1.93 vanacht mischien dat jullie dan drufen te komen

      De helleweek staat me hoofd vloot thuis en niemamd kwam
      Maak niet uit verder.
      Maar dat zeg meer als genoeg toch .
    • kale wrote:

      voor mijn om jou terug te timen of 1 van jullie zeker geen probleem hoor

      Eerder andersom denk ik.
      Ik was zelf even op werk anders lach ik er wel voor toch was er niks gebeurd xd

      Maar goed zo is het niet.
      Kan kan niet wachten om jullie te zien hoe je met zijn 5 mijn vloot terug timed

      Dan krijg je een oerknal xd
      Zal vet zijn ik ga puin ruimen vanaf 1.93 vanacht mischien dat jullie dan drufen te komen

      De helleweek staat me hoofd vloot thuis en niemamd kwam
      Maak niet uit verder.
      Maar dat zeg meer als genoeg toch .
      je schreeuwt over de daken dat je 8weken vrij had
      en nu zegt je dit
      en morgen zeg je dat
      en overmorgen zegje dat
      en uiteindelijk
      jij kan niks , dm spenden poef poef

      jij kan niet timen , jij kan volgens mij niet eens alleen naar de wc!!