[TOT: 545.574.000] KapiteinHaak [Lms] vs. Exterminator (A: 76.842.000, V: 468.732.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • ik ben lekker op verlengd weekend

      en dan lees je dit

      kijk barry je bent de triestheid zelfve , net zoals kale
      jullie presteren juist niks , overal grote mond .. graveyard dingen d oen ... nu ineens dit weer

      ik lach jullie vierkantig uit , en drink mij nog een lekker biertje

      pas wanneer ik op vakantie vertrek beweer jij hier weeral de man te zijn ..... terwijl je thuis moet luisteren

      woensdag ben ik uit v-mode kom maar bij mij liggen , vooral ook saven bij mij
      ooh nee dat is waar dat kan je niet , of ale durf je niet
      je bent de grootste blaaskaak van .nl!

      ik ga verder genieten van men weekend

      ot : veel schreeuwen voor zo een klein vlootje te pakken ,
    • Julius wrote:

      Man man, jullie zijn allemaal een stel kneuzen. Allemaal.

      Het forum is goed verziekt door jullie gedrag, al maanden.

      Wat een stel kleine kinderen.
      Helemaal mee eens !
      Berichten die totaal niet leesbaar zijn, en als het dan nog een beetje inhoud zou hebben. Maar zelfs dat is heeft het niet.
      Stop zijn iQ in dat van een vis en die zwemt achteruit.
      :uhhm:
      Beter stoppen met al die berichten boordevol onzin, en laat het antwoord zien met slagen in de CR thread !
      Enkel op die manier kan je laten zien dat je er wat van kan...
    • Wacht even.. kleine samenvatting. Zeg et me als ik et niet goed begrijp.

      Je maakt een slag op X. In de post ga je jammeren over Y en Z in een taal dat niemand begrijpt.

      Daarna gaat iedereen allemaal dingen roepen zonder enig bewijs te leveren en is het een soort schoolplein ruzie'tje aan het worden.

      Wat een verhaal 8o

      OT: Leuk slagje mogen er meer van komen. beter dan die 3m noob raidjes
      Tarazed dominantie
    • Helemaal mee eens !
      Berichten die totaal niet leesbaar zijn, en als het dan nog een beetje inhoud zou hebben. Maar zelfs dat is heeft het niet.
      Stop zijn iQ in dat van een vis en die zwemt achteruit.

      Beter stoppen met al die berichten boordevol onzin, en laat het antwoord zien met slagen in de CR thread !
      Enkel op die manier kan je laten zien dat je er wat van kan...


      idd xd piraat heeft nog op de dag van vandaag niks gepresteerd bij me Xd moest ze bil;liebonker vriendjes erbij halen en oo kdie hebben nog steeds niks weten te stelen slopen jatten etc volgendsmij loop ik flinkwat raportjes en gs voor op piraat zoon 1miljard om precies te zijn xd en wat heeft blaaskaak nr 1 met ze overvloot helemaal niks bij mij weten te doen xd kan me nog herineren dattie kale smeekte via de telefoon om mij te laten stoppen XD piraat doet stoerm op forum maar is gewoon een billiebonker bahbah mondspoelen en hande wassse idd laat maar is keer zien wat je kan,BUIGEN VOOR HAAK HE dat deed je begin uni dat doe je nog steeds en nu heb ik ook een ploffer ben dat eco acountje is flink aan om katte binne kort ga ik je laten krijsen en janke gap met dat kleine vlotje van me xd schiet continu je zooi aan puinpoeder kom niet praten voorlopig heb je bij mij nog niks gepresteerd uitgelult!!

      en bewijzen heb ik hoor wacht eerst even op terra zijn antwoord wees niet bang alles gaat getoont worden okal krijg ik perma ban op forum boeit me niet!! circes clowns moete op gedoekt worden klaar met jullie tentoonstelling komaar spelen en plaats me vloot is in een hof sectie voordat jullie stoer komen doen ik lach nog steeds het hardst em het langs en ook zeker het laatst!! heb iedereen aanstront gestpeeld terwijl ik 37 dagen later was begonnen he drm was piraat eruit gegaan zodattie ze team gebnootjes kon raiden om mij voor te blijven de droeverd xd tot nu toe heeeft nietmand mij kunne pakke in uriel dus zou zegge doe je best!! dankje wel voor detijd die jullie me gaven om me recs in orde te krijgen motoren wat te uppen en nu dus ook eeeen ploffer bemachtigt heb xd had een eco acount maar piraat en ze billibonkers dwingen mij me eco acount om te katte.. zo jammer maarja helaas xd nu ben ik er komaar snel van je vakantie piraat als je dan nog geen ban aan je broek heb! vermoed vandaag wel antwoord van terra doe maar de groetjes aan vogel
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:

      The post was edited 1 time, last by ADMIRAAL INSI ().

    • INSIDIOUS wrote:

      en wat heeft blaaskaak nr 1 met ze overvloot helemaal niks bij mij weten te doen xd kan me nog herineren dattie kale smeekte via de telefoon om mij te laten stoppen XD piraat doet stoerm op forum maar is gewoon een billiebonker bahbah mondspoelen en hande wassse idd laat maar is keer zien wat je kan,BUIGEN VOOR HAAK HE dat deed je begin uni dat doe je nog steeds en nu heb ik ook een ploffer ben dat eco acountje is flink aan om katte binne kort ga ik je laten krijsen en janke gap met dat kleine vlotje van me xd schiet continu je zooi aan puinpoeder kom niet praten voorlopig heb je bij mij nog niks gepresteerd uitgelult!!
      ik zou als ik jou was jezelf laten onderzoeken, dat je niet 100% bent weet iedereen
      maar dat jij niet snapt dat jij metje grote mond de andere in de unie hebt gehaald
      zei willen graag jou lelijke grote mond op een faire manier dicht plakken

      ik heb duidelijk gezegd dat jij de laatste bent barry , beetje logisch dat ik niks presteer tegen jou enkel met je bashen en raketten schieten
      snap je dit zover al ? anders koop ik mezelf een papegaai die wilt alles heel graag herhalen voor mensen van jou niveau

      als je het nu egt wilt zal ik mijn volledige aandacht op jou vestigen ( kun je gaan huilen binnenkort )

      ik ga nu verder van mijn verlengd weekend genieten (dat kost geld barry ... beetje moeilijk voor je )
    • hahhahahahahahahahaha je bent een grote grap !! clown XDXDXD je heb praatjes piraat laat maar is wat zien dan ;)


      kun je dat wel in je eentje dan meneer nr 1? of gaan je billibonkers je moeten helpen omdt jij het niet in je heb xd zoon groote vloot en niet eens een vlootje van 11miljard kunnen slopen XD schaamje xd als ik jou vloot had gehad had ik iedereen op gepoetst blaaskaak!! buigen voor koning haak jij!!
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
    • ik ben voor niemand bang vogel al hellemaal niet voor jou xd
      Dat vlootje had ik al kunnen hebben van je toen je innner lag

      Jullie kunnen niet anders van mijn winnen dat hebben jullie door deze actie wel bewezen.

      Kale is te machtig daarom maar proberen te naaien met een alliantie lid zijn account
      Die jij aan het slopen bent.

      Jullie hebben het al laten zien dat ik de beter ben.
      Ik heb al lang gewonnen


      En ja terra heb jou bericht gedaan op disc
      Dus gewoon terug geven.
      Mooie go of admin acountje lenen voor zitting om te spelen afspraken maken
      En ondertussen verneukt je zijn acount
      Ja jullie moeten iets doen want mijn vloot gaan jullie niet krijgen mischien een zielig subje maar voor de rest zijn jullie kansloos en jullie weten dat.

      Vandaar die actie met terra zijn acount
      En niet blij doen vogel want jij heb hellemaal niks.
      Eenige manier waarom.jullie kunnen spelen is om iedereen te naaien.

      Jou zijn ze vroeger vergeten.
    • hahaha vigro waar ik nooit iets heb gedaan xd

      1 uni meer als zat ik heb meer dingen te doen.

      We hebben niet allemaal zon lui leven als jou piraat xd

      Jij krijg gs van een lager speler dat is niet de bedoeling maar jammer voor jullie trekte ik mijn vloot het laste monent terug ik wist dat jullie mijn gingen naaie je had je zelf al veraden met dat berichtje xd hihi
      Waar door jullie niet kunden terug treken en jullie posten de slag ook niet he want die slag ruikt heel vies net als jij xd


      5k nietjes slopen waarom niet posten xd
      En dan ook nog zegen ik was puinruimen haha
      Vandaar dat je min eerpunten heb met voetzool.

      Ik moet je nog heel veel leren je leert niet snel xd
    • kale wrote:

      hahaha vigro waar ik nooit iets heb gedaan xd

      1 uni meer als zat ik heb meer dingen te doen.

      We hebben niet allemaal zon lui leven als jou piraat xd

      Jij krijg gs van een lager speler dat is niet de bedoeling maar jammer voor jullie trekte ik mijn vloot het laste monent terug ik wist dat jullie mijn gingen naaie je had je zelf al veraden met dat berichtje xd hihi
      Waar door jullie niet kunden terug treken en jullie posten de slag ook niet he want die slag ruikt heel vies net als jij xd


      5k nietjes slopen waarom niet posten xd
      En dan ook nog zegen ik was puinruimen haha
      Vandaar dat je min eerpunten heb met voetzool.

      Ik moet je nog heel veel leren je leert niet snel xd
      gelieve in ons oorlog thread te gaan , als je niet snugger bent wil ik je even uitleggen hoe je daar komt
      mss als je samen met barry overlegd geraken jullie er wel samen zijn jullie net zo slim als de staart van een inktvis...
    • Piraat wrote:

      smurf wrote:

      Hahah waar gaat dit allemaal over jongens.. Lijken wel 15 jarige pubers bij elkaar.. Moet papa smurf toch nog even uit v mod komen om de boel te sussen...
      ga je dan janken dat je niet op 1 staat ?sta je ondertussen bekend voor he popje :love:

      :RR:
      Haha ik koop me niet naar de nummer 1 plek.. Op dit moment staan er 3 accountjes in de top 3 in Uriel waar ik verantwoordelijk voor ben zonder centjes ;)
      Ik zal altijd de koning van Spica blijven vergis je niet. :thumbup:

      Spica top 10 : 9
      Spica experts : 56
      Bellatrix top 10 : 2
    • smurf wrote:

      Piraat wrote:

      smurf wrote:

      Hahah waar gaat dit allemaal over jongens.. Lijken wel 15 jarige pubers bij elkaar.. Moet papa smurf toch nog even uit v mod komen om de boel te sussen...
      ga je dan janken dat je niet op 1 staat ?sta je ondertussen bekend voor he popje :love:
      :RR:
      Haha ik koop me niet naar de nummer 1 plek.. Op dit moment staan er 3 accountjes in de top 3 in Uriel waar ik verantwoordelijk voor ben zonder centjes ;)
      He in virgo staan er ook 5 in de top5 waar in ik indirect verantwoordelijk ben.. want de rest van de uni word gesloopt :P
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
    • Vogel wrote:

      smurf wrote:

      Piraat wrote:

      smurf wrote:

      Hahah waar gaat dit allemaal over jongens.. Lijken wel 15 jarige pubers bij elkaar.. Moet papa smurf toch nog even uit v mod komen om de boel te sussen...
      ga je dan janken dat je niet op 1 staat ?sta je ondertussen bekend voor he popje :love: :RR:
      Haha ik koop me niet naar de nummer 1 plek.. Op dit moment staan er 3 accountjes in de top 3 in Uriel waar ik verantwoordelijk voor ben zonder centjes ;)
      He in virgo staan er ook 5 in de top5 waar in ik indirect verantwoordelijk ben.. want de rest van de uni word gesloopt :P
      hahaha :P

      Piraat wrote:

      smurf wrote:

      Haha ik koop me niet naar de nummer 1 plek..
      nee klopt je klaagt je er naar toe
      Klopt en het werkt wel ;)
      Ik zal altijd de koning van Spica blijven vergis je niet. :thumbup:

      Spica top 10 : 9
      Spica experts : 56
      Bellatrix top 10 : 2