[TOT: 545.574.000] KapiteinHaak [Lms] vs. Exterminator (A: 76.842.000, V: 468.732.000)

    • [TOT: 545.574.000] KapiteinHaak [Lms] vs. Exterminator (A: 76.842.000, V: 468.732.000)

      *KNIP*

      okee nu als volgt exterminator! sowieso goodluck rebuild! ik hield deze man al een tijdje inde gaten maar was altijd on ook al paar keer voor niets gevlogen en leek bijna onmogelijk te prkken tot vandaag ik zijn vloot uit safe zag komen en dus direct door ze act heen vloog!! dankjewel voor de goodies en ik zal het zeeer zeker goed gebruiken! @Piraat mede door deze hit heb ook ik binne kort een ploffer! zal je zeggen je weet wat ik met een 3miljard vlootje kan maar zal jou is laten zien nu ook ik genoeg recs heb en een ploffer ook ik kan puinsafes pakke zoals zipp dat is appeltje eitje !! ik zou zeggen als jullie geen ban krijgen wantjaaa vriendjes politiek he wacht ik op je piraat om ons vette af te maken eens en voor altijd!! groetjes je grootste nacht merrie begin uni en nu nog steeds xx seeyaaaa



      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller KapiteinHaak [Lms]

      Wapen 150% - Schild 150% - Pantser 170%

      ________________________________________________

      Kruiser 76.351
      Interceptor 10.736

      _________________________________________

      Verdediger Exterminator

      Wapen 160% - Schild 160% - Pantser 180%

      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 8.032
      Groot vrachtschip 2.111
      Licht gevechtsschip 11.592
      Zwaar gevechtsschip 1.087
      Kruiser 1.119
      Slagschip 913
      Recycler 2.543
      Spionagesonde 8.214
      Bommenwerper 357
      Vernietiger 270
      Ster des Doods 6
      Interceptor 332
      Reaper 366
      Pathfinder 5

      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller KapiteinHaak [Lms]

      Wapen 150% - Schild 150% - Pantser 170%

      ________________________________________________

      Kruiser 74.053 ( -2.298 )
      Interceptor 10.616 ( -120 )

      _________________________________________

      Verdediger Exterminator

      Wapen 160% - Schild 160% - Pantser 180%

      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________


      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

      De aanvaller steelt:
      58.809.032 Metaal, 21.426.153 Kristal en 27.291.855 Deuterium
      100.943.959 Metaal, 5.356.539 Kristal en 6.822.964 Deuterium
      25.235.990 Metaal, 1.188.624 Kristal en 0 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 76.842.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 468.732.000 eenheden verloren.
      Totale schade verdediger inclusief na-raids: 469.452.000 eenheden.

      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 250.914.400 metaal en 152.372.800 kristal.
      Extra puin door na-raids: 320.000 metaal en 192.000 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 247.075.116 eenheden gestolen.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      ________________________________________________

      Puin opgehaald door de aanvaller(s):
      231.559.200 Metaal en 152.440.800 Kristal
      19.355.200 Metaal en 0 Kristal

      Totale hoeveelheid puin opgehaald door de aanvaller(s):
      250.914.400 Metaal en 152.440.800 Kristal



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 386.343.381
      Kristal: 159.526.116
      Deuterium: 27.718.819
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 573.588.316 eenheden winst gemaakt.
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 49.855 erepunten gekregen.



      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -449.471.981
      Kristal: -197.791.316
      Deuterium: -69.263.819
      De verdediger(s) hebben een totaal van 716.527.116 eenheden verloren.
      De verdediger(s) hebben een totaal van 12.503 erepunten gekregen.




      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.2

      hoort niet thuis in het HoF - mattieboy @ 12/09 19:51
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:

      The post was edited 7 times, last by mattieboy: Dit verhaal hoort niet thuis in het HoF ().

    • @Vogel is ook jou ali he Xd dus wat kom je zo praten ownee jij suport de tegenpartei XD porbeer mij is te pakke dan XD

      tot nu toe hebben jullie alemaal een grote mond in uriel maar tot vandaag nog steeds niemand ie uberhaupt iets bij me heeft kunne doen xd droeftoetersxd kom presteren dan praten ;)
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
    • INSIDIOUS wrote:

      @Vogel is ook jou ali he Xd dus wat kom je zo praten ownee jij suport de tegenpartei XD porbeer mij is te pakke dan XD

      tot nu toe hebben jullie alemaal een grote mond in uriel maar tot vandaag nog steeds niemand ie uberhaupt iets bij me heeft kunne doen xd droeftoetersxd kom presteren dan praten ;)

      jonge ik heb jou met een week vmode in gebashed huilebalk..
      Nou mondje dicht en doe er maar wat aan.
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
    • jonge ik heb jou met een week vmode in gebashed huilebalk..
      Nou mondje dicht en doe er maar wat aan.@vogel moet zo lache om jou he XD voorlopig ,misbruik jijterra zijnacount om die droeftoeter van een piraat en zip te sponsoren en probeert kale inde val te lokkenXD ten 2de heb jij de afspraak met terra mij niet aan temogen vallen dus jammer joh xd en ten 3de al hadje die afspraak niet had ook jij net als piraat slaag gekregenXDXDXDXD

      ik zal je even helpen herineren xd heb geen def ! heb geen sats ! staat geen trabsport en heb de snelste schepen van de uni xd veel suc6 maarja droom maar lekker verder billiebonkerss xd je mag terra zijn acount binnekort terug geven wat jij doet is schandalig en dat weetje dondersgoed xd en dat noemt zich een admin trial operator of wat je ook mag claimen te zijn xd eerlijk ben je niet ! je misbruikt je functie klaar slaaag

      en owjaa de on tijden zijn uit gezet dus veel suc met infosplit xx
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:

      The post was edited 1 time, last by ADMIRAAL INSI ().

    • INSIDIOUS wrote:

      jonge ik heb jou met een week vmode in gebashed huilebalk..
      Nou mondje dicht en doe er maar wat aan.@vogel moet zo lache om jou he XD voorlopig ,misbruik jijterra zijnacount om die droeftoeter van een piraat en zip te sponsoren en probeert kale inde val te lokkenXD ten 2de heb jij de afspraak met terra mij niet aan temogen vallen dus jammer joh xd en ten 3de al hadje die afspraak niet had ook jij net als piraat slaag gekregenXDXDXDXD

      ik zal je even helpen herineren xd heb geen def ! heb geen sats ! staat geen trabsport en heb de snelste schepen van de uni xd veel suc6 maarja droom maar lekker verder billiebonkerss xd je mag terra zijn acount binnekort terug geven wat jij doet is schandalig en dat weetje dondersgoed xd en dat noemt zich een admin trial operator of wat je ook mag claimen te zijn xd eerlijk ben je niet ! je misbruikt je functie klaar slaaag

      en owjaa de on tijden zijn uit gezet dus veel suc met infosplit xx


      kom maar vanaf maandag uit vmode uit de alli kijken wie er gaat huile kindje dat je bent.
      Nou mondje dicht en slaapjes doen

      overigs...
      Mijn GO zijn heeft niets met mij als speler zijn te maken..
      Alles wat ik doe als speler is binnen de regels. dat jullie te dom zijn om in te zien dat jullie meer dan het halve spel niet begrijpen is een jou probleem.
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.

      The post was edited 1 time, last by Vogel ().

    • INSIDIOUS wrote:

      jonge ik heb jou met een week vmode in gebashed huilebalk..
      Nou mondje dicht en doe er maar wat aan.@vogel moet zo lache om jou he XD voorlopig ,misbruik jijterra zijnacount om die droeftoeter van een piraat en zip te sponsoren en probeert kale inde val te lokkenXD ten 2de heb jij de afspraak met terra mij niet aan temogen vallen dus jammer joh xd en ten 3de al hadje die afspraak niet had ook jij net als piraat slaag gekregenXDXDXDXD

      ik zal je even helpen herineren xd heb geen def ! heb geen sats ! staat geen trabsport en heb de snelste schepen van de uni xd veel suc6 maarja droom maar lekker verder billiebonkerss xd je mag terra zijn acount binnekort terug geven wat jij doet is schandalig en dat weetje dondersgoed xd en dat noemt zich een admin trial operator of wat je ook mag claimen te zijn xd eerlijk ben je niet ! je misbruikt je functie klaar slaaag

      en owjaa de on tijden zijn uit gezet dus veel suc met infosplit xx
      whahaha wat een wappie ben je ook... ik heb vanmorgen, nadat Piraat in vm dook, de eerste aanval sinds een week binnen gehad van je. Je hebt me helemaal nergens in gebashed ;) ik heb wel een leven met werk hè... maar dat zul je waarschijnlijk niet snappen, iets met een aantal lijntjes teveel gesnoven in je leven gok ik ;) Snelste schepen? In welke illusie zit jij... je hebt 18-17-11 als motoren.... terwijl er al meerdere mensen zijn met hypermotor 15 en verbranding 19 en 20... dus lul niet zo slap gast.
      -Niets Interessants te melden-
    • ten eerste was dat een reactie van vogel die ik kopppy paste xd goedkkijkenvolgends mij doe jij het een en ander in je neus tijdens je werk of dat is je werk xd (test dummy) XD ik vlieg aleen met xx gapp dusja idd ben ik de snelste xd vraag aan je billiebonker maat zip die toekeek hoe ik smurf bewerkte en zogenaamt een reaper plakte om mij bang te mken xd ik had berekend hun konden me niet terug timenookdroetoer piraat niet xd je bent v mode wegens andere gronden en dat weetje zelf ook spuit 11

      en vogel je heb het acount onder voorwaarde! zal terra even appen dan mag je het acoiunt idd maandag even terug geven wij weten wel een speler die er beter op kan spelen en ons daad werkelijk helpt inplaatst van naait!! en nou je schele harses houden en lekker gaan slapen droeftoeter

      kom maar vanaf maandag uit vmode uit de alli kijken wie er gaat huile kindje dat je bent.
      Nou mondje dicht en slaapjes doen

      overigs...
      Mijn GO zijn heeft niets met mij als speler zijn te maken..
      Alles wat ik doe als speler is binnen de regels. dat jullie te dom zijn om in te zien dat jullie meer dan het halve spel niet begrijpen is een jou probleem. clown
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
    • INSIDIOUS wrote:

      ten eerste was dat een reactie van vogel die ik kopppy paste xd goedkkijkenvolgends mij doe jij het een en ander in je neus tijdens je werk of dat is je werk xd (test dummy) XD ik vlieg aleen met xx gapp dusja idd ben ik de snelste xd vraag aan je billiebonker maat zip die toekeek hoe ik smurf bewerkte en zogenaamt een reaper plakte om mij bang te mken xd ik had berekend hun konden me niet terug timenookdroetoer piraat niet xd je bent v mode wegens andere gronden en dat weetje zelf ook spuit 11

      en vogel je heb het acount onder voorwaarde! zal terra even appen dan mag je het acoiunt idd maandag even terug geven wij weten wel een speler die er beter op kan spelen en ons daad werkelijk helpt inplaatst van naait!! en nou je schele harses houden en lekker gaan slapen droeftoeter

      kom maar vanaf maandag uit vmode uit de alli kijken wie er gaat huile kindje dat je bent.
      Nou mondje dicht en slaapjes doen

      overigs...
      Mijn GO zijn heeft niets met mij als speler zijn te maken..
      Alles wat ik doe als speler is binnen de regels. dat jullie te dom zijn om in te zien dat jullie meer dan het halve spel niet begrijpen is een jou probleem. clown
      De enige die zich hier voorschut zet ben jij barry...
      de pot verwijt de ketel...

      ik snap wel dat je heel de dag tijd hebt om ogame te spele.. dat het zo onder je huid gaat zitten,, dat je bloed er van gaat koken...als je niets anders in je leven hebt dan een spelletje..
      maak je niet zo druk jonge.. het is een spel.. tis slecht voor je hart he.. neemt het nie te serieus..
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
    • INSIDIOUS wrote:

      ten eerste was dat een reactie van vogel die ik kopppy paste xd goedkkijkenvolgends mij doe jij het een en ander in je neus tijdens je werk of dat is je werk xd (test dummy) XD ik vlieg aleen met xx gapp dusja idd ben ik de snelste xd vraag aan je billiebonker maat zip die toekeek hoe ik smurf bewerkte en zogenaamt een reaper plakte om mij bang te mken xd ik had berekend hun konden me niet terug timenookdroetoer piraat niet xd je bent v mode wegens andere gronden en dat weetje zelf ook spuit 11

      en vogel je heb het acount onder voorwaarde! zal terra even appen dan mag je het acoiunt idd maandag even terug geven wij weten wel een speler die er beter op kan spelen en ons daad werkelijk helpt inplaatst van naait!! en nou je schele harses houden en lekker gaan slapen droeftoeter

      kom maar vanaf maandag uit vmode uit de alli kijken wie er gaat huile kindje dat je bent.
      Nou mondje dicht en slaapjes doen

      overigs...
      Mijn GO zijn heeft niets met mij als speler zijn te maken..
      Alles wat ik doe als speler is binnen de regels. dat jullie te dom zijn om in te zien dat jullie meer dan het halve spel niet begrijpen is een jou probleem. clown
      Heel bijzonder dat jij in mijn agenda kan kijken ;) kun je niet, Kale deed ook al zulke domme aannames :) maar blijf lekker in je fantasie wereld plakken en neem er nog een lijntje bij.. veel dommer dan dit soort rare dingen uitkramen kun je toch niet ;)
      -Niets Interessants te melden-
    • hahahha vogel laat me niet lache!! je bent echt een clown! xd je heb terra zijn acount bent continu v xd zie jou snachts online effe kijken of wij online zijn wss smeerpijperij noem ik dat xd vervolgends zoals kale benoemde de streek die je deed met piraat en zip geef terra zijn vloot beetje bij beetje weg en probeerde kale erin te luizen... en dat is een go en zit in ons team en heeft nog een grotebek op forum ook xd beste fleeter my ass beste cheater past beter bij je xd pot verwijt de ketel xd mis een bril kopen en wat fatsoen eer en trots xd jij heb geen van alle sluw vies en rattig past beter bij je xd fijne avond maandag mag je het acountje terug geven maak maar een nieuwe aan stuur me een pb en smash en bash jou ook alle hoeken van uriel door net als biiliebonker pirat
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
    • ook daar heb ik bewijs van vogel !! geloof me alles ko t boven water ! denk dat jij eerder bang moet wezen!! en je diep maar danook diep schamen!! gadverdamme zeg


      jij negeert terra en heb daar screens van! dit is geen acount sitting meer maar eerder acount diefstal!! ga vooral zo door!! geloof me alles zalgepost worden!! je kunt nu netjes je excuses aan terra gaan bieden!! acount terug geven! hopen dattie je ooit vergeeft !! en natuurlijk buigen voor koning haak xx metje nieuwe acountje dan he eentje die wel van jou is en waar jij tijd moeite geld en aandacht aan heb besteed!!
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint: