[TOT: 212.305.000] Piraat [DuO] vs. KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] (A: 150.000.000, V: 62.305.000)

  • [TOT: 212.305.000] Piraat [DuO] vs. KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] (A: 150.000.000, V: 62.305.000)

    gister avond na een dagje lekker me vloot voor piraat ze neus te gebruiken en ze beste maatje smurf 1500 ipr op ze dak heeft gekregen op elke maan en planeet 6 bashes met xx besloot ik verder tegaan met expoen tot op het moment er een heel mooi item op de veiling verscheen en pirat het nodig vond om heel hoog te bieden zo doende had ik nog steeds gs over van de schoenzool die ik hem toen dr tijd heb gegeven xd (sub)vloot terug te vinden inde gevechts raportjes sectie xd

    meneer dacht dat hij met zijn erepuntjes mij wel even de veiling uit kon meppe maar helaas het heeft meneer bijna al zijn erepunten gekost en het item was alsnog van mij XD DROEVIG XDXD meneer heel erg over het pis zeikie en bleef me spyen XD hij dachtwss dat ik op puin safede op die plaats xd nou dat hadtie goed mis XD ik trabsport gestuurt naar onbekende maan en gewn opnieuw saven XD ben daarna lekker gaan slapen tot zoo 2 uur geleden xd moest pissen en logde inXD zag ik ineens nog 1 uur impact voor zijn 1ste wave rips O: spannend Xd okal wist ik dattie ernast zat toch maar even 5 euro erop gezet en 500 nietjes gdmtXD en 1600 lgs xd ik die naar me maan plaatsenb tussendoor kale wakker gebeld en het groote droeftoeter nieuws verteld xd kale konzijn andere 3 ripjes el intercepten en dat is hier ook gebeurd Xd nouja die andere 2 gingen er met de staart tussen de bene vandoor XD overigens heb ik al het puin van ,me eigen 500 gesloopte nietjes en we hebben groot en deels zij nrip in onze recs XD heerlij dit weer een noob pogingXDXDXD pirat als je iets doet doe het dan goed !!

    en weer buigt piraat voor de machtige kale en insidious XD waneer ga je het leren pietje?? XD


    De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 13-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


    Aanvaller Piraat [DuO]
    ________________________________________________

    Ster des Doods 15
    _________________________________________

    Verdediger KapiteinHaak [Lms]
    ________________________________________________

    _________________________________________

    Verdediger Zeeschuimer [Lms]
    ________________________________________________

    Slagschip 2.823
    Interceptor 891

    _________________________________________


    Na het gevecht ...

    Aanvaller Piraat [DuO]
    ________________________________________________

    Vernietigd!
    _________________________________________

    Verdediger KapiteinHaak [Lms]
    ________________________________________________

    _________________________________________

    Verdediger Zeeschuimer [Lms]
    ________________________________________________

    Slagschip 2.126 ( -697 )
    Interceptor 650 ( -241 )

    _________________________________________


    De verdediger heeft het gevecht gewonnen!

    De aanvaller heeft een totaal van 150.000.000 eenheden verloren.
    De verdediger heeft een totaal van 62.305.000 eenheden verloren.
    Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 90.876.000 metaal en 64.076.000 kristal.

    De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
    ________________________________________________

    Puin opgehaald door de verdediger(s):
    14.592.000 Metaal en 14.592.000 Kristal
    6.192.000 Metaal en 6.192.000 Kristal
    6.192.000 Metaal en 6.192.000 Kristal
    26.385.000 Metaal en 26.385.000 Kristal

    Totale hoeveelheid puin opgehaald door de verdediger(s):
    53.361.000 Metaal en 53.361.000 Kristal



    Totale samenvatting winst/verlies:



    Samenvatting aanvaller(s)

    Metaal: -75.000.000
    Kristal: -60.000.000
    Deuterium: -15.000.000
    De aanvaller(s) hebben een totaal van 150.000.000 eenheden verloren.


    Samenvatting verdediger(s)

    Metaal: 14.766.000
    Kristal: 33.266.000
    Deuterium: -3.615.000
    De verdediger(s) hebben een totaal van 44.417.000 eenheden winst gemaakt.



    Powered by OGotcha CR Converter 4.3.2
    Blast them al 2 pieces

    Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

    #1 AGS URIEL 1/3
    [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

    NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:

  • De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 13-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


    Aanvaller Piraat [DuO]
    ________________________________________________

    Ster des Doods 15
    _________________________________________

    Verdediger KapiteinHaak [Lms]
    ________________________________________________

    Licht gevechtsschip 1.670
    Recycler 1
    Vernietiger 511
    _________________________________________


    Na het gevecht ...

    Aanvaller Piraat [DuO]
    ________________________________________________

    Ster des Doods 15 ( -0 )
    _________________________________________

    Verdediger KapiteinHaak [Lms]
    ________________________________________________

    Licht gevechtsschip 416 ( -1.254 )
    Recycler 0 ( -1 )
    Vernietiger 116 ( -395 )
    _________________________________________


    Het gevecht eindigt in een remise.

    De aanvaller steelt:
    0 Metaal, 0 Kristal en 0 Deuterium

    De aanvaller heeft een totaal van 0 eenheden verloren.
    De verdediger heeft een totaal van 54.409.000 eenheden verloren.
    Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 21.977.600 metaal en 16.808.000 kristal.

    De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.



    Totale samenvatting winst/verlies:



    Samenvatting aanvaller(s)

    Metaal: 0
    Kristal: 0
    Deuterium: 0
    De aanvaller(s) hebben een totaal van 0 eenheden verloren.


    Samenvatting verdediger(s)

    Metaal: -27.472.000
    Kristal: -21.010.000
    Deuterium: -5.927.000
    De verdediger(s) hebben een totaal van 54.409.000 eenheden verloren.



    Powered by OGotcha CR Converter 4.3.2



    De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 13-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


    Aanvaller Piraat [DuO]
    ________________________________________________

    Ster des Doods 15
    _________________________________________

    Verdediger KapiteinHaak [Lms]
    ________________________________________________

    Licht gevechtsschip 416
    Vernietiger 116
    _________________________________________


    Na het gevecht ...

    Aanvaller Piraat [DuO]
    ________________________________________________

    Ster des Doods 15 ( -0 )
    _________________________________________

    Verdediger KapiteinHaak [Lms]
    ________________________________________________

    Vernietigd!
    _________________________________________


    De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

    De aanvaller steelt:
    0 Metaal, 75.000 Kristal en 45.655 Deuterium

    De aanvaller heeft een totaal van 0 eenheden verloren.
    De verdediger heeft een totaal van 16.164.000 eenheden verloren.
    Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 6.566.400 metaal en 4.972.800 kristal.
    De aanvaller heeft een totaal van 120.655 eenheden gestolen.

    De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
    ________________________________________________

    Puin opgehaald door de aanvaller(s):
    37.515.000 Metaal en 10.715.000 Kristal



    Totale samenvatting winst/verlies:



    Samenvatting aanvaller(s)

    Metaal: 37.515.000
    Kristal: 10.790.000
    Deuterium: 45.655
    De aanvaller(s) hebben een totaal van 48.350.655 eenheden winst gemaakt.


    Samenvatting verdediger(s)

    Metaal: -8.208.000
    Kristal: -6.291.000
    Deuterium: -1.785.655
    De verdediger(s) hebben een totaal van 16.284.655 eenheden verloren.



    Powered by OGotcha CR Converter 4.3.2


    ik wil je er even aan herinneren barry
    je moet alles posten , je moet eerlijk zijn
    niet van die zever afkomen wat je nu allemaal verteld

    iedereen weet wie een poging waagt heeft 50/50 kans
    hierbij zie je weeral dat jij je eigen gevechten niet eens zelf kan doen
    ga nu terug naar je begeleider of wat jij noemt vriendin voor je pillitjes te pakken

    ik ga lekker werken ;)
    ga nu terug naar je begeleider
  • lief van piraat he xd

    Hoeveel was je kwijt xd
    Vanacht weer hihi
    50/50 klopt helemaal niks van.
    Ten eerst zie je dat ik online ben dus als je slim was kun je al weten wat er ging gebeuren.


    Ja mag ook gewoon tranport doen hoor is makkelijke :D
    BUIG
    <3 :*

    The post was edited 1 time, last by kale ().

  • ach komtie weer met ze belachelijke onzin XD meneer wilt keer op keer ze verlies niet nemen XD ook hier heeftie weer niks behaalt bij me xd ik heb zelfs winst behaalt XD hahahah SLAAAAG piraat slaag XD en kom niet metje dm gebruik jij bent de nr 1 dm user en behaalt er aleen vloot mee die vervolgends weer inleverd bij mij of kale XD je heb tot op de dag vanvandaag nog niks weten te slopenXD ja je rips heb je aan puin gevlogen en wouw 500 defende nietjes die ik overigens ook zelf geraapt heb hahahahahaha en weer sta je 30 -0 achter ondertussenXD ga anders even oefenen in een andere uni en kom dan met de groote jongens spelen ;)

    ik ontneem je werf vlloot heb je erepunten nu okal aan gepakt vrienden hou je ook niet over verder ben je gewoon iemand die iets teveel postbekijkt en met een scheel gezicht naar ze scherm zit te kijken XD zal binne kort bij jou wel even de boel op blazen en het voor doen hoe zo iets moet ;) wel op blijven letten he piraat ik ben vliegens vlug vraag maar aan smurfje XD

    zit nog steeds te wachten tot je eidneloijk iets presteertd bij me Xd maar je toont aleen maar aan datje keer op keer faalt bij kapitein haak!! buigen voor de almachtige haak!!
    Blast them al 2 pieces

    Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

    #1 AGS URIEL 1/3
    [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

    NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
  • Toch wel diep triest hoe jij denkt eigenlijk. Ik weet in ieder geval dat die 3 hersencellen van je, niet toereikend genoeg zijn om helder na te kunnen denken. Geloof dat er hier maar 1 iemand een begeleider nodig heeft.

    En wat betreft eigen gevechten niet zelf kunnen doen.....wie heeft hier alle hulp nodig van Voetzool, Vogel, Klapstoeltje en Zip???? Geloof dat jij dat was. Kan het natuurlijk fout hebben. Maar jij bent nog altijd diegene die het niet alleen af kan.
  • je heb een fake raportje gemaakt piraat! ik ga een tiocked aan maken!! want jou raportje en het puin veld klopt niert!! je heb het puin raportje gebruikkt van de laatse wave waarbij jij je rips stuk vloog! dat was het puin wat jij had geraapt!!

    Metaal: 37.515.000
    Kristal: 10.790.000
    Deuterium: 45.655
    De aanvaller(s) hebben een totaal van 48.350.655 eenheden winst gemaakt.
    dit heb jijweten te pakke van je gesloopte waves en niet van me nietjes!!

    jij heb het puin raport gebruikt van het overige wat je nog maar net heb weten te pakke geplakt onder je eerste 3 waves op mijn nietjes! dat klopt niet heb zowel in game als op forum een ticked gemaakt ze gaan dit onderzoeken!! beetje je eigen raportjes inelkar flanzen zodat het lijkt alsof hje winst behaalt heb!! te triest voorwoorden goosertje dat je zo iets moet doen.. maargoed het gaat bekeken worden en jij zal jou genoemde zever moeten verwijderen want het klopt gewoon niet! je heb geen winst weten te behalen ben gewoon stuk gegaan op kale en je heb een klein deel weten te ruimen van je 4de stukgevlkogen wave! 1ste 3 waves had ik alles gependeld van me eigenzooi ! zielig mannetje benje!
    Blast them al 2 pieces

    Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

    #1 AGS URIEL 1/3
    [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

    NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:

    The post was edited 2 times, last by ADMIRAAL INSI ().

  • INSIDIOUS wrote:

    je heb tot op de dag vanvandaag nog niks weten te slopenXD ja je rips heb je aan puin gevlogen en wouw 500 defende nietjes die ik overigens ook zelf geraapt heb
    net had je nog 5euro dm erop gezet? nu heb je ze samen geraapt ....
    @Bellatrix van Detta je moet hemde juiste pillitjes geven hij gooit weeralles door elkaar

    INSIDIOUS wrote:

    jij heb het puin raport gebruikt van het overige wat je nog maar net heb weten te pakke geplakt onder je eerste 3 waves op mijn nietjes! dat klopt niet heb zowel in game als op forum een ticked gemaakt ze gaan dit onderzoeken!! beetje je eigen raportjes inelkar flanzen zodat het lijkt alsof hje winst behaalt heb!! te triest voorwoorden goosertje dat je zo iets moet doen.. maargoed het gaat bekeken worden en jij zal jou genoemde zever moeten verwijderen want het klopt gewoon niet! je heb geen winst weten te behalen ben gewoon stuk gegaan op kale en je heb een klein deel weten te ruimen van je 4de stukgevlkogen wave! 1ste 3 waves had ik alles gependeld van me eigenzooi ! zielig mannetje benje!
    ik versta er helemaal niks van wat je zegt

    Bellatrix van Detta wrote:

    En wat betreft eigen gevechten niet zelf kunnen doen.....wie heeft hier alle hulp nodig van Voetzool, Vogel, Klapstoeltje en Zip????
    zoals eerder aangegeven door hun zelf , zei zijn naar hier gekomen om hun opeen sportieve manier een lesje te leren , barry kent er alles van door zip
    en kale door vogel ;)
  • Piraat wrote:

    INSIDIOUS wrote:

    je heb tot op de dag vanvandaag nog niks weten te slopenXD ja je rips heb je aan puin gevlogen en wouw 500 defende nietjes die ik overigens ook zelf geraapt heb
    net had je nog 5euro dm erop gezet? nu heb je ze samen geraapt ....@Bellatrix van Detta je moet hemde juiste pillitjes geven hij gooit weeralles door elkaar

    INSIDIOUS wrote:

    jij heb het puin raport gebruikt van het overige wat je nog maar net heb weten te pakke geplakt onder je eerste 3 waves op mijn nietjes! dat klopt niet heb zowel in game als op forum een ticked gemaakt ze gaan dit onderzoeken!! beetje je eigen raportjes inelkar flanzen zodat het lijkt alsof hje winst behaalt heb!! te triest voorwoorden goosertje dat je zo iets moet doen.. maargoed het gaat bekeken worden en jij zal jou genoemde zever moeten verwijderen want het klopt gewoon niet! je heb geen winst weten te behalen ben gewoon stuk gegaan op kale en je heb een klein deel weten te ruimen van je 4de stukgevlkogen wave! 1ste 3 waves had ik alles gependeld van me eigenzooi ! zielig mannetje benje!
    ik versta er helemaal niks van wat je zegt

    Bellatrix van Detta wrote:

    En wat betreft eigen gevechten niet zelf kunnen doen.....wie heeft hier alle hulp nodig van Voetzool, Vogel, Klapstoeltje en Zip????
    zoals eerder aangegeven door hun zelf , zei zijn naar hier gekomen om hun opeen sportieve manier een lesje te leren , barry kent er alles van door zipen kale door vogel ;)
    niet vergeten dat ik Insidious ook al een aantal keer geprakt heb, en Kale tot vaste farm gemaakt heb in eerdere unis ^^ Maar nee, ik ben hier niet naartoe gekomen om Piraat te helpen... Ik ben hier naartoe gekomen vanwege de grootse uitspraken op het forum ;)
    -Niets Interessants te melden-
  • ach klappioe droom lekker verder joh haha wrm vlieg je dan continu met piraat en zit je in zijn team XD liegn liegen liegen Xd je gaat zeker met billiebonkerpiraat om Xd of ohnee hij metjou ??? XDXDXD


    niet vergeten dat ik Insidious ook al een aantal keer geprakt heb, en Kale tot vaste farm gemaakt heb in eerdere unis Maar nee, ik ben hier niet naartoe gekomen om Piraat te helpen... Ik ben hier naartoe gekomen vanwege de grootse uitspraken op het forum

    solo leg jij het gewoon af grapstoeltje alktijd met groepjhe komen juj ben je goed in XD je komt zeker uit het oosten


    keep on dreaming grapstoeltje kijk wat voor brokkepiloot je maat is xd 2x binne 24 uur ze vloot kapot vliegen en niet eens een maan kunnen slopen xd jullie heel de nacht wachten op hem piraat lekker dromen XDXDXDXDXD

    btw jou zijnze ook vroeger vergeten!! je loopt te zwaar naaast je schoenen gap past je die uberhaupt nog wel???? XDXDXDXD blijf maar lekker v modus anders vraag piraat en smurf hoe ik jou even zal bewerken!! ;) en nu lekker terug naar je knikker uni waar je vandaan komt
    Blast them al 2 pieces

    Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

    #1 AGS URIEL 1/3
    [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

    NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
  • INSIDIOUS wrote:

    ach klappioe droom lekker verder joh haha wrm vlieg je dan continu met piraat en zit je in zijn team XD liegn liegen liegen Xd je gaat zeker met billiebonkerpiraat om Xd of ohnee hij metjou ??? XDXDXD


    niet vergeten dat ik Insidious ook al een aantal keer geprakt heb, en Kale tot vaste farm gemaakt heb in eerdere unis Maar nee, ik ben hier niet naartoe gekomen om Piraat te helpen... Ik ben hier naartoe gekomen vanwege de grootse uitspraken op het forum

    solo leg jij het gewoon af grapstoeltje alktijd met groepjhe komen juj ben je goed in XD je komt zeker uit het oosten


    keep on dreaming grapstoeltje kijk wat voor brokkepiloot je maat is xd 2x binne 24 uur ze vloot kapot vliegen en niet eens een maan kunnen slopen xd jullie heel de nacht wachten op hem piraat lekker dromen XDXDXDXDXD

    btw jou zijnze ook vroeger vergeten!! je loopt te zwaar naaast je schoenen gap past je die uberhaupt nog wel???? XDXDXDXD blijf maar lekker v modus anders vraag piraat en smurf hoe ik jou even zal bewerken!! ;) en nu lekker terug naar je knikker uni waar je vandaan komt

    Heb jij nou nog geen permaban hier op het forum... wat een dwaas ben je ook. Blijf lekker in die fantasie bubbel zitten van je ;)
    -Niets Interessants te melden-
  • hahaha zeg dat tegen je iligale adongebruikende debiele billiebonkervriend die zih zelf vanmiddag met een spijker pistol door ze vinger schiet XDXDXD en vervolgends 10 k ic launched en zo kale ze recs invliegt en dan vervolgends ingane mij een dbieltje noemen XDXDXDXD kijk de feiten xd je maat zet jou en je team voorschiut klappie wrm ga je nog met hem om of zitje uberhaupt inze teamXDXDXD lachg me rot om jullie dwaasjes die naast hun schoentjes lopen die ze allang niet meer passen xd plaatst maken voor de nieuwe generatie ogamers jullie worden blind ouwe rotten kijk naar pirat xd pearl pearl pearl XDXDXDXD
    Blast them al 2 pieces

    Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

    #1 AGS URIEL 1/3
    [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

    NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
  • INSIDIOUS wrote:

    hahaha zeg dat tegen je iligale adongebruikende debiele billiebonkervriend die zih zelf vanmiddag met een spijker pistol door ze vinger schiet XDXDXD en vervolgends 10 k ic launched en zo kale ze recs invliegt en dan vervolgends ingane mij een dbieltje noemen XDXDXDXD kijk de feiten xd je maat zet jou en je team voorschiut klappie wrm ga je nog met hem om of zitje uberhaupt inze teamXDXDXD lachg me rot om jullie dwaasjes die naast hun schoentjes lopen die ze allang niet meer passen xd plaatst maken voor de nieuwe generatie ogamers jullie worden blind ouwe rotten kijk naar pirat xd pearl pearl pearl XDXDXDXD
    whatever :pat:
    -Niets Interessants te melden-
  • idd klappie goeie fundering en verweerXD lekker afdroeteren samen met piraat en terug naar je knikker uni kun je knikkeren met piraat Xd mis leertie dan nog is wat xd
    Blast them al 2 pieces

    Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

    #1 AGS URIEL 1/3
    [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

    NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
  • hahahah weer zoon weerzinwekkend antwoord jullie zin gewoon uitgelult vandaar dat dat bijdehante gedoe ook stopt vanaf jullie kant Xd kijk naar jullie zogenaamde befaamde DronkespijkerschietendepiraatXD eerder brokkechinees XDownee dat is japans he kamikazeXd nouja je snapt me wel neem ik aan tegenpartei heeft niet veel hercencellen overgehouden snap ikwel dat krijg je van al die iligale adonsKUCHKUCH feesjes Xd mis wat minder de post of krant lezen dan kommie tenminste nog ergensXD zouvooral piraat volgen klap xd zou hem vooral de aanvallen laten leiden whahahahahahahha hou toch op manxd het is tijd om naar huistegaan voorjullie in iedergeval in uriel ;) indie knikker uni ben je mis wat met je befaamde groepje maar in uriel niet Xd zeker njiet met een dronke piraat als teamcaptain XD
    Blast them al 2 pieces

    Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

    #1 AGS URIEL 1/3
    [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

    NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint: