Oologs verklaring: LMS vs. DuO

  • Oologs verklaring: LMS vs. DuO

    begin oorlog =zodra de bashing erweer af is dus over 12 uur vanaf nu !


    einde oorlog
    piraat eens en voor altijd v in uriel
    of opnieuw zijn main verliezen

    of piraat pakt mijn vloot wat overigens niet gaat gebeuren xd


    suc6 ronde 2 we gaan beginnen dames en heren!!

    @Piraat buigt voor de almachtige INSIDIOUS

    voor alle overgebleven teams !iedereen die piraat helpt komt ook in een oorlog terecht en word dan dus ook aan gekondigt!! iedereen die bij piraat hoort en of helpt zal zwaar ondervuur komen testaan!! mogen de beste winnen
    Blast them al 2 pieces

    Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

    #1 AGS URIEL 1/3
    [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

    NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:

    The post was edited 2 times, last by ADMIRAAL INSI ().

  • @Piraat of was het Lion......wij weten allemaal dat jij niet gestopt bent. Aan de manier van schrijven weten we dat jij het bent. En jij stuurt mij net een bericht. En blokt mij meteen.
    Maar wij weten allemaal dat jij dit hebt veroorzaakt. Omdat je het op de normale manier niet kan winnen.
    Jouw account word nog altijd door jou beheerd....want een nieuwe speler zou mij nooit een bericht sturen. Want die heeft niks met mij te maken.
    Je hebt niks gewonnen....de nr 1 slag is nog steeds voor Kale en INSI.
  • Bellatrix van Detta wrote:

    @Piraat of was het Lion......wij weten allemaal dat jij niet gestopt bent. Aan de manier van schrijven weten we dat jij het bent. En jij stuurt mij net een bericht. En blokt mij meteen.
    Maar wij weten allemaal dat jij dit hebt veroorzaakt. Omdat je het op de normale manier niet kan winnen.
    Jouw account word nog altijd door jou beheerd....want een nieuwe speler zou mij nooit een bericht sturen. Want die heeft niks met mij te maken.
    Je hebt niks gewonnen....de nr 1 slag is nog steeds voor Kale en INSI.
    Kleine meid ....
    even bij de les blijven , kunnen hun nu inloggen nee???
    heb ik jou eenbericht gestuurd? ook nee

    zijn hun gebanned? JA :D
    foto's die ik heb gekregen bevestigd het

    HUN spelen vals ....

    LMS verlies de oorlog , oooh nee insi speelt nu wss op jou acc dat is waar ....



    OORLOG WINNAAR :sw2:
  • En verdient. Wat een man die Insi. echt een schande ingame chat.

    Dit was mijn laatste berichtje naar hem:

    "Laat me gvd met rust op de chat. met je grote bek. fucking triest ben je. hoe je doet, hoe je je gedraagt, wouw. Echt serieus. Ga lekker tegen je ally genoten cool doen, en laat mij met rust." (jaa de frustratie was hoog)

    En daarop volgend wilde hij een oorlog starten tegen mij, met mijn 300k vloot hahaha.
    Tarazed dominantie
  • veteraan wrote:

    En verdient. Wat een man die Insi. echt een schande ingame chat.

    Dit was mijn laatste berichtje naar hem:

    "Laat me gvd met rust op de chat. met je grote bek. fucking triest ben je. hoe je doet, hoe je je gedraagt, wouw. Echt serieus. Ga lekker tegen je ally genoten cool doen, en laat mij met rust." (jaa de frustratie was hoog)

    En daarop volgend wilde hij een oorlog starten tegen mij, met mijn 300k vloot hahaha.
    hun hebben ook goeie kanten ! bvb dat ze gebanned zijn :WS:
  • jeroen die heeft elke veel poep in zijn schoen
    Ze goed als mijn wordt je nooit en dat is gewoon algemeen bekend dat valt ook te zien aan de monster slag wij doe rustig maar komen hard dat weet poep in de schoen.


    Ten eerst een neppe ban voor pusing hoe zwak on ervaren ogame staf.
    Ze mogen mijm bewijzen sturen die ze niet hebben.

    Piraat jij zal nooi van mijn je heb de meeste punten verloren

    Kun je in iedergeval zegen dat je ergens iste mee stond toen ik nog speelde

    Ik heb helemaal geen zin om met zon ogame team nog verder te spelen die maar gewoon dingen doet terwijl ze 0% verstand hebben.

    Veel plezier alemaal ik heb zowieso gewonnen alleen die ban zag al meer ala genoeg dat ik toch echt de winnaar ben
    Want ik push niet dn wel een ban daar voor hahaha.

    Rustaag aan

    Xx
  • kale wrote:

    jeroen die heeft elke veel poep in zijn schoen
    Ze goed als mijn wordt je nooit en dat is gewoon algemeen bekend dat valt ik te zien aan de monster slag wij doe rustig maar komen hard dat weet poep in de schoen.


    Ten eerst een neppe ban voor pusing hoe zwak on ervaren ogame staf.
    Ze mogen mijm bewijzen sturen die ze niet.

    Piraat jij zal nooi van mijn je heb de meeste punten verloren

    Kun je in iedergeval zegen dat je ergens iste mee stond toen ik nog speelde

    Ik heb helemaal geen zin om met zon ogame team nog verder te spelen die maar gewoon dingen doet terwijl ze 0% verstand hebben.

    Veel plezier alemaal ik heb zowieso gewonnen alleen die ban zag al meer ala genoeg dat ik toch echt de winnaar ben
    Want ik push niet dn wel een ban daar voor hahaha.

    Rustaag aan

    Xx
    0 verstand heb je dus van Ogame
    iedereen weet waarom jij banned bent enkel jij niet hahaha!!!
  • @Piraat even ter info....van mijn account blijft hij af. Dat is mijn game en niet die van hem. Ik speel zelf gewoon lekker door. En groei lekker verder.

    Aangezien hij zelf nergens meer kan reageren, wil hij even zeggen dat als je op deze manier moet winnen je nog triester bent dan je al was. Hij heeft dezelfde ban gekregen als Kale voor niks. Maar hij wil je wel even helpen herinneren dat hun nog steeds de nr 1 slag hebben. En deze altijd zullen behouden. En dat je mag weten dat dit de enige manier is om te kunnen winnen. Je hebt tot op de dag van vandaag niks kunnen pakken.

    Ter info....ik weet dat jij hebt gezegd dat je INSI een BAN aan ging smeren, omdat je vriendjes bent met de GO van Uriel. Smeriger manier van spelen vind je niet?
  • kale wrote:

    jeroen die heeft elke veel poep in zijn schoen
    Ze goed als mijn wordt je nooit en dat is gewoon algemeen bekend dat valt ook te zien aan de monster slag wij doe rustig maar komen hard dat weet poep in de schoen.


    Ten eerst een neppe ban voor pusing hoe zwak on ervaren ogame staf.
    Ze mogen mijm bewijzen sturen die ze niet hebben.

    Piraat jij zal nooi van mijn je heb de meeste punten verloren

    Kun je in iedergeval zegen dat je ergens iste mee stond toen ik nog speelde

    Ik heb helemaal geen zin om met zon ogame team nog verder te spelen die maar gewoon dingen doet terwijl ze 0% verstand hebben.

    Veel plezier alemaal ik heb zowieso gewonnen alleen die ban zag al meer ala genoeg dat ik toch echt de winnaar ben
    Want ik push niet dn wel een ban daar voor hahaha.

    Rustaag aan

    Xx
    ik ben heel benieuwd naar de ban,pushing zeg je? Als je zo geweldig bent zoals je zegt moet je misschien eens leren om een AGS verdeler in te sturen? Gezien de tijd dat de gs op jullie maantjes en planeten lagen is er geen eerlijke verdeling gemaakt?? Het is maar een gokje? Of speelt Barry jouw gs toe voor een lagere rate dan 2-1-1? Dat zijn de enige 2 mogelijke scenarios hier maargoed, een ban krijgen voor pushing is wel heeeeel erg amateuristisch.

    Jij mag bewijs sturen dat het bovenstaande niet zo is. De GO banned alleen als er echt aanleiding toe is. Wat dus wss nu ook het geval is ;)
    -Niets Interessants te melden-
  • Bellatrix van Detta wrote:

    @Piraat even ter info....van mijn account blijft hij af. Dat is mijn game en niet die van hem. Ik speel zelf gewoon lekker door. En groei lekker verder.

    Aangezien hij zelf nergens meer kan reageren, wil hij even zeggen dat als je op deze manier moet winnen je nog triester bent dan je al was. Hij heeft dezelfde ban gekregen als Kale voor niks. Maar hij wil je wel even helpen herinneren dat hun nog steeds de nr 1 slag hebben. En deze altijd zullen behouden. En dat je mag weten dat dit de enige manier is om te kunnen winnen. Je hebt tot op de dag van vandaag niks kunnen pakken.

    Ter info....ik weet dat jij hebt gezegd dat je INSI een BAN aan ging smeren, omdat je vriendjes bent met de GO van Uriel. Smeriger manier van spelen vind je niet?
    forumban heeft die , met zijngrote mond ook
    nu heeft ie pas egt SLAAG gekregen
  • kale wrote:

    Grooste onzin veredeling is goed geweest niks miss mee
    Ik ben meer verloren dus had recht op meer?

    Laat me het bewijs zien hahaha die is er niet xd

    Onkunde van ogame team.
    zo werkt het dus niet, dan heb je duidelijk geen idee waar je mee bezig bent.... ik vind het allemaal wel best en ergens heel erg Hilarisch.. bella een advies, ga in VM want wij zullen alles op jou richten nu natuurlijk zonder die 2
    -Niets Interessants te melden-