Oorlogsverklaring Fanatics vs God
-
-
Succes!ex-MODDER: Gemini, Quantum, Account trade & Space tavern.
-
keihard aanpakken die trieste rakerwerper met zn grote mond!
-
Dutch Rebel wrote:
na een hoop gebler ingame zijn we er klaar mee ,
laat de vloten dit keer spreken ipv doelloos ipr raketjes sturen op def loze planeten
einde oorlog na 1250 miljoen schade aan de kant van god
happy hunting
-
delon wrote:
keihard aanpakken die trieste rakerwerper met zn grote mond!
Succes beiden.ت -
ben benieuwt komt aleen dutch rubble of veel meer XD
-
im your god wrote:
einde oorlog smeken jullie op je knieen voor genade maar dan lach ik en ga hard door!
Succesjes -
vanavond rond 23 zijn de 12 uur wachttijd over? helaas slaap ik dan dus denk dat ik pijnlijk wakker wordt
-
stilte voor de storm verwacht er niet veel van hooguit 3 of 4 kleine aanvalletjes
-
komt zogoed als niks zoals het gezegde gaat blaffende honden bijten niet hahahahaha
-
doe maar stoer totdat ze je ff een lesje leren met je grote mond
-
im your god wrote:
komt zogoed als niks zoals het gezegde gaat blaffende honden bijten niet hahahahaha
-
Dutch Rebel wrote:
im your god wrote:
-
Geef deze jongen niet te veel aandacht, dat is waar het hem om gaat en niet het spel. Gewoon systematisch aanvallen, maar geen reacties op z'n berichten. Succes met de oorlog
-
Zortemic wrote:
Geef deze jongen niet te veel aandacht, dat is waar het hem om gaat en niet het spel. Gewoon systematisch aanvallen, maar geen reacties op z'n berichten. Succes met de oorlog
-
is die clown im a god al flink te pakken genomen met zn grote mond?
-
Blijkbaar pakt god ze allemaal aan, 1 voor 1 worden ze blauw
-
wat een watjes helemaal niks lol dacht nu kan ik stoppen met spel maar er komt niks hahaha
-
komen jullie nog of heb ik gewonnen?
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0