[TOT: 6.037.160.000] Hete Pepper [2Hard 4u] vs. Belastingdienst [Lms] (A: 170.880.000, V: 5.866.280.000)

    • [TOT: 6.037.160.000] Hete Pepper [2Hard 4u] vs. Belastingdienst [Lms] (A: 170.880.000, V: 5.866.280.000)

      insidioot wilde oorlog , hier heb je een antwoord op jou sats crashen
      tijd voor zwaar geschut!


      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 22-10-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller Hete Pepper [2Hard 4u]
      ________________________________________________

      Reaper 100.000
      _________________________________________

      Verdediger Belastingdienst [Lms]
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 1.645
      Groot vrachtschip 20.818
      Licht gevechtsschip 171.583
      Zwaar gevechtsschip 1.534
      Kruiser 18.831
      Slagschip 22.101
      Recycler 72.291
      Spionagesonde 42.733
      Bommenwerper 647
      Vernietiger 5.158
      Ster des Doods 2
      Interceptor 2.469
      Reaper 4.089
      Pathfinder 3.387
      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller Hete Pepper [2Hard 4u]
      ________________________________________________

      Reaper 98.932 ( -1.068 )
      _________________________________________

      Verdediger Belastingdienst [Lms]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________


      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

      De aanvaller steelt:
      302.777.180 Metaal, 302.777.180 Kristal en 6.041.640 Deuterium
      217.994.795 Metaal, 217.994.795 Kristal en 1.510.410 Deuterium
      218.561.199 Metaal, 218.561.199 Kristal en 377.602 Deuterium
      218.702.799 Metaal, 218.702.800 Kristal en 94.401 Deuterium
      276.684.079 Metaal, 160.792.321 Kristal en 23.600 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 170.880.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 5.866.280.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 2.182.540.200 metaal en 1.176.601.800 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 2.361.596.000 eenheden gestolen.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      ________________________________________________

      Puin opgehaald door de aanvaller(s):
      727.513.400 Metaal en 392.200.600 Kristal
      2.182.540.200 Metaal en 1.176.601.800 Kristal

      Totale hoeveelheid puin opgehaald door de aanvaller(s):
      2.910.053.600 Metaal en 1.568.802.400 Kristal



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 4.053.993.652
      Kristal: 2.628.890.695
      Deuterium: -13.312.347
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 6.669.572.000 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -4.781.507.052
      Kristal: -3.021.091.295
      Deuterium: -425.277.653
      De verdediger(s) hebben een totaal van 8.227.876.000 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.2
    • en weer pompt meneer er 500 euro in hahahahaha 2x toe ben je al af gegaan xd lekker blijven investeren indat gesloopte acount xd zonde man xd hoe het ook went of keeert waar jeje acount ook heen merged xd aand punten al altijd te zien zijn dat insi piraat toch net even iets 2 much was hahahaha ik gaat even lekker genieten van het weekend :D
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
    • INSIDIOUS wrote:

      en weer pompt meneer er 500 euro in hahahahaha 2x toe ben je al af gegaan xd lekker blijven investeren indat gesloopte acount xd zonde man xd hoe het ook went of keeert waar jeje acount ook heen merged xd aand punten al altijd te zien zijn dat insi piraat toch net even iets 2 much was hahahaha ik gaat even lekker genieten van het weekend :D

      Als je zo een grootspraak hebt moet je dat doen uit de v-modus. Je maakt jezelf gewoon belachelijk. Het is niet meer om aan te zien.
    • StewieGriffin wrote:

      Als je zo een grootspraak hebt moet je dat doen uit de v-modus. Je maakt jezelf gewoon belachelijk. Het is niet meer om aan te zien.
      stand insi vs piraat oorlog 3 staat nu op 14-0 Xd volgende planeet :D:D:D zo blij dat me plaatselijke farm uit v is ik weet zijn main fleet al mis vanavond een moonblow

      dat waren zijn woorden voor hij in v-mode dook , hij heeft meer vloot als mij , zolang het duurd
    • hahahahah lol broekjes xd grootspraak heb ik niet dat heeft enkel piraat xd

      punt 1 piraat heeft nog steeds niet meer als 16 miljoen weten te slopen en of stelen bij insi master,en hoeveel miljard hebi k van hem gesloopt en gejat :WS:

      punt 2 dit is de 3de keer dat hij 500 euro erin pompt xd hijs al 2x de nr 1 zware overvloot verloren dusja 3de is scheeps recht he(;

      punt 3 ikheb geen groot spraak kijk even naar de hall of fame en gv raportjes mij vs piraat

      punt 4 dat hij kale sloopt betekend niet dattie mij sloopt xd niet naast je schoenen gaan lopen en inde war raken he kale en ik zijn los van elkaar ;)

      punt 5 waren we van plan idd jou vanacht te slopen maar aangezien ik al snel door had dat meneer piraat niet zou gaan slapen had ik rond 11ve 12 ve gezegt nee vanaaf is niet de nacht maar kale negeerden mij want hij was boos dat ik cancelde ..stom van kale want zo zie je maar weer .... had nog gewaarschuwd gewoon te saven want meneer wachten tot een van ons zou gaan slapen en idd ik had gelijk want toen ik vanochtend rond 6se keek idd tien tallen spios van piraat binne gekregen verdeeld over DE HELENACHT!!>> xd insi weet dus insi leeft als kale gewoon had geluisterd haddtie nu nog ze vloot..maar kale was zo boos dattie zelfs zij als ik niet kom laat ik me vloot crashen en dus idd dat heeftie gedaan...vervolgends mij de schuld geven tjaa das jammer @kale dit had niet gehoeven soms moetje geduld hebben met ogame het is en blijft een strategie spel en soms moeten de planningen aan gepast en of veranderd worden...insi had weer gelijk ....

      punt 5 dat ik nu even v ben idd ik heb ook nog een eigen leven heb 4 kinderen en dus druk zat


      punt 6 jullie doen allemaal stoer xd vooral piraat maar nogmaals dames en heren Xd wie is tot 2x toe zijn nr 1 vloot kwijt geraakt??? piraat wie kan geen maantjes poppe bij insi ? piraat xd wie presteerd het niet eens om me planeten te bashen of te raiden?? piraat juistum nu jullie weer :)

      punt 7 heb ik nog steeds de nr 1 vloot ;)

      punt 8 ben ik niet bang maar gewoon elke keer slimmer als piraat xd kijk maar naar zijn verloren vloot punten :WS:

      punt 9 ben ik nog steeds onverslagen in uriel niemand heeft mij weten te slopen er zijjn vele gekomen maar er zijn vele gegaan behalve ik ;) ben 37 dagen later gestart indeze uni en sta nu2de heb iedereen aan stront gespeeld XDXDXD lach julie allemaal uit hahahahaha piraat doet stoer maar piraat roept aleen maar :help: als ik terug kom xd kanme nog wellis herineren dattie kale een pb had gestuurt en letterlijk smeekte om insi te laten stoppen hahahahaha prachitg dit XD en nu ga ik lekker van me weekend genieten seeeyaaaa
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
    • INSIDIOUS wrote:

      hahahahah lol broekjes xd grootspraak heb ik niet dat heeft enkel piraat xd

      punt 1 piraat heeft nog steeds niet meer als 16 miljoen weten te slopen en of stelen bij insi master,en hoeveel miljard hebi k van hem gesloopt en gejat :WS:

      punt 2 dit is de 3de keer dat hij 500 euro erin pompt xd hijs al 2x de nr 1 zware overvloot verloren dusja 3de is scheeps recht he(;

      punt 3 ikheb geen groot spraak kijk even naar de hall of fame en gv raportjes mij vs piraat

      punt 4 dat hij kale sloopt betekend niet dattie mij sloopt xd niet naast je schoenen gaan lopen en inde war raken he kale en ik zijn los van elkaar ;)

      punt 5 waren we van plan idd jou vanacht te slopen maar aangezien ik al snel door had dat meneer piraat niet zou gaan slapen had ik rond 11ve 12 ve gezegt nee vanaaf is niet de nacht maar kale negeerden mij want hij was boos dat ik cancelde ..stom van kale want zo zie je maar weer .... had nog gewaarschuwd gewoon te saven want meneer wachten tot een van ons zou gaan slapen en idd ik had gelijk want toen ik vanochtend rond 6se keek idd tien tallen spios van piraat binne gekregen verdeeld over DE HELENACHT!!>> xd insi weet dus insi leeft als kale gewoon had geluisterd haddtie nu nog ze vloot..maar kale was zo boos dattie zelfs zij als ik niet kom laat ik me vloot crashen en dus idd dat heeftie gedaan...vervolgends mij de schuld geven tjaa das jammer @kale dit had niet gehoeven soms moetje geduld hebben met ogame het is en blijft een strategie spel en soms moeten de planningen aan gepast en of veranderd worden...insi had weer gelijk ....

      punt 5 dat ik nu even v ben idd ik heb ook nog een eigen leven heb 4 kinderen en dus druk zat


      punt 6 jullie doen allemaal stoer xd vooral piraat maar nogmaals dames en heren Xd wie is tot 2x toe zijn nr 1 vloot kwijt geraakt??? piraat wie kan geen maantjes poppe bij insi ? piraat xd wie presteerd het niet eens om me planeten te bashen of te raiden?? piraat juistum nu jullie weer :)

      punt 7 heb ik nog steeds de nr 1 vloot ;)

      punt 8 ben ik niet bang maar gewoon elke keer slimmer als piraat xd kijk maar naar zijn verloren vloot punten :WS:

      punt 9 ben ik nog steeds onverslagen in uriel niemand heeft mij weten te slopen er zijjn vele gekomen maar er zijn vele gegaan behalve ik ;) ben 37 dagen later gestart indeze uni en sta nu2de heb iedereen aan stront gespeeld XDXDXD lach julie allemaal uit hahahahaha piraat doet stoer maar piraat roept aleen maar :help: als ik terug kom xd kanme nog wellis herineren dattie kale een pb had gestuurt en letterlijk smeekte om insi te laten stoppen hahahahaha prachitg dit XD en nu ga ik lekker van me weekend genieten seeeyaaaa
      het finale punt blijft , jij zit weeral in blauwe modus , nu blijf jij alleen over , je hebt meer vloot , kom dan maar !!!!!
      ik daag je uit
      je mag campingstoel mee vragen
    • hahahaha ja jij heb wat te bewijzen op forum he XD haha ken je het gezegde een ezel stoot zich niet 2x aan dezelfde steen XDXD

      piraat jij vind je zelf heel wat en vind je zelf een goeie fleeter XDXDXD whahahaha


      tot 2x toe flink je bank rekening geplundert omje positie 1# te kopen en dan tot 2 x toe in de zelfde melkweg zelfde tijd en zelfde spelers gesloopt worden vind ik prachtig XDXDXDXD skills above money ;) heel mis krijg je nog een kans om je zelf te bewijzen tegen over de vloot koning van uriel ;)
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
    • kijk even je verloren vloot punten XD

      je bent gekrenkt en verzint van alles om je zogenaamde eer en trots niet te krenken!, maar ezeltje van uriel XD


      ik weet het je wilt het niet .maar helaas het is al gebeurd XD 2x toe

      ik weet het je wilt het niet maar je acount is om zeep geholpen xd tot 2x toe

      ik weet het je wilt het niet maar insi is baas en jij buigt XDXDXDXD

      ik weet het je wilt het niet maar alles staat op forum XD

      ik weet het je wilt het niet maar de ware on verslagen vloot koning is insidious in uriel

      ik weet het je wilt het niet maar je bent op alle gebieden weg gespeeld XDXDXDXD

      ik weet het je wilt het niet maar er niets wat jij hier nog aan kan veranderen!

      en nu buigen voor de koning,doei.
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint: