[TOT: 148.985.000] ADMIRAAL INSI [F-E-L] vs. Commander Klio (A: 6.290.000, V: 142.695.000)

    • [TOT: 148.985.000] ADMIRAAL INSI [F-E-L] vs. Commander Klio (A: 6.290.000, V: 142.695.000)

      hahaha wie had dit nou nog gedacht xd piraat schakeld hulp troepen in om rips te maken voor hem en laat zijn maat klio dicht bij insi inde buurt op de ouderwedse manier ze graviton doen :WS: spotte hem gistere al maar meneer was halver wegen dus besloot even te wachten totie erbijna was xd hij hoefde nog maar 7000stroom en had dan ze graviton xd daar heb ik natuurlijk even een halt toe geroepen XD @Piraat SLECHT!! laat je vriendjes bij mij uit de buurt blijven xd word anders zoon rotzooi in mijn melkwegen en stelsels XD afgestraft! next!! :paniek: (6)


      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 02-11-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller ADMIRAAL INSI [F-E-L]
      ________________________________________________

      Interceptor 27.803
      _________________________________________

      Verdediger Commander Klio
      ________________________________________________

      Zonne-energiesatelliet 8.698
      Raketlanceerder 33.483
      Kleine laser 3.394
      Grote laser 93
      Gausskanon 714
      Ionkanon 718
      Plasmakanon 109
      Kleine planetaire schildkoepel 1
      Grote planetaire schildkoepel 1

      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller ADMIRAAL INSI [F-E-L]
      ________________________________________________

      Interceptor 27.729 ( -74 )
      _________________________________________

      Verdediger Commander Klio
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________


      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

      De aanvaller steelt:
      0 Metaal, 0 Kristal en 0 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 6.290.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 142.695.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 19.486.000 metaal en 19.791.800 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 0 eenheden gestolen.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 22%.
      ________________________________________________

      Puin opgehaald door de aanvaller(s):
      19.472.500 Metaal en 19.799.300 Kristal



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 17.252.500
      Kristal: 16.839.300
      Deuterium: -1.110.000
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 32.981.800 eenheden winst gemaakt.
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 7.572 erepunten gekregen.



      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -95.995.000
      Kristal: -37.653.000
      Deuterium: -9.047.000
      De verdediger(s) hebben een totaal van 142.695.000 eenheden verloren.
      De verdediger(s) hebben een totaal van 1.314 erepunten gekregen.




      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.2
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:

      The post was edited 1 time, last by ADMIRAAL INSI ().

    • geen idee waar jij het over hebt , ik ben niet iemand in je leven hoor
      ik wil ook niet in je leven zijn , accepteer het gwn aub???
      dat ik ver onder je huid in zit , dat ziet iedereen


      maar ik mensen dicht bij jou stuur enzo .... jonge je moet dringend naar de dokter gaan


      ot : leuke slag , veel gezever uit insi zijn mondje weer
    • hahaha een patalogies leugenaar zegt van alles verteld zijn eigen waarheid houd zich zelf voor gek en noemt zich zelf piraat xd acepteer nou maar gewoondat jij en heel je aanhang buigt voor insi(; en dat kan ook iedereen zien ! als we even de hof secties kijken wat ik jou en all je maatjes heb aangericht kunnen we wel stellen dat jij buigt XD ik weet het je wilt niet maar wederom de raportjes liegen er niet om ;) hall of fame is een feit waarheid en kwelling voor jou @Piraat begin die skills tegen over mij nou eens te laten zien meneertje 50miljard dm vloot maar je doet er geen ene moer mee dan verstoppen voormij terwijl ik 10 miljard minder heb,sterker nog heel joiuvloot is een en al counter tegen over de mijne dus snap niet dat ik nog vlieg ???? :WS: nouja snap het wel baas boven baas he je presteerde niks tegen mij en zal dat niet doen ook aleen jou portomonee speeld en dat weet en ziet iedereen xd 2x toe 40 miljard kwijt raken en niet eens een revenge presteren xd praatjes vullen geen gaatjes piraatje en nu buigen slaag doei!
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
    • ik ga je hier even vragen welke aanhang?
      welke soort drugs gebruik je dat jij bij deze waanzin komt?
      ga jezelf eens laten onderzoeken insi , het is een browser spelletje , geen way of life


      INSIDIOUS wrote:

      je doet er geen ene moer mee dan verstoppen voormij terwijl ik 10 miljard minder
      jij gaat overal liggen waar ik niet lig , niet zo groot praten barry , ik werk , doe dingen met de kinderen , ik slaap snachts
      neem er een voorbeeld aan , aan alle 3

      ot : leuke hit niks bijzonder ;)
    • hahahaha zijn je woorden op piraat XDXD is dit enige wat je nog kan zegge xd acepteer het gewoon

      buig slaag doei XDXD loosaaaa



      slaap snachts xd vanacht was ook tot 3 uur online xd hoebedoel je meneer functioneerd als een normaal persoon xd doordeweeks ga je dan niet om 3 uur slapen xd ik weet warom jij wakker was je wachte tot ik ging slapen zodat jij eindelijk heel mis kan gaan presteren(; zal je even uit jke dromen helpen! ik ben de laatste elke nacht die gaat slapen in uriel ;) dus als ik jou was zou ik voortaan gewoon netjes om half 11 naarje bedje gaan xd sterker nog na sesamstraat is ook goed XDXDXDXD

      en btw ik llig bijna overal inner bij je hoor dus hou die leugens even voorje ;) jij bent de genen die nu niet meer inner durft te liggen terwijl ik elke dag op diverse innerplekke gewoon me vloot lig te flashen om jou uit te dagen xd je kan niks je presteerd niks word genakt door baas boven baas doeidoei

      en owja even over het niet groot praten xd ik mag dat in uriel ik ben namelijk de enige die niet zijn main is kwijt geraakt jijdaarin tegen al 2x los van alle subs en planeet bashes die ik al heb uit gevoert op je en moonblows heb jij nog steeds niet meer als een spio raid 16 miljoen XDXDXD (droevig piraat droevig xd als je met de groote jonges mee wilt doen laat dan is voor het eerst is iets zien op forum jij vs insi XD je pakt iedereen behalve mij xd want dat kan meneer niet whahahahahaha ik vs jou muaaa kijk even de hall of fame en gevechts raportjes :D
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:

      The post was edited 2 times, last by ADMIRAAL INSI ().