[TOT: 983.000] Hete Pepper [2Hard 4u] vs. Bellatrix van Detta [F-E-L] (A: 821.000, V: 162.000)

    • [TOT: 983.000] Hete Pepper [2Hard 4u] vs. Bellatrix van Detta [F-E-L] (A: 821.000, V: 162.000)

      Piraat is niet heel blij dat er kolo van mij inner ligt bij hem. Sinds deze er ligt, doet hij niets anders dan spioraiden daar. Maar vanmorgen vroeg was hij onderweg met een ander klein vlootje. 17 minuten voor impact kwam ik online. En besloot hem kapot te laten vliegen. Het is maar een heel klein beetje, maar Piraat is blijkbaar niet in staat om Bella pijn te doen.


      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 04-11-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller Hete Pepper [2Hard 4u]
      ________________________________________________

      Kruiser 25
      Groot vrachtschip 8
      _________________________________________

      Verdediger Bellatrix van Detta [F-E-L]
      ________________________________________________

      Kleine laser 163
      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller Hete Pepper [2Hard 4u]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________

      Verdediger Bellatrix van Detta [F-E-L]
      ________________________________________________

      Kleine laser 82 ( -81 )
      _________________________________________


      De verdediger heeft het gevecht gewonnen!

      De aanvaller heeft een totaal van 821.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 162.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 446.650 metaal en 181.150 kristal.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 8%.
      ________________________________________________

      Puin opgehaald door de verdediger(s):
      30.000 Metaal en 30.000 Kristal
      90.000 Metaal en 90.000 Kristal
      118.050 Metaal en 61.950 Kristal
      180.000 Metaal en 0 Kristal
      28.600 Metaal en 0 Kristal

      Totale hoeveelheid puin opgehaald door de verdediger(s):
      446.650 Metaal en 181.950 Kristal



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: -548.000
      Kristal: -223.000
      Deuterium: -50.000
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 821.000 eenheden verloren.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: 325.150
      Kristal: 141.450
      Deuterium: 0
      De verdediger(s) hebben een totaal van 466.600 eenheden winst gemaakt.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.2
    • hahahahaha noobie is het ook he :WS: XDXDXDXD gaat niet omde aantallen gaat erom dattie het presteerd stuk te vliegen xd dan zich zelf een goeie fleeter noemen whahaha zou mij niet overkomen XDXDXDXDXD
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
    • ht geeft hier duidelijk aan hoe jullie in elkaar zitten , vloot afkopen , def afkopen

      zeiken over iemand anders zijn dm gebruik , neem een spiegel en zeg eens tegen die spiegel , de pot verwijt de ketel dat die zwart ziet :faq:

      2de keer expres laten vliegen had je wel door , nu kan ik eens zeiken over dm gebruik
    • whahahaha @Piraat zielepootje benj je ook he wgahahahahha ja idd ik koop alleen me vloot af van het puin dat ik elke keer bij jou maak :WS: idd ik heb dm maar koop daar alleeen commanders en of vloot mee af verdersstop ik geen 2000 euro in een spelletje zoals jou om vervolgends die mooie gekochte vloot o aftestaan aan iemand anders :WS: droefje whahahaha je zegt je bent goed maar je vliegt nu ook 2x stuk op een vrouw die pas net speeld whahahaha moet niet slechter worden hoor xd ik zou met pensioen gaan als ik jou was je pepper jaren zijn voorbij XD kijkeven de urielhall of fame daar sta je met je zware 40 miljard afgekochte en gs pakette gekochte en daarna gesloopte vloot XCDXDXDXDXD nooooob beter je best doen gappie

      bonkerssss

      OT=mooigedaan moppie piraat buigt!! wjhajahahahahahahaha <3
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
    • INSIDIOUS wrote:

      whahahaha moet niet slechter worden hoor xd ik zou met pensioen gaan als ik jou was je pepper jaren zijn voorbij XD kijkeven de urielhall of fame daar sta je met je zware 40 miljard afgekochte en gs pakette gekochte en daarna gesloopte vloot XCDXDXDXDXD nooooob beter je best doen gappie
      beter dat dan mensen dwingen hun vloot te laten kapot vliegen !!!
      je weet wel he insi , dat mag niet he wat jij die jong probeert te flikken , ik zei toch dat ik er een stokje voor ging steken !
    • ik weet niet waar jij het over heb jonge! de gos mogen me inbox kijken hij wilt zelf dat ik ze vlootje crash zodat hij astro kan kopen hij is een miner geen fleeter,en nogmaaals hij kwam er zelf mee ;) mis voortaan wat minder druk op mensen zetten en direct slopen zoals ik bij jou doe! hijs jou spuug zat en wilt liever ziujn gs spenderen in astro voordat jij het pakt ,ik maak er 0.0 winst op! en sowieso heb ik laatst wellis een keer een ticked aan gemaakt of zo iets mag en idd dat mag zolang de hogere speler er geen voordeel uit haalt of uberhaupt iets behaalt!! jij probeert echt a;les en iedereen een ban aan te smeren want verders presteer je niks!!

      en nu buigen voor bella noobje

      OT- jijvergeet dat ik nog steeds screens heb van jou en juice he waarin jij zegt van juice mods en scripting geleerd te hebben op en manier wat niet te achterhalen is dus ga nou niet bijde hand doen(; je heb geluk dat ik niet zoon type speler ben die mensen naait ;) ben vande oude stempel heb nog zo iets als trots en eer,die van jou zijn ver te zoeken whahah en watje nog heb is zo zwaar gekrenkt daar ben jij uit gekomen ;( ;( zielepiet hahahaghga ga maar lekker janke daar ben je goed in XD
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
    • ja word doodziek vandie piraat die alles loopte liegen maar heb ingame all een ticked aan gemaakt! ze mogen me hele inbox bekijken echt! en dan mogen ze p[iraat bannen voor valse ticked aanmaken ! meneeer kan het gewoon niet hebben dat die vloot om word gezet in astro ipl van zijn recs ingaan! hij presteerd letterlijk niks word zelfs door de kleintje genakt nu XD ik ga stuk

      OT= zal nu lief doen kami en piraat negeren xd zal binnekort nog wat planeet raids van hem posten gewoon om dat ik het wel bij hem kan en hij niet bij mij XDXDXD :thumbsup:
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint: