[TOT: 7.378.560.000] ADMIRAAL INSI [F-E-L] vs. D3labottle & Hete Pepper [2Hard 4u] (A: 6.057.375.000, V: 1.321.185.000)

    • [TOT: 7.378.560.000] ADMIRAAL INSI [F-E-L] vs. D3labottle & Hete Pepper [2Hard 4u] (A: 6.057.375.000, V: 1.321.185.000)

      zozo hier zijn we weer

      onze insi dacht deze verdediger in kwestie te overhalen zijn vloot afhandig te maken
      en zo ervoor te zorgen dat ik geen gs zou krijgen ....
      aangezien het een insider was en mij fijn alles vertelde , moest ik zeggen laat hem doen en vraag even hoe en wat

      alles van info werd netjes door gespeeld , vandaag snel geploffed snel alles geregeld , wat insi niet eens gezien had (de master gamer...)
      zo werd alsnel alles de lucht in gehangen , toen kwamen de spio's net voor de halt , even geluk!!!!!

      daarna ging onze onbekende speler er voor zorgen dat die manen kreeg , hem dus letterlijk bezig houden !!
      net voor de slag 5sec voor aanval!!! weer een spio!! hij kent duidelijk de regels weer niet !!!!

      toen werd het even spannend de recs , wie heeft het puin ...... uiteraard insi niet ....
      de verwijten kwamen al snel , wat hier ook zal gebeuren
      insi de man niet niemand kon pakken .... of jah deze post bewijst anders :thumbup:

      laat het geweld te voorschijn komen !



      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 07-11-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller ADMIRAAL INSI [F-E-L]
      ________________________________________________

      Vernietiger 12.363
      Reaper 28.200
      _________________________________________

      Verdediger D3labottle
      ________________________________________________

      Vernietiger 3.481
      Interceptor 2.797
      _________________________________________

      Verdediger Hete Pepper [2Hard 4u]
      ________________________________________________

      Interceptor 50.833
      Kruiser 300.841
      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller ADMIRAAL INSI [F-E-L]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________

      Verdediger D3labottle
      ________________________________________________

      Vernietiger 3.456 ( -25 )
      Interceptor 2.657 ( -140 )
      _________________________________________

      Verdediger Hete Pepper [2Hard 4u]
      ________________________________________________

      Interceptor 50.340 ( -493 )
      Kruiser 257.246 ( -43.595 )
      _________________________________________


      De verdediger heeft het gevecht gewonnen!

      De aanvaller heeft een totaal van 6.057.375.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 1.321.185.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 3.224.936.000 metaal en 2.000.708.000 kristal.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      ________________________________________________

      Puin opgehaald door de verdediger(s):
      3.224.964.800 Metaal en 2.000.708.000 Kristal



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: -3.138.780.000
      Kristal: -2.169.150.000
      Deuterium: -749.445.000
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 6.057.375.000 eenheden verloren.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: 2.332.574.800
      Kristal: 1.668.973.000
      Deuterium: -97.060.000
      De verdediger(s) hebben een totaal van 3.904.487.800 eenheden winst gemaakt.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.2
    • hahahahah eindelijkheb je een kleine 6 miljard weten afhandig te maken xd de manier waarop wel smerig want die genen kwam zelf naar mijtoe of ikzijn vloot wou verschroten! nouja goed ik ben erin getrapt had idd beter moeten weten! ach als dit de enige manier is om mij vloot afhandig te maken zegt dat okal genoeg XD alsnog sta ik nog 2x ful fleet op jou voor en baal jij dat je niet alles heb kunnen slopen want dat vroeg die genen wel of ik gewoon direct in een keer alles wou slopen bij hem maar aangezien de losses deed ik het liever in delen, nouja goed lesje wel geleerd dus ook echt niemand vertrouwen haha eerste paar waves gingen goed tot ik me zware spul nodig had voor meneer toen kreeg ik ineens rood raportje ,

      OT;je heb eindelijk is wat laten zien! duurde effe zoon beetje 37dagen na de launch tot vandaag/xd

      de manier waarop haha tja slim gespeeld wel en stom van mij had er niet in moete trappe,dacht strategies te denken om in zijn aanbod in tegaan maar niet te denken dat piraat daar achter zat, XD alsnog heb nogsteeds bijna 40 miljard over maargoed je heb een klein tikkie weten uit te delen gefeliciteerd piraatXD
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:

      The post was edited 1 time, last by ADMIRAAL INSI ().

    • hahaha ja het zweet zou je eindelijk vanaf zijn he ;p nouja goed als we nu eens even kijken naar de totale score jou vs mij heb jij 6miljard en 16miljoen en ik zoon ong 80 miljard van jou totaalXD toch wel groot verschilletje he plus ik heb niet op zoon viezemanier vloot afhandig moete maken xd zo kan iedereen winnen maargoed ook deels mijn fout had gewoon niet erop in moete gaan xd maarja denkje iemand te helpen xd foutje bedankt en afgeleerd,

      OT heb je me toch wel iets geleerd in uriel @Piraat en dat is letterlijk niemand vertrouwen XD

      btw grappige is wou deze avond na het helpen van jou vriendelijke vriend al v wou gaan aangezien ik het druk heb inde nieuwe uni en urieltoch saai en dood is maargoed hahaha comis dat je vlak voor me v eindelijk toch even iets heb weten te snoepen van me ,leuk subje ,verders veel plezier in uriel ik check uit ga verder inde nieuwe uni :) je zult het met die 6 miljard moete doen haha en mis tot ooit in een andere uni
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
    • INSIDIOUS wrote:

      btw grappige is wou deze avond na het helpen van jou vriendelijke vriend al v wou gaan aangezien ik het druk heb inde nieuwe uni en urieltoch saai en dood is maargoed hahaha comis dat je vlak voor me v eindelijk toch even iets heb weten te snoepen van me ,leuk subje ,verders veel plezier in uriel ik check uit ga verder inde nieuwe uni je zult het met die 6 miljard moete doen haha en mis tot ooit in een andere uni
      veel succes daar !!

      en gedraag je daar iets beter als hier :)
      tot binnenkort wss !
    • ik gedraag me heel erg goed piraat dat moetje wel weten na al die ipr/ raids fulfleet smashes subs smashes/werfschoenzoolenxd ben hartstikke lief en zal net zo lief zijn in yildun xd als mensen vragen ,hoef alleeen maar SLAAAG TEZEGGE EN BAK KOFFIE EN PIRAAT WEET XDXDXD hetga je goed in uriel goosertje :thumbsup:

      je mag toch wel toegeven dat ik de ergste was in uriel XD eerlijk is eerlijk je vond mijwel verveellendXD

      eerllijk is eerlijk XD :whistling:
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
    • INSIDIOUS wrote:

      ik gedraag me heel erg goed piraat dat moetje wel weten na al die ipr/ raids fulfleet smashes subs smashes/werfschoenzoolenxd ben hartstikke lief en zal net zo lief zijn in yildun xd als mensen vragen ,hoef alleeen maar SLAAAG TEZEGGE EN BAK KOFFIE EN PIRAAT WEET XDXDXD hetga je goed in uriel goosertje :thumbsup:

      je mag toch wel toegeven dat ik de ergste was in uriel XD eerlijk is eerlijk je vond mijwel verveellendXD

      eerllijk is eerlijk XD :whistling:
      ik heb het tegen verschillende gezegd jij saved dirty , maar wel iedere avond ergens anders , je deed het heelgoed !!
      was een kwestie van de juiste maan te vinden en dan was je wel een verloren vogel ...
      en idd jij bent in heeldie jaren ogame dat iks peel de irritantste geweest , maar dat siert je ookwel ergens !!

      ik ga slapen !!! succes!
    • hahaha zal je zeggen ik safde niet altijd dirty hoor haha ook vaak plaatsing gewoon alleen wt ik vaak gewoon deed was wachten tot jijging slapen en dan pas saven xd dan is het altijd in mijn geval 1 op 12 dat je de juiste maan zou vinden xd kans klein en teveel losses alsje de verkeerde had aangezien je maar genoeg rips had voor 1 moon pop kon ik dat gewoon blijven doen xd had jijeerder rips gaan maken had ik wss planeten herplaatst en 3 plaatsing saffes gemaaakt met nacht controle wekkers mocht je vliegen dan een zooi nietjes af te dmen en ervoor te gooien zoals ik dat al eerder deed bij je eerste poging ;p toen zat je btw wel mis want safe was ergens anders ghehe ;p maar je heb wat bewezen je heb een tikkie uit gedeeld sluw maar mooi gedaan .


      dan is uriel nu gesloten en uitgespeeld,heb nog wel me mainfleet zoon 40 miljard,maar vind wel welletjes ga lekker v en mis dat ik het acountje de graveyard inga want heb totslot nog best een leuk vlootje 8) wel jammer van me ruimers alleen xd nietjes boeide me niet zo maar die ruimers jaa das wel jammer xd maar ach het waren er gelukkig maar 28k is opzich zo gerebuild als ik een andere uni leeg rous XD
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:

      The post was edited 1 time, last by ADMIRAAL INSI ().

    • Stel sukkels bij elkaar ( nou iemand moet begingen met kut doen.. )

      Maar ninja altijd leuk.. En insidi kom op als iemand vraagt zen vloot te verschroten altijd op jou laten vliegen dat is wel een basis regel anders kost het je nog deut ook ( dus weet niet of ik dit verhaal wel geloof... ) Dus denk dat je gewoon bent gepakt.. :RR:
      Ik zal altijd de koning van Spica blijven vergis je niet. :thumbup:

      Spica top 10 : 9
      Spica experts : 56
      Bellatrix top 10 : 2
    • nee @ smurf het is gewoonletterlijk gebeuerd zoals piraat en ik zegge was gewoon een set up simpel,maargoed piraat heeft wat ,laten zien en een tikkie uit kunnen delen voor ik me acca in v ging doen haha wastie net optijd want nugaatie de graveyard in ;p

      en @Bolder ik wacht opje jij zij dat ik me naam nietdurfte te zegge,ik heet stoeptegel eb sta 4de dus komaar op metje naam dan word jij mijn rivaal van yildun! en ga ik je net zo hard bewerken zo als ik piraat heb bewerkt al die maanden!! :) @Piraat wens bolder even sterkte en geef hem alvast een tissue :love: :thumbsup: ik ga iut checken in uriel,

      @Kamikazethnx voor al die comments op me slagen en het aanhoren van het eindeloze gezeik XDXDXD nu lekker rustig :thumbsup:

      Kamikaze wrote:

      Sneaky gespeeld Piraat. =O

      Succes in Yildun Insi.

      Allebei erg netjes met reacties, mag ook gezegd worden! :thumbup:

      Pinned.
      dankjewel kami,jaa het is wel welletjes nu uriel is klaar het was me wel een flinke strijd%gezeik piraat en ik zijn uit eindelijk overgebleven na 2x rebuild van piraat ze full fleet heeftie toch een flinke subtik uit kunnen delen dus zou zeggen dat de stand nu 2/1 is voor mij maar aangezien ik uit check zal ikmaar zeggen de strijd eindigt in een remise! bijde onze main intact,maar ik ben wel klaar in uriel! tijd om over te stappen naar die nieuwe levensvormen en daar maaris flink te gaan rellendus vuurwerk zal vast en zeker snel komen in de yildun hof sectie! @Kamikazenogmaals bedankt voor de suport in de urielhof sectie en tot snel in yildun :evil: :saint: <3
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:

      The post was edited 2 times, last by Kamikaze ().