078-6111 111
bel morgen maar even, zal je goed doen.
bel morgen maar even, zal je goed doen.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
ADMIRAAL INSI wrote:
whahahaha je kan zoveel zegge courage maar je kan ook gewoon achter die grote grijns van je vandaan komen en is in een uni spelen waar ikspeel
ADMIRAAL INSI wrote:
ik bel helemaal niks! beginte buigen
The post was edited 1 time, last by Kamikaze ().
ADMIRAAL INSI wrote:
l jullie schijten hem hard en piraat bewijst het weer door mij te laten banne
ADMIRAAL INSI wrote:
ik ben naar yildun gekomen bolder want jij riep maar altehard kom yildun dus hier ben ik ! nu niet pissy gaan doen en een andere uni noemen ik ben naar de uni gekomen die jijzie in eerste instantie dus kom nie praten joh droeftoeter
ADMIRAAL INSI wrote:
ja wel heel frapand dat jij zogenaam,t direct weet waar het omgaat en ool soweiso direct na me ban dat jij op forum loopte feeste erover?? 1plus 1 is altijd 2 eveil activitioes heet je nu ineens toch? en je heb weer 500 euro erin gestoken
je bent en blijft een droeftoeter!
ADMIRAAL INSI wrote:
een perma ban
The post was edited 1 time, last by Kamikaze ().
ADMIRAAL INSI wrote:
boeie je kan je nu toch nooit meer bewijzen tegen over de machtige admiraal die jou ful fleet 2x heeft gepakt XDXDXD hahah veel plezier in yildun met je 4500 euro op je acount XD kun je geen reet meer mee Xd in iedergeval niet tegen mij hahaha je zal tegen over mij altijd de slechtere speler zijn(:
je heb je eigenruiten in gegooid om mijeen perma ban aan te smeren dus veel plezier met het nakken van noobjes want zware spelers spel jij alleeen weg door een bann aan te smeren,ofte wel je schijt 7 kleuren
4 Guests