Oorlogsverklaring POWER Verklaart de oorlog aan RGK

    • discordia wrote:

      Freedownfall wrote:

      discordia wrote:

      Freedownfall wrote:

      Maar ik heb een enorme hekel aan pochers.
      Dat is dan wel weer een beetje rare uitspraak,heb je dit zelf wel goed gelezen allemaal :) ontopic: succes GF een beetje extra geld kan in deze dagen geen kwaad.
      ja ik zal het woord Pocher direct voor je vertalen :D Wat is een ander woord voor pocher?

      banjer, bluffer, branie, braniemaker, branieschopper, druktemaker, grootspreker, lawaaimaker, lefgozer, ophakker, pocher, poen, praatjesmaker, schreeuwlelijk, showbink, snoever, stoefer, windbuil.
      Dat is heel fijn dat je dat hebt opgezocht,ben je het er niet mee eens?En Admiraal Insi een perma ban krijg je niet voor zweetvoeten.
      Lol Dat dat geen Perma was :P heerlijk mensen op een dwaalspoor zetten 8o :D

      Julius wrote:

      Wat een sneu verhaal joh. Jezus, leer eens Nederlands. Veel plezier met je centen omzetten naar bitflippen op een server! Kneuzenparade. :huh:
      ik blijf me verbazen over de mensen hier op ogame.
      Als ze super af gestudeerd zijn in Nederlands en andere vaardigheden . wat doen ze in godsnaam hier op ogame?
      Lijkt me toch dat ze beter hun tijd kunnen besteden :D
      (6) FORCEDELTA !! (6)


      DM IS EEN MUST! (6)

      The DM Abuser!

      The post was edited 1 time, last by Kamikaze ().

    • discordia wrote:

      Freedownfall wrote:

      Als ze super af gestudeerd zijn in Nederlands en andere vaardigheden . wat doen ze in godsnaam hier op ogame?
      Lijkt me toch dat ze beter hun tijd kunnen besteden
      Ik ben het helemaal met je eens alleen simpele zielen moeten dit spelen :)
      laten we inderdaad met ze alle ogame super simpel houden, dat scheelt weer een hoop ergernis naar de nederlandse taal :P :P ;(

      En DM is maar DM , Skills zijn overigens niet te koop met DM
      (6) FORCEDELTA !! (6)


      DM IS EEN MUST! (6)

      The DM Abuser!
    • Bolder wrote:

      discordia wrote:

      Ik ben het helemaal met je eens alleen simpele zielen moeten dit spelen
      Dat dus :) Leuk spel overigens... euh.. wacht ff.. voordat insdioot het ook dacht te kennen met de DM knop

      Succes :)

      *KNIP* - warn voor spam/offtopic - mattieboy @ 16/11 13:26
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:

      The post was edited 1 time, last by mattieboy ().

    • even een leuke update

      nadat ze evil (de nr 1) in de val lokten met verkeerde woordenschat en een ban heeft gehad kwamen ze naar mij
      3manen kwijt netjes gedaan , maar nu komt het onze freedownfal is blijkbaar de beste speler van heel ogame
      niks is een probleem voor hem alles kan .... we gaan zien als jullie kunnen terug timen

      lukt dit niet blijven jullie een stel clowns , die beter eens hun schoenen vast binden zodat je er niet langs kan wandelen
    • Piraat wrote:

      even een leuke update

      nadat ze evil (de nr 1) in de val lokten met verkeerde woordenschat en een ban heeft gehad kwamen ze naar mij
      3manen kwijt netjes gedaan , maar nu komt het onze freedownfal is blijkbaar de beste speler van heel ogame
      niks is een probleem voor hem alles kan .... we gaan zien als jullie kunnen terug timen

      lukt dit niet blijven jullie een stel clowns , die beter eens hun schoenen vast binden zodat je er niet langs kan wandelen
      Dat evil een ban heeft gekregen vanwege verkeerde uitingen op het spel is uiteraard alleen aan zichzelf te wijten.
      Wellicht heeft hij nu geleerd zich te gedragen :D ( wij hopen uiterst van wel natuurlijk!)

      Die maan vernietigingen naar jou stonden al op de planning voor de ban van evil dus voel je niet vereerd.
      Aangezien de planeet verplaatsing van Andrew Tate al aanstond voordat deze ban kwam.

      Maar nu komt het? onze freedownfall is blijkbaar de beste speler dit dat ? 8o

      Nou ik kan je vertellen, ik ben de beste niet en heb ook werkelijk nooit via onze prive gesprekken gezegd dat ik dit was?
      Met de woorden ik ben de beste en alles kan enz? ik zou graag deze zin als screenshot zien op het forum. mijn goedkeuring heb je. :thumbsup:

      de manen vernietigen waren al voldoende voor ons. we hadden onze wekkertjes netjes gezet om half 7 en kwamen vervolgens ook online.
      Helaas was je al wakker en had je al gepulled.

      Elke ervaren ogame speler weet dat het dan onmogelijk is om een correcte timing te maken van jou terug komende vloot.
      We zagen hem netjes vliegen op plaatsing en besloten om 3 uur de wapens neer te leggen om vervolgens gewoon te gaan slapen.
      ( zo belangerijk ben je dus )

      Vervolgens kom jij weer hier de clown uithangen volgens mij? aangezien je ons elke keer clowns noemt vraag ik me toch af waar jij deze uitspraak op baseert?
      Volgens mij ben jij de gene die een hele circus maakt op het forum en eveneens ingame.

      Jij had goed in 1 van die films kunnen spelen! waar je uiteindelijk je hele tribe verraad en dan ook werkelijk alles eraan doet om het voor jezelf zo perfect mogelijk te maken.
      Wat ze meestal altijd doen is zich proberen te binden met een sterke slechte personage van de film..
      Wat goed eigenlijk dat het einde of mid van de film altijd eindigt met de vernietiging van die speler. maar het toneel spelen zit werkelijk waar in je bloed en dat doet me dan ook werkelijk aan dat gene denken.

      Je zou er eigenlijk je werk van moeten maken dan hier op ogame te zijn. :thumbsup:

      Dus maar goed, Buiten dat is het wellicht beter om te stoppen met ons clowns te noemen, aangezien jij werkelijk overal een circus van maakt en zometeen als je wordt gecrasht we dan allemaal weer een afscheidsbrief zien verschijnen op Forum van jou , waar je werkelijk alles uit de kast haalt om je slag die op jou verricht is goed te praten.

      Je was zo blij om weer vrijetijd te hebben etc.. etc..
      Maar vermoedelijk zitten de dingen jou zo werkelijk hoog in het bolletje dat je er geen afstand van kan doen.
      Je moet ook natuurlijk je gram halen he. om te laten zien wat voor een STER speler jij wel niet bent. :whistling:

      Dus hou maar op met toneel spelen .

      3 manen weg was een heerlijke klap voor je harses. sprongers alles weg.
      Ik zal het je nogmaals vertellen want je begrijpt de dingen niet zo snel.

      Een gewaarschuwd mens telt voor 2 he.~! :thumbsup:

      Je maatje evil is weer terug dus snel je spannende toneel verhaal doen bij hem ! en vervolgens weer achter hem schuilen!
      Newb. :thumbsup:
      (6) FORCEDELTA !! (6)


      DM IS EEN MUST! (6)

      The DM Abuser!

      The post was edited 1 time, last by Freedownfall ().

    • Freedownfall wrote:

      Piraat wrote:

      even een leuke update

      nadat ze evil (de nr 1) in de val lokten met verkeerde woordenschat en een ban heeft gehad kwamen ze naar mij
      3manen kwijt netjes gedaan , maar nu komt het onze freedownfal is blijkbaar de beste speler van heel ogame
      niks is een probleem voor hem alles kan .... we gaan zien als jullie kunnen terug timen

      lukt dit niet blijven jullie een stel clowns , die beter eens hun schoenen vast binden zodat je er niet langs kan wandelen
      Dat evil een ban heeft gekregen vanwege verkeerde uitingen op het spel is uiteraard alleen aan zichzelf te wijten.Wellicht heeft hij nu geleerd zich te gedragen :D ( wij hopen uiterst van wel natuurlijk!)

      Die maan vernietigingen naar jou stonden al op de planning voor de ban van evil dus voel je niet vereerd.
      Aangezien de planeet verplaatsing van Andrew Tate al aanstond voordat deze ban kwam.

      Maar nu komt het? onze freedownfall is blijkbaar de beste speler dit dat ? 8o

      Nou ik kan je vertellen, ik ben de beste niet en heb ook werkelijk nooit via onze prive gesprekken gezegd dat ik dit was?
      Met de woorden ik ben de beste en alles kan enz? ik zou graag deze zin als screenshot zien op het forum. mijn goedkeuring heb je. :thumbsup:

      de manen vernietigen waren al voldoende voor ons. we hadden onze wekkertjes netjes gezet om half 7 en kwamen vervolgens ook online.
      Helaas was je al wakker en had je al gepulled.

      Elke ervaren ogame speler weet dat het dan onmogelijk is om een correcte timing te maken van jou terug komende vloot.
      We zagen hem netjes vliegen op plaatsing en besloten om 3 uur de wapens neer te leggen om vervolgens gewoon te gaan slapen.
      ( zo belangerijk ben je dus )

      Vervolgens kom jij weer hier de clown uithangen volgens mij? aangezien je ons elke keer clowns noemt vraag ik me toch af waar jij deze uitspraak op baseert?
      Volgens mij ben jij de gene die een hele circus maakt op het forum en eveneens ingame.

      Jij had goed in 1 van die films kunnen spelen! waar je uiteindelijk je hele tribe verraad en dan ook werkelijk alles eraan doet om het voor jezelf zo perfect mogelijk te maken.
      Wat ze meestal altijd doen is zich proberen te binden met een sterke slechte personage van de film..
      Wat goed eigenlijk dat het einde of mid van de film altijd eindigt met de vernietiging van die speler. maar het toneel spelen zit werkelijk waar in je bloed en dat doet me dan ook werkelijk aan dat gene denken.

      Je zou er eigenlijk je werk van moeten maken dan hier op ogame te zijn. :thumbsup:

      Dus maar goed, Buiten dat is het wellicht beter om te stoppen met ons clowns te noemen, aangezien jij werkelijk overal een circus van maakt en zometeen als je wordt gecrasht we dan allemaal weer een afscheidsbrief zien verschijnen op Forum van jou , waar je werkelijk alles uit de kast haalt om je slag die op jou verricht is goed te praten.

      Je was zo blij om weer vrijetijd te hebben etc.. etc..
      Maar vermoedelijk zitten de dingen jou zo werkelijk hoog in het bolletje dat je er geen afstand van kan doen.
      Je moet ook natuurlijk je gram halen he. om te laten zien wat voor een STER speler jij wel niet bent. :whistling:

      Dus hou maar op met toneel spelen .

      3 manen weg was een heerlijke klap voor je harses. sprongers alles weg.
      Ik zal het je nogmaals vertellen want je begrijpt de dingen niet zo snel.

      Een gewaarschuwd mens telt voor 2 he.~! :thumbsup:

      Je maatje evil is weer terug dus snel je spannende toneel verhaal doen bij hem ! en vervolgens weer achter hem schuilen!
      Newb. :thumbsup:
      ik ben blij dat jij deze dingen zegt , als iemand het met verstand had gezegd was erger geweest
      :pat:
    • Ik ken je verder niet Piraat maar de regels van de wars op Ogame zijn echt super simpel

      Alleen hits die gepost worden in de CR thread tellen mee, de rest niet. Volgens mij is het aanmaken van een board account net zo eenvoudig als het kopen van DM, je hebt er alleen geen iDeal of credit card voor nodig.

      Ben overigens blij dat ik even in blauw ben hier, heb namelijk ook nog een leven buiten internet spelletjes, snap dat sommigen zich dat niet kunnen voorstellen maar het bestaat echt.
    • Elanaconda wrote:


      Ben overigens blij dat ik even in blauw ben hier, heb namelijk ook nog een leven buiten internet spelletjes, snap dat sommigen zich dat niet kunnen voorstellen maar het bestaat echt.
      Hmmmmmm ja wel exact de regels kennen maar net doen of je eigenlijk nooit speelt.
      Zou bijna denken dat je een extra/nieuw account hebt aangemaakt om te zeuren :)
      Maar een leven hebben naast dit spel is ook een keuze ja,gelukkig is iedereen daar vrij in om die keuze zelf te maken.
      En gelukkig is het ook niet zo dat de grootste schreeuwer altijd wint.
      Ik wens verder iedereen succes met deze oorlog.
      En verder MAND
    • Aangezien Piraat geen update meer doet omtrent de oorlog, zal ik het even doen. (logisch natuurlijk als RGK zwaar vernederd word achter de schermen)

      Power heeft de oorlog voor zover al gewonnen.

      [/u]


      De miljarden schade aan RGK worden na de ban van Onze @admiraaltje gepost.

      Evil activities met jahwel 80m punten in score word zwaar vernederd door Insi.
      Miljarden schades nu al aan zijn kant en 0 aan insi ze kant.
      Daar gaan we dan he, je kan geld hebben denken dikke vloot te kopen om die vervolgens stapje voor stapje in te leveren bij POWER.

      De leden van RGK zijn inmiddels nachtproductie vrij, en jahwel ook de grote EVIL. :D :D lachwekkend dit natuurlijk.
      Je douwt 45mil punten aan geld in je mines en moet vervolgens je productie stil leggen in de nacht omdat Insi gehakt van je maakt.

      Onze 24/7 strijder maakt zijn titel in mijn alliantie waar! WARLORD.

      Wij andere leden hebben het te druk in ons prive leven waardoor wij eigenlijk geen tijd hebben om iets tot weinig te doen.
      Jammer voor RGK dat Insi me maat is en daarin tegen flink de schouders eronder zet.

      Zet jullie maar schrap knullen van RGK want insi stopt niet.
      inmiddels staat RGK ZWAAR achter!!

      Verzoek tot optelling punten in CR is ingediend bij desbetreffende GO om forum is te laten zien wat voor een ongelofelijke bal gehakte die poepjes van RGK zijn.

      POWER is aan de Macht . Insi leeft voor POWER , POWER leeft voor insi!
      :D :D :D :D :D

      (6) FORCEDELTA !! (6)


      DM IS EEN MUST! (6)

      The DM Abuser!

      The post was edited 2 times, last by Freedownfall ().

    • POWER bestaat niet meer en is overgegaan in FEL. Gezien het feit dat de leden van POWER voornamelijk in vmode zitten of door RGK zijn gesloopt (we hebben echter niet al onze hits gepost) en daarna uit de alliantie zijn gestapt. Lijkt het me niet meer dan logisch dat RGK de oorlog heeft gewonnen. De oorlog wordt voortgezet met FEL, zie die oorlogsverklaring.

      @Kamikaze dit draadje+CR thread mag een slotje
    • Gezien de miljardenslagen van INSI op Evil kun je wel zeggen dat POWER de oorlog heeft gewonnen. Alleen aangezien INSI hier met vakantie is kunnen ze hier niet gedeeld worden.
      POWER leden zullen heus af en toe V zijn, maar allen met gegronde reden. De meesten hebben ook een leven naast OGame. Momenteel is 1 van jullie leden zojuist V gespeelt. Fire In Style is momenteel vertrokken.....
      En inderdaad de oorlog wordt verder voortgezet door F-E-L zoals ik inderdaad heb aangekondigd.