Wat een sneu verhaal joh. Jezus, leer eens Nederlands. Veel plezier met je centen omzetten naar bitflippen op een server! Kneuzenparade.
![:huh:](https://board.nl.ogame.gameforge.com/wcf/images/smilies/huh.png)
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
discordia wrote:
Dat is heel fijn dat je dat hebt opgezocht,ben je het er niet mee eens?En Admiraal Insi een perma ban krijg je niet voor zweetvoeten.Freedownfall wrote:
ja ik zal het woord Pocher direct voor je vertalendiscordia wrote:
Dat is dan wel weer een beetje rare uitspraak,heb je dit zelf wel goed gelezen allemaalFreedownfall wrote:
Maar ik heb een enorme hekel aan pochers.
ontopic: succes GF een beetje extra geld kan in deze dagen geen kwaad.
Wat is een ander woord voor pocher?
banjer, bluffer, branie, braniemaker, branieschopper, druktemaker, grootspreker, lawaaimaker, lefgozer, ophakker, pocher, poen, praatjesmaker, schreeuwlelijk, showbink, snoever, stoefer, windbuil.
Julius wrote:
Wat een sneu verhaal joh. Jezus, leer eens Nederlands. Veel plezier met je centen omzetten naar bitflippen op een server! Kneuzenparade.![]()
The post was edited 1 time, last by Kamikaze ().
Freedownfall wrote:
Als ze super af gestudeerd zijn in Nederlands en andere vaardigheden . wat doen ze in godsnaam hier op ogame?
Lijkt me toch dat ze beter hun tijd kunnen besteden
discordia wrote:
Ik ben het helemaal met je eens alleen simpele zielen moeten dit spelen
discordia wrote:
Ik ben het helemaal met je eens alleen simpele zielen moeten dit spelenFreedownfall wrote:
Als ze super af gestudeerd zijn in Nederlands en andere vaardigheden . wat doen ze in godsnaam hier op ogame?
Lijkt me toch dat ze beter hun tijd kunnen besteden
![]()
Bolder wrote:
Dat dusdiscordia wrote:
Ik ben het helemaal met je eens alleen simpele zielen moeten dit spelen
Leuk spel overigens... euh.. wacht ff.. voordat insdioot het ook dacht te kennen met de DM knop
Succes![]()
The post was edited 1 time, last by mattieboy ().
Freedownfall wrote:
En DM is maar DM , Skills zijn overigens niet te koop met DM
discordia wrote:
skills zijn zeker niet te koop.
En zo als iedereen die mij kent wel weet snap ik dit spel wel niet heel goed begrijp.
Maar zelfs ik zou met zo'n voorsprong zeker niet gecrasht worden.
Eigenlijk heb je dan heel geen skills nodig nl.
Piraat wrote:
even een leuke update
nadat ze evil (de nr 1) in de val lokten met verkeerde woordenschat en een ban heeft gehad kwamen ze naar mij
3manen kwijt netjes gedaan , maar nu komt het onze freedownfal is blijkbaar de beste speler van heel ogame
niks is een probleem voor hem alles kan .... we gaan zien als jullie kunnen terug timen
lukt dit niet blijven jullie een stel clowns , die beter eens hun schoenen vast binden zodat je er niet langs kan wandelen
The post was edited 1 time, last by Freedownfall ().
Freedownfall wrote:
Dat evil een ban heeft gekregen vanwege verkeerde uitingen op het spel is uiteraard alleen aan zichzelf te wijten.Wellicht heeft hij nu geleerd zich te gedragenPiraat wrote:
even een leuke update
nadat ze evil (de nr 1) in de val lokten met verkeerde woordenschat en een ban heeft gehad kwamen ze naar mij
3manen kwijt netjes gedaan , maar nu komt het onze freedownfal is blijkbaar de beste speler van heel ogame
niks is een probleem voor hem alles kan .... we gaan zien als jullie kunnen terug timen
lukt dit niet blijven jullie een stel clowns , die beter eens hun schoenen vast binden zodat je er niet langs kan wandelen
( wij hopen uiterst van wel natuurlijk!)
Die maan vernietigingen naar jou stonden al op de planning voor de ban van evil dus voel je niet vereerd.
Aangezien de planeet verplaatsing van Andrew Tate al aanstond voordat deze ban kwam.
Maar nu komt het? onze freedownfall is blijkbaar de beste speler dit dat ?![]()
Nou ik kan je vertellen, ik ben de beste niet en heb ook werkelijk nooit via onze prive gesprekken gezegd dat ik dit was?
Met de woorden ik ben de beste en alles kan enz? ik zou graag deze zin als screenshot zien op het forum. mijn goedkeuring heb je.![]()
de manen vernietigen waren al voldoende voor ons. we hadden onze wekkertjes netjes gezet om half 7 en kwamen vervolgens ook online.
Helaas was je al wakker en had je al gepulled.
Elke ervaren ogame speler weet dat het dan onmogelijk is om een correcte timing te maken van jou terug komende vloot.
We zagen hem netjes vliegen op plaatsing en besloten om 3 uur de wapens neer te leggen om vervolgens gewoon te gaan slapen.
( zo belangerijk ben je dus )
Vervolgens kom jij weer hier de clown uithangen volgens mij? aangezien je ons elke keer clowns noemt vraag ik me toch af waar jij deze uitspraak op baseert?
Volgens mij ben jij de gene die een hele circus maakt op het forum en eveneens ingame.
Jij had goed in 1 van die films kunnen spelen! waar je uiteindelijk je hele tribe verraad en dan ook werkelijk alles eraan doet om het voor jezelf zo perfect mogelijk te maken.
Wat ze meestal altijd doen is zich proberen te binden met een sterke slechte personage van de film..
Wat goed eigenlijk dat het einde of mid van de film altijd eindigt met de vernietiging van die speler. maar het toneel spelen zit werkelijk waar in je bloed en dat doet me dan ook werkelijk aan dat gene denken.
Je zou er eigenlijk je werk van moeten maken dan hier op ogame te zijn.![]()
Dus maar goed, Buiten dat is het wellicht beter om te stoppen met ons clowns te noemen, aangezien jij werkelijk overal een circus van maakt en zometeen als je wordt gecrasht we dan allemaal weer een afscheidsbrief zien verschijnen op Forum van jou , waar je werkelijk alles uit de kast haalt om je slag die op jou verricht is goed te praten.
Je was zo blij om weer vrijetijd te hebben etc.. etc..
Maar vermoedelijk zitten de dingen jou zo werkelijk hoog in het bolletje dat je er geen afstand van kan doen.
Je moet ook natuurlijk je gram halen he. om te laten zien wat voor een STER speler jij wel niet bent.![]()
Dus hou maar op met toneel spelen .
3 manen weg was een heerlijke klap voor je harses. sprongers alles weg.
Ik zal het je nogmaals vertellen want je begrijpt de dingen niet zo snel.
Een gewaarschuwd mens telt voor 2 he.~!![]()
Je maatje evil is weer terug dus snel je spannende toneel verhaal doen bij hem ! en vervolgens weer achter hem schuilen!
Newb.
Piraat wrote:
ik ben blij dat jij deze dingen zegt , als iemand het met verstand had gezegd was erger geweest
Bolder wrote:
Dat dus....Geen A4tje vol met oeverloos gezeik en tomeloos gezever..Piraat wrote:
ik ben blij dat jij deze dingen zegt , als iemand het met verstand had gezegd was erger geweest
WAR!!!
Elanaconda wrote:
Weinig war getuige het CR draadje, enige die hier en daar wat klapjes uitdelen zijn de leden van Power
Elanaconda wrote:
Ben overigens blij dat ik even in blauw ben hier, heb namelijk ook nog een leven buiten internet spelletjes, snap dat sommigen zich dat niet kunnen voorstellen maar het bestaat echt.
The post was edited 2 times, last by Freedownfall ().
1 Guest