Oorlogsverklaring POWER Verklaart de oorlog aan RGK

    • Oorlogsverklaring POWER Verklaart de oorlog aan RGK

      Hallo allen, JAJA daar zijn we weer!! (6) (6) (6)

      5 dagen is de unie geopend, en er is nu al oorlog in Yildun. 8) :thumbsup:

      Uiteraard is POWER van de partij! :love: :biggrin:

      Wij verklaren de oorlog aan RGK vanwege de komst van lid Ragnar.

      Aangezien wij als alliantie de Unie Yildun tot nu toe aan het domineren zijn.

      Was het uiteraard wachten op speler die zich ging dringen tot waar we nu beland zijn. :rolleyes:

      Ik daagde je uit ragnar en lokte je uit de kast, Door mijn DM gebruik :P :P

      Jij noemde ons de DM Spelertjes ??? en moest natuurlijk je mannetje staan.
      uiteraard klopte je bij FORCEDELTA aan de deur.

      8o *The DM abuser* 8o

      en ik kreeg je eindelijk zover dat je uiteindelijk overstag ging en je je zogenaamde shine moest halen door onbenullig een godsvermogen in Ogame te steken om vervolgens ons te laten zien dat jij de zogenaamde koning dm bent.

      (dit was overigens de planning je uit de kast te lokken en wij zijn de lachende derde!)

      Hoe gefrustreerd moest je wezen om zo vaak op die afkoop knop te beuken met een lachje die denkt ons daarmee te hebben :P :P XDD
      Ik had er lekker van op vakantie gegaan, maar ja zoals je al zei, je heb schijt aan geld en smijt er gewoon mee XD
      Ik kan me geen succesvol ondernemer in Nederland bedenken die smijt met ze geld? overigens zou ik als ondernemer het beste voor het minste geld willen hebben om er vervolgens beter van te worden. Wellicht doet je dat ooit de das om.. wat ik niet voor je hoop uiteraard. :thumbsup:
      Maar goed,

      ik heb je al gezegd dat ik trots op je ben en of het een opluchting was om uiteindelijk mij van #1 te stoten. gelukkig gebruik ik me hersens met dm, waar jij dat volgens mij niet deed . de statistieken liegen er niet om. verder zal ik hier niet over gaan op details het is overigens al lachwekkend genoeg.



      Wij gebruiken DM dat klopt, Dat een ander dat doet moeten hun ook weten , Wij haten niet. :thumbup: We LOVE. <3

      Maar de uitspraken die je maakt naar ADMIRAAL INSI :whistling: maakt het mij er niet makkelijker op om geen oorlog te verklaren.
      Je uitspraken na mij wat je wel en niet bezit had in geen enkel opzicht een toevoeging aan het spel. ik ben blij dat je privé leven in orde is, dit zou ik elk iemand gunnen.

      Maar ik heb een enorme hekel aan pochers. dat is het zelfde dat je voor een zwerver op straat je broodtrommel opent en je eten voor zijn neus op eet met een smerige lach.
      De woorden daarbij om overal schijt aan te hebben vallen daarbij goed in de termen van doorgeslagenheid 8|

      We hebben intern overleg gehad en Onze ADMIRAAL :thumbsup: staat te springen en te koken om een Oorlog te beginnen om vervolgens helemaal los te gaan.

      Dus bij deze!

      8o *Wij bezorgen je uren die je liever niet heb *! 8o

      Ik hoop dat je opgewassen bent tegen onze alliantie , ik zou zeggen verkoop die zogenoemde villa's van je en trap het in ogame! :thumbsup:
      Je zal het overigens nodig hebben!

      Wij hebben een fantastische play style! Hard, NO F Mercy! Dwars door alles heen ! GO Hard OR GO Home!
      We hebben fantastische leden die alle achter dit besluit staan! 1 voor alle , alle voor 1!
      Kom je aan ons dan kom je aan ons alle! :thumbsup:

      We zullen zien hoe goed je portemonnee werkt tegen 16 spelers! :thumbsup:

      Verder adviseer ik je privé en games gescheiden te houden. niemand zit te wachten op een adres van jou om vervolgens koffie bij je te komen doen .

      De voorwaarden van deze oorlog zijn als volgt.
      Het blijft tussen de allianties ! ieder die zich bemoeit word automatisch meegenomen in deze verklaring en wij zullen overgaan op aanvallen van elke speler die zich mengt of alliantie.
      Er worden geen dreig privé berichten gestuurd naar 1 van beiden allianties. Dit geldt uiteraard voor prive leven.
      Er word niet gepraat over privé levens of zogenaamde vermogens. ( niemand zit hier op te wachten toch ? ) ik althans niet!

      Voorwaarden voor stoppen oorlog.!
      Ragnar word uit RGK gegooid en word een lone speler die zijn eigen alliantie opricht om hem vervolgens massaal aan te pakken.
      Ragnar veranderd zijn naam naar Spacevilla's dit stopt alle aanvallen en oorlogen en erkent ons als winnaar.
      Ragnar verschroot zijn vloot voor 30% dan behoud hij 70% . die 30% word door ragnar persoonlijk uitgedeeld aan de zwakste spelers of nieuwelingen van de unie Yildun.


      De eerste die 5 miljard schade heb. heb verloren! Dan duurt die oorlog tenminste nog wel even! 8) 8)


      Ik hoop voor de alliantie dat ze niet teveel last hebben.... ohjah natuurlijk ! dat hoop ik helemaal niet! (6) (6)

      MOPMOP GASEROP! rammen die handel!

      Kom maar op ! We zullen zien wie er aan het langste eind trekt hier! :paniek: (6)

      Je heb Nu power Aan je broek hangen! (6) :thumbsup: :thumbsup:

      En zoals vele de oude Oorlog wel kennen van power, zal het hopelijk weer een leuke bende worden!

      Zet je jullie wekkers? Its gonna get Fkednights! (6)
      (6) FORCEDELTA !! (6)


      DM IS EEN MUST! (6)

      The DM Abuser!

      The post was edited 2 times, last by Freedownfall ().

    • RAGNAR BLIJKT DUS PIRAAT TE ZIJN @Kamikaze hier gaan we weer hahahaha

      READY FOR SOME FIRE WORKS>>> PIRAAT JE HEB IN URIEL AL BILLEKOEK GEHAD EN NU KOM JE HIER WHAHAHAHAHAHAH TREK VOORAL JE PORTOMONEE OPEN JE WEET IN WIE ZIJN RECCIES DIE BELANDEN HE XDXDXD URIEL BEN JE AL DOOR GEHOEKT EN KOM JE YILDUN METJE PORTOMONEE BEVUILEN XDXDXDXD HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA NU SNAP IK WARROM MENSEN ZEIDEN DAT RAGANR HIER WAS SPECIAAL VOOR DE LEGENDARIESE ADMIRAAL XDXDXD PIRAAT WILT NATUURLIJK ZIJN WRAAK EN MINIMAAL 2X MIJN MAIN PROBERE TE SLOPEN

      URIEL HEEFT ZEKER PSYGIESE SCHADE GEMAAKT BIJ PIRAAT XD IK VOEL ME VER EERD DAT IEMAND SPECIAAL 4000$$$ ERIN STEEKT VERVOLGENDS VERKONDIGT IK BEN HIER VOOR DE ADMIRAAL XDXD HAHAHA OOK HIER BUIG JE NOG STEEDS VOOR DE WARE VLOOT KONING VAN URIEL!! EN DIE VLOOTKONINGADMIRAAL VLIEGT NU IN YILDUN :) DIT IS ONZE UNI EN OOK HIER GELD !!! HIER WORD NIET GEPIRAAT SLAAG GA JEN KRIJGEN!!! IK GAAT KOFFIE ZETTEN!! EN JEWEET WAT DAT BETEKENT HE (6) (a) :paniek:
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
    • wrm verkondig je dandatje het bent! btw jijloog in uriel over alles dus zou niet raar staan te kijken dat jij het wel bent en al ben jij het niet dan kan ik je feliciteren metje tweeling broer XDXD
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
    • Piraat wrote:

      succes beide partij'en

      popcorn en genieten van deze circus!
      ja als jijecht ragnar niet bent zal je wel blij zijn he en idd vanaf de zij lijn gaan zitten koijken met een bak popcorn en een colatje

      want jij weet wat ik ga doen met ragnar he XDXDXD :saint:
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
    • ADMIRAAL INSI wrote:

      Piraat wrote:

      succes beide partij'en

      popcorn en genieten van deze circus!
      ja als jijecht ragnar niet bent zal je wel blij zijn he en idd vanaf de zij lijn gaan zitten koijken met een bak popcorn en een colatje
      want jij weet wat ik ga doen met ragnar he XDXDXD :saint:
      sats pakken? def weg ipr'en? non ags , dus zoveel zal jij niet doen buiten die 2 dingen
      ieder geval ik zie over 12u wel vanalles verschijnen
      jullie 2 clowns mogen naar uriel komen ! vraag campingstoel zen acc ...
    • ik hoef me niet te bewijzen hoor :) heb jou main al 2 x flink me recs in getrapt XDXDXD je subs ook tientalle keren geprakt en idd al je planeten weken leeg geroust je maantjes gesloopt gewoon voor de fun XDXDXD ipr om je harses gegooit XDXD wrm nog naar uriel heb daar de 2 grootste slagen van de uni op mijn naam staan! kan jij nog veel van leren meneertje portomonee XDXD komaar yildun met je grote mond smijt ik je daar ook effe finaal allekanten op!!!

      nogmaals jij bent de enige die zich nog moet en schijnbaar despered wilt bewijzen tegenover de admiraal XDXD piraat heeft wat te bewijzen om aan zijn forum vriendjes telaten zien XD want meneer heeft alleen maar vernedering van insi en klappie en kale geha dXDXDXDXDXD je bent nog steeds even droevig als toen!! grote mond maar onder tussen wel tot 2x toe met je zware dm vloot in die top1 hof sectie liggen XDXDXD bakpopcorn !! urie; is klaar speeld geen hond meer is eco 5 ik heb al me doelen behaalt !! nu is yildun aandebeurd(;

      moet ik je een zakdoek geven of stop je met bijde hand doen?? of nu gewoon yildun komen en mij eindelijk ful fleet pakke tot die tijd niet lopen hammeren op dat ene vieze set up subje die heb weten te pakken precies de nacht dat ik wou gaan stoppen want dat was een karige 6 miljard en dan nog op zoon smerige wijze want anders presteer jij niks XD OT heb daar wel van geleerrd :) zal niet nog eens gebeuren,tegen over de 100 miljarde die ik van jou heb gesloopt gejat gebeukt ,,, (a) (a) (a) bye bye volgende keer beter je best doen!! inplaatst van je portomonee achter je laptop zette dat schijnt niet goed tewerken :) solongggggg
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
    • ach een ninja kun je het niet eens noemen man haha iemand inschakellen die doet alsoif tie bamg voor jou is en vragen of ik zijn vloot wil verschroten zodattie astro kan gaan kopen vervolgends mij ineen halt laten vliegen haha njaa ook beetje mijn fout geweest maar nogmaals heb ervan geleerd en heb je toch vlak voordat ik af wou zwaaien toch eindelijk iets weten te slopen bij me man man man wat heb dat lamg gedurt zeg xd me main is wel intact de jouwe ligt al 2 x in de uriel hof sectie XDXD
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
    • ADMIRAAL INSI wrote:

      ach een ninja kun je het niet eens noemen man haha iemand inschakellen die doet alsoif tie bamg voor jou is en vragen of ik zijn vloot wil verschroten zodattie astro kan gaan kopen vervolgends mij ineen halt laten vliegen haha njaa ook beetje mijn fout geweest maar nogmaals heb ervan geleerd en heb je toch vlak voordat ik af wou zwaaien toch eindelijk iets weten te slopen bij me man man man wat heb dat lamg gedurt zeg xd me main is wel intact de jouwe ligt al 2 x in de uriel hof sectie XDXD
      niet zo liegen insi , jij had die gs nodig, jij moest alles hebben , ik heb de screens ik wil ze gerust delen
      genoeg gezeverd , spelen nu !!! als je niet gebanned bent toch XD
    • ja het is spijtig want vl;ak na me hit op de ali leider van rgk werd ik dus perma gebanned,het gaat om 170 miljoen ,meneer kwam wel na de slag on en had recs gedmt anyway blijft een mooie slap ;)
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
    • geen idee waar jij het over heb gooser wees maar blij dat ik perma ban heb dan speel je een keer in een uni waar je niet voorschut word gezegt(: :paniek: (a) (6)

      OT piraat valt alleen zwakkere aanXD spelers met status ontwijktie :thumbdown: :biggrin:
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
    • discordia wrote:

      Freedownfall wrote:

      Maar ik heb een enorme hekel aan pochers.
      Dat is dan wel weer een beetje rare uitspraak,heb je dit zelf wel goed gelezen allemaal :) ontopic: succes GF een beetje extra geld kan in deze dagen geen kwaad.
      ja ik zal het woord Pocher direct voor je vertalen :D

      Wat is een ander woord voor pocher?

      banjer, bluffer, branie, braniemaker, branieschopper, druktemaker, grootspreker, lawaaimaker, lefgozer, ophakker, pocher, poen, praatjesmaker, schreeuwlelijk, showbink, snoever, stoefer, windbuil.
      (6) FORCEDELTA !! (6)


      DM IS EEN MUST! (6)

      The DM Abuser!
    • Freedownfall wrote:

      discordia wrote:

      Freedownfall wrote:

      Maar ik heb een enorme hekel aan pochers.
      Dat is dan wel weer een beetje rare uitspraak,heb je dit zelf wel goed gelezen allemaal :) ontopic: succes GF een beetje extra geld kan in deze dagen geen kwaad.
      ja ik zal het woord Pocher direct voor je vertalen :D
      Wat is een ander woord voor pocher?

      banjer, bluffer, branie, braniemaker, branieschopper, druktemaker, grootspreker, lawaaimaker, lefgozer, ophakker, pocher, poen, praatjesmaker, schreeuwlelijk, showbink, snoever, stoefer, windbuil.
      Dat is heel fijn dat je dat hebt opgezocht,ben je het er niet mee eens?
      En Admiraal Insi een perma ban krijg je niet voor zweetvoeten.