Oorlogsverklaring: POWER verklaart de oorlog aan TWA (NIETIG VERKLAART)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Oorlogsverklaring: POWER verklaart de oorlog aan TWA (NIETIG VERKLAART)

Wij hadden in de vorige oorlogsverklaring duidelijk aangegeven.

*De gene of alliantie die zich moeit met de oorlog van Power VS rgk, Wordt direct in de oorlog meegenomen en zullen de zelfde consequenties hebben als rgk.*
    Helaas heeft TWA een speler toegelaten in hun alliantie die het voor de rest van de leden van TWA verpest.

Ik kan niet anders en ben genoodzaakt de volgende eisen aan TWA te stellen om deze oorlog te stoppen.
    * TWA verwijderd PER direct Piraat .
    * TWA Geeft daarna direct aan hier op Forum dat zij het bovenstaande hebben gedaan.
    * TWA levert manen aan Power en krijgt hiervoor Kristal terug.

*******Indien er geen gehoor word gegeven aan de eisen, zullen wij genoodzaakt zijn over te gaan op aanvallen van de leden van TWA.********

Jullie word 24H gegeven om de zaken inorde te krijgen
    Wij vertrouwen op een goede afloop!
    (6) FORCEDELTA !! (6)

DM IS EEN MUST! (6)

The DM Abuser!
  • Dankjewel knappetrol! oorlog nietig verklaart! :thumbsup: :thumbsup:

Piraat wrote:

om jullie stel clowns even te vertellen
    ik ben zelf uit TWA gegaan , zodat hun niks aan gedaan word !!!
    als mede speler stel ik het in belang dat hun geen oorlog krijgen door sommige hebberige spelers !

bij deze er is geen oorlog!
    Kerel, Clowns? Come on gozer, je hoeft niet elke keer te herhalen wat je zelf bent he ;)
    aangezien jij meer circus maakt op het forum dan dat ik dat doe ;)

Btw tussendoor even een tip ( Je ! knopje blijft vaak hangen, advies is om deze even schoon te maken )

En als wij zo hebberig zijn , waarom zouden we überhaupt TWA de kans geven de oorlog enorm simpel te stoppen?
    Wij hebben geen hekel aan TWA en we gaan goed met elkaar om.
    Leuke gesprekken hebben we gehad zonder enigszins elkaar voor rotte vis uit te maken.
    P.s kan je een voorbeeld aan nemen (CLown) Piraat
    (6) FORCEDELTA !! (6)

DM IS EEN MUST! (6)

The DM Abuser!

The post was edited 1 time, last by Kamikaze ().

• @Piraat je bent al af gegaan door mij in uriel he,zal je geheimpje vertellen force is even erg als mij dus dan weetje dat alvast en idd tot snel he billiebonker
    Blast them al 2 pieces

Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

#1 AGS URIEL 1/3
    [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint: