mag weg bij ene serieus bod gaat anders weer den grave in of schroot
vloot acc aangeboden 6.6miljard punten / 4.2miljard vloot / 244mil schepen
-
-
Doe mij maar, sloop ik zip wel ffDe aanvaller steelt: 1.352.137.250 Deuterium
DeBoerMaN [bEx] & ExXx [bEx] & DeWieSneuS [TBD] vs Angerblub:TOT: 35.934.399.000 -
Dan weten we meteen dat Zippp zijn gelijk heeft gekregen in de slag. Het lange antwoord waarop iedereen aan het wachten was
-
Ik zou het account wel willen hebben.
Moeten spelers aan bepaalde eisen voldoen? -
StewieGriffin wrote:
Dan weten we meteen dat Zippp zijn gelijk heeft gekregen in de slag. Het lange antwoord waarop iedereen aan het wachten was
Wat voor soort account wil je ervoor terug Chizo? Miner, fleeter, turtle? En een voorkeur voor een uni? -
Yoshi wrote:
StewieGriffin wrote:
Wat voor soort account wil je ervoor terug Chizo? Miner, fleeter, turtle? En een voorkeur voor een uni?
-
Uiteraard ook belang bij uw account.
Wat wil je ervoor terug? -
Laat de veiling beginnen!
Ik start met 1 kaartje naar Artis zodat je mij kan bewonderen.Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?
In een inter universele relatie met Love Goat
-
ReWinD wrote:
Ik zou het account wel willen hebben.
Moeten spelers aan bepaalde eisen voldoen?
succes chizo geen interresse -
Of ik kans maak ??
-
Ook ik wil me wel aanmelden heer Chizo.
Thanks Syrabi -
Alle aasgieren en B spelers zijn er als de kippen bij. Trek de portemonnee maar.
Geen interesse succes met je leven verder enzo
Hofcount: Draco 4 | Gemini 12 | Pegasus 0 | Taurus 21 | Uni10 92 | Quantum.org 2 -
-
Ik bied een euro
-
wel een leuk accountje, ik doe ook mee en sloop exxx nog wel een keer voor je
-
monfy wrote:
wel een leuk accountje, ik doe ook mee en sloop exxx nog wel een keer voor je
De aanvaller steelt: 1.352.137.250 Deuterium
DeBoerMaN [bEx] & ExXx [bEx] & DeWieSneuS [TBD] vs Angerblub:TOT: 35.934.399.000 -
geen interesse ofzo.. heb er het geld niet voor over wat verwacht gaat worden.. maar serverlag betekend vaak dat je de gs mag houden... beter doorgaan en nog een keer slopen
2x prijs??Every Superhero needs it foe.
I'll be the big bad, if you wanna play superhero. -
Graag ontopic blijven mensen, reageer alleen indien je serieuze interesse hebt.ex-MODDER: Gemini, Quantum, Account trade & Space tavern.
-
Welke uni is dit? Ik heb wel een Virgo account te ruil!
-
The post was edited 1 time, last by Kamikaze ().
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-
Users Online 1
1 Guest