DM aangekocht (geld is effectief van rekening), doch niet gekregen

    • DM aangekocht (geld is effectief van rekening), doch niet gekregen

      Bon,
      gisteren met de 100% actie DM aangekocht voor 99€.
      Volgens de website was de aankoop niet gelukt, dus doe het nog een keer. (2x 99€ dus) Aankoop niet gelukt.
      Half uurtje later was er nog steeds geen DM te zien.
      Nu zijn we 15u verder en ik heb nog steeds geen DM ontvangen.

      Ondertussen ben ik mijn rekening gaan nazien, daar is 2x 99€ afgeschreven.
      Normaal gezien staat die DM er bij mij instant op, dit keer dus niet.

      En ja, ik heb al een ticket aangemaakt, met deze post wil ik zien of er (buiten nog 1 persoon in de allie) nog andere mensen zijn die deze problemen ondervinden.
    • Beste Trucker,

      Thank you for contacting us.
      Our records indicate that your order has not yet been processed. To obtain further information on the status of your purchase, we recommend that you get in touch with Paymentwall support. You can reach them via the following options:




      Ok, WTF moet ik hier mee???

      Ik heb nog nooit van men leven met die Paymentwall support te maken gehad.
      Heeft ook niks met ogame/GF te maken.
      Ik word het stillaan beu, zo ver gaan ze mij krijgen dat ik bij men eigen bank ga aankloppen (van moeten!) om die betaling terug te vorderen.
    • Ik kreeg een vergelijkbare reactie (na eerst een reactie dat het ticket in het Engels of Duits moest). Binnen een paar uur nadat ik een mail support@paymentwall.com had gestuurd stond de DM alsnog in mijn account. Overigens geen reactie gehad van Paymentwall. Wel de normale bevestigingsmail die je krijgt na het bestellen van DM.

      Verdient het allemaal de schoonheidsprijs? Nee! Is het opgelost? Dat wel en dat is het belangrijkste.
    • Heel simpel gezegd,

      de status bij GF is dat je een betalingsprocedure gestart hebt; het bedrijf dat de boekingen e.d. doet heeft nog geen betaalbevestiging naar GF gestuurd, waar het dus blijft hangen.

      kan GF hier zelf achteraan gaan? ja. Dus het verdient zeker niet de schoonheidsprijs. afschuifmentaliteit :whistling:

      Mooiste hieraan is dat als je 1 vd 2 wilt annuleren dat je daar ook niet echt hulp in kan verwachten

      :love: Thanks Syrabi
    • hier ook last van. Zaterdag DM gekocht. Foutmelding, wel afgeschreven maar geen DM. Ticket gemaakt, reactie terug dat het in het Duits of Engels moest weer ergens anders naar toe. Toen weer een mail moeten sturen naar Paymentwall. Bevestigings mail terug gehad. Gisteren kreeg ik hier antwoord. Moest van alles invullen. Op het moment dat ik aan het typen ben, krijg ik mail van Gameforce dat mijn DM er is......hoe dan??
    • GF heeft het in mijn geval opgelost, nadat ik dus de transactie referentie had doorgegeven.
      Soit, int kort :
      de transactie die gedaan wordt bij de aankoop van DM (beginnend met een w, gevolgd door 9 cijfers) NOTEER DIE ALTIJD is mijn advies.

      Ikzelf had dat niet gedaan, zal dat in de toekomst wel doen.
      Heb hun de referentie van mijn bank meegegeven, beginnend met een c.
      Iets anders vond ik niet meer terug, maar blijkbaar hebben ze het zo toch kunnen oplossen.
      (2x 99€ van mijn rekening, ipv 1x)
      Daar kan ik in principe mee leven, gezien de DM er nu dubbel opstaat.
      Dat was niet de bedoeling, maar goed, het is nu eenmaal zo.