[TOT: 1.001.500.000] Lord Undercover [IROH] vs. Captain Serpentis (A: 11.410.000, V: 990.090.000)

    • [TOT: 1.001.500.000] Lord Undercover [IROH] vs. Captain Serpentis (A: 11.410.000, V: 990.090.000)

      Alle defjes gaan naar 0!

      We gaan plezier hebben :D


      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 15-03-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller Lord Undercover [IROH]
      ________________________________________________

      Bommenwerper 25.046
      Reaper 25.000
      _________________________________________

      Verdediger Captain Serpentis
      ________________________________________________

      Groot vrachtschip 400
      Zonne-energiesatelliet 1.220
      Crawler 624
      Raketlanceerder 100.000
      Kleine laser 100.000
      Grote laser 50.000
      Gausskanon 2.000
      Ionkanon 5.000
      Plasmakanon 500
      Kleine planetaire schildkoepel 1
      Grote planetaire schildkoepel 1
      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller Lord Undercover [IROH]
      ________________________________________________

      Bommenwerper 24.921 ( -125 )
      Reaper 24.999 ( -1 )
      _________________________________________

      Verdediger Captain Serpentis
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________


      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

      De aanvaller steelt:
      5.928.840 Metaal, 1.942.471 Kristal en 218.187 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 11.410.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 990.090.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 25.873.575 metaal en 10.850.700 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 8.089.498 eenheden gestolen.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      De aanvaller(s) hebben het puin.



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 25.467.415
      Kristal: 9.613.171
      Deuterium: -1.676.813
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 33.403.773 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -749.636.840
      Kristal: -228.090.471
      Deuterium: -20.452.187
      De verdediger(s) hebben een totaal van 998.179.498 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.1
      Tarazed dominantie
    • veteraan wrote:

      Vogel wrote:

      waarom kwam je niet na bella :(
      Non AGS is een deal breaker voor mij!
      maar dan hadden we wel fun gehad.. beetje jammer weer..
      Groots zeggen dat je mij wil pesten in de podcast, maar dan wegblijven :(.

      beetje teleurgesteld in je Veteraan :(

      Leuk eerste bashje hoor.
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
    • Vogeltje is gewoon bang voor zun accountje dus gaat die in een nonfleeter uni hangen omdat jullie daar toch niet heen komen , en dan andere achteraf afvragen waar de tegenstanders blijven/zijn.. Beetje zwak als je het mij vraagt van je vogeltje niet van je gewend want je praat wel veel altijd.. Praatjes blijkbaar. BellaVoorBangerikke was geen grapje maar gewoon realiteit.

      On topic: Leuke eerste slag in de nieuwe uni, jammer dat t vogeltje niet is maar dat kan niet helaas
    • Fotosynthese wrote:

      Vogeltje is gewoon bang voor zun accountje dus gaat die in een nonfleeter uni hangen omdat jullie daar toch niet heen komen , en dan andere achteraf afvragen waar de tegenstanders blijven/zijn.. Beetje zwak als je het mij vraagt van je vogeltje niet van je gewend want je praat wel veel altijd.. Praatjes blijkbaar. BellaVoorBangerikke was geen grapje maar gewoon realiteit.

      On topic: Leuke eerste slag in de nieuwe uni, jammer dat t vogeltje niet is maar dat kan niet helaas
      Lol.. Een va de grootste fleets kom na bella.
      Dat mensen levenloos in een 5x speed willen zitten is hun probleem..
      Ik zie dit meer als een jou probleem.. want jankt er al 2 maanden om in Virgo..
      Mijn acc is opgebouwd in een 10x1 dus waarom zou ik niet naar 10x1 gaan.
      Daarbij wilde hij mij gaan pesten vraag gewoon waar hij blijft dan.


      als je neergaat in een 1x speed is het gewoon je eigen schuld.
      Magoed matige spelers huilen al gauw als iemand sterker en beter is. 8) X/
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
    • heb je sinds december al geblokeerd dus dat zal raar zijn. je nam t wel erg sirieus toen ik zei dat fubar meer punten had verloren als gesloopt , toen ben je goed bezig geweest met mensen aanvallen die niet meer speelde ook erg hoog niveau ofc. topfleeter xD ik jank niet ik zoek alleen mensen om mee samen te werken om jou te slopen , als je dat janken noemt ben je gewoon een solospeler die niet geeft om andere, dat is niet erg hoor. ga lekker martin aanvallen terwijl die in je fl staat dat is jouw klasse :D
    • Vogel wrote:

      veteraan wrote:

      Vogel wrote:

      waarom kwam je niet na bella :(
      Non AGS is een deal breaker voor mij!
      maar dan hadden we wel fun gehad.. beetje jammer weer..Groots zeggen dat je mij wil pesten in de podcast, maar dan wegblijven :(.

      beetje teleurgesteld in je Veteraan :(

      Leuk eerste bashje hoor.
      Ik had gehoopt dat jij naar een AGS uni was gegaan, we hadden keuze uit 2.

      Heb het je zelfs nog voor gelegd maar jij kiest voor miners uni waar je (waarschijnlijk) boven aan staat, zonder AGS kan je main fleet dus niet gesloopt worden. (ik zal het alleen bij de observatie houden en de conclusie voor mezelf houden :P )
      Tarazed dominantie
    • veteraan wrote:

      Vogel wrote:

      veteraan wrote:

      Vogel wrote:

      waarom kwam je niet na bella :(
      Non AGS is een deal breaker voor mij!
      maar dan hadden we wel fun gehad.. beetje jammer weer..Groots zeggen dat je mij wil pesten in de podcast, maar dan wegblijven :(.
      beetje teleurgesteld in je Veteraan :(

      Leuk eerste bashje hoor.
      Ik had gehoopt dat jij naar een AGS uni was gegaan, we hadden keuze uit 2.
      Heb het je zelfs nog voor gelegd maar jij kiest voor miners uni waar je (waarschijnlijk) boven aan staat, zonder AGS kan je main fleet dus niet gesloopt worden. (ik zal het alleen bij de observatie houden en de conclusie voor mezelf houden :P )
      3de naar courage en Jillian.. Courage 3x mijn vloot. heb van te voren aangegeven de eco belangerijker is dan de rest. al deze merger unis zijn na 2 weken weer dood. waarom na een 8x eco gaan als je er 10 kan hebben..

      @Fotosynthese is gewoon zon gevalletje van jaloers.. ga maar lekker vmode omdat je boos bent omdat andere het spele zoals hun dat willen ipv jou bs.
      snap niet eens waar jij je mee bemoeit. lijkt wel een klein kind die z'n zin niet krijgt.
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
    • Veteraan heeft groot gelijk dat die niet naar Bella komt , jij hebt op het forum gezegt dat je wil vechten maar dat wil je niet, je wil verschuilen , erger dan vm als je het mij vraagt. jij kiest gewoon een VMuni :thumbdown: daarom reageer ik hierop laat jou geen onwaarheden verspreiden op het forum vogeltje als een wappie dat zou doen :p en teveel mensen geloven je helaas welkom bij het tegengeluid 8o
    • Fotosynthese wrote:

      Veteraan heeft groot gelijk dat die niet naar Bella komt , jij hebt op het forum gezegt dat je wil vechten maar dat wil je niet, je wil verschuilen , erger dan vm als je het mij vraagt. jij kiest gewoon een VMuni :thumbdown: daarom reageer ik hierop laat jou geen onwaarheden verspreiden op het forum vogeltje als een wappie dat zou doen :P en teveel mensen geloven je helaas welkom bij het tegengeluid 8o
      ik kom uit en 10x1 na 10x1

      mijn vloot en account is daar begonnen en daar opgebouwd.
      mijn metaal 45 geef hier net zoveel als een aqua 49 of u3 49.. tel maar uit..

      auqa def na puin dus 2 weken leven..
      U3 is een vmode uni..

      dus wat je praat is BS..

      en jou tegen geluid? enige wat je roept is een mening die aan geen kanten klopt.
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
    • Fotosynthese wrote:

      iedereen die jou forum activiteit van het laatste half jaar bekijkt kan wel zien wie de echte eervolle speler is. verder laat ik het hierbij mensen weten het nu wel . je kan me een pm sturen met je gehuil . ben ik wel gewent ondertussen...
      Lol je bedoelt de enige grote fleet van de uni slope? de 10talle top10s en de uni erdoor precies na mijn hand te zetten?

      matige spelers snap het spel niet, blijkbaar ben jij er zo een!
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
    • daar kom je weer met je onwaarheden, al je hits zijn mensen uit je vriendlist die je eruit gooit , kijk maar onder de grote slagen in de comments, of het nu klappie was , martin , marshall. daarvoor speelde ik niet toen zijn je andere top10 gemaakt , zal meer dan de helft ook wel niet zuiver van zijn. maar gz op je hit op hans. je hebt een grote hit gemaakt idd in mijn speeltijd die legit was. gz
    • Marshall? klappie?

      Geen idee wie je denkt te zijn.
      Maar je gaat te ver met je leugens.

      MArshall heeft nooit in mijn vrienden lijst gestaan. 1x deut getrade en toen denken dat ie 10 dagen later niet hoefde te saven..
      Klappert had je even moet mee lezen in de discord apps...(ook de ogame discord.)


      Elke hit was zuiver! waarom ben ik anders niet gebannen??

      Je kan er gewoon niet tegen dat mensen beter.
      Een waardeloze speler die na een ander wijst omdat ie zelf niets kan.
      S6 met je vmode hier bij is jou Bella klaar!
      Beetje tegen gas is geen probleem maar voluit roepen dat ik cheat en oneerlijk ben gaat te ver!


      Ik na een 4x speed terwijl ik van een 1x speed afkom.. gek tuurlijk ga ik na 10x eco terug..
      Met mijn toekomst zicht, baby opkomst. mijn werk. ik zal vmode gaan terwijl groot deel eco is.


      magoed leugenaars heb je overal zie hier maar weer.. zielig doen omdat ze het nooit van mij gaan winnen.. klein kind!
      Ikke ben klein hij is groot.. zieligert
      Every Superhero needs it foe.

      I'll be the big bad, if you wanna play superhero.
    • ik zeg niet dat je cheat nooit gezegd. je kan ogame spelen dat is het probleem niet hoor :p dat maak je erzelf van , je bent een erg oneervolle speler. allemaal maten hitten is niet nice hoe je het ook went of keert. je weet zelf ook wel beter maar dat je met leugens kan leven is jou probleem ;)

      Zeg niet dat je dingen moet. Je zal alleen wat minder grote mond moeten hebben op het forum als je jezelf aan t einde van de dag nog met een lach in de spiegel wil aankijken. beetje andere mensen laf noemen.. jij blijft groot ja maar hoe dat is een vraag. dan ben ik liever klein maar fijn ;)

      Elke schade die je onnodig maakt en niet vergoed in bella worden verrekend met ipr x10 op random fubars en 10x ipr aan jou voor geleden schade. dus als je een maan schiet heb je 3 dagen om de gebouwen op de maan te vergoeden, dan weet je dat . voordat je gaat huilen om ipr regen ;)