[TOT: 4.493.969.000] Powersmurf [Smurf] vs. Zwiebertje [J JOH] (A: 433.271.000, V: 4.060.698.000)

    • [TOT: 4.493.969.000] Powersmurf [Smurf] vs. Zwiebertje [J JOH] (A: 433.271.000, V: 4.060.698.000)

      Kleine top 10 slag, maar wel momenteel op nr 1 :D 6 min na impact online geen reactie nog ontvangen. GL@RB :huggle:

      Ik ben smurfenmodus weer even rustig in WEEKEND!


      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-04-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller Powersmurf [Smurf]
      ________________________________________________

      Interceptor 200.000
      Pathfinder 20.000
      _________________________________________

      Verdediger Zwiebertje [J JOH]
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 99.844
      Groot vrachtschip 27.434
      Licht gevechtsschip 97.400
      Zwaar gevechtsschip 21.639
      Kruiser 14.571
      Slagschip 2.555
      Kolonisatieschip 1
      Recycler 28.738
      Spionagesonde 31.184
      Bommenwerper 1.991
      Vernietiger 298
      Ster des Doods 80
      Interceptor 2.601
      Reaper 46
      Pathfinder 11.512
      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller Powersmurf [Smurf]
      ________________________________________________

      Interceptor 195.193 ( -4.807 )
      Pathfinder 19.204 ( -796 )
      _________________________________________

      Verdediger Zwiebertje [J JOH]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________


      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

      De aanvaller steelt:
      235.577.644 Metaal, 86.845.084 Kristal en 64.680.375 Deuterium

      De aanvaller steelt:
      58.894.411 Metaal, 21.711.271 Kristal en 16.170.093 Deuterium

      De aanvaller steelt:
      14.723.603 Metaal, 5.427.818 Kristal en 4.042.524 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 433.271.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 4.060.698.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 1.161.077.500 metaal en 880.173.500 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 508.072.823 eenheden gestolen.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      De aanvaller(s) hebben het puin.



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 1.319.695.158
      Kristal: 789.937.673
      Deuterium: 6.419.992
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 2.116.052.823 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -2.407.154.644
      Kristal: -1.642.972.084
      Deuterium: -397.674.375
      De verdediger(s) hebben een totaal van 4.447.801.103 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.1
      Ik zal altijd de koning van Spica blijven vergis je niet. :thumbup:

      Spica top 10 : 9
      Spica experts : 56
      Bellatrix top 10 : 2
    • Je hoeft ook niet altijd meteen een reactie te krijgen, Bella moest even 10x goed kijken haha. Ik had gisterenavond gekeken bij thuiskomst hoe laat hij terug zou komen als ik mijn vloot zou terug trekken. Maar dat werd nachtwerk. Dus ik dacht ik laat hem vliegen, zet mijn wekker wel. Maar blijkbaar met die overgevoelige telefoon toch alsnog op terugtrekken geklikt en dit niet gezien. Heb uitgelogd en ben gaan slapen.
      Vanmorgen mijn wekkertje afgegaan, maar meteen afgeleid hahaha.....dus te laat online. Anders had ik mijn vloot nog weg kunnen sturen.
      Zo zie je maar enkele minuten en het is funest.
      Jij hebt een mooie slag gemaakt, en ik bouw weer verder.
      Je bent overigens wel de allereerste die me gesloopt heeft. Dat is nog niemand gelukt. Op een enkel inimini hitje na dan. Want eigenlijk is er bijna nooit wat te vinden bij me haha. Maar anyway, ik weet wat ik komende dagen moet doen hahaha. Gs verzamelen en bouwen ;)
      De volgende keer kijk ik eerst 10x of mijn vloot daadwerkelijk wel doorvliegt...

      Kleine sidenote: Je hebt niet al het puin....je had nog een kleine 6m metaal laten slingeren. Dus ik heb mijn stoep nog even schoongeveegd met de bezem.

      The post was edited 1 time, last by Bellatrix van Detta ().

    • Bellatrix van Detta wrote:

      Je hoeft ook niet altijd meteen een reactie te krijgen, Bella moest even 10x goed kijken haha. Ik had gisterenavond gekeken bij thuiskomst hoe laat hij terug zou komen als ik mijn vloot zou terug trekken. Maar dat werd nachtwerk. Dus ik dacht ik laat hem vliegen, zet mijn wekker wel. Maar blijkbaar met die overgevoelige telefoon toch alsnog op terugtrekken geklikt en dit niet gezien. Heb uitgelogd en ben gaan slapen.
      Vanmorgen mijn wekkertje afgegaan, maar meteen afgeleid hahaha.....dus te laat online. Anders had ik mijn vloot nog weg kunnen sturen.
      Zo zie je maar enkele minuten en het is funest.
      Jij hebt een mooie slag gemaakt, en ik bouw weer verder.
      Je bent overigens wel de allereerste die me gesloopt heeft. Dat is nog niemand gelukt. Op een enkel inimini hitje na dan. Want eigenlijk is er bijna nooit wat te vinden bij me haha. Maar anyway, ik weet wat ik komende dagen moet doen hahaha. Gs verzamelen en bouwen ;)
      De volgende keer kijk ik eerst 10x of mijn vloot daadwerkelijk wel doorvliegt...

      Kleine sidenote: Je hebt niet al het puin....je had nog een kleine 6m metaal laten slingeren. Dus ik heb mijn stoep nog even schoongeveegd met de bezem.
      Ja 6 mil klopt, sim gaf 54.500 aan dus dacht ik stuur er 55.000.. Was nog een 167 recs te weinig.

      @Piraat Was te voorspellen dat jij als kneusje zo gaat reageren jij had al gehoopt dat ik geblokt was.

      @Bellatrix van Detta de rebuild van dit is ofc zo gedaan dit is 5 dagen expos draaien dus dat komt goed! Ik ben weer lekker V en ga weekend houden! Iedereen fijn weekend.
      Ik zal altijd de koning van Spica blijven vergis je niet. :thumbup:

      Spica top 10 : 9
      Spica experts : 56
      Bellatrix top 10 : 2
    • martinus wrote:

      mooie slag happy spending.

      @Bellatrix van Detta die wekker zou ik de vuilnisbak gooien of anders op marktplaats glrb
      Begrijpend lezen is ook een vak hoor. Mijn wekker is wel afgegaan. En op tijd. Maar ik heb per ongeluk mijn vloot teruggetrokken toen ik op mijn telefoon bezig was met Ogame. Dus heeft niets met mijn wekker te maken. Ik heb alleen nooit doorgehad dat mijn vloot op de terug weg was ;)
    • Bellatrix van Detta wrote:

      martinus wrote:

      mooie slag happy spending.

      @Bellatrix van Detta die wekker zou ik de vuilnisbak gooien of anders op marktplaats glrb
      Begrijpend lezen is ook een vak hoor. Mijn wekker is wel afgegaan. En op tijd. Maar ik heb per ongeluk mijn vloot teruggetrokken toen ik op mijn telefoon bezig was met Ogame. Dus heeft niets met mijn wekker te maken. Ik heb alleen nooit doorgehad dat mijn vloot op de terug weg was ;)
      idd verkeerd gelezen.