[TOT: 82.610.145.000] Tom [FBI] vs. Pukk [IROH] (A: 8.484.241.000, V: 74.125.904.000)

    • [TOT: 82.610.145.000] Tom [FBI] vs. Pukk [IROH] (A: 8.484.241.000, V: 74.125.904.000)


      Helaas bij de goede vloot verkeerd bootje bij gevoegd waar door had vertraagd helaas.
      Moest mar 2de keuze keuze doen waar door winst meer tegen valt helaas.
      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 18-05-2023 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller Tom [FBI]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 50.085.332
      Kruiser 10.002.950
      Slagschip 3.499.679
      Interceptor 1.900.221
      Bommenwerper 2.512
      Reaper 1.000.295
      Pathfinder 151.733
      _________________________________________

      Verdediger Pukk [IROH]
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 400.944
      Groot vrachtschip 100.710
      Licht gevechtsschip 2.170.164
      Zwaar gevechtsschip 189.654
      Kruiser 92.494
      Slagschip 44.865
      Recycler 228.307
      Spionagesonde 243.925
      Bommenwerper 26.111
      Vernietiger 30.375
      Ster des Doods 1.006
      Interceptor 54.123
      Reaper 174.771
      Pathfinder 71.385
      Raketlanceerder 1.656
      Kleine laser 962
      Grote laser 2.178
      Plasmakanon 18
      Kleine planetaire schildkoepel 1
      Grote planetaire schildkoepel 1
      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller Tom [FBI]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 49.238.816 ( -846.516 )
      Kruiser 9.914.023 ( -88.927 )
      Slagschip 3.480.805 ( -18.874 )
      Interceptor 1.890.825 ( -9.396 )
      Bommenwerper 2.503 ( -9 )
      Reaper 996.892 ( -3.403 )
      Pathfinder 150.349 ( -1.384 )
      _________________________________________

      Verdediger Pukk [IROH]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________


      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

      De aanvaller steelt:
      446.512.467 Metaal, 296.919.423 Kristal en 530.695.395 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 8.484.241.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 74.125.904.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 24.237.547.462 metaal en 15.040.935.413 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 1.274.127.285 eenheden gestolen.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 40%.
      De enorme hoeveelheden vrije metaal en kristal trokken samen.
      Een maan werd gevormd rond de planeet met een diameter van 8.944 km.

      De aanvaller(s) hebben het puin.



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 18.933.984.929
      Kristal: 13.001.749.836
      Deuterium: 132.634.395
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 32.068.369.160 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -40.880.089.467
      Kristal: -26.615.469.423
      Deuterium: -7.904.472.395
      De verdediger(s) hebben een totaal van 75.400.031.285 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.1
    • ddd ik zal je verhaaltje even maken ,jij bakt er niks van

      moonblow gedaan (met succes)

      rips met nietje erachter gehangen , naraidser achter gehangen (jerry uitgenodigd)

      toen kwam piraatje online , ninja tussen in gehangen (mooi er tussen getimed)

      toen kwamde stuntelingen

      lg's bijvoegen bijverkeerdevloot , mainvlootver achter gehangen (noobs)
      alles gepulled

      nieuwe vloot verstuurd (deutkosten wil ik niet weten)

      naraid gehangen

      hit gemaakt , naraid gepulled
      wat een geklungel van tom en jerry (had niet anders verwacht)
    • Piraat wrote:

      ddd ik zal je verhaaltje even maken ,jij bakt er niks van

      moonblow gedaan (met succes)

      rips met nietje erachter gehangen , naraidser achter gehangen (jerry uitgenodigd)

      toen kwam piraatje online , ninja tussen in gehangen (mooi er tussen getimed)

      toen kwamde stuntelingen

      lg's bijvoegen bijverkeerdevloot , mainvlootver achter gehangen (noobs)
      alles gepulled

      nieuwe vloot verstuurd (deutkosten wil ik niet weten)

      naraid gehangen

      hit gemaakt , naraid gepulled
      wat een geklungel van tom en jerry (had niet anders verwacht)
      Dan zullen time kunsten mar niet beginnen in tijd verschil kon er heel weeshuis eten geven zover jij der langs zat.
      317m gs die lag maaken die na raids ook niet uit.
      Al bij al 3.4mjrd deut kwijt. Zo'n winst boeiend.
      Dank zij graveyard regels hoef niet meer tesave
    • Leuke slag, jammer van die LG's waardoor ik niet meer mee kon. Maar ja alles is toch gelukt.

      @Pukk, jammer van de vloot. Slordige saves worden vaak op termijn afgestraft. Begrijp het wel de motivatie was ook ver te zoeken. Zelfde probleem bij mij. De zin is weg, enige waarom ik nog speel is het sociale met bepaalde spelers. Iets wat jij volgens mij ook het met IROH, tot de meeste stopte. Dan is de fun snel ver te zoeken in deze pay-to-win, cheat, script troep.

      Succes irl en met de rebuild mocht je er toch aan beginnen. :thumbsup:
    • Beetje jammer hoe je deze slag neerzet Tom.
      Eigenlijk vooral jammer dat je Jerry zelfs nergens vermeldt, terwijl hij alle werk er in gestoken heeft.

      Even korte versie van mijn kant: de uni was saai geworden voor IROH. Door omstandigheden zaten verschillende leden dan nog langdurig in v mode, dus het sociale deel was er ook al niet meer bij.
      Mijn vloot was vaak op save van 22u tot 21u zodat ik zelfs geen expo's meer kon doen. De momenten dat Tom uit smurfenmodus was saved ik een weekje op plaatsing gezien hij na de merge wel eens maantjes kwam poppen. Maar na dat weekje was saven op plaatsen me ook al te veel moeite. Dat was in de avond opsturen en dan na aankomst op de job niet vergeten te pullen. Uiteraard gebeurde dat wel vaker eens zodat ik dan vanop een andere maan even savede tot ik het nog es vergat ... je snapt 'm wel. Ook in de avond lag de vloot eigenlijk vrij vaak onbeheerd, ook nog de woensdagavond voor deze slag, toen ik in de pauze van City - Real gewoon in slaap gevallen ben tot rond 3u. Donderdag was een feestdag en ik had een 35km wandeling gepland, dus moest de vloot tot na 19u op save. Maarja, het was al 3u dus plaatsing was geen optie meer. Puin save dus. Dat ik de donderdag van Hemelvaart na 9u niet on was tot na 18u had Jerry goed gespot. De nodige manen overdag poppen ging anders nooit gelukt zijn (welja, het ging gelukt zijn, maar ik ging on zijn, zonder vloot weliswaar). In de avond log ik eens in om een veiling mee te pikken en zie ik het waarschuwingsteken. Wist ik gelijk hoe laat het was, al had ik eerst niet door dat Jerry de aansteker was ipv Tom.
      De rest staat hier elders wel beschreven. De vloot hing op 2 seconden, en naarmate de impact naderde werd door beide heren vloot toegevoegd. Ook enkele naraids van 200k IC. Ondertussen had ik Atlas al geInformeerd zodat die kon proberen puin te pikken. Op dat moment kreeg ik ook spio's van Courage, raakten we wat aan de praat en zodoende kwam ook Piraat in het verhaal. Idee was puur om zo veel mogelijk puin te pikken en de naraids eventueel tegen te houden of te ninjaën (Tom is niet echt gekend om zijn aanvallen in de gaten te houden. Had ik overdag vloot gehad, had ik in het verleden wel paar keer wat navs etc geninja'd). Toen besloot er eentje een Noob actie te doen zodat Jerry niet meer meekon op zijn meesterwerk en Tom het dan maar solo moest forceren. Het resultaat staat hierboven.

      Jerry, ik hoop dat je toch het leeuwendeel van je alliegenoot gekregen hebt voor de tijd en moeite die je er in stopte. De slag had ik je met plezier gegund. Zoals je aanhaalde kijken we wel vrij gelijkaardig tegen het spelletje en de evolutie ervan aan. Was het niet zo doods, hadden we mogelijks ooit samen gevlogen op iets.

      Wat mijn toekomst betreft ... ik heb eigenlijk amper gebaald. Zelfs nu, na enkele dagen, heb ik nog geen behoefte om voort te doen.
      5% kans dat het account ooit terug actief wordt onder mijn beheer, 95% dat het zoals veel andere accounts een perma smurf blijft.
      Ik heb nooit accounts overgenomen, dus ik ga ook niet via een andere account terug gaan fleeten in deze uni.
    • Nog heel veel meer info en leuk inkijkje in gewoon prive en wandelleven.
      Top!
      Ja uni is na merge al weer toe aan nieuwe merge, liefst met .org denk ik.
      Was de uni drukker en spannender dan had je wel meer gebaald en ook beter gesaved en dus weer niet gebaald, zo gaat dat.
      Veiling doen.... nooit doen. Dat geeft je inlogtijden alleen maar weer. tip. Voor/Door een 10% metaalboostertje je vloot verliezen.
      Het ga je goed en wandel ze.
      Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!