25% sneller onderzoek is niet meer actief

  • 25% sneller onderzoek is niet meer actief

    Datum: 31 augustus t/m 02 september 2023
    Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd)
    Wat: Alle onderzoeken die worden gestart tijdens dit event zullen 25% sneller afgerond zijn. Onderzoeken gestart buiten deze periode zullen geen versnelling hebben.

    Ik wil vandaag een onderzoek starten, maar bovenstaande tijdswinst is niet meer actief in uni 3 ;(
  • Datum is zoals gecommuniceerd vanaf GF en ik zie geen andere klachten dat de snelheid reductie niet zou werken.
    Misschien beter even contact opnemen met de GO en samen kijken naar mogelijke afwijkingen?

    :: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
    ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][
  • Bolder wrote:

    En Beertje?
    Ben je geholpen ??
    Nee beertje is niet geholpen, misschien had ik er nog bij moeten zeggen dat het aan GF is wat ze er mee doen. Maar gezien er bar weinig tot geen mensen van GF die dat kunnen fixen aanwezig zijn in het weekend kan ik of wie dan ook daar ook geen uitspraak over doen. Dus enige wat er gezegd kan worden is dat het gemeld is richting GF.

    Op deze manier weet beertje in elk geval dat het niet aan hem of zijn account ligt.
  • Ach zo'n verschrikkelijke bug is het nu ook weer niet. Het belangrijkste is dat het bij GF bekend is, maar ik snap dat ze er in het weekend niet direct iets aan kunnen doen. Nu duurt mijn onderzoek ruim 4 weken i.p.v. ruim 3, dat overleeft ik wel :P
    Bedankt voor de info en het doorgeven aan GF :)
  • Fijn voor je Beertje dat je het snapt....
    Maar wat ik zo vreemd vindt dat Hysteria voor je antwoord, terwijl ik het toch duidelijk aan jou vroeg !!
    Zal wel aan mijn naam liggen en ik niet alles pik wat de heersende macht doet en denkt ( te kunnen doen)
    Maar laat iets weten als het is opgelost en of je nog iets hoort aub
    Succes verder
  • Smikkelbeertje wrote:

    Ach zo'n verschrikkelijke bug is het nu ook weer niet. Het belangrijkste is dat het bij GF bekend is, maar ik snap dat ze er in het weekend niet direct iets aan kunnen doen. Nu duurt mijn onderzoek ruim 4 weken i.p.v. ruim 3, dat overleeft ik wel :P
    Bedankt voor de info en het doorgeven aan GF :)
    ik wacht al 4 weken op een oplossing voor mijn account in Bellatrix ;) dus take a seat
  • Bolder wrote:

    Fijn voor je Beertje dat je het snapt....
    Maar wat ik zo vreemd vindt dat Hysteria voor je antwoord, terwijl ik het toch duidelijk aan jou vroeg !!
    Zal wel aan mijn naam liggen en ik niet alles pik wat de heersende macht doet en denkt ( te kunnen doen)
    Maar laat iets weten als het is opgelost en of je nog iets hoort aub
    Succes verder
    Wat ik vreemd vind is dat je moeilijk doet over de reactie van Hysteria, die zowel het antwoord kan voorzien als toevoegen wat de actie is geweest waardoor Beertje hopelijk wel zo snel mogelijk word geholpen. Een stukje informatie wat normaal enkel via 1:1 contact gedeeld word, maar nu door Hysteria algemeen gedeeld word zodat anderen wellicht ook met soortgelijke melding naar voren kunnen komen.
    Hoewel de vraag dus niet zozeer direct aan Hysteria was gericht, heeft de reactie een algemene bijdrage en zie ik niet zo goed waarom jij op zo'n manier moet reageren.

    GF heeft inmiddels aangegeven dat het event foutief te vroeg is geïndigd en het volgende event zal daarom een dag eerder starten. Let op de reguliere communicatie voor de aankondiging daarvan.
    :QATC:

    :: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
    ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][