Introductie: Ik zoek mensen die mij wat grondstofjes kunnen sturen

  • Introductie: Ik zoek mensen die mij wat grondstofjes kunnen sturen

    Hoihoi ik heb maar weer eens een account aangemaakt sinds lange tijd en zie dat er een aantal dingen zijn veranderd.
    Als er mensen zijn die wat grondstofjes kunnen sponsoren zou dat fijn zijn. Dan groei ik wat sneller.

    Ingame naam is Simmesty

    The post was edited 1 time, last by Anuvinda ().

  • Welkom terug,

    Ik had je best een beetje willen helpen, alleen ik kan je in-game naam niet vinden.

    Edit;

    Je hebt de naam aangepast naar iemand die op nr 1 staat. Waarschijnlijk ben je of aangevallen of op een andere manier op de teentjes getrapt door deze persoon. De persoon vervolgens imiteren is bijzonder in mijn opinie.

    @moderator mag dit? Iemand anders imiteren om grondstoffen te vragen...

    The post was edited 1 time, last by Roy1778 ().

  • Vind ik ook, beetje flauw dat je me probeert te imiteren.
    Wat de reden ook mag zijn.
    Misschien toch tijd voor een langere vakantie, even die Sunspot opzoeken.

    P.S.
    • Simmesty 28.09.2023 13:35:07 Gepakt door Sunspot?
    • Simmesty 28.09.2023 14:37:53 v mode?
    • Anubis 28.09.2023 15:56:40 wat boeit het?
      Doe je ding, en val me niet lastig.
    • Simmesty 28.09.2023 16:01:35 Niet je dag? Naja GLRB
  • Anuvinda wrote:

    Oke ik weet niet wie er speciaal hiervoor een Simmesty Board-account heeft aangemaakt om te komen trollen, maar ik vind dit een beetje flauw

    Bewijs dan dat jij het in-game account hebt, in plaats van iemand beschuldigen dat die het board account gemaakt heeft ;) Ik zie graag een screenshot van de chat die ik stuur!


    Jillian wrote:

    beetle flauw dat mensen oude ogame held Anuvinda impersoneren.


    OT: Had je graag alles gestuurd wat ik had(en meer, maar ik speel niet in universum Europa


    Waar precies zie jij een impersonisatie van Anuvinda? Hij beweert Symmesty te heten, veranderd de post nadat ik zeg; hey ik kan niemand vinden met het account Symmesty.

    Beetje gek dat je je eigen in-game naam verkeerd schrijft als je daarmee op verschillende uni's speelt...

    The post was edited 1 time, last by Roy1778 ().

  • Persoonlijk vind ik het wel grappig.
    Hij word gepakt door iemand anders omdat hij het druk had, waarna ik vraag of hij gepakt is door die persoon. Krijg ik een vaag antwoord van hem terug en post hij dit op het forum. :thumbsup:
    Misschien is hij nog steeds een beetje zoutig dat ik samen met Saartje zijn vloot een keer gesloopt had met een halt aan het begin van de uni, anders weet ik het ook niet.
  • Roy1778 wrote:

    Beetje gek dat je je eigen in-game naam verkeerd schrijft als je daarmee op verschillende uni's speelt...
    Typefoutje, moet kunnen

    Simmesty wrote:

    Persoonlijk vind ik het wel grappig.
    Hij word gepakt door iemand anders omdat hij het druk had, waarna ik vraag of hij gepakt is door die persoon. Krijg ik een vaag antwoord van hem terug en post hij dit op het forum. :thumbsup:
    Misschien is hij nog steeds een beetje zoutig dat ik samen met Saartje zijn vloot een keer gesloopt had met een halt aan het begin van de uni, anders weet ik het ook niet.
    Ik heb geen idee waarom jij doet alsof je mij bent. Ik heb gewoon wat grondstoffen nodig en ik word meteen getrolled hier.

    Verder heb ik geen idee wat Anubis hier mee te maken heeft
  • Anuvinda wrote:

    Ik heb geen idee waarom jij doet alsof je mij bent. Ik heb gewoon wat grondstoffen nodig en ik word meteen getrolled hier.
    Je weet als geen ander dat GS vragen als nr 1 als 'pushing' wordt gezien en dus tegen de regels is, zeker als andere mensen je herkennen als 'oude ogame held' of gewoon hoi zeggen.

    Ik denk toch dat je dan weet dat je aanspoort tot het verbreken van regels...
  • Simmesty wrote:

    Stel dat het waar is heh, hoezo vraag je dan om gratis gs als je op #1 staat ?( zou toch denken dat je er dan wel zelf voor kan zorgen.
    Helemaal als je de legendarische Simmesty bent
    Stel zegt ie. De persoon die gisteren een account aan heeft gemaakt en doet alsof ie Simmesty is.

    Maar nee. Ik ben door mijn centen heen en nu moet ik op een andere manier aan grondstoffen zien te komen.

    Bolder wrote:

    Simmesty wrote:

    Helemaal als je de legendarische Simmesty bent
    Hoezo legendarisch???Ola Anu :)
    Hey Bolder :D

    Roy1778 wrote:

    Anuvinda wrote:

    Ik heb geen idee waarom jij doet alsof je mij bent. Ik heb gewoon wat grondstoffen nodig en ik word meteen getrolled hier.
    Je weet als geen ander dat GS vragen als nr 1 als 'pushing' wordt gezien en dus tegen de regels is, zeker als andere mensen je herkennen als 'oude ogame held' of gewoon hoi zeggen.
    Ik denk toch dat je dan weet dat je aanspoort tot het verbreken van regels...
    Dit zijn wel erg grove beschuldigingen hoor. Heb je hier ook bewijs voor?
  • Anuvinda wrote:

    Dit zijn wel erg grove beschuldigingen hoor. Heb je hier ook bewijs voor?
    Dat zijn het idd, gezien je er wel erg van overtuigd bent dat je Simmesty bent in deze uni, zonder daar zelf bewijs van te leveren.


    Anuvinda wrote:

    Als er mensen zijn die wat grondstofjes kunnen sponsoren zou dat fijn zijn. Dan groei ik wat sneller.

    Anuvinda wrote:

    Ik sta zelf op nummer 1
    Dus, je vraagt of mensen grondstoffen willen sturen zonder er bij te melden of er je er iets voor terug doet (wat zowiezo niet mogelijk is, want je bent Simmesty niet).
    En zegt daarna dat je "zelf op nummer 1 staat. Wat dus zou betekenen dan alle andere spelers in de uni lager gerankt zijn.

    Eens kijken wat de regels daar over te zeggen hebben:

    "5. Pushing
    Geen enkel account is toegestaan om oneerlijk grondstofvoordeel te behalen uit een lager gerankte speler. Onder pushen wordt bijvoorbeeld (maar niet slechts enkel) verstaan: het transporteren van grondstoffen van een laag gerankt account naar een hoger gerankt, zonder dat hiervoor iets tastbaars in ruil wordt gegeven."


    Dus de beschuldigingen hebben wel zeker gronde. @moderator
  • Anuvinda wrote:

    Dit zijn wel erg grove beschuldigingen hoor. Heb je hier ook bewijs voor?


    Regel 5 in het oh zo mooie regelboek van Ogame;

    Geen enkel account is toegestaan om oneerlijk grondstofvoordeel te behalen uit een lager gerankte speler. Onder pushen wordt bijvoorbeeld (maar niet slechts enkel) verstaan: het transporteren van grondstoffen van een laag gerankt account naar een hoger gerankt, zonder dat hiervoor iets tastbaars in ruil wordt gegeven.
    Een gevecht opzetten om een hoger gerankt account toe te staan voordeel te halen uit een lager gerankt account of het manipuleren van de handelsratios zodat een hoger gerankt account voordeel haalt uit een lager gerankt account wordt gezien als oneerlijk voordeel.
    Handel, puinruimhulp en AGS-verdelingen moeten binnen 72 uur afgerond zijn.
    Voor alle uitzonderingen (bounties, etc.) dien je een Game Operator te informeren via het support systeem (ogame.support.gameforge.com/index.php?fld=nl).



    Ik heb het maar even dik gedrukt gemaakt zodat het duidelijk te zien is welk deel van de regel je precies overtreed.

    Vind het heftig dat een speler met 600+ posts op het forum (en volgens mij dus JAREN ervaring) de regels niet kent en om GS gaat vragen... Of eigenlijk nog heftiger dat je op je teentjes getrapt bent op een of andere manier en dan maar kinderachtig op het forum hem gaan impersonaliseren om de hoop te krijgen dat iemand grondstoffen gaat sturen naar de nummer 1, zodat Simmesty geblokkeerd wordt.


    @moderator

    Het aanzetten tot regelovertreding door het impersonaliseren van iemand anders moet toch niet mogen, lijkt mij?