het is een tijdje geleden dat ik werd gebanned voor mijn gedrag maar tot mijn grootste geluk heeft deze admiraal nog een aller laatste kans gekregen!
hierbij wil ik mijn excuses aan bieden aan heel de comunity!!
het was onvolwassen en impulsief!
na een behoorlijke tijd in afzondering en afkoeling is deze uni slopende admiraal weer terug!
de motivatie om te fleeten is nu dus gestegen met behoorlijke percentages!!
het is jammer dat ik niks heb kunnen posten na uriel maar heb in de afkoelings periode,tussentijds wel heel yildun leeg geroust hihi
voor mijn terug komst staan er natuurlijk wel een paar laatste groote knallers ide rij voordat de uni merges gaan komen er zijn niet veel spelers meer in yildun maar ik vermoed dat de spelers het wel weten op wie er gejaagt gaat worden hihi
glad to be back!
hierbij wil ik mijn excuses aan bieden aan heel de comunity!!
het was onvolwassen en impulsief!
na een behoorlijke tijd in afzondering en afkoeling is deze uni slopende admiraal weer terug!
de motivatie om te fleeten is nu dus gestegen met behoorlijke percentages!!
het is jammer dat ik niks heb kunnen posten na uriel maar heb in de afkoelings periode,tussentijds wel heel yildun leeg geroust hihi
voor mijn terug komst staan er natuurlijk wel een paar laatste groote knallers ide rij voordat de uni merges gaan komen er zijn niet veel spelers meer in yildun maar ik vermoed dat de spelers het wel weten op wie er gejaagt gaat worden hihi
glad to be back!
Blast them al 2 pieces
Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#
#1 AGS URIEL 1/3
[TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)
NL Most Wanted&Hated Player
Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#
#1 AGS URIEL 1/3
[TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)
NL Most Wanted&Hated Player