Ticket

  • Op 22-12-2023 een ticket gemaakt.
    Dit ticket gaat intern besproken worden was het antwoord.
    Dan krijg ik 3-1 2024 een kinderachtig verzoek voor een antwoord, hieraan overigens keurig op geantwoord.
    Dit was de vraag :Beste Bolder,

    Ja, we willen graag weten wat je onder netjes gedragen verstaat. En waarom wij moeten geloven dat je dat ook daadwerkelijk gaat doen. Ben je bereid onze aanwijzingen op Discord op te volgen bijvoorbeeld?

    En dit was mijn antwoord :

    Zich gedragen ( netjes) betekend goed gedrag vertonen netjes en beleefd zijn, je in acht nemen, wellevend zijn, normen en waarden naleven, respect tonen.
    Aanwijzingen, mits deze ook van normaal niveau zijn, worden natuurlijk opgevolgd >


    Wederom een een verzoek wat je nog geen kind op de kleuterschool voorlegt, maar ook keurig en netjes op geantwoord.
    Dan krijg ik antwoord en dien een klacht in op dat ticket, daar staat dan bij dat de behandeling van dat ticket door een hoger teamlid word behandeld.
    Maar het antwoord is van de zelfde behandelaar van de eerdere tickets..
    Wederom een klacht ingediend en wat schetst mijn verbazing : wederom een antwoord van het zelfde teamlid !!
    Dan krijg ik sterk de indruk dat dit dus * onder de pet * word gehouden en niet naar een hoger teamlid is gestuurd.
    Mijn vraag is dus : mag dat zomaar ???
    En de tijd die tussen enkele tickets was ruim een week of meer, wat volgens mij dus ook tegen de regels is.
    Ik krijg sterk de indruk dat dit een vorm is van * ernstige * discriminatie.

    Bolder
  • Ik ben mijn Yildun account al ruim 6 maanden kwijt omdat ik er niet in kan door een bug meerdere malen aangegeven dat t door de alliantie bug kwam, toen hebben ze t paar maanden vol gehouden om te zeggen, dat het niks met de ally te maken heeft, heb 1 maand terug toch nog maar een screenshotje gestuurd en toen zijden ze dat zal t probleem wel zijn hun zouden t door sturen niks mee gedaan en niks meer over gehoord,
    dus bolder ik ben t met je eens, het lijkt onderhand idd op discriminatie
  • I Am Gonna Kill wrote:

    Ik ben mijn Yildun account al ruim 6 maanden kwijt omdat ik er niet in kan door een bug meerdere malen aangegeven dat t door de alliantie bug kwam, toen hebben ze t paar maanden vol gehouden om te zeggen, dat het niks met de ally te maken heeft, heb 1 maand terug toch nog maar een screenshotje gestuurd en toen zijden ze dat zal t probleem wel zijn hun zouden t door sturen niks mee gedaan en niks meer over gehoord,
    dus bolder ik ben t met je eens, het lijkt onderhand idd op discriminatie
    vrijwilligers team kan hier niets mee; (zoals ik jouw verhaal hier lees, in iedergeval)


    Bolder wrote:

    Wederom een een verzoek wat je nog geen kind op de kleuterschool voorlegt, maar ook keurig en netjes op geantwoord.
    Dan krijg ik antwoord en dien een klacht in op dat ticket, daar staat dan bij dat de behandeling van dat ticket door een hoger teamlid word behandeld.
    Maar het antwoord is van de zelfde behandelaar van de eerdere tickets..
    Wederom een klacht ingediend en wat schetst mijn verbazing : wederom een antwoord van het zelfde teamlid !!
    Dan krijg ik sterk de indruk dat dit dus * onder de pet * word gehouden en niet naar een hoger teamlid is gestuurd.
    Mijn vraag is dus : mag dat zomaar ???
    En de tijd die tussen enkele tickets was ruim een week of meer, wat volgens mij dus ook tegen de regels is.
    Ik krijg sterk de indruk dat dit een vorm is van * ernstige * discriminatie.
    even denken hoor, hoe leg ik dit uit in jip en janneke taal

    je begint op niveau 1 met je ticket. (trial)

    als een admin hierop reageert, is het nog steeds een niveau 1 ticket.
    Als jij deze escaleert, schaalt het een niveau op. Maar dan zit je nog steeds op GO/mod niveau.

    Als je deze escaleert, ga je naar sgo,, als je die weer escaleert ga je naar admin.... etc


    Ook kan het zijn dat Coma hem gewoon terugzet.



    Hoe de vork in jouw voorbeeld in elkaar zit? geen idee. Maakt ook niet uit, jij vind links of rechtsom toch wel een reden om je aluminium hoed op te zetten.

    :love: Thanks Syrabi
  • Jillian wrote:

    even denken hoor, hoe leg ik dit uit in jip en janneke taal

    je begint op niveau 1 met je ticket. (trial)

    als een admin hierop reageert, is het nog steeds een niveau 1 ticket.
    Als jij deze escaleert, schaalt het een niveau op. Maar dan zit je nog steeds op GO/mod niveau.

    Als je deze escaleert, ga je naar sgo,, als je die weer escaleert ga je naar admin.... etc


    Ook kan het zijn dat Coma hem gewoon terugzet.



    Hoe de vork in jouw voorbeeld in elkaar zit? geen idee. Maakt ook niet uit, jij vind links of rechtsom toch wel een reden om je aluminium hoed op te zetten.
    Al veel eerder verwacht dat de * aangever * zich zou melden.
    Jou uiteenzetting kan gemist worden, je hebt geen enkele functie hier in ogame, behalve die van lulletje rozenwater als zgn hulpje en uitlokker !
  • Bolder wrote:

    Al veel eerder verwacht dat de * aangever * zich zou melden.
    Jou uiteenzetting kan gemist worden, je hebt geen enkele functie hier in ogame, behalve die van lulletje rozenwater als zgn hulpje en uitlokker !
    Dit is dan ook een openbaar topic waarin je je beklag doet. Iedereen mag hier op reageren. inclusief ik.

    Als je niet wilt dat ik erop reageer, houd het dan lekker in ticket :S


    Dat ik vind dat jij klaagt om te klagen, is een ander verhaal; ik heb hierboven zo simpel mogelijk uitgelegd waarom het kan zijn dat na escalatie nog steeds dezelfde persoon reageert.

    Het enige waar je nu op reageert is de persoonlijke mening die ik deelde over jouw situatie. Gezien dit het enige is wat bij je aankomt; zou het misschien kunnen zijn dat het probleem meer bij jezelf ligt dan je durft toe te geven?


    //EDIT

    ik zie net dat ik nooit direct je originele vraag beantwoord heb; Ja; dit mag.

    :love: Thanks Syrabi

    The post was edited 2 times, last by Jillian ().

  • Bolder wrote:

    Jillian wrote:

    even denken hoor, hoe leg ik dit uit in jip en janneke taal

    je begint op niveau 1 met je ticket. (trial)

    als een admin hierop reageert, is het nog steeds een niveau 1 ticket.
    Als jij deze escaleert, schaalt het een niveau op. Maar dan zit je nog steeds op GO/mod niveau.

    Als je deze escaleert, ga je naar sgo,, als je die weer escaleert ga je naar admin.... etc


    Ook kan het zijn dat Coma hem gewoon terugzet.



    Hoe de vork in jouw voorbeeld in elkaar zit? geen idee. Maakt ook niet uit, jij vind links of rechtsom toch wel een reden om je aluminium hoed op te zetten.
    Al veel eerder verwacht dat de * aangever * zich zou melden.Jou uiteenzetting kan gemist worden, je hebt geen enkele functie hier in ogame, behalve die van lulletje rozenwater als zgn hulpje en uitlokker !

    Jij hebt ook geen functie hier op ogame. De enige functie waarmee jij bekent staat is zeuren. Iets wat je hier wederom weer laat zien.
  • Update ::)
    Hallo Bolder!

    Normaal gesproken hebben spelers de mogelijkheid om hun ban na een tijdje (minstens 6 maanden, maar kan oplopen tot een jaar) te laten verwijderen op onze communicatieplatforms, maar het is onderhevig aan beoordeling en de speler moet een verzoek indienen waarin we kunnen zien wat ze begrijpen van wat er is gebeurd, waarom ze zijn verbannen en bereid zijn om hun wangedrag te corrigeren. In dit geval hebben we uw verzoek beoordeeld en vonden we het niet goed genoeg om tot een gunstige conclusie te komen.

    De vraag was:
    Ja, we willen graag weten wat je onder netjes gedragen verstaat. En waarom wij moeten geloven dat je dat ook daadwerkelijk gaat doen. Ben je bereid onze aanwijzingen op Discord op te volgen bijvoorbeeld?

    Antwoord was :
    Zich gedragen ( netjes) betekend goed gedrag vertonen netjes en beleefd zijn, je in acht nemen, wellevend zijn, normen en waarden naleven, respect tonen.
    Aanwijzingen, mits deze ook van normaal niveau zijn, worden natuurlijk opgevolgd

    Wat ik natuurlijk nu wil weten van andere ( grove) overtreders is : wat moet je in godsnaam doen om een verzoek te doen wat acceptabel is ?
    Een foto bijvoegen waar ik een diepe buiging maakt, of op je knieen zit met je neus op de vloer en handen geheven naar degene die de ban heeft gegeven ??
    Graag tips, wel van weldenkende leden!!!
  • Bolder wrote:



    Wat ik natuurlijk nu wil weten van andere ( grove) overtreders is : wat moet je in godsnaam doen om een verzoek te doen wat acceptabel is ?
    Een foto bijvoegen waar ik een diepe buiging maakt, of op je knieen zit met je neus op de vloer en handen geheven naar degene die de ban heeft gegeven ??
    Graag tips, wel van weldenkende leden!!!
    U riep? Ik vind mezelf geen grove overtreder, maar ik heb wel ooit een perma op het board gehad en na 6 maanden mag je dan inderdaad een beroep doen om weder te keren.
    Het is dan wel belangrijk dat je laat merken dat je wist dat je fout zat en dat je indruk wekt dat je jezelf zult gedragen.

    En of wat je doet nu terecht is of niet laat ik even in het midden, maar met de attitude die je hier laat zien wek je deze indruk namelijk niet
  • "Beste <naam admin>


    Het is inmiddels 6 maanden gelden sinds mijn ban met open einde, vandaar dat ik deze mail ook stuur.


    Ik wil graag terugkomen en zal me gedragen.

    Ik snap dat ik fout zat en heb er van geleerd.



    Graag zou ik met U afspraken willen maken over de ophef van mijn ban met open einde.


    Hoor graag van U


    Met vriendelijke groet,


    Bolder"
  • Anuvinda wrote:

    "Beste <naam admin>


    Het is inmiddels 6 maanden gelden sinds mijn ban met open einde, vandaar dat ik deze mail ook stuur.


    Ik wil graag terugkomen en zal me gedragen. Gedaan !

    Ik snap dat ik fout zat en heb er van geleerd. Als je niet fout zat maar puur een ban krijgt omdat je Bolder heet dan valt er niets te leren Hooguit dat je leert om geen kritiek te hebben en eigenlijk je mond dicht moet houden want vrijheid van meningsuiting geld hier dus beslist niet!!!


    Graag zou ik met U afspraken willen maken over de ophef van mijn ban met open einde. Is nu een principe kwestie en zal er alles aan gaan doen om toegelaten te worden maar niet op de manier die denigrerend is en discriminerend als eis!


    Hoor graag van U Is niet meer nodig !


    Met een dikke zwaai :)





    Bolder"

    The post was edited 1 time, last by Bolder ().

  • Update
    Verzekering is akkoord met inschakelen advocaat, Duitsland.
    Nu alles scannen en doorsturen.
    Ook advies gekregen om meldpunt internet discriminatie om advies te vragen.
    Kijken wat het gaat opleveren.
    Wss einde ogame, maar er zijn wel andere dingen in het leven waar je je zelf kunt zijn zonder je vrijheid van meningsuiting op te offeren en je de mond gesnoerd word.
    Word vervolgd..
  • Anuvinda wrote:

    Verder is discord geen officieel kanaal van GameForge, dus daar kunnen verder ook geen rechten aan worden ontleend
    Het gaat niet over rechten en over GF, het gaat over discriminatie en dat is wat anders.
    2 jaar geleden ook een zaak aangespannen door een Duits kantoor tegen GF.
    En dat heeft uitstekend uitgepakt :)
    Niet geschoten is altijd mis en ik betaal voor mijn rechtsbijstand, dus ....