Nieuwe opzet spiorapport

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Nieuwe opzet spiorapport

      Ik zie in het nieuwe spiorapport een 6 tal linkjes onder elkaar staan onderin het rapport. Hierdoor (ik rag meestal lege itjes af en heb die nieuwe linkjes meestal niet nodig) krijg ik een groot leeg stuk te zien zonder nut en is het volgende spiorapport alweer pas te zien na scrollen.

      Wat mij betreft is het al een verbetering als die 6 nieuwe links naast elkaar worden gezet in plaats van onder elkaar.

      +++

      En nog fijner zou zijn: in Opties: Toon: Spiorapport: toon linkjes uitzetten in het basis spiorapport en pas de linkjes, eventueel aangevuld met de nieuwe linkjes, in het uitklapbare "meer details" van het spiorapport.

      Trouwens is "meer details" bij Firefox nu alleen goed te zien bij het onderste spiorapport, rapport 2 overlapt net een klein beetje info van rapport 1 en precies bij het "meer details " linkje al is het nog net wel aan te klikken.
      Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!
    • Hysteria wrote:

      Probeer eens cookies en cache te opschonen en opnieuw op te starten, dat zou het moeten verhelpen.
      Laat even weten of het werkt.
      Ja probleem opgelost.

      Firefox zet nu de linkjes naast elkaar en bij meerdere spiorapporten kan ik goed en duidelijk op de "meer details knop" klikken.

      Zo is het wel weer goed speelbaar en meer overzichtelijk de lay-out.
      Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!