Defense vooruitgangs rapportage op .nl

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Originally posted by bloemkolen
      ik heb maar 16,33% in uni 5

met deze defence:

Raket lanceerder: 75.000
      Kleine laser: 25.000
      Grote laser: 1.500
      Gauss kanon: 500
      Ion kanon: 3.500
      Plasma kanon: 850
      Kleine planetaire schildkoepel: 1
      Grote planetaire schildkoepel: 1
      Anti-ballistische raket: 60
      Interplanetaire raket: 0

meeste grondstoffen zitten in m'n gebouwen en m'n onderzoekjes natuurlijk :]

ondertussen zit ik aan de 85k raketlanceerders, en 10 sterretjes voor wat extra schild en snelvuur.

dit alles in combi met wapen en pantser 17 en schild 16.

vraag me af wie er doorheen gaat geraken :P
    • Fabje schreef
      tolkien schreef
      Ik post mijn def over enkele dagen, dan heb ik allemaal mooie afgeronde cijfertjes (a)

We wachten n spanning af... Als je wilt zou je dan ook % van totaal punten er bij willen vermelden?

Inderdaad, wat heeft Tolkien nu :? Ik ben wel benieuwd :lol:

Mijn (grootste) def in uni 13 vertel ik niet, maar hij bevat 18% van mijn score.
    • Bij deze mijn update

Raket lanceerder ( 120.000 beschikbaar )
      Kleine laser ( 200.000 beschikbaar )
      Grote laser ( 20.000 beschikbaar )
      Gauss kanon ( 5001 beschikbaar ) special voor Fabje :D
      Ion kanon ( 6000 beschikbaar )
      Plasma kanon ( 3000 beschikbaar )
      Kleine planetaire schildkoepel ( 1 beschikbaar )
      Grote planetaire schildkoepel ( 1 beschikbaar )
      Anti-ballistische raket ( 70 beschikbaar )

1.608.000 punten in mijn def. 56% van 2.866.502 (a)
    • tolkien schreef
      Bij deze mijn update

Grote laser ( 20.000 beschikbaar ) (60.000)
      Gauss kanon ( 5001 beschikbaar ) special voor Fabje :D (12.000)
      Ion kanon ( 6000 beschikbaar ) (60.000)

Wat een huge defense zeg :shock: . Maar hij heeft wel een zwakke plek - fodder.
      Sim eens tegen 800k LG's, en tegen 60.000 SS :] .

Sim nu met de groene getallen tussen haakjes, en sim vervolgens met 50% meer schepen (1,2 miljoen LG's en 90.000 SS).

:!: Sim steeds met gelijke techs. ;)

Het verschil is dus enorm :\

The post was edited 1 time, last by ThunderWalker ().

• Wie heeft er nou 800k. lg, of 60k. ss in uni1. Wees eens realistisch. Hij moet niet naar dat soort hypothetische vloten kijken, maar kijken naar de ripvloten die rond vliegen. Die mogen gewoon geen winst maken met een defbash.

Edit: Want als je dan precies hetzelfde doet, dus die def van jou en dan eerst 300 sterren en daarna 450, dan maakt de aanvaller de 2de keer minder verlies. niet slim dus. Hierbij ging ik er vanuit dat tolkien 15 sterren heeft.

nog een edit: Ik was vergeten de gauss mee te simmen. Dan ontloop het mekaar nauwelijks, dus maakt het niet zoveel uit. En die ion kosten veel te veel kristal, wat bijna altijd schaars is. Dus mijns inziens kun je die beter niet zoveel bouwen.

The post was edited 2 times, last by MightyMouse ().

• MightyMouse schreef
      Wie heeft er nou 800k. lg, of 60k. ss in uni1. Wees eens realistisch. Hij moet niet naar dat soort hypothetische vloten kijken, maar kijken naar de ripvloten die rond vliegen. Die mogen gewoon geen winst maken met een defbash.

Edit: Want als je dan precies hetzelfde doet, dus die def van jou en dan eerst 300 sterren en daarna 450, dan maakt de aanvaller de 2de keer minder verlies. niet slim dus. Hierbij ging ik er vanuit dat tolkien 15 sterren heeft.

Ik ging van meer RIP's (40) uit.

Verder, Verbal zou zo in een paar maanden 800k LG's kunnen hebben (of 50k SS).

Eerst moet je met de gewone def en de gegeven vloot simmen, en daarna met de def en de groene cijfertjes en de "50% meer" vloten. Dan zie je de zwakke plek.

Door de 3k Plasma's zijn SS geen goede keuze - die waren puur voor vergelijking bedoelt. Maar 800k fodder wint nu dik - en doet meer schade als een RIP-vloot van gelijke waarde.
    • Thundercatty schreef
      MightyMouse schreef
      Wie heeft er nou 800k. lg, of 60k. ss in uni1. Wees eens realistisch. Hij moet niet naar dat soort hypothetische vloten kijken, maar kijken naar de ripvloten die rond vliegen. Die mogen gewoon geen winst maken met een defbash.

Eerst moet je met de gewone def en de gegeven vloot simmen, en daarna met de def en de groene cijfertjes en de "50% meer" vloten. Dan zie je de zwakke plek.

Door de 3k Plasma's zijn SS geen goede keuze - die waren puur voor vergelijking bedoelt. Maar 800k fodder wint nu dik - en doet meer schade als een RIP-vloot van gelijke waarde.

800k fodder wint niet dik >.> de aanvaller maakt keihard verlies, mss minder als de verdediger maar verlies nontheless
    • tolkien schreef
      Bij deze mijn update

......W...O...W

:shock:

The post was edited 2 times, last by Blackhunter ().

• tolkien schreef
      Bij deze mijn update

HA ben ik nog de leider met de meeste procenten in defence:P

heel netjes or;)
    • Gekke Daan schreef
      Thundercatty schreef
      MightyMouse schreef

800k fodder wint niet dik >.> de aanvaller maakt keihard verlies, mss minder als de verdediger maar verlies nontheless

Dan nog, maar het gaat om de groep spelers die bereid is verlies te maken om een Turtle op te ruimen.
      Sommige spelers hebben het er vast voor over om de grootste Turtle van .nl uit elkaar te blazen...
    • Dat is niet moeilijk, je gaat gewoon met een stuk of 10 man om zo'n schildpadje heen liggen,
      en IP er maar lekker op los. Zeker nu je tegenwoordig ook geen raketsilo niveau 4 meer nodig
      bent is het er alleen maar gemakkelijker op geworden.

The post was edited 1 time, last by Demonfreak ().

• Demonfreak schreef
      Dat is niet moeilijk, je gaat gewoon met een stuk of 10 man om zo'n schildpadje heen liggen,
      en IP er maar lekker op los. Zeker nu je tegenwoordig ook geen raketsilo niveau 4 meer nodig
      bent is het er alleen maar
      gemakkelijker op geworden.

Daar heb jij wel ervaring mee he :P
    • Originally posted by Perfectum
      Demonfreak schreef
      Dat is niet moeilijk, je gaat gewoon met een stuk of 10 man om zo'n schildpadje heen liggen,
      bent is het er alleen maar
      gemakkelijker op geworden.

Daar heb jij wel ervaring mee he :P

Het is mij in uni 2 twee keer overkomen, en ja, je kunt nog zo'n machtige defence hebben, maar tegen een IPM
      party doe je gewoon niks.

Alhoewel de term "demonfreaken" zie je niet zo vaak meer :)

Bestaat nog wel steeds:
      Overzicht van Woorddefinities, Kosten en Formules

The post was edited 1 time, last by Demonfreak ().

• Originally posted by Demonfreak
      bent is het er alleen maar gemakkelijker op geworden.

dan moet je wel veel mensen vinden die veeeeel verlies willen draaien
    • quote:
      metal schreef
      Raketlanceerder ( 9 beschikbaar ) 1250
      Kleine laser ( 645 beschikbaar ) 1000
      Grote laser ( 8 beschikbaar ) 500
      Gausskanon ( 40 beschikbaar ) 75
      Ionkanon ( 30 beschikbaar ) 300
      Plasmakanon ( 20 beschikbaar ) 25
      beide koepels
      en 20 abr
      met deze def win ik van 120ss en 100lg's
      dus ik moet nog veel verbeteren.
      heeft er iemand nog tips?

Dat is mijn standaard anti-raid defence! Je komt er nog wel door heen maar gaat wat moeilijker! En ze gaan hiervoor echt niet vliegen waarneer je 2M GSjes op je planeet hebt liggen.

ik zit in uni12 , en jij in uni 7dat is nogal een verschil

The post was edited 2 times, last by Arabier ().

• mijn defje in uni 5:

Raketlanceerder ( 21.750 beschikbaar )
      Kleine laser ( 20.000 beschikbaar )
      Grote laser ( 4.000 beschikbaar )
      Gausskanon ( 600 beschikbaar )
      Ionkanon ( 2.000 beschikbaar )
      Plasmakanon ( 200 beschikbaar )
      Anti-ballistische raket (70 aanwezig)

iemand nog verbeter punten??