The-White,
2k->10k kleine laser
2k->10k kleine laser
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
Originally posted by Kyrillion
kl lasers heb je geen barst aan als er geen grof geschut bijstaat dat is ook vooral mijn probleem, aan de ene kant zijn de sterren gewoon het makkelijkst en het handigst, maar aan de andere kant sterren = vloot en plasma = defence en toch wil ik liever defence
maar alsnog wat er staat dat verklappen we natuurlijk niet igg bouw ik nu non-stop 3200 RL per dag (tjah nano3 maar helaas, maar dat maakt niet uit dan is het leuk bijhouden enzo :lol: :P) en inmiddels is de 200K rl bijna binnen dus dat is ook weer mooi, dan nog ff door boosten tot 250K en dan zien we wel weer
The post was edited 1 time, last by Hotsemotse ().
The-white schreef
FF een update:
2.000 RL
2.000 KL
1.000 GL
500 GAUSS
1.000 ION
80 PlASMA
beide koepels en wat ABR.
Ik zou graag wat extra fodder bouwen, kan iemand mij een tip geven hoeveel wat dan moet zijn?
Originally posted by Kyrillion
hmm ik weet niet wat er aan de hand is bij mij bij dit topic, maar iniedergeval kan ik de laatste posten niet zien, dus helaas bloemkolen kan je niet quoten
Maargoed nee hoor ik ga niet de 255K halen, want ga bij 250K stoppen das wel een mooi aantal ik bedoel als ik dan toch bezig ben met mijn acca dan moet ik de rest ook maar eens doen he maargoed die 250K heb ik nog niet, dus nog ff doorbouwen
The post was edited 1 time, last by bloemkolen ().
The post was edited 1 time, last by Gulfstream ().
lord sander schreef
Raketlanceerder ( 58.500 beschikbaar )
Kleine laser ( 9.037 beschikbaar )
Grote laser ( 1.000 beschikbaar )
Gausskanon ( 450 beschikbaar )
Ionkanon ( 640 beschikbaar )
Plasmakanon ( 634 beschikbaar )
Kleine planetaire schildkoepel ( 1 beschikbaar )
De schildkoepel kan maar een keer gebouwd worden.
Grote planetaire schildkoepel
Uni 3, opeens zie ik dat ik grote schildkoppel vergeten ben
3 Guests