Pinned Hoe verander ik mijn forumnaam?

  • Hoe verander ik mijn forumnaam?

    Hoe verander ik mijn forumnaam?


    Je kunt je forumnaam niet zelf veranderen. Volg daarom de volgende stappen:

    Controleren of de gewenste forumnaam al bestaat:
    1) Ga naar de ledenlijst. Deze pagina is te vinden door bovenaan deze pagina op het knopje Leden te drukken. Je kunt ook gewoon hier klikken.
    2) Druk op die pagina op Leden Zoeken. Je kunt ook gewoon hier klikken.
    3) Kijk naar de rij met " Gebruikersnaam bevat ". Vul in het hokje daarachter de forumnaam in die jij wilt.
    4) Als er geen resultaten zijn gevonden, dan weet je dat de naam niet bezet is. Zijn er wel resultaten gevonden, kijk dan naar de kolom " Gebruikersnaam ". Klik op het woord " Gebruikersnaam " (bovenaan die kolom dus), zodat alles op alfabetische volgorde komt. Kijk vervolgens of de door jouw gekozen naam er tussen staat. Zo ja, verzin dan een nieuwe naam en probeer het opnieuw.

    Een Board Admin of een Super Moderator berichten:
    1) Ga naar de Teampagina. Deze pagina is te vinden door bovenaan deze pagina op het knopje Team te drukken. Je kunt ook gewoon hier klikken.

    2) Kijk naar wie de Board Admins zijn en wie de Super Moderators zijn. Zij zijn degene die je forumnaam kunnen veranderen.

    3) Kies 1 van hen en druk op het knopje PM achter hun naam. Je komt uit bij een Prive Message-scherm.

    4) De ontvanger staat al ingevuld (de naam die je hebt gekozen). Vul nu het onderwerp in. Het moet lijken op iets als " Naamverandering ".

    5) Vul nu het bericht in. Laat het lijken op dit:
    Hallo (vul hier de naam in van de ontvanger),

    Ik wil mijn forumnaam laten veranderen. De nieuwe naam die ik wil hebben is (vul hier de naam in die je wilt krijgen).

    Bij voorbaat dank,

    (optioneel: vul hier je naam of wat dan ook in)

    Voorbeeld:
    Hallo Aspire,

    Ik wil mijn forumnaam laten veranderen. De nieuwe naam die ik wil hebben is ForumSpammer.

    Bij voorbaat dank,

    HyP3r

    6) Wacht enkele dagen. Als je naam nog niet is aangepast of je hebt nog geen antwoord, kies dan een ander persoon om een bericht naar te sturen. Het kan enige tijd duren, dus houd daar rekening mee.


    ©HyP3r / SanderH

    edit: Pendragon