Serverupdate Ogame.nl

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Serverupdate Ogame.nl

      Beste spelers

      Volgens de plannen van Gameforge zullen in de toekomst alle universa overgaan op de redesign skin. Om dit mogelijk te maken is een update van de servers nodig.
      Wereldwijd zullen de servers een update moeten krijgen, en Gameforge zal hier dan ook 2 weken mee bezig zijn.
      Van maandag 12 april 2010 tot vrijdag 23 april 2010 zal er aan de update gewerkt worden. De update van één enkele server neemt ongeveer 30 minuten in beslag. Helaas is vooraf niet bekend wanneer welke server aan de beurt zal zijn.
      Indien de server van je uni geupdate wordt, zal inloggen gedurende dat half uur niet mogelijk zijn, je zult dan een foutmelding krijgen.

      Even voor alle duidelijkheid:
      - alleen de servers krijgen een update, behalve een downtime van 30 minuten zul je als speler hier niets van merken. De uni's gaan nu nog niet over naar redesign.
      - wanneer de uni's over enige tijd wel overgezet worden naar Redesign, zal dit alleen de "skin" zijn, features als astrofysica en andere typische Redesign-features, zullen in de oude uni's niet worden ingevoerd.

      Let op: Niemand weet wanneer precies onze servers en uni's aan de beurt zijn, mocht deze update net gebeuren terwijl je iemand aan het aanvallen bent, of een ninja aan het plannen bent, en dit loopt mis door de update, kunnen wij hier tot mijn spijt niets aan doen en zal er ook geen rollback of vergoeding op welke manier dan ook geschieden.
    • Volgens de informatie van Gameforge zal vandaag de server van uni 5 en uni 17 een update krijgen.
      Er zal dus een downtime zijn van ongeveer 30 minuten voor deze uni's, en een attackblock tot 15.00 uur.

      Let op, dit is alleen een update van de server, er zal dus nog niets veranderen ingame.
      Ik zit buiten, op een OGameterras in de schaduw van mijn Ogameparasol! Tnx teamlers

      ex admin ogame.sk - ex-admin ogame.nl - ex ba europe1400.co.uk
    • sorry voor mijn late bericht.
      Als het goed is zijn vandaag

      ogame_nl_11
      ogame_nl_12
      ogame_nl_13
      ogame_nl_15
      ogame_nl_16

      aan bod gekomen
      Ik zit buiten, op een OGameterras in de schaduw van mijn Ogameparasol! Tnx teamlers

      ex admin ogame.sk - ex-admin ogame.nl - ex ba europe1400.co.uk