Pinned Nieuwe leden introductie

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Heey mensen,
      Ik ben net begonnen aan universum 14 onder de naam SolidGreen,
      Ik speelde eind 2005 voor het laatst ogame en ik wil het nu weer gaan proberen.

      Anyways omdat ik dus niemand meer ken en niemand mij stel ik me dus even voor!

      Wie wat waar?
      Naam: Joey
      Waar: Amsterdam
      Leeftijd: 17
      Opleiding: Landmacht
      Hobbys: Fotografie, Games, Muziek, Alle Sporten, HipHop.

      :)
    • ik ben P03NTJ3, 17 jaar oud en afkomstig uit Sittard-Geleen(2 steden samengegaan :P) Heb mn mavo diploma, ik ben nu besig met havo5.
      Ik ben nu een dagje actief in uni14 en ben bezig met een eigen alliantie.

      dat was het zo wel een beetje :P
    • :D

      Hai mensen,

      Ik had een jaar of 6 geleden wel actief Planetarion gespeeld met een grote groep mensen. Dus ik ken het genre wel.
      Recentelijk, als in eergister, kwam ik via een of ander forum op deze game terecht, dus k ben benieuwd.

      Ik probeer nog wat vrienden te betrekken om samen met hen een alliantie te beginnen.

      Alleen al een paar rare dingen... waarom kosten werfen of een robotfabriek geen stroom en een mijn wel. Beetje apart. Mijn logica zou juist het tegenovergestelde zeggen. :)

      Iig, ik ben 24 jaar, mijn naam is Martijn, en ik werk voor een reclamebureau in Rotterdam.

      Ennuh ik had het idee om een mobiele versie te maken als skin voor de ogame.

      Ohja ik zit in uni 14.

      Adios

      The post was edited 3 times, last by yrannyn ().

    • SolidGreen schreef
      Heey mensen,
      Ik ben net begonnen aan universum 14 onder de naam SolidGreen,
      Ik speelde eind 2005 voor het laatst ogame en ik wil het nu weer gaan proberen.

      Anyways omdat ik dus niemand meer ken en niemand mij stel ik me dus even voor!

      Wie wat waar?
      Naam: Joey
      Waar: Amsterdam
      Leeftijd: 17
      Opleiding: Landmacht
      Hobbys: Fotografie, Games, Muziek, Alle Sporten, HipHop.

      :)


      Toch ken ik je niet hoor
    • RE: nieuwe leden introductie

      Ik ben Drakar, ik ben 16, zit in de 4de en ik doe VWO. Heb al eerder in uni 2 en 8 gespeeld maar ben een tijdje gestopt. Nu ben ik weer begonnen in uni 14 met een vriend. Samen hebben we nu een alliantie opgericht!;)

      Greetz Drakar
    • Hallo, ik ben ''Mystical Starship'' en ik ben dertien jaar oud. Ik ben geboren in Maastricht en ik ben een grote voetbalfan.

      Ik werd onlangs getipt over deze game en het spel heeft een goede indruk op me gemaakt.

      Ik hoop dat ik het hier naar mijn zin ga krijgen.

      Groetjes, Mystical Starship. ;)

      The post was edited 3 times, last by Mystical Starship ().

    • Ik ben A.S.W. in het spel tommiej
      ben 16 jaar en zit in 5VWO.

      speel in uni 5 & 13 voor kleine week nu.
      Kwam Ogame tegen op een site en het leek me erg interessant
      om te spelen, dus ben ik dat gaan doen..

      Ik heb een alliantie opgericht, ASW, vandaar mijn naam.
    • hoi allemaal,

      Ik ben ADG-Vincent....mn echte naam moge dan ook duidelijk zijn XD

      Ik ben inmiddels 19 zomers oud, en speel al ruim 2 jaar ogame...

      Ik ben begin vorig jaar gestopt, maar recentelijk weer begonnen...

      Ooit was ik in Uni 1 begonnen na aanraden van schoolgenoten, we hadden tezamen ook een clan.

      Later ben ik daar gestopt, en verder gegaan in Uni 10. daar ging het lange tijd goed, en zat ik in een topalliantie (VTR) daar ook topspelers als Opquo en Dr. Snugg speelden.

      Na een paar maanden was ik noodgedwongen gestopt wegens het overlijden van beiden ouders. Nu alles weer aardig op de rails is, kon ik het niet nalaten om weer te beginnen, en wel in Uni 10!

      Ik hoop dat deze intro goed genoeg is :D en anders hebben jullie pech :P
    • Ik ben MaradoX- aka seba (egte naam sebastiaan ;) )
      ben 17 jaar en kom uit edegem.
      Mijn hobbie's zijn uitgaan, weggaan me vriende en natuurlijk computer (waar websites programmere (PHP) en programmaatjes maken een heel grote rol spelen. :p )

      Voor de rest heb ik nu fff ni veel te zegge :p
    • Nieuwe leden introductie

      Hoi allemaal ik ben dus Arcblade06 en speel in Uni.5 pas 2Weken
      Ben 27 en nog een super noob in deze spel.
      Ik zag het ergens staan op een site en ik dacht ff kijke en nou ben ik eraan verslaafd. :D
    • RE: nieuwe leden introductie

      hehehe ik ben dus Arcblade06 en ben nog een Supernoob in deze game en het Forum dus :)
      ben 27 jaar en werkt in het TU Delft.
      Speel deze game net een week ofzo
      Laterz

      Jim ~ Topic gemerged in deze