Pinned Nieuwe leden introductie

    • Ik ben nu toch al geruime tijd actief in Ogame maar ik zie dit topic nu al, maar goed, hierbij alsnog mijn "introductie" dan:
      Ik ben Axeltjuh, echte naam is Tim, ben 17 jaar, woon in Zuid-Limburg, zit op het moment in de zesde klas en ga hierna in Eindhoven studeren. Ik speel tennis en keyboard, beide nu zo'n 10 jaar. Ik luister veel muziek, met name gothic en metal achtige dingen zoals Nightwish.
      Ik ben met name actief in universum 1 waar ik net in de statistieken sta, op plaats 1489 meen ik; ook ben ik in universum 2 en 3 (volgens mij sta ik in uni 3 ook in de statistieken maar dat is meer te danken aan het feit dat er daar minder spelers zijn dan dat ik daar zo actief bezig ben). In universum 1 (mijn hoofdaccount dus) ben ik lid van de alliantie The Horde.

      Blub hierbij dus mijn ietwat verlate introductie ;)
    • Nou, zoals mijn voorganger in deze thread, nog een Tim, ook uit ZL, alleen 22 jaar oud. Nu ook al weer een maandje actief. Geintroduceerd in Ogame door Reborock in Uni 7. Lid van de E.S.A, na eerst met een aantal vrienden de I.S.A. opgericht te hebben. We zijn daarna samen gegaan met de E.S.A.

      Voor de rest, tja.. Tot nu toe bevalt het hier uitstekend, super spel :)
    • Ik zal me ook ff voorstellen.
      Ik heb ogame leren kennen door een vriend van mij.
      Hij speelt in uni 9, dus ik ben ook maar in uni 9 begonnen.
      Misschien niet de slimste keuze, maar ok.
      Ik ben begonnen op 28-12-2006 en binnen de kortste keren verslaafd aan dit spel.

      Na het lezen van de andere reacties, begin ik me toch wel oud te voelen.
      Ik ben nml 33 !
      Ik speel onder de naam "Gozah"

      Groet,
      Gozah
    • Nou Gozah, er zijn altijd oudere spelers moet je maar denken.
      Ik ben 45 en een vrouw. Mijn zoon heeft me aan dit spel voorgesteld :]

      Zijn er nog meer meisjes/vrouwen actief op 0-game? :?

      Ik speel in uni 10 en uni 8 sinds december.
    • Eey
      Ik ben Nibus, ben 21jaar en ben gisteren begonnen met dit spel... Ik heb veder wel ervaring met soort gelijke spellen. Ben nog even aan het stoeie met de mogenlijkheden hier maar dat komt wel goed... ik zit trouwens in uni 11.. Als er nog mensen zijn die nieuwe leden zoeken PM me dan maar...
      Groetjes

      The post was edited 1 time, last by Nibus ().

    • Nou, daar ben ik dan weer. Ik kon even geen ander topic vinden, maar ik speel weer. Ik weet niet of er hier nog iemand is die in 2005 (zomervakantie) speeldde, maar ik ging onder de naam Unique. Nu speel ik als Pre-sense. Ben nog maar net begonnen, en zal deze keer ook niet uitzonderlijk veel spelen, maar ik blijf bezig :D
    • RE: nieuwe leden introductie

      Hallo,

      Mijn naam is Maukie1203, 15 jaar, 3 gym, woon in Arnhem(y)

      Ben voor Vitesse, lol xD

      Speel sinds begin u6, nu al een klein jaar (10 maanden en nog steeds u6)

      Uhh...

      Heb in deze uni's gezeten (voor korte tijd): (u6, u7, u8, u9, u10, u11, u2 en u4 :P ;)
    • Axeltjuh schreef
      Ik ben Axeltjuh, echte naam is Tim, ben 17 jaar, woon in Zuid-Limburg, zit op het moment in de zesde klas en ga hierna in Eindhoven studeren. Ik speel tennis en keyboard, beide nu zo'n 10 jaar. Ik luister veel muziek, met name gothic en metal achtige dingen zoals Nightwish.

      In universum 1 (mijn hoofdaccount dus) ben ik lid van de alliantie The Horde.


      blub Timmy *wapper*
      Ex Teamlid
      Ex-Moderator
      Ex-Super Moderator
    • Voorstellers ronde

      Hey lui,

      Bij deze wil ik mijzelf aan jullie voorstellen, ik ben Liam "Rave" van Veen.

      Ik ben sinds kort de eigenaar van "planet Bob" alwaar ik flink aan het opbouwen ben om mee te kunnen komen in Universum 6. Ik hoop dat ik wat meer mensen tegen kom en ik hoop samen een alliantie aan te kunnen gaan... Wie weet?

      Met vriendelijke groet, Liam
    • RE: Voorstellers ronde

      Nou laat ik me dan ook maar voorstellen

      Ik ben Wim .. .........
      Woon in Oud-Beijerland, ZH, NL
      Loop nu ongeveer een half jaar mee in uni 1 en ben gestopt in uni 5 en 8 wegens tijdgebrek (rot school)
      Ben leider van de alliantie SOE
      Hobbies: Ogame, munten verzamen (suf, weet ik) Fietsen en vliegeren
      Ben nu 18 jr. en volgens mij ben ik een jongen.
      En zit in het 3e jaar MBO Automatiserings Elektronica.
      Als je meer wil weten..
      pm.

      Gr. Wim
    • Hey!!

      Ik ben Master Gery,
      Ik woon in Oost-Vlaanderen in Belgie
      Ik ben 11 jaar :D
      Speel graag voetball
      Speel nu al zo'n 2 maand denk ik
      Kben diplomaat van S.S.B.
      Jongen
      M'n naam komt van gerbert (a) :P
      Op school noemen ze me Gery( uitspreken als gerri :P)

      Groetjes
      Master Gery
    • RE: nieuwe leden introductie

      Hallo, ik ben Darth Sidious. Ik ben samen met Troubadour grondlegger en leider van TSWEU (The Star Wars Expanded Universe) ofwel "The Galactic Empire". Ik ben 29 jaar en ben in het dagelijks leven fietsenmaker. Ik speel Ogame nu ongeveer drie weken en ik vind 't leuk op de manier 1 van mijn hobby's (Star Wars in dit geval) op deze manier te combineren met een online game.

      Ik en Troubadour zijn alles een beetje aan het verkennen en onze alliantie aan het opbouwen. We hopen op een leuke tijd hier en succes allemaal !

      "Once more, the Sith will rule the Galaxy… And we shall have peace."

      Groeten van Darth Sidious and my the Force be with You !

    • ik stel mij ook maar even voor :P

      Leeftijd: 22
      Woonplaats: Amsterdam
      Werk: IT
      Opleiding: werk- geintegreerd
      Hobby's: veel heeel veel gamen;
      FPS, MMORPG's, RPG's, ogame.
      Mountainbiken doe ik ook graag alhoewel nu wat minder.
      Af en toe een plaatje schieten met mijn spiegelreflex hoort ook nog steeds onder mijn hobby's. Ik doe het te weinig, heb het wel veel gedaan.

      Voor de rest ben ik blij om met jullie allen kennis te maken, ook in ogame :D
      Ik weet verder niet al te veel te zeggen. Oh ja sinds kort heb ik een commander account. Het is wel heeel verslavend voor een browser spel dit ogame haha :)

      Moet ook nog een beetje leren navigeren op deze forums, ben hier natuurlijk nieuw.

      groetjes Thom
    • Nou ehhh, ik ben rikdegraaff, en zoals mijn nickname al verklapt heet ik dus Rik de Graaff.

      Ik ben 13 jaar oud (23 mei 2007 14 jaar) en ik woon in een dorpje bij Arnhem.

      Ik zit al 2 jaar thuis, omdat ik een vorm van autisme heb (ass. zie voor meer info. Link ASS (Autisme)) en daardoor niet naar school durf.

      Ik ben verslaafd aan ogame, ik had het in Nov. 2006 wel gespeeld maar toen is mijn account verwijderd ivm te lange inactiviteit.

      Nu ben ik opnieuw begonnen sinds 23 februari.
      Je kunt me vinden in Uni 3 en Uni 10, onder de naam: rikdegraaff (lekker orgineel he? ;))

      Nou ik hoop dat ik hiermee me goed voorgesteld heb, vragen kunnen altijd via PB en InGame.
    • RE: Voorstellers ronde

      hallo ik ben Ruler/Nero

      mijn echte naam is Karel ik ben 14 jr zit op het 2e jr vmbo

      en ogame is vet ik speel het al 2,5 jr ofzoiets

      ik speel in uni 1 en uni6

      Oftopic:

      Supercat ik voel me vereerd want ik heet karel!!
    • ik ben zerocool speel in uni 9 en uni 12 ik zag dat er nog iemand ongeveer zo heet namelijk zero_cool voor het geval iemand het denkt ik fake hem niet etc want wist niet eens dat er nog iemand was met die naam zag het laatst pas zo dat ook weer uit de wereld :)

      de intro ik doe mbo ict ben 24 jaar zit dus veel achter de pc wat erg handig is als je ogame speelt :P kom uit noordwodle friesland

      The post was edited 1 time, last by tunderforche ().

    • Hey mensen,

      Vamperatu hier. Ik zweef al een tijdje rond hier op het forum en ben nu bijna een jaar ofzo verslaafd aan OGame, maar ik dacht dat het nu wel eens tijd werd om ook eens wat te gaan posten hier. (Zeker na de slag die JTF op me gemaakt heeft. :P)

      Naja goed, m'n nicknaam is dus Vamperatu, ik ben 21 jaar jong, zit in het 2e jaar van mijn studie Hogere Informatica aan de Noordelijke Hogeschool Leeuwaren en ik woon in Harlingen, Friesland. M'n hobbies zijn een beetje programmeren, een beetje gamen, 'k heb veel interesse in de sterrenkunde dus 'k mag ook graag met m'n telescoop de hemel wat verkennen en verder ben ik zwaar verslaafd aan muziek en ben ik slagwerker in de breedste zin van het woord. :)
      Dat is het wel zo'n beetje denk ik...

      Greetszz, V.
    • Ik zal mij maar ook even voorstellen:P

      Ik ben cool_s (echte naam Jeroen Cools)
      Ik woon in Dongen (N-B)
      Ik zit in mijn laatste jaar van het VMBO (leerjaar 4)
      Ik speel al een paar weken Ogame
      Ik ben voornamelijk actief in Uni 6
      Ik heb ook een account in Uni 1
      Ik ben rechterhand bij de alliantie SoS (uni 6)
      Ik ben leider van de alliantie D.A.M.N. (uni 1)
      Ik heb verder niet zo veel over mij te vertellen

      Ik sluit hiermee mijn post af:P

      (11 x Ik = eigendunk)