3 gloednieuwe admins!!

  • 3 gloednieuwe admins!!

    Beste spelers, ik denk dat ik met deze post toch wel bericht maak van de meest ingrijpende verandering binnen het ogame.nl adminteam sinds de start:

    Doordat zowel Archi, Jim en ik vrijwel tegelijkertijd besloten hebben om er mee te stoppen als admin betekende dat dat het adminteam van 2 ga's + 2 ba's opeens kromp naar 1 enkele ba: onze Rey.
    Iedereen beseft dat het onmogelijk is om het allemaal in je eentje te doen dus moest er een behoorlijke blik nieuwe admins open getrokken worden om de tekorten aan te vullen. Het is normaliter al niet gemakkelijk om 1 goede aanvulling te vinden, laat staan 3!

    Met gepaste trots wil ik jullie dan ook graag voorstellen aan:

    RAMA : Game-Admin
    Onze Rama is al sinds jaar en dag een uitstekende kracht in het game-team als Sgo. Hij heeft bewezen dat zijn kennis en managementkwaliteiten in overvloed aanwezig zijn en dat hij absoluut geschikt is om de zware taak van game-admin op zich te nemen.

    Dune-Empire : Board-Admin
    Dune is aan de boardzijde van het team inmiddels ook al een oudgediende met een behoorlijke staat van dienst als Smod. Toen bekend werd dat er een vervanger voor Jim gezocht moest worden sprong de naam Dune-Empire direct als eerste in beeld, hij heeft als Smod laten zien dat hij meer dan capabel is om de rol van board-admin op zich te nemen en we hebben dan ook niet lang hoeven na te denken om hem deze kans te bieden.

    Fnord : Board-Admin
    De naam Fnord als kandidaat voor board-admin is wellicht een niet verwachtte keuze voor de meesten van jullie, mede door het feit dat hij pas sinds kort het boardteam is komen versterken als mod. De reden dat we hem toch als zeer geschikte persoon voor een funktie als board-admin vinden is dat zijn boardkennis subliem is, mede door al zijn werkzaamheden voor het centravi-bouncerproject. Met zijn managementskills zit het ook helemaal goed, niet alleen door wat hij doet voor centravi maar zeker ook door hoe hij zijn taken als Irc Support Manager vervuld heeft. Al met al genoeg redenen om hem de funktie van board-admin aan te bieden.


    "Wacht eens even" hoor ik jullie nu denken, "nu tel ik 3 board-admins en maar 1 game-admin!?"

    Dat is correct! However, Rey heeft besloten om van zijde te gaan wisselen en in plaats van board-admin nu vooral de rol van tweede game-admin op zich te gaan nemen. Zijn managementskills zijn dus al gewoon dik in orde door zijn behoorlijke ervaring als admin en is het enkel zaak om ook de technische zijde van de taak onder de knie te krijgen. Ik heb persoonlijk de taak op me genomen om hem alles bij te brengen dus ik kan jullie ervan verzekeren dat het over een niet al te lange tijd niet te merken is dat Rey eerst aan de boardzijde gewerkt heeft, ware het niet dat hij natuurlijk kwa boardskills een master blijft :)


    Rest mij verder niets anders dan het frisse adminteam ontzettend veel succes en vooral plezier toe te wensen in de strijd om ogame.nl voor zowel spelers als teamlers leuk te houden :)

    Phase.