kleine aanpassing spelregels

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • kleine aanpassing spelregels

    • Met ingang van 1 mei 2008 wordt er een kleine aanpassing aan de regels ingevoerd, die eigenlijk op dit moment al door de GO's gehanteerd wordt:
      Een naamsverandering van een alliantie is niet van invloed op lopende oorlogen.

      Let hierbij wel op de huidig geldende regels voor oorlogen:
      [quote]
      * Een alliantie mag maximaal 10 anderen tegelijk de oorlog verklaren.
      * Een oorlog die 30 dagen niet actief is (geen reactie oorlogs thread of CR thread) wordt als 'verlopen' beschouwd.
      * Er mag pas gebashed worden 12 uur na de oorlogs verklaring. En alleen door de allianties die betrokken zijn bij de oorlog.
      * Een war thread moet de namen van de allianties die oorlog met elkaar hebben bevatten in de naam.
      [Voorbeeld]Alliantie naam verklaard de oorlog aan Alliantie naam
      [/quote]

    • Behalve deze wijziging in de regels zijn er ook nieuwe richtlijnen voor handelsverhoudingen in de diverse uni's te vinden in: Handelsverhoudingen
    Ik zit buiten, op een OGameterras in de schaduw van mijn Ogameparasol! Tnx teamlers

    ex admin ogame.sk - ex-admin ogame.nl - ex ba europe1400.co.uk
  • *bump*

    Met ingang van vandaag is de kleine aanpassing aan de regels definitief ingegaan.
    Dat betekent dat de nieuwe aanbeveling mbt de handelsratio's én de toevoeging dat de wijziging van een alliantienaam niet van invloed is op het al dan niet geldig zijn van een oorlog opgenomen zijn in de regels.
    Ik zit buiten, op een OGameterras in de schaduw van mijn Ogameparasol! Tnx teamlers

    ex admin ogame.sk - ex-admin ogame.nl - ex ba europe1400.co.uk