Nieuwe uni Capella, en meer nieuws over redesign!!

  • Nieuwe uni Capella, en meer nieuws over redesign!!

    Beste spelers en spelerinnen!

    Vol trots mag ik jullie melden dat wij op dinsdag 14 september een nieuwe uni gaan krijgen: Capella!
    Dit is voor .nl de 20ste uni en dus weer een jubileumuni, wat betekent dat het weer een uni met een speciale feature wordt.

    Helaas behoorde een hogere snelheid dit keer niet bij de mogelijkheden, echter zal in Capella nu 50% puin uit vloot komen in plaats van de standaard 30%!!!
    Naast deze feature is er nog een rariteit in Capella, namelijk dat er geen 9 maar 8 melkwegen zijn, met ieder de standaard 499stelsels en 15 planeten per stelsel!
    AGS is zoals standaard ook weer present in de nieuwe uni.



    Verder mag ik jullie ook de uitkomst gaan vertellen van het resultaat van alle polls die er gehouden zijn ogamewijd over het wel of niet invoeren van de echte redesignfeatures in oudere uni's. GameForge heeft alle resultaten bekeken en beslist dat deze redesignfeatures WEL ingevoerd gaan worden in de oudere uni's.
    Wanneer dit precies gaat gebeuren is momenteel nog onbekend, de eerste tests zullen volgende week gestart worden in .us, maar uiteraard zullen we jullie zo snel mogelijk melden wanneer .nl aan de beurt is voor deze happening!

    Dan rest mij verder niets anders dan jullie alvast veel plezier toe te wensen!